SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 94
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lis 2013, o 22:19
Re: SmartDOM
Witam po krótkiej przerwie :):):)
Mam pytanie. Od początku akcji korzystam z programu Smart dom.
Moja obecna sytuacja - internet w Plusie to umowa główna,
telefon w Plusie za połówkę
telewizja w CP za złotówkę. (przeszła w stan umowy zawartej na czas nieokreślony)
Czy przeniesienie kolejnego numeru w abonamencie od pomarańczowego konkurenta do Plus wiąże się dla mnie jeszcze z jakimiś zniżkami w ramach Smart Dom czy wyczerpałem już limit?
Pozdrawiam .
Mam pytanie. Od początku akcji korzystam z programu Smart dom.
Moja obecna sytuacja - internet w Plusie to umowa główna,
telefon w Plusie za połówkę
telewizja w CP za złotówkę. (przeszła w stan umowy zawartej na czas nieokreślony)
Czy przeniesienie kolejnego numeru w abonamencie od pomarańczowego konkurenta do Plus wiąże się dla mnie jeszcze z jakimiś zniżkami w ramach Smart Dom czy wyczerpałem już limit?
Pozdrawiam .
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
cineo dostaniesz dodatkową zniżkę 10 złotych w ramach Programu smartDom dla nowego numeru przenoszonego, jeśli będziesz korzystał z oferty głosowej (nie internetu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
6 miesięcy gratis też pewnie dostanie?
Re: SmartDOM
Ja+ Internet LTE 100GB z eFMagda_Plus pisze:
darkdog jaką masz taryfę?
IPLA 3z3
LTE bez limitu danych za 0 zł
Re: SmartDOM
darkdog,
- w tych taryfach niestety zużycie pakietu nie jest prezentowane na Plus online.
- w tych taryfach niestety zużycie pakietu nie jest prezentowane na Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
korzystam ze smartDOM od dawna, ostatnio przedłużyłam umowe uprawniająca do zniżek, czyli umowę na internet CP. Mimo, że umowe przedłużyłam na taką sama kwote jak poprzednio i na minimum 24 miesiące, to nie przyznano mi w tym miesiącu zniżek smartDOM na telefon w Plusie i telewizję w CP. Złożyłam do Plusa reklamację i czekam na odzew... Niestety spieszy mi się, ponieważ za tydzień kończy mi sie umowa na telefon w Plusie, a jak nie zdążą do tego czasu odpowiedzieć na reklamację to będe musiała przenieśc sie do konkurencji, bo nie zaryzykuję przedłużenia umowy na takich samych warunkach, nie mając pewności że nie straciłam zniżek bezpowrotnie...
Czy da sie to jakoś przyspieszyć? Numer mojej reklamacji (składana online): 160813- 000538
Pozdrawiam
korzystam ze smartDOM od dawna, ostatnio przedłużyłam umowe uprawniająca do zniżek, czyli umowę na internet CP. Mimo, że umowe przedłużyłam na taką sama kwote jak poprzednio i na minimum 24 miesiące, to nie przyznano mi w tym miesiącu zniżek smartDOM na telefon w Plusie i telewizję w CP. Złożyłam do Plusa reklamację i czekam na odzew... Niestety spieszy mi się, ponieważ za tydzień kończy mi sie umowa na telefon w Plusie, a jak nie zdążą do tego czasu odpowiedzieć na reklamację to będe musiała przenieśc sie do konkurencji, bo nie zaryzykuję przedłużenia umowy na takich samych warunkach, nie mając pewności że nie straciłam zniżek bezpowrotnie...
Czy da sie to jakoś przyspieszyć? Numer mojej reklamacji (składana online): 160813- 000538
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Yamaha,
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuję
Re: SmartDOM
Dzięki przyspieszeniu, już dzis otrzymałam odpowiedź na reklamację. Niestety negatywną... Twierdzą, że przedłuzyłam umowe na kwote niższą niz poprzednio, co nie jest prawdą. Udałam sie do placówki, gdzie podpisywałam aneks do umowy i Pani która miesiąc temu była przy podpisywaniu tego aneksu powiedziała, że reklamacja powinna zostac uznana, bo według niej wszystko jest OK. Wysłała osobiście ponowną reklamację z bardziej szczegółowym opisem sytuacji.
Czy i tym razem moge prosić o przyspieszenie sprawy? Tak jak wspominałam, czas mnie goni, bo umowa na telefon w Plusie dobiega końca...
Numer mojej sprawy: 20120433/160820/313
Będę wdzięczna za pomoc
Czy i tym razem moge prosić o przyspieszenie sprawy? Tak jak wspominałam, czas mnie goni, bo umowa na telefon w Plusie dobiega końca...
Numer mojej sprawy: 20120433/160820/313
Będę wdzięczna za pomoc
Re: SmartDOM
To chyba jest standard w Plusie z tym przedłużeniem. Ja jak przedłużałem to miałem to samo. Plus wysłał info do Polsatu że została zmieniona umowa,a Polsat uznał to za obniżkę i ciachnął rabat. Reklamacja pomogła myslę że masz to samo. Tylko dziwne że nie uznali,ale ja juz miałem kiedyś nie uznaną reklamację i dopiero ponowna została rozpatrzona pozytywni,mimo ewidentnej winy plusa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Yamaha,
przekazałam Twoją sprawę do Departamentu Reklamacji.Yamaha pisze:Czy i tym razem moge prosić o przyspieszenie sprawy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 1 kwie 2016, o 08:30
Re: SmartDOM
Prośba o pomoc - chodzi o przedłużenie umowy wraz z dołożeniem trzeciej usługi.
Poniżej krótka historia:
usługa I - 14.06.2014 podpisana została umowa na telefon (LTE 49,99) na 27 miesięcy tj. do 14 września 2016
usługa II (rabat 50% SMART DOM) - 14.06.2014 podpisana została umowa na internet (POWER LTE 20GB) na 24 miesięce tj. do 14 czerwca 2016 (umowa przeszła na czas nieokreślony)
Obie te usługi zostały połaczone jako SMART DOM 1
W dniu wczorajszym w poznańskim salonie chcieliśmy przedłużyć umowy i rozszerzyć usługi o trzecią czyli TV z Cyfrowego Polsatu
Docelowo zainteresowani jestśmy z żoną:
Usługa I - Telefon 49,99zł "Ja do wszystkich bez końca - tylko SIM"
Usługa II - Internet 45GB "JA+Power LTE 2.0 - tylko SIM"
Usługa III - TV "Rodzinny HD" 79 kanałów wraz z dekoderem i anteną
Niestety zostaliśmy poinformowani, że w związku z korzystaniem obecnie ze SMART DOM 1 nie możemy skorzystać z rozszerzenia obecnych usług o TV w ramach preferowanej przez nas kombinacji w SAMRT DOM 3. Wyjściem jest rezygnacja z obecnie posiadanej usługi II (ineternetu) i po odczekaniu 60 dni będziemy mogli w październiku zbudować z trzech usług inetersującą nas ofertę. W związku z czym w salonie złożyliśmy wniosek - wypowiedzenie umowy na II usługę.
W dniu dzisiejszym natomiast dzwoniła Pani z BOKu z porpozycją przedłużenia umowy stwierdziła że nie ma żadnych przeciwskazań abyśmy otrzymali teraz trzy ineteresujące nas usługi w ofercie SMART DOM 3 w związku z telefonem w godzinach naszej pracy Pani miała zadzwonić po 16:00 - niestety nie zadzwoiniła :(
Prośba o pomoc.
Zgłoszono również przez BOK pod numerem 160822-002292
Pozdrawiam
Poniżej krótka historia:
usługa I - 14.06.2014 podpisana została umowa na telefon (LTE 49,99) na 27 miesięcy tj. do 14 września 2016
usługa II (rabat 50% SMART DOM) - 14.06.2014 podpisana została umowa na internet (POWER LTE 20GB) na 24 miesięce tj. do 14 czerwca 2016 (umowa przeszła na czas nieokreślony)
Obie te usługi zostały połaczone jako SMART DOM 1
W dniu wczorajszym w poznańskim salonie chcieliśmy przedłużyć umowy i rozszerzyć usługi o trzecią czyli TV z Cyfrowego Polsatu
Docelowo zainteresowani jestśmy z żoną:
Usługa I - Telefon 49,99zł "Ja do wszystkich bez końca - tylko SIM"
Usługa II - Internet 45GB "JA+Power LTE 2.0 - tylko SIM"
Usługa III - TV "Rodzinny HD" 79 kanałów wraz z dekoderem i anteną
Niestety zostaliśmy poinformowani, że w związku z korzystaniem obecnie ze SMART DOM 1 nie możemy skorzystać z rozszerzenia obecnych usług o TV w ramach preferowanej przez nas kombinacji w SAMRT DOM 3. Wyjściem jest rezygnacja z obecnie posiadanej usługi II (ineternetu) i po odczekaniu 60 dni będziemy mogli w październiku zbudować z trzech usług inetersującą nas ofertę. W związku z czym w salonie złożyliśmy wniosek - wypowiedzenie umowy na II usługę.
W dniu dzisiejszym natomiast dzwoniła Pani z BOKu z porpozycją przedłużenia umowy stwierdziła że nie ma żadnych przeciwskazań abyśmy otrzymali teraz trzy ineteresujące nas usługi w ofercie SMART DOM 3 w związku z telefonem w godzinach naszej pracy Pani miała zadzwonić po 16:00 - niestety nie zadzwoiniła :(
Prośba o pomoc.
Zgłoszono również przez BOK pod numerem 160822-002292
Pozdrawiam
Re: SmartDOM
Jeśli chodzi o sprawę z odczekaniem 60 dni, to jest to bzdura, niestety dość często powtarzana przez sprzedawców Plusa, już któryś raz ten temat przewija się na forum.kedzior.kedzior pisze:Niestety zostaliśmy poinformowani, że w związku z korzystaniem obecnie ze SMART DOM 1 nie możemy skorzystać z rozszerzenia obecnych usług o TV w ramach preferowanej przez nas kombinacji w SAMRT DOM 3. Wyjściem jest rezygnacja z obecnie posiadanej usługi II (ineternetu) i po odczekaniu 60 dni będziemy mogli w październiku zbudować z trzech usług inetersującą nas ofertę. W związku z czym w salonie złożyliśmy wniosek - wypowiedzenie umowy na II usługę.
Poczytaj ten wątek do końca: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 30#p201785
Po rozwiązaniu umowy i wyłączeniu z programu SmartDom możesz natychmiast powrócić do najnowszej odsłony promocji. Wszelkie informacje udzielane przez sprzedawców Plusa o braku możliwości powrotu do programu, czy przymusowym odczekaniu 60 dni są bzdurą.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 1 kwie 2016, o 08:30
Re: SmartDOM
a jak wygląda wprowadzenie w systemach wnioskowanego wypowiedzenia umowy?
Czy nie trwa to około miesiąca?
Czy przypadkiem chcąc np. dzisiaj czy jutro skorzystać z nowej oferty system nie pozwoli sprzedawcy w salonie wprowadzić warunków umowy ?
Czy nie trwa to około miesiąca?
Czy przypadkiem chcąc np. dzisiaj czy jutro skorzystać z nowej oferty system nie pozwoli sprzedawcy w salonie wprowadzić warunków umowy ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
kedzior.kedzior,
zgodnie z tym co napisał patryk7588, jeżeli posiadasz umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2 zawarte przed 7.10.2015, nie możesz przystąpić do Programu smartDOM3.
Po rozwiązaniu obecnej umowy masz możliwość, aby przystąpić do Programu.
zgodnie z tym co napisał patryk7588, jeżeli posiadasz umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2 zawarte przed 7.10.2015, nie możesz przystąpić do Programu smartDOM3.
Po rozwiązaniu obecnej umowy masz możliwość, aby przystąpić do Programu.
Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.kedzior.kedzior pisze:a jak wygląda wprowadzenie w systemach wnioskowanego wypowiedzenia umowy?
Czy nie trwa to około miesiąca?
Nową umowę w Programie smartDOM 3, możesz podpisać, dopiero jak obecny numer zostanie wyłączony.kedzior.kedzior pisze:Czy przypadkiem chcąc np. dzisiaj czy jutro skorzystać z nowej oferty system nie pozwoli sprzedawcy w salonie wprowadzić warunków umowy ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ