SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

kasiadom1,

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stefan1961
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57

Re: SmartDOM

Post autor: stefan1961 »

Witam,bardzo proszę o wyjaśnienie sytuacji.Jestem abonentem plusa około 60 pln brutto.Na stronie polsat cyfrowy zobaczyłem ofertę smart dom za połowę ceny.Konsultantka wymieniała jako jedyne kryterium do zniżki posiadanie minimum 49 pln brutto w plusie.Kilkukrotnie potwierdzałem szczegóły umowy kilkukrotnie z uwzględnieniem plusa za 49 brutto.Konsultantka zapewniała że zniżka będzie i zamiast 100 zapłacę 50 za polsat cyfrowy.Jakie było moje zaskoczenie jak po dwóch miesiącach gratis otrzymałem fakture na 100pln? Okazało się że nie spełniam warunków bo telefon mam na firmę.Dodam że konsultantka nie zająknęła się podczas rozmowy o tym ani nie zaproponowała oferty smart firma która była możliwa i lepsza jak sie okazuje dla mnie.Reklamacja nic nie dała bo roboty na infolinii klepią paragrafy a nie odsłuchali rozmowy.Bardzo proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj stefan1961,

w zaistniałej sytuacji proponuję Ci opisanie tej sytuacji i złożenie pisemnej reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam póżniej numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stefan1961
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57

Re: SmartDOM

Post autor: stefan1961 »

Dziękuję ale już dwa razy odrzucili reklamacje złożoną telefonicznie.W pismach nigdzie nie powołali się na odsłuchanie rozmowy.Uważam że konsultantka naciągnęła mnie świadomie lub nieświadomie.Jak można kogoś nie zapytać przy smart dom jaki ma telefon? Kluczowe pytanie bo wtedy oferuje smart dom albo smart firma.Jestem dociekliwy ale o tym niestety nie wiedziałem.W sumie skąd miałem wiedzieć jak na stronie polsatcyfrowy nic nie pisze o wymogu telefonu(indywidualny czy firmowy) Co Pani radzi w tej sytuacji bo nie wyobrażam sobie żeby ktoś tak jawnie naciągnął człowieka.Przecież nawet jakimś aneksem można to wyprostować,telefon tak czy tak jest w plusie.Trzeba tylko dobrej woli.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

stefan1961 ,
stefan1961 pisze:Co Pani radzi w tej sytuacji
Basia_Plus pisze:w zaistniałej sytuacji proponuję Ci opisanie tej sytuacji i złożenie pisemnej reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam póżniej numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Jeśli zamówienie realizowane było telefonicznie to pracownik Departamentu Reklamacji będzie mógł odsłuchać nagranie z tej rozmowy i weźmie je pod uwagę przy rozpatrywaniu zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stefan1961
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57

Re: SmartDOM

Post autor: stefan1961 »

Witam,podana strona należy do plusa? Czy tam mam wysłać pisemną reklamację?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj stefan1961,

tak, zgodnie z informacją powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kasiadom1
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 lip 2017, o 15:27

Re: SmartDOM

Post autor: kasiadom1 »

Witam,dziękuję za pomoc!!!Jesteście SUPER ;-)Właśnie zadzwoniła Pani z Plusa ;-)odsłuchali moje rozmowy z grudnia i rabat smartdom zostanie mi zachowany,wyrównany za poprzednie miesiace oraz pozostanie mi niższa opłata za internet Jupi ;-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kasiadom1,

to dobra wiadomość. Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stefan1961
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57

Re: SmartDOM

Post autor: stefan1961 »

Basia_Plus pisze:Witaj stefan1961,

tak, zgodnie z informacją powyżej.
Witam przesyłam numer zgłoszenia.Pozdrawiam

Numer referencyjny pytania: 170801-001933
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

stefan1961,
- dziękuję za nr zgłoszenia. Poprosiłam już o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stefan1961
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57

Re: SmartDOM

Post autor: stefan1961 »

Ewa_Plus pisze:stefan1961,
- dziękuję za nr zgłoszenia. Poprosiłam już o pilne zajęcie się Twoją sprawą.

Witam,mam zgłosić się do punktu Plus i wyrazić zgodę na promocję smart firma 2.Czy mam rozumieć że zniżka 50% będzie naliczana po wyrażeniu takiej zgody? Pytam bo tak poinformowano mnie na infolinii ale mam złe doświadczenia w ostatnim czasie.Proszę o potwierdzenie.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

stefan1961,

czy otrzymałeś już odpowiedź na reklamację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stefan1961
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 1 sie 2017, o 12:57

Re: SmartDOM

Post autor: stefan1961 »

Tak,właśnie tak jak napisałem mam zgłosić się do plusa i wyrazić zgodę na promocję smart firma 2.Pytam czy to na pewno jest ok i czy będzie uznana zniżka 50% na polsat cytrowy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

stefan1961,

zgodnie z decyzją Departamentu Reklamacji proszę o kontakt z naszym punktem. Informacje zostały przekazane w odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ