Teraz jest 21 paź 2017, o 20:32

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4274
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 414 razy

Re: SmartDOM

Post14 cze 2017, o 10:27

Angest,
- istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką zaproponował i zaznaczył, że nie stracisz rabatów, to tak będzie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotr Długopis

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 20:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69.99
  • Model telefonu: honor

Re: SmartDOM

Post17 cze 2017, o 13:38

Basia_Plus napisał(a):Piotr Długopis,

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dołączyłam też załącznik, który nam tutaj przesłałeś.

Witam, wczoraj dotarło pismo że sprawa rozpatrzona negatywnie , jestem w sozku totalnym i nei wiem co robić . ( sprawa opisana na stronie 111) monkey22 który opisywał dokładnie taki sam problem jak mój ( strona 109) to mój szwagier i razem w podobnym okresie braliśmy dokładnie te same umowy ( dwa numery przenoszone z innych sieci do plusa) nawet on mi pomagał realizowac zamówienie przez internet . Jemu po reklamacji uwzgledniono rabat a mi już nie .Zaznaczam ze nasze umowy to dokłądnie jedno i to samo ..O mzona jeszcze zrobic???
Offline
Avatar użytkownika

monkey22

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 9 maja 2017, o 12:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69.99
  • Model telefonu: honor

Re: SmartDOM

Post17 cze 2017, o 13:40

Piotr Długopis napisał(a):
Basia_Plus napisał(a):Piotr Długopis,

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dołączyłam też załącznik, który nam tutaj przesłałeś.

Witam, wczoraj dotarło pismo że sprawa rozpatrzona negatywnie , jestem w sozku totalnym i nei wiem co robić . ( sprawa opisana na stronie 111) monkey22 który opisywał dokładnie taki sam problem jak mój ( strona 109) to mój szwagier i razem w podobnym okresie braliśmy dokładnie te same umowy ( dwa numery przenoszone z innych sieci do plusa) nawet on mi pomagał realizowac zamówienie przez internet . Jemu po reklamacji uwzgledniono rabat a mi już nie .Zaznaczam ze nasze umowy to dokłądnie jedno i to samo ..O mzona jeszcze zrobic???

Potwierdzam, swoje umowy i szwagrowe przeprowadzałem ja bo szwagier jest zielony w te klocki , dokłądnie te same kroki robiłem u neigo jak i u mnie . Ja juz dostałęm zwroty i nowa fakture z rabatem a szwagier ODMOWA , ( to jakiś kosmos normalnie)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2429
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: SmartDOM

Post19 cze 2017, o 09:52

Witaj Piotr Długopis,

Piotr Długopis napisał(a):O mzona jeszcze zrobic???

złóż proszę ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

artur94

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 08:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+59,99
  • Model telefonu: Xperia Z 5 Compact

Re: SmartDOM

Post19 cze 2017, o 22:20

Dobry wieczór

Posiadając TV (P1), telefon (P2) i internet (P3) - smartdom3, upust specjalny 20 zł -
czy rezygnując z internetu nadal przyznawany będzie rabat na usługę telefonu? Chce przedłużyć umowę, bo warunki są dość dobre, ale nie mam pewności co do przyznawalnością rabatu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2429
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: SmartDOM

Post20 cze 2017, o 09:12

Witaj artur94,

artur94 napisał(a):czy rezygnując z internetu nadal przyznawany będzie rabat na usługę telefonu?

wypowiedzenie umowy na internet spowoduje utratę rabatu na telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MaBi

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 cze 2017, o 08:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

REKLAMACJA

Post21 cze 2017, o 09:11

Witam.
Opiszę moją sytuację. Z siecią Plus jestem związana ok 9 lat. Mam mix plusa i telefon na abonament za kwotę 69 z groszami. Przez ostatnie 2 lata korzystaliśmy z usługi Smart Dom. Mieliśmy telefon z abonamentem+Cyfrowy Polsat + internet. Po tych dwóch latach postanowiliśmy wypowiedzieć usługę Telewizji Cyfrowego Polsatu. Ale chcieliśmy zostać z internetem Plusa. Odwiedziłam placówkę Plusa i oznajmiłam Pani konsultantce , że tydzień temu wysłałam pismo z rezygnacją z telewizji ale chcielibyśmy otrzymać jakąś ofertę internetu. Powtarzałam Pani z 3 razy , że złożyliśmy rezygnację z Polsatu. Pani zaproponowała nam internet jako druga usługę umowę JA+Internet LTE 60 GB.Umowa na 24 miesiące. Powiedziała że normalnie kwota jest 69,99 z e-fakt. 59,99 ale że mamy abonament to po zniżce wyliczyła nam 21 zł. I to podpisałam. Okazało się że żadne rabaty nie zostały nam naliczone.Pisząc reklamacje dostałam odpowiedź , że to dlatego że zrezygnowałam z usługi Polsatu. Ja to rozumiem, dlatego szczegółowo opisałam wtedy konsultantce moją sytuację żeby nie doszło do takiej sytuacji. I co okazało się , że konsultantka jest niekompetentna. Udałam się do punktu Plusa i okazało się , ze ta Pani została zwolniona bo oszukała dużo klientów. Z inną Panią napisałyśmy ponownie zażalenie i reklamację, która ponownie nie została uznana. I teraz moje pytanie: Dlaczego ja mam płacić za błędy niekompetentnych pracowników PLUSA. Ja ze swojej strony zrobiłam wszystko żeby sytuacja była klarowna . Nie mogę odpowiadać za czyjeś niedouczenie. Czy teraz skoro pisze że reklamacja została zakończona mam wejść na drogę sądową ? Bo na pewno tak sprawy nie zostawię. Chciałam żeby Plus mi pomógł a nie zbywał w ten sposób. Zwolnienie tej konsultanki i gruba teczka reklamacji po jej działaniach chyba o czymś świadczy. Proszę o pomoc ze strony PLUSA .

POzdrawiam
Ostatnio edytowano 21 cze 2017, o 10:00 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 2 razy
Powód: połączono wątki dot smartDOM
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2429
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: SmartDOM

Post21 cze 2017, o 11:39

Witaj MaBi,

przykro mi z powodu tej sytuacji. Z Twojego opisu wynika, że należało poczekać do rozwiązania umowy w CP i dopiero podpisać umowę na internet. Proponuję ponowne złożenie reklamacji, my ze swojej strony postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie, jeśli podasz nam numer zgłoszenia. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MaBi

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 cze 2017, o 08:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post21 cze 2017, o 12:09

Dobrze. Ale to będzie moja 3 reklamacja . Czy mam opisać całą sytuację jak na forum? Chciałabym aby osoba, która będzie rozpatrywała moją sprawę była swiadoma winy konsultanki a nie mojej. Tamte dwie reklamacje wychodziły z punktu PLUS-a. Czy mogę taką reklamację złożyć internetowo czy tylko pisemnie ? Czy najlepiej jakbym ponownie udała się do punktu Plusa ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2429
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: SmartDOM

Post21 cze 2017, o 12:24

MaBi,

MaBi napisał(a):Czy mam opisać całą sytuację jak na forum?

tak, opisz proszę dokładnie zaistniałą sytuację.
MaBi napisał(a):Czy mogę taką reklamację złożyć internetowo czy tylko pisemnie ?

Basia_Plus napisał(a): Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MaBi

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 cze 2017, o 08:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post21 cze 2017, o 12:45

nr referencyjny pytania -reklamacji : 170621-001435

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2429
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: SmartDOM

Post21 cze 2017, o 13:30

MaBi,

dziękuję za numer zgłoszenia. Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozwiązania tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MaBi

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 cze 2017, o 08:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post21 cze 2017, o 14:12

Dziękuję. Mam nadzieję, że sprawa zostanie wyjaśniona jak należy .

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4274
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 414 razy

Re: SmartDOM

Post21 cze 2017, o 15:40

MaBi,
- wierzę, że Departament Reklamacji znajdzie jakieś wyjście z tej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotr Długopis

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 29 maja 2017, o 20:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69.99
  • Model telefonu: honor

Re: SmartDOM

Post26 cze 2017, o 20:46

Basia_Plus napisał(a):Witaj Piotr Długopis,

Piotr Długopis napisał(a):O mzona jeszcze zrobic???

złóż proszę ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.

Mam ogromna prosbe , czy mogłaby Pani przeprowadzic ponowny proces reklamacj bo jak chce wysłac zgłoszenie przez plus online to nie ma nigdzie mozliwosci dodac załacznikow ( zdjecia) a głównie w zdjeciach umów i rozmów widze szanse na pozytywne rozpatrzenie .
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 22 gości


Etui Huawei P9 Lite 2017