SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj bandzior1994,

zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf ( paragraf 3, punkt 4) rabat na abonament zostanie przyznany najpóźniej od drugiego pełnego cyklu rozliczeniowego następującego po zawarciu umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sirpiotr
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 6 maja 2016, o 09:20

Re: SmartDOM

Post autor: sirpiotr »

Mam szybkie pytanie do specjalisty.
Czy istnieje jeszcze szansa przedłużenia umowy wraz ze sprzętem w formie opłaty jednorazowej w usłudze smart dom?
Przydłużenie tyczy się umowy Internetu w cenie 59zł jako drugi produkt z rabatem 50%. Padł mi router i w grę wchodzi przedłużenie tylko ze sprzętem.
W komunikatach prasowych są informacje, że w Plusie umowy ze sprzętem jako opłata jednorazowa są dostępne do dnia 22 sierpnia. Po tym terminie będą tylko raty. np tu:
http://gsmonline.pl/newsy/koniec-subsyd ... -smartfony


Proszę o wyjaśnienie tematu jeszcze dziś. Muszę na szybko mieć sprzęt.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

sirpiotr,
sirpiotr pisze:Czy istnieje jeszcze szansa przedłużenia umowy wraz ze sprzętem w formie opłaty jednorazowej w usłudze smart dom?
w przypadku Programu smartDom obowiązuje tylko oferta ratalna dla umów ze sprzętem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: SmartDOM

Post autor: darkdog »

Magda_Plus pisze:darkdog mam nadzieję, że będziesz zadowolony z oferty.
jestem tylko mam takie pytanie ;-) jak zwykle :-> w ofercie mam pakiet nocny za free w abonamencie a na Państwa stronie w ofercie jest opłata dodatkowa :-? czy jak to aktywuje to będę dodatkowo płacił 2,90zł miesięcznie.Pozdrawiam :-)
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Będzie za 0 zł.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

darkdog,

zgodnie z tym, co napisał patryk7588, Pakiet Nocny będzie bezpłatny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gregory_26
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 sie 2016, o 18:49

Re: SmartDOM

Post autor: gregory_26 »

Basia_Plus pisze:gregory_26,

zgodnie z Regulaminem Programu SmartDOM3 http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf paragraf 4, punkt 6:

Jeżeli Abonent podpisze dwie lub więcej Nowe Umowy jednego dnia, za Nową Umowę I i II zostaną uznane umowy o najniższym miesięcznym zobowiązaniu.
Jeżeli zarówno Umowa uprawniająca jak i Nowa Umowa I są aneksem do umowy lub przedłużeniem i zostały zawarte jednego dnia, to za Umowę Uprawniającą zostanie uznana umowa o wyższym minimalnym miesięcznym zobowiązaniu. Jeśli obie umowy mają tę samą wysokość miesięcznego zobowiązania to za Umowę Uprawniającą zostanie uznana umowa w kolejności: Umowa TV, Umowa Komórka Stacjonarna, Umowa Plus Abonament, Umowa Plus Mix, Umowa Plus Internet, Umowa Internet CP.

Jeśli więc pracownik, u którego podpisana została umowa nie poinformował Cię o tym fakcie, to w tej sytuacji proponuję złożenie reklamacji http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344). Jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć jej rozpatrzenie.

Witam. Numer mojego zgłoszenia to SP/2016/08/0675169/21296069
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

gregory_26,
- w jaki sposób składana była reklamacja? Skąd pochodzi podany przez Ciebie numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
musiek
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 15:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: musiek »

jakie są obecnie rabaty w programie smartdom?
mam CP za 89zł i teraz na drugą usługę jest 50% na abonament (bez znaczenia czy internet mobilny czy numer telefonu)?
jaki jest rabat na kolejna usługę ? kwotowy - ile? czy też procentowy? ile procent?
co z następna czwartą usługą ? - też można liczyć na jakiś rabat?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2016, o 08:26 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

musiek czy korzystasz obecnie z Programu smartDom?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Oleska
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 sie 2016, o 11:26

Re: SmartDOM

Post autor: Oleska »

Witam,
mam pytanie dotyczące usługi SmartDOM. Moja mama jest posiadaczką dwóch abonamentów w sieci Plus, które łącznie opiewają na kwotę ok. 120 zł. Pół roku temu dobrała jeszcze abonament na telewizję satelitarną, który przez pół roku miał być darmowy, a później stanowić połowę z kwoty 99,99 zł. Mama dostała list, w którym Cyfrowy Polsat przypomina o pierwszej wpłacie, ale kwota do zapłaty to 99,99 zł. Po przeczytaniu forum nie wiem- czy jest to nieprawidłowość, którą trzeba zgłaszać, czy kolejna, druga faktura będzie opiewać na odpowiednią, niższą kwotę? Z tego co zrozumiałam z umowy, rabat powinien być naliczany od razu po zakończeniu darmowego okresu. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Oleska w sprawie braku naliczenia zniżki za abonament dla umowy na telewizję proszę o kontakt z Cyfrowym Polsatem - dane kontaktowe znajdują się u dołu strony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
musiek
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 15:20

Re: SmartDOM

Post autor: musiek »

Magda_Plus pisze:musiek czy korzystasz obecnie z Programu smartDom?

obecnie tak na zasadach drugi produkt -50% a trzeci -48,9zł

ale za dwa dni już się umowy pokończą, złożyłem wypowiedzenie za druga usługę (internet w CP za 50% bo nie mieli dobrego sprzętu) i trzecia usługa to numer w plusie na abo ale przenisołem do prepaid simplus

i teraz chce nowa umowę na internet od plusa ze sprzętem dwr966 i to jako druga usługa bee miał -50%

a jaki jest rabat na trzecia usługę gdym chciał z powrotem numer z Simplusa do abo przenieść - jakiej wysokości dostane rabat na trzecia usługę??

usługa upoważniająca jako nr 1 to TV z CP z abonamentem za 80zł
darkdog
PlusManiak
Posty: 121
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 21:09

Re: SmartDOM

Post autor: darkdog »

Magda_Plus pisze:musiek czy korzystasz obecnie z Programu smartDom?
OKi dzięki ;-)
a mam jeszcze takie pytanie czemu na stronie plus online dla tego nr.tel w zakładce pakiety nie ma nic wcześniej było ile jest do wykorzystania GB
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

musiek w tym wypadku obejmuje Cię smartDom 3, w nim zniżka na pierwszą nową umowę wynosi 50% abonamentu, a na drugą nową umowę zniżką to 18,99 zł do abonamentu.
Wysokości abonamentów to 39,90 zł dla umów bez sprzętu i ratalnych, a ze sprzętem 59,90 zł.
Ostateczne kwoty za abonamenty powinny być już po odliczeniu e-faktury lub opłat z tytułu usług dodatkowych w przypadku telewizji CP.

darkdog jaką masz taryfę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ