Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
kedzior.kedzior pisze:Czy przypadkiem chcąc np. dzisiaj czy jutro skorzystać z nowej oferty system nie pozwoli sprzedawcy w salonie wprowadzić warunków umowy ?
Nową umowę w Programie smartDOM 3, możesz podpisać, dopiero jak obecny numer zostanie wyłączony.
Jeżeli wniosek wypowiedzenia został złożony 21.08.2016r. czyli w okresie rozliczeniowym 05.08.2016-04.09.2016r. zatem okres wypowiedzenia będzie trwał przez 30 dni od 05.09.2016r. do 05.10.2016r?
Czy wyłączenie numeru (internetu) nastąpi w ciągu tych 30 dni czy też po okresie wypowiedzenia ?
Witam
Obecnie posiadam 3 usługi w ramach programu Smartdom 2 Superoferta II. Dowiedziałam się, że na kolejny numer można otrzymać 10 zł rabatu. W związku z tym mam pytanie czy musi być to nowy numer, czy może być to przedłużenie umowy w mixie lub przejście z mixa na abonament? I jaka jest minimalna kwota doładowania/abonamentu by otrzymać ten rabat?
ula,
- żeby otrzymać upust 10 zł możesz zarówno przedłużyć umowę Plus Mix jak i przejść na abonament.
Jeśli będziesz przedłużała umowę to minimalna kwota doładowania jakie powinnaś wybrać to:
- 60 zł z VAT w ofercie standardowej
- 40/80 zł z VAT w ofertach elastycznych
W przypadku konwersji na abonament, minimalne miesięczne zobowiązanie to:
- 39,90 zł z VAT w ofercie ze sprzętem na raty oraz bez sprzętu
- 59,90 zł z VAT w ofercie ze sprzętem
Umowa musi być na minimum 24 miesiące/24 doładowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam chciałbym przedłużyć teraz umowę abonamentu telefonicznego w Plusie. Jest to umowa uprawniająca do zniżek na kolejne usługi którymi jest Cyfrowy Polsat i drugi numer abonamentowy PLUS 50% taniej (oferta z DUK). Ta umowa uprawniająca to abonament w wysokości 59,99 z efakturą. Rozumiem, że obniżyć tej kwoty nie mogę, ale Piszę tutaj na Forum, bo przy ostanim przedłużeniu mi tu bardzo pomogliście za co dziękuje, bo wszędzie mi dawali 10 zł upustu na abonament drugi a dzięki Wam i DUK dostałem 50%. Dlatego zwracam się o pomoc. Dostałem oferte z BOA na abonament w kwocie 59,99 i 13,2 GB internetu, rozmowy i SMSy za darmo (bez telefonu) i kwotę 59,99 z telefonem 6,6 GB internetu i raty do faktury w zależności od modelu telefonu, ale te raty jak się pomnoży to wychodzi kwota nawet czasami wyższa niż telefon, który bym kupił teraz za gotówkę.Czy nie ma juz jakiejś korzystnej oferty z telefonem? No i nie wiem jak to załatwić, żeby dostać korzystna ofertę? Bo tu jest żadna łaska, za telefon płace tyle co w sklepie i mam mniej o połowę internetu.... Dodam, że nawet 4 GB by mi tego internetu wystarczyło. Chciałbym tez tak umowę przedłużyć, żeby nie stracić zniżek smartDom na te inne usługi, nawet jak będę je przedłużał w przyszłości.... Proszę o poradę i pomoc.
Znalazłeś/aś rozwiązanie problemu? Napisz, być może komuś pomożesz Nokia E72 -> LG L9 -> Samsung Note 3 -> Samsung Note 4 -> Samsung Note 5-> OnePlus 7T Pro
W związku z tym, że DUK mnie olewa i pomimo składania prośby o kontakt w plusonline oraz poprzez formularz z tego wątku forum mam pytanie.
Mam tv w Polsacie za 59zł miesięcznie. Kończy mi się umowa za niecały miesiąc na internet i telefon. Czy przedłużając samodzielnie poprzez stronę internetową zostaną zachowane moje rabaty 50% na internet oraz 1zł za telefon? Rzecz jasna przedłużę na takich samych stawkach co mam teraz. Czyli 60zł internet z rabatem 50% na 30zł oraz 49zł tel z rabatem na 1zł.
sirpiotr przedłużenie umów dla Twoich numerów objętych zniżkami z Programu smartDOM może odbyć się tylko w promocjach dedykowanych do opcji smartDOM. Promocje dostępne w sklepie internetowym nie dają takiej możliwości, dlatego proponuję Ci kontakt z punktem sprzedaży, lub przesłanie numerów, dla których ma nastąpić przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Czegoś tu nie rozumiem. Czekając na tą odpowiedź w międzyczasie rozmawiałem z Panią na czacie na stronie plus.pl i ona powiedziała, że jeśli wybiorę abonamenty minimum w tej samej cenie co mam obecnie zniżki zostaną przyznane automatycznie. Kto ma rację?
sirpiotr czy mówiłeś jej o przedłużeniu już posiadanych umów?
Przedłużając umowę w sklepie internetowym, dostępne opcje dla Ciebie to oferty typu "tylko SIM". Nie będziesz mógł skorzystać z oferty ze sprzętem.
Jeśli chodzi o wysokość wybranych abonamentów, to tak - powinny być wybrane w tej samej lub wyższej wysokości, wówczas zniżki zostaną zachowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tak mówiłem, że chodzi o przedłużenie umów SMART DOM. Czyli spokojnie mógłbym przedłużyć przez stronę i rabaty zostaną zachowane w opcji tylko SIM?
Czy mógłbym prosić o ponaglenie DUK aby w końcu do mnie zadzwonił na numer kontaktowy, który podałem w poprzednich formularzach? Chciałbym właśnie dostać ofertę ze sprzętem ponieważ poprzedni uległ awarii. Wypowiedzenia umów od dawna zostały wysłane czekam na kontakt z DUK od 17.08.2016.