SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Krzysiek333 propozycja patryka7588 jest dobrym rozwiązaniem. Ponadto, Basia_Plus proponowała Ci wcześniej kontakt z Internetową Obsługą Klienta poprzez kanał autoryzowany. Dzięki temu będzie można zweryfikować całą sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: SmartDOM

Post autor: michal8937 »

Pojawiły się może jakieś nowe telefony w ramach promocji SmartDom z jednorazową opłatą? Jest coś lepszego niż A5? Zależy mi na S6 edge bądź S7.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

michal8937,

w przypadku Programu smartDOM obowiązuje tylko oferta ratalna dla umów ze sprzętem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Szymon6555
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 sty 2017, o 13:13

Re: SmartDOM

Post autor: Szymon6555 »

Dzień Dobry,

W ubiegłym tygodniu zawarłem z Wami umowę na abonament telefoniczny (49,99 bez urządzenia) i internet z urządzeniem. Dostałem 50% zniżki na drugi produkt.
Chciałbym dobrać do tego jeszcze TV satelitarną z dekoderem.
Jak na stronie plusa/CP włączyć, że mam dwie usługi? Jest tam tylko przycisk, że mam już telefon lub internet w plusie, a nie ma, że mam te dwa.
Chciałbym zobaczyć ile za jaki pakiet wyszło by na miesiąc, bo wcześniej podpisując umowę, pani w plusie powiedziała, że bez różnicy który pakiet, 3 rzecz jest za 1zł.
Jak to jest w rzeczywistości?

Pozdrawiam serdecznie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Szymon6555,
- w sprawie oferty Cyfrowego Polsatu prośba o kontakt bezpośrednio z ich obsługą. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Szymon6555 pisze:Chciałbym zobaczyć ile za jaki pakiet wyszło by na miesiąc, bo wcześniej podpisując umowę, pani w plusie powiedziała, że bez różnicy który pakiet, 3 rzecz jest za 1zł.
Jak to jest w rzeczywistości?
Na trzeci produkt dostaniesz rabat: 18,99zł. Od ceny standardowej w ofercie CP, odejmij 18,99zł, właśnie tyle będziesz płacił za trzeci produkt, Pani w salonie chyba troszkę się rozmarzyła. :roll:
kineko
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 8 sty 2017, o 14:17

Rabat -50%

Post autor: kineko »

Witam,

Juz udzielałam sie na forum odnośnie złożenia mojej reklamacji.
Dostałam reklamacje negatywna od plusa, ze rabat mi sie nie należy na drugi produkt
Przy kwocie 38,99zl za Internet (przedłużyłam na taka kwotę)
I przyszedł ten dzień dostałam fakturę, tylko o dziwo mojemu zdziwieniu na fakturze
Widnieje rabat -50% na abonament i widac płatność za 38,99zl za Internet.
Mam co prawda policzone abonament za okres od 30.12-09.01 22 złote z gorszem (bo trwała reklamacja)
Później jest Internet 38,99zl od 9.12- 09.01 i telefon 69,99. I jest rabat. Nie rozumiem tego, odmówili mi rabatu a jednak mi go naliczyli. O co w tym chodzi?

Najlepsze jest to w tym, ze jedni konsultanci mówią, ze będę miała rabat drudzy ze musze podnieść Internet, a teraz to juz calkowicie zwariowałam gdy zobaczyłam, ze mimo negatywnej odpowiedzi mi go naliczyli. :-)
Ostatnio zmieniony 18 sty 2017, o 10:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

kineko,

niestety z poziomu Forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Proponuję Ci przesłanie zapytania na adres bok@plus.pl. W wiadomości podaj, oprócz numeru telefonu, opis problemu. Dzięki temu będzie można zweryfikować całą sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sacrosaint
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2017, o 13:10

Re: SmartDOM

Post autor: sacrosaint »

szybkie pytanie, czy oferta przygotowana przez DUK może być podpisana w salonie? ewentualnie w jakich godzinach przyjeżdża kurier z umową? czy można to jakoś ustalić? Przed godziną 15 będzie ciężko podpisać umowę z kurierem ze względu na mobilną pracę :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

sacrosaint,
sacrosaint pisze:czy oferta przygotowana przez DUK może być podpisana w salonie?
nie, umowę dostarcza kurier na wskazany adres.
sacrosaint pisze:w jakich godzinach przyjeżdża kurier z umową?
Godziny doręczenia przesyłki ustalasz z konsultantem w trakcie składania zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

@sacrosaint, ofertę Tylko SIM czyli bez sprzętu możesz "podpisać" za pomocą SMS lub rozmowy telefonicznej.
sebaa
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2014, o 15:19
Kontakt:

Re: SmartDOM

Post autor: sebaa »

Witam,

Posiadam SmarDom z pierwszej edycji. Pierwsza umowa umowa na TV w CP, druga Plus abonament 79,99 zł rabatowany o 50% i trzecia Plus internet 59,99 rabatowany o 48,90. Rozumiem, że jeżeli dobiorę kolejny numer na abonament, to dostane zniżkę -10 zł na abonament?

Przy okazji dopytam, jeśli obecnie mam numer w ofercie Nju z rachunkiem (abonament), to po przeniesieniu dostane 6 mies gratis?

Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

sebaa pisze:Rozumiem, że jeżeli dobiorę kolejny numer na abonament, to dostane zniżkę -10 zł na abonament?
- czy masz już jaką inną umowę z upustem 10 zł w ramach smartDOM?
sebaa pisze:Przy okazji dopytam, jeśli obecnie mam numer w ofercie Nju z rachunkiem (abonament), to po przeniesieniu dostane 6 mies gratis?
- tak. Pamiętaj jednak, że opcja 6 miesięcy abonamentu gratis może nie być dostępna w każdym kanale sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sebaa
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 13 maja 2014, o 15:19
Kontakt:

Re: SmartDOM

Post autor: sebaa »

Ewa_Plus pisze:
sebaa pisze:Rozumiem, że jeżeli dobiorę kolejny numer na abonament, to dostane zniżkę -10 zł na abonament?
- czy masz już jaką inną umowę z upustem 10 zł w ramach smartDOM?
Nie, nie mam. Tylko to co wyżej napisane.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

sebaa,
- zatem powinieneś otrzymać upust 10 zł na nowej umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ