SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

lukaszko,

po przedłużeniu umów i wejściu ich w życie wraz z najbliższym okresem rozliczeniowym nastąpi ponowna weryfikacja czy spełnione są warunki opisane w regulaminie Programu.
Rabaty są naliczane najpóźniej od drugiego okresu rozliczeniowego.

Dopiero na fakturze będziesz mógł sprawdzić, czy zniżki zostały poprawnie naliczone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: SmartDOM

Post autor: lukaszko »

OK, ale czy to nie dziwne że akceptujemy jakieś warunki telefonicznie do których nie mamy później wglądu?
Dlaczego klient nie ma jasne sytuacji i nie otrzymuje kompletu dokumentów?
Na tym forum kilkakrotnie konsultanci informowali o możliwości obniżenia umowy uprawniającej bez utraty rabatu i o dodatkowym rabacie na drugi numer 50%(chyba to się duet nazywa). Dlaczego wszystko jest owiane tajemnicą i nie dostajemy później klarownego potwierdzenia tych warunków z dokumentami?
Zakładam że wszystko jest ok i będę czekać do faktury w następnym okresie rozliczeniowym ale jeśli wtedy się okaże że nie jest ok minie już ustawowy termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

lukaszko,

informacje odnośnie dodatkowego Benefitu w ramach Programu smartDom znajdują się w regulaminie Programu smartDOM paragraf 2, punkt 2 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf
Zgodnie z tym, co pisałam, w poprzednim poście po zmianie warunków umów nastąpi ponowna weryfikacja czy spełnione są warunki opisane w regulaminie Programu.
Gdyby się okazało, że warunki umowy przedstawione przez konsultanta różnią się od tych wprowadzonych na Twoim koncie, możesz złożyć pisemną reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinmNH
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 24 mar 2017, o 00:11

Re: PROBLEM SMART DOM

Post autor: marcinmNH »

Witam, mam podobny problem. Posiadam trzy uslugi w smart dom dotychczas rabat byl naliczany poprawnie aż do dzisiaj. Po otrzymaniu faktury lekko podskoczylo mi ciśnienie. Ku mojemu zdziwieniu na drugi produkt brak rabatu. Posiadam jako pierwszy produkt polsat cyfrowy za 49.90 drugi telefon 49.99 z rabatem smart dom, który tym razem nie został naliczony od niedawna przeniesiony drugi numer połączony również pod smart dom, który również jest rabatowany oraz internet LTE. Prosiłbym o pomoc lub poradę. Zgłoszenie przez plus online zrobiłem ale czy ktokolwiek zechce odpisać i kiedy to niewiem:(. Termin płatności tuż tuż, a w tym wypadku nie uśmiecha mi się dopłacać do czegoś co jest objęte rabatem.
A wiadomo jak człowiek nie ureguluje pomimo czyjegoś błędu to i tak będą od razu straszyć windykacją :/

Pozdrawiam Marcin
Ostatnio zmieniony 24 mar 2017, o 17:00 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postów
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: PROBLEM SMART DOM

Post autor: Ewa_Plus »

marcinmNH,
- czy na umowie uprawniającej nie zmniejszyłeś miesięcznej kwoty zobowiązania?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasbiggie
Prawie PlusManiak
Posty: 46
Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57

Re: SmartDOM

Post autor: lukasbiggie »

Mam smartdom, główny produkt to telefon w abonamencie, drugi produkt to internet LTE, trzeci natomiast to CP. Moje pytanie jest nastepujące:

Czy mogę zrezygnować z drugiej usługi jaką jest internet LTE (nie podpisać nowej umowy, fakt dopiero w przysłym roku, ale wolę wiedzieć już teraz bo i tak internet raczej nie podskoczy), czy trzecia usługa wejdzie na miejsce drugiej usługi? czy stracę całkowice smartdom?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

lukasbiggie, rezygnacja z umowy na internet spowoduje utratę zniżki na umowie CP (Cyfrowego Polsatu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasbiggie
Prawie PlusManiak
Posty: 46
Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57

Re: SmartDOM

Post autor: lukasbiggie »

A nie da sie wtedy podłaczyc tego jako drugi produkt? Albo zrobić cesję na inny numer telefonu i zrobic drugi smart dom? jeśli nie to i tak nie ma sie co dłużej męczyć z Wami. Usługa telefonu jest O.K ale internet ostatnio zdziadział. A wątpię aby było lepiej.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

lukasbiggie,
- rozwiązując umowę na Internet rozbijesz cały smartDOM. Oznacza to, że będziesz miał wtedy możliwość ponownego przystąpienia do programu np. przy przedłużaniu umowy na telewizję w CP. Wówczas ta umowa byłaby jako druga zgodnie z aktualnie obowiązującym regulaminem smartDM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mindcrasher
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 26 sie 2014, o 10:29

Re: SmartDOM

Post autor: mindcrasher »

Dzień dobry, dobrze kojarzę, że rabat smart dom jest naliczany najpóźniej do drugiego miesiąca umowy? Dostałem właśnie drugi rachunek, a rabatu nadal na nim nie ma.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mindcrasher,

rabat jest naliczany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.
Czy możesz podać w jakiej wysokości masz abonament na umowie uprawniającej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mindcrasher
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 26 sie 2014, o 10:29

Re: SmartDOM

Post autor: mindcrasher »

Basia_Plus pisze:Witaj mindcrasher,

rabat jest naliczany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.
Czy możesz podać w jakiej wysokości masz abonament na umowie uprawniającej?
45,99 zł brutto, w salonie powiedziano mi, że przysługuje dzięki temu 10 zł rabatu do drugiej umowy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

mindcrasher,
- jak usługa jest Twoją umową uprawniającą, a jaka drugą (telefon, Internet, telewizja)?
Jaki staż masz na umowie uprawniającej?
Czy umowy podpisane były w ofertach, tylko SIM, czy ze sprzętem? Jeśli ze sprzętem, to czy jest to ofert ratalna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
wms2601
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 9 lis 2016, o 16:54
Lokalizacja: Gdynia

Re: SmartDOM

Post autor: wms2601 »

Witam. Mam internet w plusie. Skończyła mi się umowa i chciałby ją przedłożyć ale jednocześnie nr dołączyć jako trzeci do smartdomu. Dlaczego nie mogę ??? Czy dla systemu byłby to jakiś kłopot.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Lepiej poproś o kontakt z DUK i przedłuż poza SmartDom, DUK bez problemu da Ci rabat 50%.
ODPOWIEDZ