SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 09:41
Re: SmartDOM
Mam tak jak piszesz, podałem dla ułatwienia kwotę jak na umowie. Wielkie dzięki za pomoc
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
PanKracy,
potwierdzam to, co napisał truskawkowylogin.
potwierdzam to, co napisał truskawkowylogin.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Gdzie znajdę potwierdzenie albo jakąkolwiek informacje, że moja ostatnio przedłużona umowa , została ponownie powiązana z programem smartDOM jako drugi produkt ze zniżką 50%?
W komplecie dokumentów które dostarczył kurier, nic nie ma na ten temat. Na Plus-online też nie ma żadnej informacji. W ICOK Cyfrowego Polsatu, w szczegółach umowy jest tylko adnotacja że to "Kontrakt połączony w ramach smartDOM 3 - produkt uprawniający"
Po informacje na ten temat, mam dzwonić do BOK Plusa czy Cyfrowego Polsatu? Wysłać zapytanie przez formularz na tym forum?
Czy czekać na wystawienie pierwszej faktury [po aneksie], ale wtedy pozostaje już tylko reklamacja, że ktoś coś zapomniał zgłosić/nie odnotował/nie powiązał/przeoczył(*), a tego wolałbym uniknąć.
Proszę o wskazówki.
(*)- niepotrzebne skreślić
W komplecie dokumentów które dostarczył kurier, nic nie ma na ten temat. Na Plus-online też nie ma żadnej informacji. W ICOK Cyfrowego Polsatu, w szczegółach umowy jest tylko adnotacja że to "Kontrakt połączony w ramach smartDOM 3 - produkt uprawniający"
Po informacje na ten temat, mam dzwonić do BOK Plusa czy Cyfrowego Polsatu? Wysłać zapytanie przez formularz na tym forum?
Czy czekać na wystawienie pierwszej faktury [po aneksie], ale wtedy pozostaje już tylko reklamacja, że ktoś coś zapomniał zgłosić/nie odnotował/nie powiązał/przeoczył(*), a tego wolałbym uniknąć.
Proszę o wskazówki.
(*)- niepotrzebne skreślić
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Andrzej62,
najszybciej co do tej kwestii upewnisz się zadając swoje pytanie poprzez formularz dostępny tutaj. Podaj mi potem nr referencyjny.
najszybciej co do tej kwestii upewnisz się zadając swoje pytanie poprzez formularz dostępny tutaj. Podaj mi potem nr referencyjny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Marta_Plus, oto on:
Numer referencyjny pytania: 170724-001334
Numer referencyjny pytania: 170724-001334
Re: SmartDOM
Andrzej62,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam do weryfikacji :)
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam do weryfikacji :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Zapytanie zweryfikowało się niejako "samo"
Dzisiaj na Plus online, pojawiła się kwota faktury do zapłaty. Dokonując skomplikowanego równania matematycznego czyli odejmując wysokość raty za telefon, od kwoty "do zapłaty" wyszło dokładnie 24,99 czyli 50% ogólnej kwoty abonamentu.
Czyli smartDOM działa dalej, przez kolejne 24 m-ce.
Dziękuję wszystkim, za zaangażowanie w tym temacie
Dzisiaj na Plus online, pojawiła się kwota faktury do zapłaty. Dokonując skomplikowanego równania matematycznego czyli odejmując wysokość raty za telefon, od kwoty "do zapłaty" wyszło dokładnie 24,99 czyli 50% ogólnej kwoty abonamentu.
Czyli smartDOM działa dalej, przez kolejne 24 m-ce.
Dziękuję wszystkim, za zaangażowanie w tym temacie
Re: SmartDOM
Andrzej62,
- dziękuję za informację. Czyli wszystko jest w porządku, rabat się utrzymał :)
- dziękuję za informację. Czyli wszystko jest w porządku, rabat się utrzymał :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
korzystam ze zniżki smartdom/korzystałam/w listopadzie przedłużyłam umowe w cyfrowym polsacie i otrzymaął 6 miesięcy za darmo, a po tym okresie miaąłm płacic ok 55 zł.Niestety rachunki przychodzą 115 zł.
Nie wiem dlaczego???W listopadzie przedłużałam takze umowę na internet, moze to coś zmieniło???ALe pamiętam jak dziś gdy rozmawiałam z konsultantem działu utrzymania klienta to zawsze potwierdzałam podczas rozmów że zniżka smartdom ma być zachowana , a Pani potwierdziła ,ze będzie!!Niestety tak nie jest ;(
27.06 złozyłam reklamację telefonicznie ,Pan zapytał jak chcę potrzymać odpowiedź to powiedziałam,mu ze mailowo,ale odpowiedzi też nie dostałam, gdzie minęło już 30 dni....a rachunki nadal 115 zł ...moze Wy pomożecie???
korzystam ze zniżki smartdom/korzystałam/w listopadzie przedłużyłam umowe w cyfrowym polsacie i otrzymaął 6 miesięcy za darmo, a po tym okresie miaąłm płacic ok 55 zł.Niestety rachunki przychodzą 115 zł.
Nie wiem dlaczego???W listopadzie przedłużałam takze umowę na internet, moze to coś zmieniło???ALe pamiętam jak dziś gdy rozmawiałam z konsultantem działu utrzymania klienta to zawsze potwierdzałam podczas rozmów że zniżka smartdom ma być zachowana , a Pani potwierdziła ,ze będzie!!Niestety tak nie jest ;(
27.06 złozyłam reklamację telefonicznie ,Pan zapytał jak chcę potrzymać odpowiedź to powiedziałam,mu ze mailowo,ale odpowiedzi też nie dostałam, gdzie minęło już 30 dni....a rachunki nadal 115 zł ...moze Wy pomożecie???
Re: SmartDOM
kasiadom1,
- jeśli chodzi o umowę z CP, to prosimy o kontakt z ich obsługą: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
Na tym forum możemy pomóc wyłącznie w zakresie usług na numerach Plusa.
- jeśli chodzi o umowę z CP, to prosimy o kontakt z ich obsługą: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
Na tym forum możemy pomóc wyłącznie w zakresie usług na numerach Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
ok dziękuję , a prosze mi powiedzieć czy moge zwiększyć abonament na internet i prosić o ponowne przeliczenie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SmartDOM
kasiadom1,
napisz proszę dokładniej jakie usługi posiadasz i o jakiej wartości zobowiązań. Umową uprawniającą jest telewizja czy internet?
napisz proszę dokładniej jakie usługi posiadasz i o jakiej wartości zobowiązań. Umową uprawniającą jest telewizja czy internet?
Rozumiem, że przed zawarciem aneksów, o których piszesz powyżej, rabat z tytułu Programu SmartDOM był naliczany?kasiadom1 pisze:korzystam ze zniżki smartdom/korzystałam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Tak rabat był naliczany od chyba dwóch lat.Posiadam internet w plusie ,3 telefony i tv CP.Smartdom dotyczył tv tzn.umowa na intenet i TV za połówkę.Umowa na internet była na ok 50 zł a TV na 100 zł,obecnie abonament na internet 35.99 - 10 zł za e-fakture ,a TV 114,99(multirum).Ogólnie chciałam żeby abonament na intenet pozostał w kwocie ok 50 ,zeby zachowac smartdom ale chiałam wiecej GB internetu....Pani z BOK przełączyła mnie do działu utrzymania klienta i Pani zaproponowała mi niższy abonament i zachowanie zniżki smartdom???Czy mozna odsłuchać rozmowy???
Re: SmartDOM
kasiadom1,
- w tej sytuacji najlepiej będzie, jeśli opiszesz sytuację w mailu wysłanym na adres: bok@plus.pl
Departament Reklamacji zweryfikuje Twoje umowy i sprawdzi, czy warunki są zgodne z tym, które padły podczas rozmowy w listopadzie.
Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć realizację.
- w tej sytuacji najlepiej będzie, jeśli opiszesz sytuację w mailu wysłanym na adres: bok@plus.pl
Departament Reklamacji zweryfikuje Twoje umowy i sprawdzi, czy warunki są zgodne z tym, które padły podczas rozmowy w listopadzie.
Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuję.
Zgłosiłam to na Bok@plus nr ref.Zgł [Zagadnienie: 170731-001237].Bardzo prosze o pomoc w przyśpieszeniu realizacji.Dziękuję
Zgłosiłam to na Bok@plus nr ref.Zgł [Zagadnienie: 170731-001237].Bardzo prosze o pomoc w przyśpieszeniu realizacji.Dziękuję