Teraz jest 16 gru 2017, o 21:29

Zostaw Kontakt




SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

monkey22

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 9 maja 2017, o 12:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69.99
  • Model telefonu: honor

Re: SmartDOM

Post15 maja 2017, o 15:55

Dziś zadzwonił do mnie konsultant i stwierdził ze reklamacja po głębszej analizie była zasadna i została zrealizowana pozytywnie i że następna faktura bedzie już z rabatem.Dziwne to że co konsultant to inaczej opowiadał no i dwie pierwsze reklamacja negatywne ze nie ma podstaw do rabatu a ostatecznie jednak uznali . Echh ,wychodzi na to ze człowiek cały czas musi walczyc o swoje . Dzięki za pomoc
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: SmartDOM

Post15 maja 2017, o 16:25

monkey22,

cieszę się, że udało się pozytywnie zakończyć całą sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Slaw3km

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 18 maja 2017, o 02:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post18 maja 2017, o 03:01

To ja opiszę swój problem.
Złożyłem rezygnację i przeniesienie moich numerów telefonu do Play, ale na krótko przed końcem okresu wypowiedzenia dział DUK przekonał mnie, żeby zostać w Plusie. Niestety okazało się, że ktoś popełnił jakiś błąd i następnego dnia jeden z moich numerów telefonu został przeniesiony do Play (pomimo tego, że telefonicznie przedłużyłem obecną umowę i wycofałem wniosek o rezygnację! Pytałem też o to, czy muszę zrobić coś więcej, ale konsultant twierdził, że wszystko załatwi za mnie).

Z tego powodu utraciłem zniżkę SmartDOM (miałem 38,99zł zniżki na 3 usługę), a ten numer po tygodniu nadal jest w Play i nikt nie wie jak tę sprawę odkręcić. Plus nie tylko nie zagwarantował mi, że odkręcą całą sprawę i przywrócą mój rabat, a jeszcze ostrzega, że będą mogli obciążyć mnie karą za zerwanie umowy!
Jak to jest możliwe skoro cała ta sytuacja jest wynikiem niekompetencji pracownika (wycofanie rezygnacji zostało zarejestrowane w systemie dzień po faktycznej rozmowie, w której przedłużyłem umowy).
Jakieś pomysły co można z tym zrobić? Co rozmowa z BOK to inna odpowiedź. Zarejestrowane mam już 2 zgłoszenia reklamacyjne i zero odpowiedzi. Inny konsultant z DUK obierał zająć się sprawą, ale nie widać żadnego postępu od poniedziałku ;/
Jeżeli Plus nie jest w stanie tego odkręcić do poniedziałku to będę zmuszony wypowiedzieć pozostałe moje usługi ze SmartDOM bo się nie będą opłacały
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: SmartDOM

Post18 maja 2017, o 10:01

Witaj Slaw3km,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Pisałeś, że złożyłeś już dwie reklamacje w tej sprawie. Masz może numery tych zgłoszeń?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Slaw3km

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 18 maja 2017, o 02:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post18 maja 2017, o 23:21

Dostałem numer ostatniego z nich: 14783465
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: SmartDOM

Post19 maja 2017, o 10:07

Slaw3km,
- dziękuję za numer. Poprosiłam już Departament Reklamacji o jak najszybsze zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotr Długopis

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 20:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69.99
  • Model telefonu: honor

Re: SmartDOM

Post29 maja 2017, o 21:03

Witam.

Opisze swój problem. W listopadzie 2016r przeniosłem dwa numery abonamentowe z innej sieci do PLUSA na abonament . Obie umowy na te same dane ( oferty 69.99 z telefonami + 10 gb internetu) aktywna e faktura .
Konsultancie telefonicznie i na czacie zapewniali ze jeśli wezmę oba abonamenty na te same dane to na drugi przenoszony numer dostane rabat 10 zł po skończonym okresie promocyjnym 0zł przez pierwsze 6 miesięcy i po tym okresie miałem do końca umowy płacić 129.98 a przyszła mi faktura na 139.99 . Umowy zawierane ONLINE w sklepie plusa , po otrzymaniu faktury bez rabatu udałem się do salonu PLUS w moim mieście , tam pani też powiedziała że rabat mi przysługuje i wysłała reklamację oraz stwierdziła że napewno sprawa się wyjaśni i trzeba poczekać na odpowiedz mailem .

Dziś otrzymałem odpowiedz że reklamacja nie została uznana i rabat mi nie przysługuję .

Bardzo proszę o interwencję w mojej sprawie bo na poprzedniej stronie ktoś opisuje podobny problem i doczytałem że w tamtym przypadku udało się załatwić sprawę .

Zamieszczam screena z jednej rozmowy z konsultantem gdzie czarno na białym pisze mi konsultant ze w takim przypadku dostanę rabat 10zł
Załączniki
bez tytułu.JPG
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: SmartDOM

Post30 maja 2017, o 11:35

Witaj Piotr Długopis,

złóż ponownie reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Do reklamacji dołącz posiadane screeny rozmów.
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotr Długopis

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 20:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69.99
  • Model telefonu: honor

Re: SmartDOM

Post30 maja 2017, o 15:01

Link jaki pani podała nie dziala
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: SmartDOM

Post30 maja 2017, o 15:18

Piotr Długopis,

przepraszam za pomyłkę. Tutaj znajdziesz informacje jak złożyć reklamację: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotr Długopis

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 20:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69.99
  • Model telefonu: honor

Re: SmartDOM

Post30 maja 2017, o 19:40

Basia_Plus napisał(a):Piotr Długopis,

przepraszam za pomyłkę. Tutaj znajdziesz informacje jak złożyć reklamację: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Wysłałem reklamacje poprzez PLUS online niestety nie było tam żadnej opcji aby dodac załącznik :( ponadto po wykonaniu zlecenia nie dostałem żadnego numeru , tylko pojawiło mi się takie info

30.05.2017 602 *** *** 602 *** *** Wysłanie reklamacji Zrealizowane

Mam screna wysłąnego pisma reklamacyjnego gdzie opisłaem ze posiadam zdjecia rozmowy z konsultantem ale nie mam jak dodac załącznika.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: SmartDOM

Post31 maja 2017, o 11:36

Piotr Długopis,

podaj proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotr Długopis

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 20:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69.99
  • Model telefonu: honor

Re: SmartDOM

Post31 maja 2017, o 12:56

Basia_Plus napisał(a):Piotr Długopis,

podaj proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.

Wysłałem. Tutaj też nie mogłem dodać załącznika. Gdyby mogła Pani to zrobić to byłbym wdzięczny. Dziękuję
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: SmartDOM

Post31 maja 2017, o 13:29

Piotr Długopis,

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dołączyłam też załącznik, który nam tutaj przesłałeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

grego

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 27 sty 2017, o 00:56
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SG4

Re: SmartDOM

Post5 cze 2017, o 10:16

grego napisał(a):
grego napisał(a):
Magda_Plus napisał(a):
Twoje spostrzeżenia dotyczące formularza z baneru w moim podpisie przekazałam dalej.



Co "dalej" w tej sprawie?



Więc co "dalej" w tej sprawie? Mija drugi miesiąc już...


Za chwilę minie trzeci miesiąc, co "dalej" ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: rajmek i 31 gości