mateusz9110 w jaki sposób chciałeś aby udzielono Ci odpowiedzi na zgłoszoną reklamację?
Jeśli był to e-mail, to czy sprawdziłeś folder SPAM lub Kosz w swojej poczcie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam serdecznie.
Plus znów zrobił mnie w bambuko. W październiku zawarlem umowę na przeniesienie numeru poprzez stronę internetową, umowa miała być w ramach SMARTDOM gdyż posiadam już telewizję w cyfrowym Polsacie. Na stronie zaznaczyłem sobie ptaszka ze posiadam już telewizję i z automatu wskoczył mi abonament 50% taniej ale za to podniosły się ceny aparatów i obniżył okres zerowego abonamentu z 6 do 3 miesięcy. No ale mówię sobie abonament tańszy więc się opłaca. Po paru dniach kurier przesyłka niby wszystko gra. Podpisałem załączone papiery oczywiście nie czytając dokładnie. I jakież moje zdziwienie po 3 miesiącach? Abonament wynosi nie 50 zł A 99 zł. No to się unioslem i dzwonię na bok zapytać co jest. Miły Pan poinformował mnie że jak najbardziej należy mi się smart dom bo mam telewizję i poradził pisać reklamację. Tak też zrobiłem za jego pośrednictwem. Po dniu odpowiedź z działu reklamacji ze mam za niski abonament na telewizji i smart dom mi się nie należy i abo będzie 99,99. Ręce mi opadły. Pani odpisujac jeszcze mnie poinformowała ze samo zaznaczenie opcji smart podczas składania zamówienia nie jest wiążące. Może i się z nią zgodze ale dlaczego człowiek który weryfikuje to zamówienie i przygotowuje papiery nie odrzucił mojego zamówienia przez wzgląd na niedopełnienie warunków smart dom??? Zastanawiałem się nad pismem do RPK ale mówię sobie że jeszcze zareklamuje zauważona opłatę za telefon, skoro nie łapie się na smart do dlaczego policzyli mi za aparat 149 zł A nie 1 zł skoro nie włączyli mnie do smart. Napisałem reklamację i znów co? Jaka odpowiedź? Negatywna! Nie zwrócą różnicy bo faktura i umowa jest wiążąca. I tak to mnie wykukali i ograbili. Podsumowując, zamiast 50 będę musiał płacić 99,90, zamiast aparat za 1 zł i możliwość wyboru w wielu modelach ogólnie A nie w ograniczonej ilości w smart zapłaciłem za aparat 149 zł A na koniec zamiast 6 miesięcy gratis dostałem 3. Pytam raz jeszcze czy składanych zamówień przez sklep internetowy nikt nie weryfikuje??? Chyba ludzie tam pracujący biorą za to pieniądze A nie za wprowadzanie klienta w błąd i naciaganie na wyższe koszty. Jeżeli nikt mi tu nie pomoże napisze do RPK i będę czekał na odp.
Magda_Plus pisze:mateusz9110 w jaki sposób chciałeś aby udzielono Ci odpowiedzi na zgłoszoną reklamację?
Jeśli był to e-mail, to czy sprawdziłeś folder SPAM lub Kosz w swojej poczcie?
Witaj Magda_Plus dziękuje za zainteresowanie moją sprawą i już odpowiadam na twoje pytanie.
Tak odpowiedz miała być droga elektroniczną na bieżąco sprawdzałem pocztę po minionym okresie sprawdziłem również wszystkie foldery, SPAM i kosz także niestety żadnej takiej wiadomości nie znalazłem. Konsulat z którym się kontaktowałem po upływie 30 dni sprawdzał, że rzeczywiście reklamacja była złożona a odpowiedzi nie ma. nie wiem tylko czy on to naprawdę widział.
Skalpel Ale cie zrobili i to w dodatku wszystko zgodnie z regulaminem i z prawem. Marne szanse na jaką kol wiek reklamację rozpatrzoną pozytywnie.
Dlatego ja zawsze przed podpisaniem jakiej kolwiek umowy z Plusem zawsze zamęczam specjalistów z tego forum. Zawsze odpowiedż była w 100% zgodna z tym co dostałem po podpisaniu umowy. Mimo że bardzo często nie zgodna z tym co mówili wszelkiego rodzaju sprzedawcy Plusa. Lepsza gorzka prawda przed podpisaniem cyrografu niż gruszki na wierzbie ,a potem walka ,nerwy i stracony klient na wieki.
skalpel123 pisze: posiadam już telewizję w cyfrowym Polsacie.
w jakiej wysokości posiadasz abonament na TV w Cyfrowym Polsacie?
Umowa została przygotowana na podstawie złożonego przez Ciebie zamówienia. Jednak zaznaczenie opcji smartDOM nie jest gwarancją uzyskania rabatu, ponieważ w momencie składania zamówienia system nie weryfikuje, czy spełniasz warunki otrzymania Rabatu lub Upustu z Programu smartDOM3. SmartDOM jest dodatkowym programem, którym objęte zostają umowy, gdy spełnione są warunki opisane w regulaminie. Benefity te są naliczane najpóźniej od drugiego okresu rozliczeniowego po weryfikacji spełnionych warunków.
Cena aparatu oraz pozostałe warunki np. okres upustu na abonament są uzależnione od promocji, w której umowa zostanie podpisana.
mateusz9110,
mateusz9110 pisze:odpowiedz miała być droga elektroniczną
wyślij maila na bok@plus.pl z prośbą o przesłanie duplikatu odpowiedzi mailowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
To nie Ciebie zrobili tylko nie czytasz regulaminów.
Swoją drogą zbyt dużo błędów ostatnio jest i to nie tylko w tej sieci ale wszędzie. Trzeba być nieźle ogarniętym albo czytać te 30 stron.
Witam,
Podłączę się do tematu SMARTDOMU, gdyż jestem zainteresowany zakupem tej usługi.Chodzi mi o internet, TV i komórkę. Chciałbym zapytać gdzie zawrę najkorzystniejszą umową - w salonie, on-line, czy telefonicznie rozmawiając z konsultantem, śledzę te oferty i wydaje mi się że każda z tych opcji ma trochę inną ofertę. Obecnie nie jestem klientem sieci PLUS
Mój znajomy dostał następującą propozycję od Konsultanta (oferty bez urządzeń)
- Internet 90 GB, LTE bez limitu - 39.99 zł
- telewizja 50% taniej - Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD - 29,99 zł
- komórkowy 21 zł - nielimitowane rozmowy na komórki i stacjonarne, oraz smsy
umowa na 24 miesiące
nie znalazłem takiej oferty ani on-line ani w salonie. Jak to możliwe ??
KalMar87 trudno mi się odnieść do oferty jaką dostał Twój kolega. Proponuję zatem, abyś zostawił dane kontaktowe na stronie, która pojawi się, kiedy klikniesz w baner w moim podpisie.
Dzięki temu nasz konsultant będzie mógł oddzwonić do Ciebie i podać warianty dostępnych ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Abonament na telewizję w cenie 39,90. Już wiem że się nie kwalifikuje, chodzi mi tylko o zasady. Skoro się nie złapałem na smart dom to ktoś przygotowując zamówienie powinien je odrzucić lub poinformować czy podtrzymuje je na zasadach ogólnych. A tu nic, papier przygotowany i to wszystko. Podpisałem to już nikt nie chce ze mną rozmawiać. Skoro Pan wymieniony z ramienia plus na umowie który to weryfikowal niby policzył mi cenę aparatu z promocji smart dom i upust z promocji to dlaczego nie zrobił tego z abonamentem albo Po prostu nie zadzwonił i spytał czy się na takie warunki zgadzam
skalpel123, Basia_Plus we wcześniejszej odpowiedzi wyjaśniała kwestie związane z Programem SmartDOM.
Przed złożeniem zamówienia miałeś do dyspozycji regulaminy promocji, z którymi mogłeś się zapoznać.
skalpel123 pisze:Skoro Pan wymieniony z ramienia plus na umowie który to weryfikowal niby policzył mi cenę aparatu z promocji smart dom i upust z promocji to dlaczego nie zrobił tego z abonamentem albo Po prostu nie zadzwonił i spytał czy się na takie warunki zgadzam.
Nie ma promocji Smartdom. To program dodatkowy, którym są objęci klienci, oprócz oferty promocyjnej, z której skorzystali. Warunkiem skorzystania z niego, jest spełnienie postawionych warunków. Zgodnie z tym co napisała Basia_Plus:
zaznaczenie opcji smartDOM nie jest gwarancją uzyskania rabatu, ponieważ w momencie składania zamówienia system nie weryfikuje, czy spełniasz warunki otrzymania Rabatu lub Upustu z Programu smartDOM3.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zapytam wprost, dlaczego miałem naliczone opłaty za sprzęt i upust za abonament w ramach PROGRAMU SMART DOM A nie jako normalny klient? Proszę tylko o taka odpowiedź. Logiczne że niesłusznie więc czemu nikt nie chce się przyznać do błędu z waszej strony? Skoro mam płacić abonament 99,90 zł więc chce być potraktowany jak normalny klient A nie uczestnik PROGRAMU! Tak to wiele ?
skalpel123 pisze:dlaczego miałem naliczone opłaty za sprzęt i upust za abonament w ramach PROGRAMU SMART DOM
Mówisz, chyba o momencie składania zamówienia, a jeśli tak jest, to zgodnie z tym co już wiesz, zaznaczenie opcji posiadania TV spowodowało wyświetlenie się takowej oferty.
Podaj mi tutaj numer zamówienia, jaki składałeś w sklepie internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mówię teraz o opłacie jaką ponioslem za aparat telefoniczny. Ta opłata obowiazywala w przypadku udziału w programie smart dom. Na ogólnych warunkach jakie niestety mam powinienem zapłacić mniej za apara. Nie korzystam ze smart dom więc powinienem być policzony jak normalny klient.
Numer zamowienia 23810043MOLAA
Numer zlecenia sprzedaży 7003385792
Umowa z dn 27.10.2016 nr 25/10/2016/18402197
Nazwa promocji MBP Smartfon Taryfy JA+C(NSDCS24C16)