SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
lukaszko,
po przedłużeniu umów i wejściu ich w życie wraz z najbliższym okresem rozliczeniowym nastąpi ponowna weryfikacja czy spełnione są warunki opisane w regulaminie Programu.
Rabaty są naliczane najpóźniej od drugiego okresu rozliczeniowego.
Dopiero na fakturze będziesz mógł sprawdzić, czy zniżki zostały poprawnie naliczone.
po przedłużeniu umów i wejściu ich w życie wraz z najbliższym okresem rozliczeniowym nastąpi ponowna weryfikacja czy spełnione są warunki opisane w regulaminie Programu.
Rabaty są naliczane najpóźniej od drugiego okresu rozliczeniowego.
Dopiero na fakturze będziesz mógł sprawdzić, czy zniżki zostały poprawnie naliczone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
OK, ale czy to nie dziwne że akceptujemy jakieś warunki telefonicznie do których nie mamy później wglądu?
Dlaczego klient nie ma jasne sytuacji i nie otrzymuje kompletu dokumentów?
Na tym forum kilkakrotnie konsultanci informowali o możliwości obniżenia umowy uprawniającej bez utraty rabatu i o dodatkowym rabacie na drugi numer 50%(chyba to się duet nazywa). Dlaczego wszystko jest owiane tajemnicą i nie dostajemy później klarownego potwierdzenia tych warunków z dokumentami?
Zakładam że wszystko jest ok i będę czekać do faktury w następnym okresie rozliczeniowym ale jeśli wtedy się okaże że nie jest ok minie już ustawowy termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Dlaczego klient nie ma jasne sytuacji i nie otrzymuje kompletu dokumentów?
Na tym forum kilkakrotnie konsultanci informowali o możliwości obniżenia umowy uprawniającej bez utraty rabatu i o dodatkowym rabacie na drugi numer 50%(chyba to się duet nazywa). Dlaczego wszystko jest owiane tajemnicą i nie dostajemy później klarownego potwierdzenia tych warunków z dokumentami?
Zakładam że wszystko jest ok i będę czekać do faktury w następnym okresie rozliczeniowym ale jeśli wtedy się okaże że nie jest ok minie już ustawowy termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
lukaszko,
informacje odnośnie dodatkowego Benefitu w ramach Programu smartDom znajdują się w regulaminie Programu smartDOM paragraf 2, punkt 2 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf
Zgodnie z tym, co pisałam, w poprzednim poście po zmianie warunków umów nastąpi ponowna weryfikacja czy spełnione są warunki opisane w regulaminie Programu.
Gdyby się okazało, że warunki umowy przedstawione przez konsultanta różnią się od tych wprowadzonych na Twoim koncie, możesz złożyć pisemną reklamację.
informacje odnośnie dodatkowego Benefitu w ramach Programu smartDom znajdują się w regulaminie Programu smartDOM paragraf 2, punkt 2 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf
Zgodnie z tym, co pisałam, w poprzednim poście po zmianie warunków umów nastąpi ponowna weryfikacja czy spełnione są warunki opisane w regulaminie Programu.
Gdyby się okazało, że warunki umowy przedstawione przez konsultanta różnią się od tych wprowadzonych na Twoim koncie, możesz złożyć pisemną reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: PROBLEM SMART DOM
Witam, mam podobny problem. Posiadam trzy uslugi w smart dom dotychczas rabat byl naliczany poprawnie aż do dzisiaj. Po otrzymaniu faktury lekko podskoczylo mi ciśnienie. Ku mojemu zdziwieniu na drugi produkt brak rabatu. Posiadam jako pierwszy produkt polsat cyfrowy za 49.90 drugi telefon 49.99 z rabatem smart dom, który tym razem nie został naliczony od niedawna przeniesiony drugi numer połączony również pod smart dom, który również jest rabatowany oraz internet LTE. Prosiłbym o pomoc lub poradę. Zgłoszenie przez plus online zrobiłem ale czy ktokolwiek zechce odpisać i kiedy to niewiem:(. Termin płatności tuż tuż, a w tym wypadku nie uśmiecha mi się dopłacać do czegoś co jest objęte rabatem.
A wiadomo jak człowiek nie ureguluje pomimo czyjegoś błędu to i tak będą od razu straszyć windykacją :/
Pozdrawiam Marcin
A wiadomo jak człowiek nie ureguluje pomimo czyjegoś błędu to i tak będą od razu straszyć windykacją :/
Pozdrawiam Marcin
Ostatnio zmieniony 24 mar 2017, o 17:00 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postów
Powód: przeniesienie postów
Re: PROBLEM SMART DOM
marcinmNH,
- czy na umowie uprawniającej nie zmniejszyłeś miesięcznej kwoty zobowiązania?
- czy na umowie uprawniającej nie zmniejszyłeś miesięcznej kwoty zobowiązania?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: SmartDOM
Mam smartdom, główny produkt to telefon w abonamencie, drugi produkt to internet LTE, trzeci natomiast to CP. Moje pytanie jest nastepujące:
Czy mogę zrezygnować z drugiej usługi jaką jest internet LTE (nie podpisać nowej umowy, fakt dopiero w przysłym roku, ale wolę wiedzieć już teraz bo i tak internet raczej nie podskoczy), czy trzecia usługa wejdzie na miejsce drugiej usługi? czy stracę całkowice smartdom?
Czy mogę zrezygnować z drugiej usługi jaką jest internet LTE (nie podpisać nowej umowy, fakt dopiero w przysłym roku, ale wolę wiedzieć już teraz bo i tak internet raczej nie podskoczy), czy trzecia usługa wejdzie na miejsce drugiej usługi? czy stracę całkowice smartdom?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
lukasbiggie, rezygnacja z umowy na internet spowoduje utratę zniżki na umowie CP (Cyfrowego Polsatu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: SmartDOM
A nie da sie wtedy podłaczyc tego jako drugi produkt? Albo zrobić cesję na inny numer telefonu i zrobic drugi smart dom? jeśli nie to i tak nie ma sie co dłużej męczyć z Wami. Usługa telefonu jest O.K ale internet ostatnio zdziadział. A wątpię aby było lepiej.
Re: SmartDOM
lukasbiggie,
- rozwiązując umowę na Internet rozbijesz cały smartDOM. Oznacza to, że będziesz miał wtedy możliwość ponownego przystąpienia do programu np. przy przedłużaniu umowy na telewizję w CP. Wówczas ta umowa byłaby jako druga zgodnie z aktualnie obowiązującym regulaminem smartDM.
- rozwiązując umowę na Internet rozbijesz cały smartDOM. Oznacza to, że będziesz miał wtedy możliwość ponownego przystąpienia do programu np. przy przedłużaniu umowy na telewizję w CP. Wówczas ta umowa byłaby jako druga zgodnie z aktualnie obowiązującym regulaminem smartDM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 10:29
Re: SmartDOM
Dzień dobry, dobrze kojarzę, że rabat smart dom jest naliczany najpóźniej do drugiego miesiąca umowy? Dostałem właśnie drugi rachunek, a rabatu nadal na nim nie ma.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj mindcrasher,
rabat jest naliczany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.
Czy możesz podać w jakiej wysokości masz abonament na umowie uprawniającej?
rabat jest naliczany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.
Czy możesz podać w jakiej wysokości masz abonament na umowie uprawniającej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 10:29
Re: SmartDOM
45,99 zł brutto, w salonie powiedziano mi, że przysługuje dzięki temu 10 zł rabatu do drugiej umowy.Basia_Plus pisze:Witaj mindcrasher,
rabat jest naliczany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.
Czy możesz podać w jakiej wysokości masz abonament na umowie uprawniającej?
Re: SmartDOM
mindcrasher,
- jak usługa jest Twoją umową uprawniającą, a jaka drugą (telefon, Internet, telewizja)?
Jaki staż masz na umowie uprawniającej?
Czy umowy podpisane były w ofertach, tylko SIM, czy ze sprzętem? Jeśli ze sprzętem, to czy jest to ofert ratalna?
- jak usługa jest Twoją umową uprawniającą, a jaka drugą (telefon, Internet, telewizja)?
Jaki staż masz na umowie uprawniającej?
Czy umowy podpisane były w ofertach, tylko SIM, czy ze sprzętem? Jeśli ze sprzętem, to czy jest to ofert ratalna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam. Mam internet w plusie. Skończyła mi się umowa i chciałby ją przedłożyć ale jednocześnie nr dołączyć jako trzeci do smartdomu. Dlaczego nie mogę ??? Czy dla systemu byłby to jakiś kłopot.
Re: SmartDOM
Lepiej poproś o kontakt z DUK i przedłuż poza SmartDom, DUK bez problemu da Ci rabat 50%.