SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Krzysiek333 propozycja patryka7588 jest dobrym rozwiązaniem. Ponadto, Basia_Plus proponowała Ci wcześniej kontakt z Internetową Obsługą Klienta poprzez kanał autoryzowany. Dzięki temu będzie można zweryfikować całą sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
- Kontakt:
Re: SmartDOM
Pojawiły się może jakieś nowe telefony w ramach promocji SmartDom z jednorazową opłatą? Jest coś lepszego niż A5? Zależy mi na S6 edge bądź S7.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego! :)
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
michal8937,
w przypadku Programu smartDOM obowiązuje tylko oferta ratalna dla umów ze sprzętem.
w przypadku Programu smartDOM obowiązuje tylko oferta ratalna dla umów ze sprzętem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 sty 2017, o 13:13
Re: SmartDOM
Dzień Dobry,
W ubiegłym tygodniu zawarłem z Wami umowę na abonament telefoniczny (49,99 bez urządzenia) i internet z urządzeniem. Dostałem 50% zniżki na drugi produkt.
Chciałbym dobrać do tego jeszcze TV satelitarną z dekoderem.
Jak na stronie plusa/CP włączyć, że mam dwie usługi? Jest tam tylko przycisk, że mam już telefon lub internet w plusie, a nie ma, że mam te dwa.
Chciałbym zobaczyć ile za jaki pakiet wyszło by na miesiąc, bo wcześniej podpisując umowę, pani w plusie powiedziała, że bez różnicy który pakiet, 3 rzecz jest za 1zł.
Jak to jest w rzeczywistości?
Pozdrawiam serdecznie.
W ubiegłym tygodniu zawarłem z Wami umowę na abonament telefoniczny (49,99 bez urządzenia) i internet z urządzeniem. Dostałem 50% zniżki na drugi produkt.
Chciałbym dobrać do tego jeszcze TV satelitarną z dekoderem.
Jak na stronie plusa/CP włączyć, że mam dwie usługi? Jest tam tylko przycisk, że mam już telefon lub internet w plusie, a nie ma, że mam te dwa.
Chciałbym zobaczyć ile za jaki pakiet wyszło by na miesiąc, bo wcześniej podpisując umowę, pani w plusie powiedziała, że bez różnicy który pakiet, 3 rzecz jest za 1zł.
Jak to jest w rzeczywistości?
Pozdrawiam serdecznie.
Re: SmartDOM
Witaj Szymon6555,
- w sprawie oferty Cyfrowego Polsatu prośba o kontakt bezpośrednio z ich obsługą. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.
- w sprawie oferty Cyfrowego Polsatu prośba o kontakt bezpośrednio z ich obsługą. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Na trzeci produkt dostaniesz rabat: 18,99zł. Od ceny standardowej w ofercie CP, odejmij 18,99zł, właśnie tyle będziesz płacił za trzeci produkt, Pani w salonie chyba troszkę się rozmarzyła.Szymon6555 pisze:Chciałbym zobaczyć ile za jaki pakiet wyszło by na miesiąc, bo wcześniej podpisując umowę, pani w plusie powiedziała, że bez różnicy który pakiet, 3 rzecz jest za 1zł.
Jak to jest w rzeczywistości?
Rabat -50%
Witam,
Juz udzielałam sie na forum odnośnie złożenia mojej reklamacji.
Dostałam reklamacje negatywna od plusa, ze rabat mi sie nie należy na drugi produkt
Przy kwocie 38,99zl za Internet (przedłużyłam na taka kwotę)
I przyszedł ten dzień dostałam fakturę, tylko o dziwo mojemu zdziwieniu na fakturze
Widnieje rabat -50% na abonament i widac płatność za 38,99zl za Internet.
Mam co prawda policzone abonament za okres od 30.12-09.01 22 złote z gorszem (bo trwała reklamacja)
Później jest Internet 38,99zl od 9.12- 09.01 i telefon 69,99. I jest rabat. Nie rozumiem tego, odmówili mi rabatu a jednak mi go naliczyli. O co w tym chodzi?
Najlepsze jest to w tym, ze jedni konsultanci mówią, ze będę miała rabat drudzy ze musze podnieść Internet, a teraz to juz calkowicie zwariowałam gdy zobaczyłam, ze mimo negatywnej odpowiedzi mi go naliczyli.
Juz udzielałam sie na forum odnośnie złożenia mojej reklamacji.
Dostałam reklamacje negatywna od plusa, ze rabat mi sie nie należy na drugi produkt
Przy kwocie 38,99zl za Internet (przedłużyłam na taka kwotę)
I przyszedł ten dzień dostałam fakturę, tylko o dziwo mojemu zdziwieniu na fakturze
Widnieje rabat -50% na abonament i widac płatność za 38,99zl za Internet.
Mam co prawda policzone abonament za okres od 30.12-09.01 22 złote z gorszem (bo trwała reklamacja)
Później jest Internet 38,99zl od 9.12- 09.01 i telefon 69,99. I jest rabat. Nie rozumiem tego, odmówili mi rabatu a jednak mi go naliczyli. O co w tym chodzi?
Najlepsze jest to w tym, ze jedni konsultanci mówią, ze będę miała rabat drudzy ze musze podnieść Internet, a teraz to juz calkowicie zwariowałam gdy zobaczyłam, ze mimo negatywnej odpowiedzi mi go naliczyli.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2017, o 10:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
kineko,
niestety z poziomu Forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Proponuję Ci przesłanie zapytania na adres bok@plus.pl. W wiadomości podaj, oprócz numeru telefonu, opis problemu. Dzięki temu będzie można zweryfikować całą sprawę.
niestety z poziomu Forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Proponuję Ci przesłanie zapytania na adres bok@plus.pl. W wiadomości podaj, oprócz numeru telefonu, opis problemu. Dzięki temu będzie można zweryfikować całą sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 sty 2017, o 13:10
Re: SmartDOM
szybkie pytanie, czy oferta przygotowana przez DUK może być podpisana w salonie? ewentualnie w jakich godzinach przyjeżdża kurier z umową? czy można to jakoś ustalić? Przed godziną 15 będzie ciężko podpisać umowę z kurierem ze względu na mobilną pracę :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
sacrosaint,
nie, umowę dostarcza kurier na wskazany adres.sacrosaint pisze:czy oferta przygotowana przez DUK może być podpisana w salonie?
Godziny doręczenia przesyłki ustalasz z konsultantem w trakcie składania zamówienia.sacrosaint pisze:w jakich godzinach przyjeżdża kurier z umową?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
@sacrosaint, ofertę Tylko SIM czyli bez sprzętu możesz "podpisać" za pomocą SMS lub rozmowy telefonicznej.
Re: SmartDOM
Witam,
Posiadam SmarDom z pierwszej edycji. Pierwsza umowa umowa na TV w CP, druga Plus abonament 79,99 zł rabatowany o 50% i trzecia Plus internet 59,99 rabatowany o 48,90. Rozumiem, że jeżeli dobiorę kolejny numer na abonament, to dostane zniżkę -10 zł na abonament?
Przy okazji dopytam, jeśli obecnie mam numer w ofercie Nju z rachunkiem (abonament), to po przeniesieniu dostane 6 mies gratis?
Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam!
Posiadam SmarDom z pierwszej edycji. Pierwsza umowa umowa na TV w CP, druga Plus abonament 79,99 zł rabatowany o 50% i trzecia Plus internet 59,99 rabatowany o 48,90. Rozumiem, że jeżeli dobiorę kolejny numer na abonament, to dostane zniżkę -10 zł na abonament?
Przy okazji dopytam, jeśli obecnie mam numer w ofercie Nju z rachunkiem (abonament), to po przeniesieniu dostane 6 mies gratis?
Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam!
Re: SmartDOM
- czy masz już jaką inną umowę z upustem 10 zł w ramach smartDOM?sebaa pisze:Rozumiem, że jeżeli dobiorę kolejny numer na abonament, to dostane zniżkę -10 zł na abonament?
- tak. Pamiętaj jednak, że opcja 6 miesięcy abonamentu gratis może nie być dostępna w każdym kanale sprzedaży.sebaa pisze:Przy okazji dopytam, jeśli obecnie mam numer w ofercie Nju z rachunkiem (abonament), to po przeniesieniu dostane 6 mies gratis?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Nie, nie mam. Tylko to co wyżej napisane.Ewa_Plus pisze:- czy masz już jaką inną umowę z upustem 10 zł w ramach smartDOM?sebaa pisze:Rozumiem, że jeżeli dobiorę kolejny numer na abonament, to dostane zniżkę -10 zł na abonament?
Re: SmartDOM
sebaa,
- zatem powinieneś otrzymać upust 10 zł na nowej umowie.
- zatem powinieneś otrzymać upust 10 zł na nowej umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ