SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj mariusz5891,
aby zachować rabat nie możesz obniżyć abonamentu poniżej tego, jaki posiadasz. Do abonamentu nie wliczają się usługi dodatkowe np. Multiroom, rata za sprzęt czy też opłaty za dodatkowe pakiety. Skoro możesz je wyłączyć to najprawdopodobniej nie wliczają się one do abonamentu. W celu weryfikacji skontaktuj się z infolinią CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp.
aby zachować rabat nie możesz obniżyć abonamentu poniżej tego, jaki posiadasz. Do abonamentu nie wliczają się usługi dodatkowe np. Multiroom, rata za sprzęt czy też opłaty za dodatkowe pakiety. Skoro możesz je wyłączyć to najprawdopodobniej nie wliczają się one do abonamentu. W celu weryfikacji skontaktuj się z infolinią CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam, bardzo proszę o tzw. łopatologiczne wyjaśnienie
1. 07.03.2015 umowa z CP na 59,90 na 29 m-cy czyli do 07.08.2017
2. 02.06. 2015 umowa abonamet Plus 69,90 w programie SmartDom czyli 50% upustu i płacę 35 zł
O ile dobrze się dowiedziałem przedłużenie umowy w Plus możliwe na 7 m-cy przed końcem umowy.
Czy jeśli tak zrobię czyli przedłużę umowę i z takim samym abonamentem to nadal będę miał 50% taniej.
Czy ciągle trwająca umowa w CP mnie do tego uprawnia?
Nie rozumiem tego punktu regulaminu:
7. Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM
oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu
promocyjnego/Upustów specjalnych w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci
Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze
kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu SmartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust
promocyjny/Upusty specjalne/Benefity na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
1. 07.03.2015 umowa z CP na 59,90 na 29 m-cy czyli do 07.08.2017
2. 02.06. 2015 umowa abonamet Plus 69,90 w programie SmartDom czyli 50% upustu i płacę 35 zł
O ile dobrze się dowiedziałem przedłużenie umowy w Plus możliwe na 7 m-cy przed końcem umowy.
Czy jeśli tak zrobię czyli przedłużę umowę i z takim samym abonamentem to nadal będę miał 50% taniej.
Czy ciągle trwająca umowa w CP mnie do tego uprawnia?
Nie rozumiem tego punktu regulaminu:
7. Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM
oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu
promocyjnego/Upustów specjalnych w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci
Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze
kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu SmartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust
promocyjny/Upusty specjalne/Benefity na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj joseph14,
Przytoczony przez Ciebie zapis z regulaminu dotyczy Klientów, którzy podpisali umowy w ramach poprzedniej odsłony w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. i korzystają ze zniżek.
Klient, który korzysta z poprzednich odsłon Programu smartDOM, nie może skorzystać z obecnie obowiązującego Programu smartDOM 3. Dopiero po utracie zniżek i zawarciu kolejnej nowej umowy spełniającej warunki programu smartDOM 3, może ponownie przystąpić do Programu.
rabat zostanie zachowany. Warunkiem utrzymania zniżek przy przedłużeniu umowy jest zachowanie wysokości abonamentu, jaki wybrałeś przystępując do Programu smartDOM.joseph14 pisze:Czy jeśli tak zrobię czyli przedłużę umowę i z takim samym abonamentem to nadal będę miał 50% taniej.
Przytoczony przez Ciebie zapis z regulaminu dotyczy Klientów, którzy podpisali umowy w ramach poprzedniej odsłony w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. i korzystają ze zniżek.
Klient, który korzysta z poprzednich odsłon Programu smartDOM, nie może skorzystać z obecnie obowiązującego Programu smartDOM 3. Dopiero po utracie zniżek i zawarciu kolejnej nowej umowy spełniającej warunki programu smartDOM 3, może ponownie przystąpić do Programu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Ja przecież korzystam z poprzedniej odsłony programu obowiazującej przed 07.10.2015, przystąpiłem do SmartDom 02.06.2015
Pani Basiu nadal nie jestem pewien, bo druga część Pani odp przeczy pierwszej.
Pani Basiu nadal nie jestem pewien, bo druga część Pani odp przeczy pierwszej.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
joseph14,
Zapis, który przytoczyłeś dotyczy osób, które chciałby skorzystać z najnowszej wersji Programy smartDOM, a korzystają z wcześniejszych (ten zapis nie dotyczy Ciebie).
pierwsza część mojej wypowiedzi dotyczy programu smartDOM, z którego obecnie korzystasz.joseph14 pisze:Ja przecież korzystam z poprzedniej odsłony programu obowiazującej przed 07.10.2015, przystąpiłem do SmartDom 02.06.2015
Zapis, który przytoczyłeś dotyczy osób, które chciałby skorzystać z najnowszej wersji Programy smartDOM, a korzystają z wcześniejszych (ten zapis nie dotyczy Ciebie).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Ok, rozumiem i dziękuję bardzo.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: SmartDOM
Wszystko się zgadza, ale jeśli nie masz trzeciej umowy w SD, przedłużenie prawdopodobnie będzie nieopłacalne i lepiej będzie pozostać na bezterminówce po okresie promocyjnym, albo, jeśli lubisz takie zabawy, przeniesienie się na chwilę gdzie indziej i powrót do Plusa jako "nowy".joseph14 pisze: O ile dobrze się dowiedziałem przedłużenie umowy w Plus możliwe na 7 m-cy przed końcem umowy.
Czy jeśli tak zrobię czyli przedłużę umowę i z takim samym abonamentem to nadal będę miał 50% taniej.
Czy ciągle trwająca umowa w CP mnie do tego uprawnia?
Re: SmartDOM
Witam, dziś kupiłem Internet w smartDOM-ie. Pytanie techniczne - zgodnie z Regulaminem, rabat najpóźniej nalicza się od 2. pełnego okresu rozliczeniowego. I dalej co się dzieje - trwa 24 m-ce od tego momentu (czyli w sytuacji nieprzedłużenia umowy efektywnie wychodzi 22 m-ce upustu), czy żeby zachować okres tożsamy z czasem trwania umowy - będzie naliczona korekta wsteczna za te np. 2 lub 1 m-c?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: SmartDOM
sedzia20, obniżka przyznawana jest na czas obowiązywania umowy oraz spełniania warunków programu, więc nie ma z góry określonej liczby miesięcy jej naliczania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Danielu, czyli w mojej wersji umowy (24m-ce) jeśli naliczony rabat będzie od 2 m-ca, to co z pozostałymi dwoma? Dostanę korektę? Tak wynika z informacji od Ciebie. W myśl zasady tożsamej ilości miesięcy rabatu względem upustu oczywiście.Daniel_Plus pisze:sedzia20, obniżka przyznawana jest na czas obowiązywania umowy oraz spełniania warunków programu, więc nie ma z góry określonej liczby miesięcy jej naliczania.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: SmartDOM
sedzia20, nie, korekta nie będzie wystawiona, ponieważ zgodnie z regulaminem smartDomu, którego punkt parafrazowałeś, rabat może zostać naliczony najpóźniej od 2 okresu rozliczeniowego. Wynika z tego, że dopuszcza się możliwość, że choć umowa będzie trwała 24 miesiące to rabat nie będzie naliczany przez całe 24 miesiące.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Właśnie tak doprecyzowanej odpowiedzi oczekiwałem, aby rozwiać swoje wątpliwości. Dziękuję.Daniel_Plus pisze:sedzia20, nie, korekta nie będzie wystawiona, ponieważ zgodnie z regulaminem smartDomu, którego punkt parafrazowałeś, rabat może zostać naliczony najpóźniej od 2 okresu rozliczeniowego. Wynika z tego, że dopuszcza się możliwość, że choć umowa będzie trwała 24 miesiące to rabat nie będzie naliczany przez całe 24 miesiące.
SmartDom 3 - do 17.10.2016
Witam serdecznie,
według regulaminu promocja trwała do wczoraj. Czy są jakieś wieści co dalej? Nie ma informacji o przedłużaniu obecnej ani o nowej a podpisując umowę z dniem dzisiejszym regulamin jest nieważny.
Pozdrawiam
Paweł
według regulaminu promocja trwała do wczoraj. Czy są jakieś wieści co dalej? Nie ma informacji o przedłużaniu obecnej ani o nowej a podpisując umowę z dniem dzisiejszym regulamin jest nieważny.
Pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony 18 paź 2016, o 13:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -ten sam temat
Powód: połączono wątki -ten sam temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Jaggen,
Program smartDOM został przedłużony do 2.11.2016 r. na dotychczasowych zasadach. Zgłosiłam prośbę o aktualizację regulaminu na stronie WWW.Jaggen pisze: Czy są jakieś wieści co dalej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dzięki,
biorę się za zamawianie.
Pozdrawiam!
biorę się za zamawianie.
Pozdrawiam!