SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- wms2601
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lis 2016, o 16:54
- Lokalizacja: Gdynia
Re: SmartDOM
Jak poprosić o ten kontakt z DUK ?
Re: SmartDOM
Poczekaj do jutra, o 10:00 pojawią się Specjaliści Plusa.
Re: SmartDOM
Dzięki
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj wms2601,
czy korzystasz już z Programu smartDom i kiedy do niego przystąpiłeś?
Podaj proszę numer, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
czy korzystasz już z Programu smartDom i kiedy do niego przystąpiłeś?
Podaj proszę numer, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 10:29
Re: SmartDOM
Uprawniający jest internet, wcześniej miałem ofertę ze sprzętem przez dwa lata, jakieś pół roku temu przedłużyłem jako tylko SIM z DUK (konsultant zapierał się, że przy tylko SIM wystarczy 45,99 zł abonamentu, żeby już mieć drugą umowę o połowę taniej).Ewa_Plus pisze:mindcrasher,
- jak usługa jest Twoją umową uprawniającą, a jaka drugą (telefon, Internet, telewizja)?
Jaki staż masz na umowie uprawniającej?
Czy umowy podpisane były w ofertach, tylko SIM, czy ze sprzętem? Jeśli ze sprzętem, to czy jest to ofert ratalna?
2 miesiące temu dokonałem konwersji z Mix na abonament (tez tylko SIM, zostało kilka zasileń do końca, które zostały anulowane, nie wiem czy to ma jakiś wpływ), dowiedziałem się przy okazji, że konsultant wprowadził mnie w błąd, bo przy drugiej umowie będzie tylko rabat 10 zł, a nie 50%, ale już trudno, mniej więcej wychodzą podobne koszty.
Tylko, że teraz nawet tych 10 zł nie mam odliczonych, a już dostałem drugą fakturę.
Re: SmartDOM
Basia dzięki. Wszystko załatwiłem z DUK, a nawet więcej. Pozdrawiam.
Re: SmartDOM
mindcrasher,
- dla Klientów ze stażem powyżej 60 dni na umowie uprawniającej musi być abonament w wysokości 49,90 zł z VAT (czyli bez e-faktury 59,90 zł), aby można było skorzystać z rabatu 50% na drugiej umowie w ramach smartDOM.
Jeżeli druga umowa była zawarta w salonie to niestety nie przysługuje upust 10 zł. Benefit ten dostępny jest tylko przy zawieraniu umowy przy dziale środków porozumiewania się na odległość.
- dla Klientów ze stażem powyżej 60 dni na umowie uprawniającej musi być abonament w wysokości 49,90 zł z VAT (czyli bez e-faktury 59,90 zł), aby można było skorzystać z rabatu 50% na drugiej umowie w ramach smartDOM.
Jeżeli druga umowa była zawarta w salonie to niestety nie przysługuje upust 10 zł. Benefit ten dostępny jest tylko przy zawieraniu umowy przy dziale środków porozumiewania się na odległość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 10:29
Re: SmartDOM
Czyli najpierw w błąd wprowadził mnie konsultant przy pierwszej umowie, twierdząc że smart dom 50% nalicza się już przy abonamencie 39,90 za tylko SIM, a potem pracownica salonu przy drugiej umowie, twierdząc że przysługuje mi rabat 10 zł? Bez komentarza...
Re: SmartDOM
mindcrasher,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Próbowałeś złożyć może reklamację w tej sprawie?
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Próbowałeś złożyć może reklamację w tej sprawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam, czy jeżeli zmniejszę abonament na drugą usługę ( telefon kom. z przyznanym rabatem 50%) to utracę zniżkę w ramach smartDom na trzecią usługę (CP). Pozdrawiam
Re: SmartDOM
AZreel,
- stracisz wówczas zarówno rabat na drugą, jak i na trzecią usługę.
- stracisz wówczas zarówno rabat na drugą, jak i na trzecią usługę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
a czy przy przedłużaniu umowy na drugą usługę mogę wybrać abonament niższy, nie tracąc rabatu za trzecią usługę?Ewa_Plus pisze:AZreel,
- stracisz wówczas zarówno rabat na drugą, jak i na trzecią usługę.
Re: SmartDOM
AZreel,
- bywają takie oferty, w których można obniżyć abonament na drugiej umowie w smartDOM bez utraty rabatów. Jednak musiałby pracownik DUK już sprawdzić, czy będzie aktualnie dostępna dla Twojego numeru.
Jeśli podeślesz mi swój numer przez ten formularz, to zlecę kontakt pracownika DUK, z którym będziesz mógł negocjować warunki.
- bywają takie oferty, w których można obniżyć abonament na drugiej umowie w smartDOM bez utraty rabatów. Jednak musiałby pracownik DUK już sprawdzić, czy będzie aktualnie dostępna dla Twojego numeru.
Jeśli podeślesz mi swój numer przez ten formularz, to zlecę kontakt pracownika DUK, z którym będziesz mógł negocjować warunki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Co "dalej" w tej sprawie?Magda_Plus pisze:
Twoje spostrzeżenia dotyczące formularza z baneru w moim podpisie przekazałam dalej.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
grego czekamy na informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ