SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 17:16
Re: SmartDOM
Witam
Pare dni temu wysłałem odstąpienie od umowy wraz z sprzętem na odpowiedni adres.
Gdzie lub jak mogę sprawdzić że napewno od tej umowy odstąpiłem?
chodzi mi o jakieś potwierdzenie.
Pare dni temu wysłałem odstąpienie od umowy wraz z sprzętem na odpowiedni adres.
Gdzie lub jak mogę sprawdzić że napewno od tej umowy odstąpiłem?
chodzi mi o jakieś potwierdzenie.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
szafa156, sytuacja, którą miała miejsce, faktycznie powoduje utratę rabatów w Programie SmartDOM.
MartaMarciniak póki co nic nam na ten temat nie wiadomo.
damianeekk w tym celu proszę Cię o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub z Internetową Obsługą Klienta.
MartaMarciniak póki co nic nam na ten temat nie wiadomo.
damianeekk w tym celu proszę Cię o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub z Internetową Obsługą Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 17:16
Re: SmartDOM
Witam
Czy jeśli wezmę internet z plusa 50GB za 59,99 zł. ze sprzętem i załóżmy 2 dni po tym zamówię telewizję z CP ofertę ograniczoną czasowo Premium MAX będzie mi przysługiwał rabat 50% na telewizję i czy ta telewizja będzie bez opłat przez 6 miesięcy??
Czy jeśli wezmę internet z plusa 50GB za 59,99 zł. ze sprzętem i załóżmy 2 dni po tym zamówię telewizję z CP ofertę ograniczoną czasowo Premium MAX będzie mi przysługiwał rabat 50% na telewizję i czy ta telewizja będzie bez opłat przez 6 miesięcy??
Re: SmartDOM
damianeekk,
- jeśli chodzi o telewizję w CP, to może być to umowa w każdej ofercie standardowej.
W sprawie 6 miesięcy bez opłat sugeruję kontakt z obsługą CP.
- jeśli chodzi o telewizję w CP, to może być to umowa w każdej ofercie standardowej.
W sprawie 6 miesięcy bez opłat sugeruję kontakt z obsługą CP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Plus Duet to oficjalna nazwa tej promocji gdzie umowa P1 (100%) łączy się z umową P4 (50%) pod warunkiem podpisania ich w tym samym czasie?
Umowy P2 (50%) oraz P3 (-18,90zł) ciągle można dobrać w późniejszym terminie?
Umowy P2 (50%) oraz P3 (-18,90zł) ciągle można dobrać w późniejszym terminie?
Re: SmartDOM
- zgadza się, obie umowy (P1 i P4) muszą być podppisane w tym samym czasie.patryk7588 pisze:Plus Duet to oficjalna nazwa tej promocji gdzie umowa P1 (100%) łączy się z umową P4 (50%) pod warunkiem podpisania ich w tym samym czasie?
- tak, należy jednak pamiętać, żeby P1 spełniała warunek kwotowy :)patryk7588 pisze: Umowy P2 (50%) oraz P3 (-18,90zł) ciągle można dobrać w późniejszym terminie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
WItajcie, czy jest już możliwe przedłużenie SMARTDOMU przez internet? Chodzi mi o telewizja + telefon. Skończyła mi się w grudniu umowa na telefon. Mogę ją przedłużyć internetowo oczywiście z obecnym lub wyższym abonamencie?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: SmartDOM
lodyga,
- o ile nie obniżysz abonamentu, to rabat powinien się utrzymać :)
- o ile nie obniżysz abonamentu, to rabat powinien się utrzymać :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam
Jeśli płacę w Cyfrowym Polsacie abonament 60 zł, ale w zeszłym miesiącu podpisałem umowę na 15 miesięcy, ale w tym 5 miesięcy gratis. Moje pytanie teraz jest takie: Jeśli przedłużę umowę na abonament w Plusie w wersji ze smartdomem, to czy podczas tych bezpłatnych miesięcy będę miał 50% rabat smartdom czy nie? Konsultant z Plusa mówił, że te bezpłatne miesiące nie mają żadnego znaczenia. Prawda to jest?
Jeśli płacę w Cyfrowym Polsacie abonament 60 zł, ale w zeszłym miesiącu podpisałem umowę na 15 miesięcy, ale w tym 5 miesięcy gratis. Moje pytanie teraz jest takie: Jeśli przedłużę umowę na abonament w Plusie w wersji ze smartdomem, to czy podczas tych bezpłatnych miesięcy będę miał 50% rabat smartdom czy nie? Konsultant z Plusa mówił, że te bezpłatne miesiące nie mają żadnego znaczenia. Prawda to jest?
Re: SmartDOM
darco666,
- te darmowe miesiące nie mają na to wpływu. Ważne, że nie został obniżony abonament.
- te darmowe miesiące nie mają na to wpływu. Ważne, że nie został obniżony abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Co z osobami, które mają teraz starą wersje smartdom, czyli rabat 38.90, czy jakoś tak? Przy przedłużeniu umowy dalej jest rabat w takiej kwocie czy inny np. 50%?.
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
- Kontakt:
Re: SmartDOM
Co w wypadku gdy została naliczona opłata w pełnej wysokości za abonament w pierwszym miesiącu po przedłużeniu umowy?
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego! :)
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
terasabos ,
zostają zachowane rabaty jakie obowiązywały w Programie smartDom, kiedy do niego przystąpiłeś.
michal8937 ,
rabat z Programu smartDOM zostanie naliczony najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego po uruchomieniu nowych warunków z umowy.
zostają zachowane rabaty jakie obowiązywały w Programie smartDom, kiedy do niego przystąpiłeś.
michal8937 ,
rabat z Programu smartDOM zostanie naliczony najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego po uruchomieniu nowych warunków z umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam
Skończyła mi się umowa na smartdom czyli abonament +internet+tv. Z uwagi na to że kończyła mi sie postanowilem przeniesc kolejny nr do plusa, aby miec wszystko w jednym abonamecie. Zadzwoniłem na infolinię i konsultant zaproponował mi następujące Warunki pierwszy abonament w kwocie 59 zł ( w ramach przedłużenia umowy 3 miesiące gratis) 50% rabatu na abonament za internet, tv za 1 zł oraz 50% na abonament przenoszonego numeru. Dodatkowo Pan który zaoferował mi takie warunki twierdził że promocja ta trwa do bodajże do 16 stycznia 2017 r. Po dalszej rozmowie zdecydowałem się na przedłużenie umowy na powyższych warunkach. Wszystkie te rabaty miał być naliczane z nowym.okresem rozliczeniowym. Pomimo tego faktury które dostałem nie zgadzają się z w/w warunkami. Postanowiłem. Zadzwonić na infolinię, gdzie Pani poinformowała mnie że na numer który przeniosłem z innej sieci został udzielony rabat w wysokości 10 zł a mialo byc 50 % abonamentu w wysokosci 69 zl. Dlatego fv jest taka jaka jest. Czy w takim orzypadku mogę złożyć reklamację prze infolinię czy też muszę udać się do punktu sprzedaży. Co jeszcze będzie potrzebne aby dochodzić swoich praw .....? Dodam że poraz kolejny zostałem wprowadzony w błąd przez.pracownikow infolinii poprzednia sytuacja wyjaśniła się i mam nadzieję że i w tym.przypadku będzie podobnie .
Skończyła mi się umowa na smartdom czyli abonament +internet+tv. Z uwagi na to że kończyła mi sie postanowilem przeniesc kolejny nr do plusa, aby miec wszystko w jednym abonamecie. Zadzwoniłem na infolinię i konsultant zaproponował mi następujące Warunki pierwszy abonament w kwocie 59 zł ( w ramach przedłużenia umowy 3 miesiące gratis) 50% rabatu na abonament za internet, tv za 1 zł oraz 50% na abonament przenoszonego numeru. Dodatkowo Pan który zaoferował mi takie warunki twierdził że promocja ta trwa do bodajże do 16 stycznia 2017 r. Po dalszej rozmowie zdecydowałem się na przedłużenie umowy na powyższych warunkach. Wszystkie te rabaty miał być naliczane z nowym.okresem rozliczeniowym. Pomimo tego faktury które dostałem nie zgadzają się z w/w warunkami. Postanowiłem. Zadzwonić na infolinię, gdzie Pani poinformowała mnie że na numer który przeniosłem z innej sieci został udzielony rabat w wysokości 10 zł a mialo byc 50 % abonamentu w wysokosci 69 zl. Dlatego fv jest taka jaka jest. Czy w takim orzypadku mogę złożyć reklamację prze infolinię czy też muszę udać się do punktu sprzedaży. Co jeszcze będzie potrzebne aby dochodzić swoich praw .....? Dodam że poraz kolejny zostałem wprowadzony w błąd przez.pracownikow infolinii poprzednia sytuacja wyjaśniła się i mam nadzieję że i w tym.przypadku będzie podobnie .