SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
pafcioo,
dziękuję za numer zgłoszenia. Już przyśpieszam rozwiązanie reklamacji.
dziękuję za numer zgłoszenia. Już przyśpieszam rozwiązanie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Marta_Plus dziękuję za przyspieszenie rozpatrzenia mojej reklamacji. Wszystko wyjaśnione, jest zgodnie z umową. Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
pafcioo,
super i cieszę się z pozytywnego finału. Pozdrawiam serdecznie.
super i cieszę się z pozytywnego finału. Pozdrawiam serdecznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 sie 2017, o 12:21
Re: SmartDOM
Posiadam obecnie w ramach SmartDOM-u telewizję do 24.10 jako główny oraz telefon do 6.12 jako drugi pakiet (abonament telefonu 70 zł, płacę 50% czyli 35,00 zł).
Czy jak wypowiem i zakończę umowę na telewizję 24.10, to czy będę uprawniony do skorzystania z nowego SmartDomu po tym terminie, zakładając, że np. przedłużę umowę na telefon za 50 zł miesięcznie?
Czy zostanie zaakceptowany minimum 60-dniowy termin posiadania abonamentu na telefon, za który płacę tylko 35,00 zł miesięcznie ( pełne zobowiązanie 70,00 zł miesięcznie)? Abonament byłby wtedy głównym zobowiązaniem. Kiedy należałoby go przedłużyć, żeby po 24-10-2017 móc zawrzeć nową umowę na pełen pakiet TV z 50% znizką?
Czy jak wypowiem i zakończę umowę na telewizję 24.10, to czy będę uprawniony do skorzystania z nowego SmartDomu po tym terminie, zakładając, że np. przedłużę umowę na telefon za 50 zł miesięcznie?
Czy zostanie zaakceptowany minimum 60-dniowy termin posiadania abonamentu na telefon, za który płacę tylko 35,00 zł miesięcznie ( pełne zobowiązanie 70,00 zł miesięcznie)? Abonament byłby wtedy głównym zobowiązaniem. Kiedy należałoby go przedłużyć, żeby po 24-10-2017 móc zawrzeć nową umowę na pełen pakiet TV z 50% znizką?
Ostatnio zmieniony 22 sie 2017, o 12:48 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do odpowiedniego wątku i działu.
Powód: Przeniesienie do odpowiedniego wątku i działu.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
bartek2017,
Tak. Obecny regulamin Programu SmartDOM 3: https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdf przewiduje, że w przypadku utraty posiadanych rabatów i po ich utracie po podpisaniu kolejnej umowy/umów spełniających warunki Programu można otrzymać rabat.bartek2017 pisze:Czy jak wypowiem i zakończę umowę na telewizję 24.10, to czy będę uprawniony do skorzystania z nowego SmartDomu po tym terminie, zakładając, że np. przedłużę umowę na telefon za 50 zł miesięcznie?
Tak. Termin przedłużenia umowy na numer nie ma większego znaczenia. Ważna jest odpowiednia kwota abonamentu na produkcie uprawniającym oraz to, by w momencie zawierania nowej umowy na TV nie było żadnych rabatów wynikających z Programu SmartDOM 3.bartek2017 pisze:Czy zostanie zaakceptowany minimum 60-dniowy termin posiadania abonamentu na telefon, za który płacę tylko 35,00 zł miesięcznie ( pełne zobowiązanie 70,00 zł miesięcznie)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Drugi abonament
Witam
Czy mogę wziąść drugi telefon na abonament i skorzystac z oferty smart dom ale przy pierwszym abonmencie juz skorzystałam z tej oferty mam telewizje,internet oraz telefon plusa i cyfrowego.
Czy mogę wziąść drugi telefon na abonament i skorzystac z oferty smart dom ale przy pierwszym abonmencie juz skorzystałam z tej oferty mam telewizje,internet oraz telefon plusa i cyfrowego.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2017, o 16:21 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj djey25,
na jeden PESEL można zakupić tylko jeden zestaw w ramach programu smartDOM.
na jeden PESEL można zakupić tylko jeden zestaw w ramach programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam , dziś kończy mi się umowa na numer uprawniający do zniżki SD , produkt 2. to internet -50% a 3. to tv -18,99zł posiadam jeszcze drugi numer w plusie , pytanie czy jak przeniosę numer uprawniający do SD to drugi numer może być przypisany jako uprawniający ? pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Dołas,
czy zamierzasz rozwiązać umowę uprawniającą i przenieść numer do innego operatora?Dołas pisze:czy jak przeniosę numer uprawniający do SD
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
rozważam taką opcje
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Dołas,
obniżka abonamentu na umowie uprawniającej lub jej rozwiązanie powoduje utratę rabatów z tytułu smartDOM.
obniżka abonamentu na umowie uprawniającej lub jej rozwiązanie powoduje utratę rabatów z tytułu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
to poczekam na koniec umowy drugiego produktu - domowego LTE do listopada i przenoszę numer do tańszego operatora bo nawet nikt nie dzwonił z ofertą przedłużającą
czy coś się zmieniło odnośnie wysokości produktu uprawniającego czy wciąż kwota 49,99 jest najniższą? a nie ma jakiejś możliwości zmiany produktu uprawniają skoro mam 2 abonamenty w plusie?
czy coś się zmieniło odnośnie wysokości produktu uprawniającego czy wciąż kwota 49,99 jest najniższą? a nie ma jakiejś możliwości zmiany produktu uprawniają skoro mam 2 abonamenty w plusie?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Dołas,
jeśli sobie życzysz, to podeślij mi swój nr przez ten formularz. Zlecę od razu kontakt z konsultantem DUK.
jeśli sobie życzysz, to podeślij mi swój nr przez ten formularz. Zlecę od razu kontakt z konsultantem DUK.
Tak, to wciąż ta sama kwota w bieżącej odsłonie regulaminu SmartDOM (Program trwa od 07.10.2015 r. do 28.09.2017 r. z możliwością przedłużenia). Niestety zmiana tego produktu spowodowałaby utratę rabatów z Programu SmartDOM.Dołas pisze:czy coś się zmieniło odnośnie wysokości produktu uprawniającego czy wciąż kwota 49,99 jest najniższą? a nie ma jakiejś możliwości zmiany produktu uprawniają skoro mam 2 abonamenty w plusie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Raczej nie bo za kwote 49,99zł a nawet taniej będę miał 2 abonamenty w innej sieci a nie 1
Re: SmartDOM
Oferta i tak będzie gorsza niż Plush Abo w duecie.Dołas pisze:Raczej nie bo za kwote 49,99zł a nawet taniej będę miał 2 abonamenty w innej sieci a nie 1