SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Krzysiek333
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 sty 2017, o 16:31

Re: SmartDOM

Post autor: Krzysiek333 »

Mam problem z programem SmartDom 3.
Mam w Plusie aktualnie 3 umowy: MIX50(numer x), Abonament 49.90(numer y) i Abonament 29.90.

W lutym 2016 w czasie telefonicznego przedłużania umowy poinformowałem, że jestem zainteresowany przystąpieniem do SmartDom i usługą telewizji jako produkt drugi. Pan posprawdzał w systemie i stwierdził, że muszę podnieść Abonament nr y z kwoty 29.90 na 49.90 na co przystałem. W tym miesiącu podpisałem też umowę na telewizję w APS i Pan powiedział, że w systemie wskazuje numer y jako produkt pierwszy.

Po kilku miesiącach okazuje się, że numer x jest produktem pierwszym i kończy mi się już za 4 doładowania a powinien być numer y, który na polecenie konsultanta musiałem podnieść o 20 zł więcej, który rzekomo został wskazany w czasie podpisywania umowy na TV przez pracownika APS jako produkt pierwszy, kończy się za rok.

Co w takiej sytuacji? Telewizję mam do sierpnia, a błędny produkt pierwszy gdzieś do kwietnia. Nie chce płacić za TV abonamentu bez rabatu. Proszę o poradę.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Krzysiek333,
Krzysiek333 pisze:Po kilku miesiącach okazuje się, że numer x jest produktem pierwszym i kończy mi się już za 4 doładowania a powinien być numer y,
w jaki sposób uzyskałeś te informacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sacrosaint
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2017, o 13:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sacrosaint »

Witam,

mam obecnie taki pakiet:
1. abonament 69,99
2. internet LTE 99,90 z rabatem smartdom 50% na 49,95

czy istnieje możliwość przedłużenia na takich warunkach:

1. abonament 49,99 + telefon
2. cyfrowy polsat Premium MAX (hbo go, on the go, eleven w cenie) 99,99 z rabatem 50% na 49,99 + 6 miesiecy gratis
3. internet LTE 50 GB 49,99 z rabatem smartdom na 31 zł + 0 zł za 3 miesiące

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 sty 2017, o 13:40 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

@sacrosaint, przedłużyć się tak nie da bez utraty zniżek w SmartDom, w chwili gdy na abonamencie obniżysz rachunek z 69,90zł na 49,90zł utracisz zniżki SmartDom.

Jest jednak inne wyjście, jeśli kończy Ci się umowa na Internet poproś konsultanta o formularz i kontakt z DUK.
Z DUK dostajesz ofertę z rabatem 50% poza programem SmartDom, np. 19zł za 40GB + LTE bez limitu lub inne pośrednie oferty aż do 45zł za 110GB + LTE bez limitu, oferta Tylko SIM, ewentualnie ze sprzętem na raty. W tym momencie rozpada Ci się SmartDom.

Następnie przedłużasz umowę abonamentową na wybranych warunkach, czyli w opcji za 49,90zł + ewentualnie telefon na raty.

Po wejściu w życie wyżej wymienionych umów, zakupujesz TV Cyfrowego Polsatu przystępując ponownie do programu SmartDom, twoją umową uprawniającą staje się abonament za 49,90zł a drugą umową z rabatem 50% TV CP.
sacrosaint
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2017, o 13:10

Re: SmartDOM

Post autor: sacrosaint »

@patryk7588, obydwie umowy kończą się w tym samym czasie. Czy ten DUK nie może mi od razu przedstawić takiej kompleksowej oferty tj. abo 49,90 + CP za 49,99 (smartdom 50%) + 19 zł za net za 40 GB no limit poza smartdom? Dlaczego tak muszą utrudniać zwłaszcza jak chcę dobrać 3 usługę?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

W DUK możesz załatwić od razu Internet oraz Abonament.
CP tam nie załatwisz ponieważ DUK to dział przedłużenia umowy a ty potrzebujesz nową umowę na CP.
CP zamówisz normalnie przez Internet z wszystkimi bonusami ale dopiero po wejściu w życie umów na Internet oraz Abonament aby móc powrócić do programu SmartDom.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

sacrosaint potwierdzam to co napisał patryk7588. Ofertę Cyfrowego Polsatu, może przedstawić Ci pracownik CP, dlatego w sprawie telewizji proszę kontaktuj się z nimi bezpośrednio.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzysiek333
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 sty 2017, o 16:31

Re: SmartDOM

Post autor: Krzysiek333 »

@Basia PLUS, taką informację otrzymałem od Waszego konsultanta w czasie przedłużania 3 umowy na 29.90
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Krzysiek333,

czy zamierzasz rozwiązać umowę w ofercie Plus Mix?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzysiek333
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 sty 2017, o 16:31

Re: SmartDOM

Post autor: Krzysiek333 »

Tak. Zamierzam przejść na kartę lub ją przedłużyć, ale z mniejszym zobowiązaniem
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Krzysiek333,

jeśli numer w usłudze Plus Mix jest umową uprawniającą to rezygnacja z tej usługi lub zmniejszenie kwoty doładowania spowoduje utratę zniżek w Programie smartDOM.
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji proszę Cię o przesłanie zapytania poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006.
Dzięki temu pracownik Internetowej Obsługi Klienta będzie mógł szczegółowo udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Czy oferta Plus Internet z DUK, 40GB za niecałe 20zł może być umową uprawniającą do skorzystania z upustu:
8. Obecny Klient, którego minimalna wartość miesięcznego zobowiązania na Umowie
Uprawniającej jest:
a. niższa niż 49,90 zł z VAT odpowiednio dla Umowy Plus Abonament/Komórka
Stacjonarna/Plus Internet/Internet w CP/TV w CP lub
b. niższa niż 50 zł z VAT w ofercie standardowej i niższa niż 30/60 zł z VAT w ofercie
elastycznej odpowiednio dla Umowy Plus Mix5,
na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II zawartej na warunkach określonych w § 1 ust. 4 i pod
warunkiem, że zostanie zawarta w jednej z promocji wskazanych Abonentowi przez
Konsultanta/Sprzedawcę przy udziale środków porozumiewania się na odległość, pomimo że nie
jest uprawniony do Rabatu/Upustu promocyjnego otrzyma upust na abonament w wysokości 20
zł z VAT („Upust specjalny”). Pozostałe warunki dotyczące Upustu specjalnego są określone
w § 1 ust. 4 i są analogiczne, jak w przypadku Rabatu.
Regulamin: https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf (§ 1, punkt 8)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

patryk7588,
- tak, może być umową uprawniającą do upustu specjalnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzysiek333
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 sty 2017, o 16:31

Re: SmartDOM

Post autor: Krzysiek333 »

Chciałem skorzystać z LIVE CHAT, aby zasięgnąć pomocy w kwestii SmartDomu, ale ciągle jest informacja o blokadzie dla bezpieczeństwa z programu JAVA.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

@Krzysiek333, napisz tutaj bok@plus.pl i opisz całą sytuację.
Konsultant wprowadził Cię w błąd ponieważ niepotrzebnie podnosiłeś wysokość abonamentu skoro podwyższony abonament i tak nie stał się twoją umową uprawniającą. Piszesz że była to rozmowa telefoniczna więc jest szansa że nagranie jeszcze jest dostępne.
ODPOWIEDZ