SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Dołas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 10:33

Re: SmartDOM

Post autor: Dołas »

Witam, jak to jest z umową uprawniającą? Kończy mi się niedługo umowa na telefon obecnie kwota 49,99zł bez sprzętu - drugi produkt internet -50% - trzeci produkt tv - 18,99zł . Jaki musi być abonament na 1 produkt bez sprzętu żeby nie stracić zniżki SD? Oraz co musi być spełnione żeby uzyskać zniżkę 10zł na kolejny abonament telefoniczny?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Jeśli chcesz dołączyć drugi abonament głosowy, a na pierwszym (uprawniającym) możesz już przedłużyć umowę, ale jeszcze tego nie zrobiłeś, pomyśl nad Plus Duet: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=22795
Wówczas zamiast rabatu 10zł otrzymasz 50%.
Dołas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 10:33

Re: SmartDOM

Post autor: Dołas »

nie , po prostu przy przenoszeniu numeru zostałem poinformowany przez konsultanta na czacie o zniżce 10zł na drugi abonament a teraz przychodzą rachunki bez zniżki i dochodzi do tego nieuznana reklamacja ...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Dołas,

warunkiem utrzymania zniżek w Programie smartDOM na umowie Uprawniającej jest zachowanie wysokości opłaty abonamentowej na dotychczasowym poziomie.
Dołas pisze: Oraz co musi być spełnione żeby uzyskać zniżkę 10zł na kolejny abonament telefoniczny?
Zgodnie z §2 regulaminu Programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf, warunkiem uzyskania upustu 10 zł na kolejnej umowie jest kwota abonamentu minimum 39,90 zł i jest to oferta bez sprzętu (ewentualnie ze sprzętem na raty) lub 59,90 zł w przypadku umowy Plus Abonament w wybranych ofertach ze sprzętem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dołas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 10:33

Re: SmartDOM

Post autor: Dołas »

więc kwota abonamentu się zgadza abym dostał zniżkę , niestety odpowiedź w sprawie reklamacji opiera się całkiem o co innego nie uznając rabatu :

Zgodnie z Regulaminem Programu SmartDOM 3, aby otrzymać rabat w wysokości 10 zł brutto na abonament w przypadku umów zawartych ze sprzętem należy podpisać umowę w jednej z dedykowanych promocji w ramach ww. Programu. Analiza wykazała, że umowa dla numeru xxxxxxx została zawarta w promocji która nie jest dedykowana dla Programu SmartDOM 3. Zgodnie z powyższym rabat 10 zł brutto na abonament dla numeru xxxxxx nie przysługuje.

konsultant na czacie nie pisał nic o różnych promocjach w których przyznają rabat a w których nie , nawet wczoraj w czasie rozmowy jest zapewnienie o rabacie a nic o różnych promocjach czy możliwości nieprzyznania rabatu na co posiadam screeny , więc jak to jest ja się pytam ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Dołas,

zatem złóż ponownie reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Do reklamacji dołącz posiadane screeny rozmów.
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dołas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 10:33

Re: SmartDOM

Post autor: Dołas »

screeny wysłane , czekam na odpowiedź , czegoś się dowiem opiszę sytuacje
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Dołas,
Basia_Plus pisze:Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dołas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 10:33

Re: SmartDOM

Post autor: Dołas »

aktualnie w kontakcie z bok nr zagadnienie: 170406-000768 a w odpowiedzi od departamentu reklamacji Znak: OKR/JoaGa/4557637/30.03.17
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Dołas,

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
webi
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 13:32

Dodatkowa usługa [SmartDOM]

Post autor: webi »

Witam,
Podpisałem umowę na telewizję w Cyfrowym Polsacie na pakiet Familijny Max HD (49,99 zł miesięcznie) + Dekoder Evobox PVR (5 zł miesięcznie) + usługa Multiroom (10 zł miesięcznie). Daje to razem opłatę w wysokości 64,99 zł miesięcznie. Dodatkowo planuję skorzystać z oferty abonamentowej na telefon w Plusie. Czy taki pakiet uprawnia mnie do skorzystania z oferty SmartDOM?
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2017, o 11:05 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

webi,
- ważna jest minimalnej wartość miesięcznego zobowiązania, czyli czysty abonament bez żadnych dodatków.
W przypadku jeśli Twój staż jest krótszy niż 60 dni, to minimalna wysokość miesięcznego zobowiązania na umowie uprawniającej powinna wynosić:
39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie) lub 59,90 zł z VAT w ofertach ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamilf1987
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45

Smart dom nie chce zadziałać. Podobno :)

Post autor: Kamilf1987 »

Witam. Sprawa wygląda tak. Tv w cp mam od zawsze, na siebie umowę podpisałem w listopadzie. Umowa na tv jest na 49.99, z mozliwoscia zmniejszenia na 39.99 i jest zmniejszona jakiś czas temu, ale podobno dowolnie mogę to podnosić i zmniejszać kiedy tylko mi się zachce. Teraz w marcu zlecilem przeniesienie dwóch numerów komórkowych oba abonamenty w kwocie ok 80 czy 90zl + rata za jeden telefon, konsultantka w salonie powiedziała że nie mogę skorzystać że smart dom. Pomimo tego że teoretycznie abonamenty uprawniają to nie bo nie poprostu, zbyt długi okres między umowami i umowy na tv nie mozna "ruszyc". Chciałem spytać czy faktycznie tak to wygląda bo jakoś nie jestem co do tego przekonany, a zainteresowany byłem najwyższym pakietem tv z opcją multiroom.
Dodam też że chciałem skorzystać teraz z usługi Multiroom już nawet pomimo smartdomu i poinformowano mnie że jeśli jestem zainteresowany tą usługa to jak najbardziej mogę podpisać aneks choćby za chwile, ale aneks na multiroom i podniesienie tv na maks nie uprawnia do smartdomu.
Z tego co zrozumiałem - jeśli ma być korzystnie dla klienta to nie da się zrobić aneksu, jeśli klient chce płacić więcej to można aneks podpisać od reki.
Mógłbym prosić o pomoc?:)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 2 maja 2017, o 11:38 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do odpowiedniego działu i wątku.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Kamilf1987,

zgodnie z regulaminem Programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf, paragraf 1 punkt 3:
c. umowa o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych w sieci Cyfrowy Polsat (w tym Multioferty) („Umowa TV”) o minimalnej
wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 59,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie
sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za
udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO).
Czy umowa na TV w CP miała być umową uprawniającą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamilf1987
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45

Re: SmartDOM

Post autor: Kamilf1987 »

Droga Basiu,
Wg mnie to umowa na tv ma być uprawniającą bo jest podpisaną na tv za 49.99 i jestem klientem "obecnym" to że jest zmniejszona na 39.99, mogę zmienić w każdej chwili, bo zgodnie z tym co powiedziano mi na infolinii w trakcie obowiazywania zobowiązania na rzeczone 39.99 z 49.99, mogę dowolnie to zmieniać choćby co miesiac.
Według mnie - jestem obecnym klientem, mam umowę na tv na 49.99,zobowiązanie obnizylem na 39.99 "bo mogłem", podpisałem umowę na przeniesienie 2 nr komórkowych gdzie abo wynosi 80 albo 90zl za oba, chce podnieść pakiet tv na maks i dokupić multiroom i chciałbym by się to zrabatowalo w smartdom.
Wg konsultantów z którymi rozmawiałem - mam zbyt długo umowę na tv żeby skorzystać że smart dom, mogę zrobić aneks na multiroom, ale nie aktywuje on smartdomu. Jeśli chce smart dom mam czekać jakieś 1.5 roku.
Za półtora roku w takiej sytuacji, prawdopodobnie będę rozważać zmianę operatora tel kom na takiego który nie będzie robił takich problemów :)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ