SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

KtosieG,

jeśli rozbijesz obecny smartDOM, to będziesz miał możliwość ponownego przystąpienia do programu na obecnych warunkach. Będzie to możliwe np. przy przedłużeniu posiadanej umowy lub podpisaniu nowej. Zgodnie z regulaminem https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf, paragraf 3, punkt 5 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada więcej niż jedną umowę spełniającą warunki określone w § 1 ust. 3 za Umowę uprawniającą zostanie uznana umowa innego rodzaju, w rozumieniu ust. 10 poniżej, niż Nowa Umowa I i Nowa Umowa II. Jeśli Abonent posiada więcej niż jedną taką umowę wybrana zostanie ta z wyższym miesięcznym zobowiązaniem. Jeżeli zobowiązanie jest równe wybrana zostanie umowa, której data zawarcia jest bliższa dacie zawarcia Nowej Umowy I.

Oznacza to, że Ty sam nie możesz wskazać, która z umów ma zostać umową uprawniającą, decyduje o tym powyższy zapis z regulaminu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KtosieG
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 15:39

Re: SmartDOM

Post autor: KtosieG »

Czyli jeżeli przeniosę numer to wtedy za internet place cała kwotę a za tv połowę? Bo jak rozumiem rabaty jeżeli chodzi o numer to dotyczą tylko abonamentu a nie mixa?

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

KtosieG,
KtosieG pisze:podpisałem umowę na Internet i TV w styczniu
kiedy dokładnie i na jaki okres te umowy zostały zawarte?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KtosieG
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 15:39

Re: SmartDOM

Post autor: KtosieG »

Umowy zostały podpisane jako przedłużenie, dokładnie było to 19 stycznia. tv na 29 miesięcy, internet na 26 miesięcy.
Kowaska
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 8 wrz 2017, o 06:27

Re: SmartDOM

Post autor: Kowaska »

Witam.
W dniu 04.09.2017 r o godz.15:32 podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem DUK przedłużyłam dwie umowy: umowa telefoniczna (bez SD) i umowa na internet (umowa P1 uprawniająca).
Konsultant zaproponował obniżenie abonamentu internetu 110 GB z kwoty 63,90 zł brutto , na identyczne warunki 110GB - na kwotę 44,99 zł brutto
zapewniając że na pewno na pozostałe dwie usługi nie stracę zniżek.
( umowa P2 z 50% rabatem oraz trzecia umowa - komórka stacjonarna rabat 38 zł.)
Wczoraj otrzymałam fakturę :brak rabatu na drugi produkt i rabat zamiast 38zł jest 28 zł na trzecią usługę .
Nadmieniam,iż korzystam z pierwszej odsłony SD.
Wczoraj telefonicznie przez BOK zgłosiłam reklamację, a dzisiaj na mejla otrzymałam odpowiedź negatywną.Złożyłam ponownie reklamację zagadnienienie 171122-002142. Proszę o pomoc i wyjaśnienie.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

W reklamacji poprosiłaś o weryfikację na podstawie rozmowy telefonicznej z dnia 04.09.2017?
Kowaska
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 8 wrz 2017, o 06:27

Re: SmartDOM

Post autor: Kowaska »

Mówiłam, że przedłużałam przez DUK, ale nie wspominałam o konkretnej dacie.Dodam jeszcze , że przy każdym aneksowaniu jakichkolwiek umów mam źle naliczane faktury.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Napisz jeszcze jedną reklamację, dodaj info o przeprowadzonej rozmowie, napisz kiedy dokładnie się odbyła i co Ci tam obiecano.

Miałem osobiście niedawno taki przypadek, sprzedawca tak poszedł na fantazji że nie wiedziałem czy mam płakać ze śmiechu czy nad jego niewiedzą.

Ale co obiecał zostało spełnione, oczywiście po złożeniu reklamacji bo pierwotnie nie miało prawa to działać. Widać że ktoś zaczął brać odpowiedzialność za kit który czasami wciskają nam sprzedawcy.

Teraz mam TV Cyfrowy Polsat który jest jednocześnie umową rabatowaną w SmartDom oraz...... umową uprawniającą w kolejnym SmartDom. :-D
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

KtosieG ,
- w takim razie jeszcze za wcześnie na rozbicie smartDOMu i wchodzenie na nowo do programu :/
Dopiero przy przedłużeniu umów byłoby to możliwe.

Witaj Kowaska,
- poprosiłam o przyśpieszenie Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KtosieG
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 15:39

Re: SmartDOM

Post autor: KtosieG »

Rozumiem, to jakie wyjście z obecnej sytuacji pozostaje? Muszę albo przedłużyć z doładowaniami za 60zł albo przejść na abonament 69.99 bo przeniesienie numeru nie wchodzi w grę?
Kowaska
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 8 wrz 2017, o 06:27

Re: SmartDOM

Post autor: Kowaska »

Witam ponownie.
Dodam jeszcze, że podczas rozmowy z DUK 04.09.br na innym numerze, miałam
obiecane 25 min stacjonarne, a nie mam. Przy okazji proszę o wyjaśnienie
dlaczego pomimo blokady premium, na numerach z konta (10058082) są
naliczane dodatkowe opłaty.W poprzedniej reklamacji również się do tego
odniosłam.Czy nie ma możliwości blokady na numery infolinii (801...) bo z
takim zamiarem je nałożyłam.Zagadnienie: 171123-000599

EDYCJA:

Reklamacja została pozytywnie rozpatrzona.
Pani Ewo , patryk7588 - Dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2017, o 17:28 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

KtosieG,

przedłużając umowę w ofercie Plus Mix należy zachować dotychczasową kwotę doładowania, natomiast w przypadku konwersji na abonamet nie może zostać wybrany niższy abonent, niż obecna kwota doładowania.

Witaj Kowaska,
Kowaska pisze:Zagadnienie: 171123-000599
sprawdź pocztę.
Kowaska pisze:Reklamacja została pozytywnie rozpatrzona
Super, to dobra wiadomość. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: SmartDOM

Post autor: zif »

Czy nowa umowa na abonament w wysokości 39,99 zł, z ośmiomiesięcznym okresem bezpłatnym, może być Umową Uprawniającą w SmartDom?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

zif,

czy chodzi o umowę dla nowego Klienta w ofercie Plus Abonament bez sprzętu? Podana wysokość abonamentu uwzględnia już rabat za e-fakturę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: SmartDOM

Post autor: zif »

2 razy "tak" :)
ODPOWIEDZ