Teraz jest 23 cze 2018, o 10:44

Zostaw Kontakt





SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: SmartDOM

Post25 maja 2018, o 17:34

dominik.m,
- tak, adres: specjalista_plus@plus.pl jest poprawny.
Spróbuj jeszcze raz, w temacie wiadomości dodając słowo: FORUM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dominik.m

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 25 maja 2018, o 11:12
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+ 59,99
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J5 (2017) Black (J530)

Re: SmartDOM

Post25 maja 2018, o 17:45

Ewa_Plus, tym razem się udało. Dzięki :)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: SmartDOM

Post28 maja 2018, o 09:27

dominik.m,
- cieszę się, że mogłam pomóc :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
dominik.m(28 maja 2018, o 09:44)
Offline
Avatar użytkownika

dominik.m

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 25 maja 2018, o 11:12
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+ 59,99
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J5 (2017) Black (J530)

Re: SmartDOM

Post28 maja 2018, o 09:38

Ewa_Plus,
Dziękuję Ci jeszcze raz :-) Otrzymałem telefon z informacją pozytywną. Nie sądziłem, że to się tak szybko potoczy. Tym razem zostałem pozytywnie zaskoczony. Jeśli wszystko będzie OK podczas trwania tej umowy, to nadal będę Waszym stałym klientem :-)
Offline
Avatar użytkownika

dominik0408

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 19 wrz 2014, o 09:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: OMG
  • Model telefonu: iphone 5s

Re: SmartDOM

Post30 maja 2018, o 07:47

Witam

czemu jak wybeiram smartdom TV na stronie to pokazuje mi abonament miesieczny 20zł?
Nie można podpisać umowy przez Waszą stronę?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: SmartDOM

Post30 maja 2018, o 09:21

Witaj dominik0408.

dominik0408 napisał(a):Nie można podpisać umowy przez Waszą stronę?
Nie. Następuje dalej przekierowanie na formularz Cyfrowego Polsatu, dzięki czemu możesz złożyć zamówienie na TV.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dominik0408

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 19 wrz 2014, o 09:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: OMG
  • Model telefonu: iphone 5s

Re: SmartDOM

Post30 maja 2018, o 09:31

Marta_Plus napisał(a):Witaj dominik0408.

dominik0408 napisał(a):Nie można podpisać umowy przez Waszą stronę?
Nie. Następuje dalej przekierowanie na formularz Cyfrowego Polsatu, dzięki czemu możesz złożyć zamówienie na TV.


jasne, tylko niech Pani zobaczy, że gdy wybiera się smartdom i klika się przejdź dalej, to cena się nie zmienia i jest taka sama czyli 20zł/ms. To jest utrudnienie dużo, bo nie mogę wypełnić tego formularza
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: SmartDOM

Post30 maja 2018, o 12:00

dominik0408,

przepraszam za utrudnienia. Proszę skontaktuj się w tej sprawie z obsługą Cyfrowego Polsatu: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5300
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: SmartDOM

Post4 cze 2018, o 18:19

Netia dołącza do programu SmartDom

Obrazek

Od 18 czerwca, usługi Netii będą dostępne w sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa. Dzięki temu z usługami Netii będzie się można zapoznać i je nabyć w znacznie większej niż dotychczas liczbie punktów w całej Polsce. Zyskają też klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, którzy będą mogli kupić usługi Netii z rabatem smartDOM. Na początku, w ramach pilotażu, będzie to możliwe w 181 punktach sprzedaży, a docelowo w całej sieci sprzedaży Grupy Cyfrowy Polsat.


Oferta Netii dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

Dostępne będą cztery warianty ofert Netii z rabatem smartDOM w różnych konfiguracjach:
- Internet stacjonarny - trzy opcje prędkości: do 100 Mb/s, do 300 Mb/s oraz do 900 Mb/s.
- Internet stacjonarny + telewizja - trzy wyżej wymienione opcje dostępu do Internetu z dwoma pakietami telewizyjnymi do wyboru: TV Standard (115 kanałów telewizyjnych, w tym 60 HD) lub TV Super (157 kanałów telewizyjnych, w tym 87 HD).
- Internet stacjonarny + telefon stacjonarny - oferta internetowa wraz z telefonem stacjonarnym w opcji 100 minut w abonamencie lub bez limitu.
- Internet stacjonarny + telewizja internetowa + telefon stacjonarny – do wyboru wszystkie powyższe usługi.

Obrazek

O Netii
Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat. Dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.

Źródło: http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1455
Offline
Avatar użytkownika

Arthas19

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 16 sty 2015, o 12:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post15 cze 2018, o 10:03

Witam.
Mam smartdom w pierwszej edycji w konfiguracji:
Telefon 69.99 - pozostało 12 miesięcy
Internet rabat 50% - umowa została przedłużona 15.05.2018
Telewizja rabat 49.98 - pozostało 12 miesięcy
I tu jest moje pytanie czy internet i telewizja pozostaną z obecnymi rabatami czy tymi z smartdom4 ponieważ na nowej fakturze za telefon+internet mam nadal rabat 50% na internet.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: SmartDOM

Post15 cze 2018, o 11:18

Witaj Arthas19,

przedłużając umowę, która była zawarta w poprzedniej odsłonie Programu smartDOM przechodzisz do Programu smartDOM 4, zatem rabat 50% zostanie zamieniony na rabat 10zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Arthas19

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 16 sty 2015, o 12:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post15 cze 2018, o 11:32

Dziękuję za odpowiedź. A co telewizją ona też z automatu przechodzi do smartdom 4 czy jednak rabat 48.98 zostanie zachowany do końca umowy to jest 12 miesięcy.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: SmartDOM

Post15 cze 2018, o 11:52

Arthas19,

Arthas19 napisał(a):A co telewizją ona też z automatu przechodzi do smartdom 4 czy jednak rabat 48.98 zostanie zachowany do końca umowy to jest 12 miesięcy

obecny rabat na tej umowie zostanie zachowany do momentu jej przedłużenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5300
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: SmartDOM

Post20 cze 2018, o 21:13

Proszę o przyspieszenia rozwiązania zagadnienia: [#109136]
Offline
Avatar użytkownika

ollalaola

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 15:34
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post21 cze 2018, o 07:59

To chyba pytanie w tym dziale.
Chcialabym przenieść numer z innej sieci do Plush abonament. Ale posiadam smart dom I edycja
Umowa 1 TV Cyfrowy Polsat za 49,9
Umowa 2 Plus abonament przedłuzony w maju tego roku
Umowa 3 Internet ze zniżką 48,90 za 11 zł ( ta umowa przejdzie we wrzesniu na czas nieokreślony bez zadnych zmian )
Czy na nowa umowę w Plush abonament dostane zniżkę, jeżeli tak, to jaką i na jakich zasadach?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości