SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mariusz5891,

aby zachować rabat nie możesz obniżyć abonamentu poniżej tego, jaki posiadasz. Do abonamentu nie wliczają się usługi dodatkowe np. Multiroom, rata za sprzęt czy też opłaty za dodatkowe pakiety. Skoro możesz je wyłączyć to najprawdopodobniej nie wliczają się one do abonamentu. W celu weryfikacji skontaktuj się z infolinią CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joseph14
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 20 maja 2013, o 15:10

Re: SmartDOM

Post autor: joseph14 »

Witam, bardzo proszę o tzw. łopatologiczne wyjaśnienie
1. 07.03.2015 umowa z CP na 59,90 na 29 m-cy czyli do 07.08.2017
2. 02.06. 2015 umowa abonamet Plus 69,90 w programie SmartDom czyli 50% upustu i płacę 35 zł
O ile dobrze się dowiedziałem przedłużenie umowy w Plus możliwe na 7 m-cy przed końcem umowy.
Czy jeśli tak zrobię czyli przedłużę umowę i z takim samym abonamentem to nadal będę miał 50% taniej.
Czy ciągle trwająca umowa w CP mnie do tego uprawnia?
Nie rozumiem tego punktu regulaminu:
7. Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM
oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu
promocyjnego/Upustów specjalnych w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci
Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze
kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu SmartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust
promocyjny/Upusty specjalne/Benefity na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj joseph14,
joseph14 pisze:Czy jeśli tak zrobię czyli przedłużę umowę i z takim samym abonamentem to nadal będę miał 50% taniej.
rabat zostanie zachowany. Warunkiem utrzymania zniżek przy przedłużeniu umowy jest zachowanie wysokości abonamentu, jaki wybrałeś przystępując do Programu smartDOM.
Przytoczony przez Ciebie zapis z regulaminu dotyczy Klientów, którzy podpisali umowy w ramach poprzedniej odsłony w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. i korzystają ze zniżek.
Klient, który korzysta z poprzednich odsłon Programu smartDOM, nie może skorzystać z obecnie obowiązującego Programu smartDOM 3. Dopiero po utracie zniżek i zawarciu kolejnej nowej umowy spełniającej warunki programu smartDOM 3, może ponownie przystąpić do Programu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joseph14
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 20 maja 2013, o 15:10

Re: SmartDOM

Post autor: joseph14 »

Ja przecież korzystam z poprzedniej odsłony programu obowiazującej przed 07.10.2015, przystąpiłem do SmartDom 02.06.2015
Pani Basiu nadal nie jestem pewien, bo druga część Pani odp przeczy pierwszej.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

joseph14,
joseph14 pisze:Ja przecież korzystam z poprzedniej odsłony programu obowiazującej przed 07.10.2015, przystąpiłem do SmartDom 02.06.2015
pierwsza część mojej wypowiedzi dotyczy programu smartDOM, z którego obecnie korzystasz.

Zapis, który przytoczyłeś dotyczy osób, które chciałby skorzystać z najnowszej wersji Programy smartDOM, a korzystają z wcześniejszych (ten zapis nie dotyczy Ciebie).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joseph14
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 20 maja 2013, o 15:10

Re: SmartDOM

Post autor: joseph14 »

Ok, rozumiem i dziękuję bardzo.
Pozdrawiam.
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: SmartDOM

Post autor: zif »

joseph14 pisze: O ile dobrze się dowiedziałem przedłużenie umowy w Plus możliwe na 7 m-cy przed końcem umowy.
Czy jeśli tak zrobię czyli przedłużę umowę i z takim samym abonamentem to nadal będę miał 50% taniej.
Czy ciągle trwająca umowa w CP mnie do tego uprawnia?
Wszystko się zgadza, ale jeśli nie masz trzeciej umowy w SD, przedłużenie prawdopodobnie będzie nieopłacalne i lepiej będzie pozostać na bezterminówce po okresie promocyjnym, albo, jeśli lubisz takie zabawy, przeniesienie się na chwilę gdzie indziej i powrót do Plusa jako "nowy".
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: SmartDOM

Post autor: sedzia20 »

Witam, dziś kupiłem Internet w smartDOM-ie. Pytanie techniczne - zgodnie z Regulaminem, rabat najpóźniej nalicza się od 2. pełnego okresu rozliczeniowego. I dalej co się dzieje - trwa 24 m-ce od tego momentu (czyli w sytuacji nieprzedłużenia umowy efektywnie wychodzi 22 m-ce upustu), czy żeby zachować okres tożsamy z czasem trwania umowy - będzie naliczona korekta wsteczna za te np. 2 lub 1 m-c?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: SmartDOM

Post autor: Daniel_Plus »

sedzia20, obniżka przyznawana jest na czas obowiązywania umowy oraz spełniania warunków programu, więc nie ma z góry określonej liczby miesięcy jej naliczania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: SmartDOM

Post autor: sedzia20 »

Daniel_Plus pisze:sedzia20, obniżka przyznawana jest na czas obowiązywania umowy oraz spełniania warunków programu, więc nie ma z góry określonej liczby miesięcy jej naliczania.
Danielu, czyli w mojej wersji umowy (24m-ce) jeśli naliczony rabat będzie od 2 m-ca, to co z pozostałymi dwoma? Dostanę korektę? Tak wynika z informacji od Ciebie. W myśl zasady tożsamej ilości miesięcy rabatu względem upustu oczywiście.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: SmartDOM

Post autor: Daniel_Plus »

sedzia20, nie, korekta nie będzie wystawiona, ponieważ zgodnie z regulaminem smartDomu, którego punkt parafrazowałeś, rabat może zostać naliczony najpóźniej od 2 okresu rozliczeniowego. Wynika z tego, że dopuszcza się możliwość, że choć umowa będzie trwała 24 miesiące to rabat nie będzie naliczany przez całe 24 miesiące.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: SmartDOM

Post autor: sedzia20 »

Daniel_Plus pisze:sedzia20, nie, korekta nie będzie wystawiona, ponieważ zgodnie z regulaminem smartDomu, którego punkt parafrazowałeś, rabat może zostać naliczony najpóźniej od 2 okresu rozliczeniowego. Wynika z tego, że dopuszcza się możliwość, że choć umowa będzie trwała 24 miesiące to rabat nie będzie naliczany przez całe 24 miesiące.
Właśnie tak doprecyzowanej odpowiedzi oczekiwałem, aby rozwiać swoje wątpliwości. Dziękuję.
Jaggen
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 paź 2016, o 12:40

SmartDom 3 - do 17.10.2016

Post autor: Jaggen »

Witam serdecznie,

według regulaminu promocja trwała do wczoraj. Czy są jakieś wieści co dalej? Nie ma informacji o przedłużaniu obecnej ani o nowej a podpisując umowę z dniem dzisiejszym regulamin jest nieważny.

Pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony 18 paź 2016, o 13:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -ten sam temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Jaggen,
Jaggen pisze: Czy są jakieś wieści co dalej?
Program smartDOM został przedłużony do 2.11.2016 r. na dotychczasowych zasadach. Zgłosiłam prośbę o aktualizację regulaminu na stronie WWW.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jaggen
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 paź 2016, o 12:40

Re: SmartDOM

Post autor: Jaggen »

Dzięki,

biorę się za zamawianie.

Pozdrawiam!
ODPOWIEDZ