SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5656
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: SmartDOM
W CP cały czas jest taryfa TV za 99,99 zł - http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... NEW_CLIENT
Re: SmartDOM
fazafm,
- warunkiem utrzymania rabatów, jest pozostawienie miesięcznego zobowiązania umowy uprawniającej na tym samym poziomie ewentualnie wyższym. Można też nie przedłużać umowy i zostawić tak jak jest. Pytania dotyczące oferty na przedłużenie umowy na telewizję w CP najlepiej skierować na infolinię Polsatu.
Jeśli umowa uprawniająca zostanie rozwiązana, to pozostałe usługi wypadną z Programu smartDOM.
Możliwe będzie wówczas ponowne przystąpienie do Programu zgodnie z aktualnym regulaminem smartDOM3. Jeśli Twoja dotychczasowa druga umowa spełnia warunki przewidziane dla umowy uprawniającej, to będziesz mógł dobrać nowy abonament w CP jako drugi produkt w ramach smartDOM3. Niestety zniżka na 3 usługę przepadnie.
- warunkiem utrzymania rabatów, jest pozostawienie miesięcznego zobowiązania umowy uprawniającej na tym samym poziomie ewentualnie wyższym. Można też nie przedłużać umowy i zostawić tak jak jest. Pytania dotyczące oferty na przedłużenie umowy na telewizję w CP najlepiej skierować na infolinię Polsatu.
Jeśli umowa uprawniająca zostanie rozwiązana, to pozostałe usługi wypadną z Programu smartDOM.
Możliwe będzie wówczas ponowne przystąpienie do Programu zgodnie z aktualnym regulaminem smartDOM3. Jeśli Twoja dotychczasowa druga umowa spełnia warunki przewidziane dla umowy uprawniającej, to będziesz mógł dobrać nowy abonament w CP jako drugi produkt w ramach smartDOM3. Niestety zniżka na 3 usługę przepadnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Ewa_Plus - czy dobrze rozumiem. Jesli umowe na telewizje ktora uprawnia do rabatow rozwiaze w ramach porozumienia i w miejsce jej podpisze nowa umowe to strace rabaty mimo ze bedzie na tym samym poziomie kwotowym lub wyzszym. Nie zastapi ona automatycznie mojej umowy uprawniajacej ?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
fazafm jest dokładnie tak jak napisała:
Ewa_Plus pisze:Jeśli umowa uprawniająca zostanie rozwiązana, to pozostałe usługi wypadną z Programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziekuje za pomoc. Poinformuje iz Cyfrowy Polsat przychylil sie do mojej prosby i przeniosl uprawnienia jako umowy glownej dla nowego kontraktu telewizyjnego. Tym samym nie utrace rabatow z programu smartdom.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
fazafm dziękujemy za informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam
Pod koniec października przedłużyłem umowę (podnosząc abonament) w Promocji ANZ "JA+2x więcej internetu - tylko Sim dla Stałych Klientów - Super". Wybrałem pakiet Ja+49,99.
Dzisiaj w APS Polsatu poinformowano mnie, że nie przysługuje mi SmartDom na TV, bo realnie płacę 39,99 (obniżka za e-fakturę), a zatem muszę podnieść abonament jeszcze o 10 zł.
Czy mnie ktoś tu nie wkręca? Jako "stary klient" mam przecież umowę na kwotę powyżej 49,90 zł. W par. 1, pkt 3a nie ma nic "realnych opłatach", zniżkach itp.:
Kolejna kwestia - czy punkt 8 paragrafu 1 obowiązuje?... Bo jeśli tak, to dlaczego nikt z Plusa mi nie zaproponował nowych warunków umowy z rabatem ("upust specjalny") 20 zł....
Pod koniec października przedłużyłem umowę (podnosząc abonament) w Promocji ANZ "JA+2x więcej internetu - tylko Sim dla Stałych Klientów - Super". Wybrałem pakiet Ja+49,99.
Dzisiaj w APS Polsatu poinformowano mnie, że nie przysługuje mi SmartDom na TV, bo realnie płacę 39,99 (obniżka za e-fakturę), a zatem muszę podnieść abonament jeszcze o 10 zł.
Czy mnie ktoś tu nie wkręca? Jako "stary klient" mam przecież umowę na kwotę powyżej 49,90 zł. W par. 1, pkt 3a nie ma nic "realnych opłatach", zniżkach itp.:
Poza tym nie wiem dlaczego jestem traktowany jako "stary klient" skoro podpisałem aneks (a nie musiałem, bo moja stara umowa jeszcze była ważna do końca grudnia) i zwiększyłem jednak abonament, więc powinienem być traktowany jako "nowy klient" (krócej niż 60 dni z abonamentem min. 39,90). Mogłem przecież wypowiedzieć umowę i wejść jako nowy na lepszych warunkach.Wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy Internetu CP wysokość miesięcznego zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz opłaty za udostępnienie sprzętu.
Kolejna kwestia - czy punkt 8 paragrafu 1 obowiązuje?... Bo jeśli tak, to dlaczego nikt z Plusa mi nie zaproponował nowych warunków umowy z rabatem ("upust specjalny") 20 zł....
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
gayo, w której wersji Programu SmartDOM wziąłeś udział?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Nie wziąłem w żadnej. Dopiero chciałem dzisiaj.Magda_Plus pisze:gayo, w której wersji Programu SmartDOM wziąłeś udział?
Dotychczas umowy Plusa i Polsatu rozjeżdżały mi się w terminach...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
gayo faktycznie masz za niski abonament. Zgodnie z zapisem punktu 11 § 3 WARUNKI SPECJALNE DOTYCZĄCE RABATU/UPUSTU PROMOCYJNEGO/UPUSTU SPECJALNEGO/BENEFITU W RAMACH PROGRAMU SMARTDOM 3 to cyt.:
"Jeżeli Umowa uprawniająca, Nowa Umowa I/II oraz Nowa Umowa Plus Abonament zostały zawarte w ofercie z możliwością uzyskania rabatu za wybór e-faktury/faktury w wersji elektronicznej, to przy wyliczeniu wymaganej minimalnej kwoty miesięcznego zobowiązania dla uzyskania Rabatu/Upustu specjalnego na Nowej Umowie I/II lub Benefitu na Nowej Umowie Plus Abonament, brana jest pod uwagę wysokość miesięcznej opłaty po uwzględnieniu tego rabatu, nawet jeśli Abonent nie wybrał e-faktury/faktury w wersji elektronicznej."
"Jeżeli Umowa uprawniająca, Nowa Umowa I/II oraz Nowa Umowa Plus Abonament zostały zawarte w ofercie z możliwością uzyskania rabatu za wybór e-faktury/faktury w wersji elektronicznej, to przy wyliczeniu wymaganej minimalnej kwoty miesięcznego zobowiązania dla uzyskania Rabatu/Upustu specjalnego na Nowej Umowie I/II lub Benefitu na Nowej Umowie Plus Abonament, brana jest pod uwagę wysokość miesięcznej opłaty po uwzględnieniu tego rabatu, nawet jeśli Abonent nie wybrał e-faktury/faktury w wersji elektronicznej."
Obowiązuje, jeśli Umowa uprawniająca cyt.: "[...] zostanie zawarta w jednej z promocji wskazanych Abonentowi przez Konsultanta/Sprzedawcę przy udziale środków porozumiewania się na odległość, pomimo że nie jest uprawniony do Rabatu/Upustu promocyjnego otrzyma upust na abonament w wysokości 20 zł z VAT („Upust specjalny”)."gayo pisze:Kolejna kwestia - czy punkt 8 paragrafu 1 obowiązuje?... Bo jeśli tak, to dlaczego nikt z Plusa mi nie zaproponował nowych warunków umowy z rabatem ("upust specjalny") 20 zł....
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
No więc teraz już wiem i czuję się wydymany delikatnie mówiąc. Niepotrzebnie zwiększałem abonament na telefon, mimo waszych esemesów i telefonów. Gdybym o tym wiedział 2 tygodnie temu, to odstąpiłbym od umowy zawartej na odległość i byłoby po sprawie. Teraz jestem związany umową na kolejne 25 miesięcy i nie mam żadnych korzyści. Bo te gigabajty internetu nie są mi potrzebne.
No cóż, jeszcze dwa lata temu miałem 2 abonamenty plusa i jeden mix. Za dwa lata nie będę miał żadnego...
A warunki specjalne opisuje paragraf 4 nie 3.
No cóż, jeszcze dwa lata temu miałem 2 abonamenty plusa i jeden mix. Za dwa lata nie będę miał żadnego...
A warunki specjalne opisuje paragraf 4 nie 3.
Re: SmartDOM
Witam chcialem zapytac mam tel. na firme abo72 zl umowa do marca chcialbym zmienic abo na osobe prywatna czy utrace znizki na telewizje po takim zabiegu smartdoom mam chyba z pierwszej edycji.
Re: SmartDOM
Witam.ponawiam prosbe z 8.11.2016 .przyszła kolejna faktura i znizek na 2 numer jak niebyło tak nie ma.pozdrawiam
Re: SmartDOM
Witam
Jak już pisałam - na temat reklamacji - ok udało się Polsat przyznał nam rację i kazał odstąpić od umowy i zawrzeć nową tyle że teraz mamy inny problem - brak oryginalnych pudełek od dekoderów - i teraz ani nie można zmienić umowy bo nie chcą przyjąć dekoderów bez pudełek a czas ucieka - pracownik w BOK-u kazała nam zmienić umowę i mamy na to 20 dni ( od 5 grudnia do 25 ) - rozpatrzenie reklmacji do 30 dni - porażka jakaś , ok pojechaliśmy do punktu a tu okazało się że nie da się bo pracownik sieci Plus nie przyjmie sprzętu ( za który my zapłaciliśmy) bez pudełek. My możemy wziąć ten sam sprzęt ale i to nie chcą się zgodzić -Cyfrowy polsat tez nie potrafi nam powiedzieć co zrobić w takiej sytuacji więc może tutaj ktoś doradzi
Najlepsze jest to że zgodnie z prawem ja nie muszę trzymać pudełek ale Polast jednak i PLus robią problemy - was prawo nie obowiązuje ???
I mam jeszcze jedno pytanie - w tej chwili mam ochotę ( tak mi powiedziała Pani w BOK-u ) odstąpić od umowy i w ogóle nie zawierać umowy i czy wtedy kiedy nie chcę juz podpisywać umowy obowiązuje mnie zwrot pudełek ????
2 rzecz czy mogę sama dokupić pudełka i tak im zwrócić ???
Prosze o pomoc bo mi juz ręce opadają
Jak już pisałam - na temat reklamacji - ok udało się Polsat przyznał nam rację i kazał odstąpić od umowy i zawrzeć nową tyle że teraz mamy inny problem - brak oryginalnych pudełek od dekoderów - i teraz ani nie można zmienić umowy bo nie chcą przyjąć dekoderów bez pudełek a czas ucieka - pracownik w BOK-u kazała nam zmienić umowę i mamy na to 20 dni ( od 5 grudnia do 25 ) - rozpatrzenie reklmacji do 30 dni - porażka jakaś , ok pojechaliśmy do punktu a tu okazało się że nie da się bo pracownik sieci Plus nie przyjmie sprzętu ( za który my zapłaciliśmy) bez pudełek. My możemy wziąć ten sam sprzęt ale i to nie chcą się zgodzić -Cyfrowy polsat tez nie potrafi nam powiedzieć co zrobić w takiej sytuacji więc może tutaj ktoś doradzi
Najlepsze jest to że zgodnie z prawem ja nie muszę trzymać pudełek ale Polast jednak i PLus robią problemy - was prawo nie obowiązuje ???
I mam jeszcze jedno pytanie - w tej chwili mam ochotę ( tak mi powiedziała Pani w BOK-u ) odstąpić od umowy i w ogóle nie zawierać umowy i czy wtedy kiedy nie chcę juz podpisywać umowy obowiązuje mnie zwrot pudełek ????
2 rzecz czy mogę sama dokupić pudełka i tak im zwrócić ???
Prosze o pomoc bo mi juz ręce opadają
Re: SmartDOM
Ja sprzed oddawałem w pudełku zastępczym i nie było problemów.
Tutaj masz forum Cyfrowego Polsatu: http://forum.satkurier.pl/forum/9-cyfrowy-polsat/
Zadaj tam pytanie, wypowiada się tam wielu pracowników APS.
Tutaj masz forum Cyfrowego Polsatu: http://forum.satkurier.pl/forum/9-cyfrowy-polsat/
Zadaj tam pytanie, wypowiada się tam wielu pracowników APS.