SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
wms2601
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 lis 2016, o 16:54
Lokalizacja: Gdynia

Re: SmartDOM

Post autor: wms2601 »

Jak poprosić o ten kontakt z DUK ?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Poczekaj do jutra, o 10:00 pojawią się Specjaliści Plusa.
Awatar użytkownika
wms2601
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 9 lis 2016, o 16:54
Lokalizacja: Gdynia

Re: SmartDOM

Post autor: wms2601 »

Dzięki
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj wms2601,

czy korzystasz już z Programu smartDom i kiedy do niego przystąpiłeś?
Podaj proszę numer, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mindcrasher
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 26 sie 2014, o 10:29

Re: SmartDOM

Post autor: mindcrasher »

Ewa_Plus pisze:mindcrasher,
- jak usługa jest Twoją umową uprawniającą, a jaka drugą (telefon, Internet, telewizja)?
Jaki staż masz na umowie uprawniającej?
Czy umowy podpisane były w ofertach, tylko SIM, czy ze sprzętem? Jeśli ze sprzętem, to czy jest to ofert ratalna?
Uprawniający jest internet, wcześniej miałem ofertę ze sprzętem przez dwa lata, jakieś pół roku temu przedłużyłem jako tylko SIM z DUK (konsultant zapierał się, że przy tylko SIM wystarczy 45,99 zł abonamentu, żeby już mieć drugą umowę o połowę taniej).

2 miesiące temu dokonałem konwersji z Mix na abonament (tez tylko SIM, zostało kilka zasileń do końca, które zostały anulowane, nie wiem czy to ma jakiś wpływ), dowiedziałem się przy okazji, że konsultant wprowadził mnie w błąd, bo przy drugiej umowie będzie tylko rabat 10 zł, a nie 50%, ale już trudno, mniej więcej wychodzą podobne koszty.
Tylko, że teraz nawet tych 10 zł nie mam odliczonych, a już dostałem drugą fakturę.
Awatar użytkownika
wms2601
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 9 lis 2016, o 16:54
Lokalizacja: Gdynia

Re: SmartDOM

Post autor: wms2601 »

Basia dzięki. Wszystko załatwiłem z DUK, a nawet więcej. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

mindcrasher,
- dla Klientów ze stażem powyżej 60 dni na umowie uprawniającej musi być abonament w wysokości 49,90 zł z VAT (czyli bez e-faktury 59,90 zł), aby można było skorzystać z rabatu 50% na drugiej umowie w ramach smartDOM.

Jeżeli druga umowa była zawarta w salonie to niestety nie przysługuje upust 10 zł. Benefit ten dostępny jest tylko przy zawieraniu umowy przy dziale środków porozumiewania się na odległość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mindcrasher
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 26 sie 2014, o 10:29

Re: SmartDOM

Post autor: mindcrasher »

Czyli najpierw w błąd wprowadził mnie konsultant przy pierwszej umowie, twierdząc że smart dom 50% nalicza się już przy abonamencie 39,90 za tylko SIM, a potem pracownica salonu przy drugiej umowie, twierdząc że przysługuje mi rabat 10 zł? Bez komentarza...
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

mindcrasher,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Próbowałeś złożyć może reklamację w tej sprawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AZreel
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 lut 2017, o 20:48

Re: SmartDOM

Post autor: AZreel »

Witam, czy jeżeli zmniejszę abonament na drugą usługę ( telefon kom. z przyznanym rabatem 50%) to utracę zniżkę w ramach smartDom na trzecią usługę (CP). Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

AZreel,
- stracisz wówczas zarówno rabat na drugą, jak i na trzecią usługę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AZreel
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 lut 2017, o 20:48

Re: SmartDOM

Post autor: AZreel »

Ewa_Plus pisze:AZreel,
- stracisz wówczas zarówno rabat na drugą, jak i na trzecią usługę.
a czy przy przedłużaniu umowy na drugą usługę mogę wybrać abonament niższy, nie tracąc rabatu za trzecią usługę?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

AZreel,
- bywają takie oferty, w których można obniżyć abonament na drugiej umowie w smartDOM bez utraty rabatów. Jednak musiałby pracownik DUK już sprawdzić, czy będzie aktualnie dostępna dla Twojego numeru.
Jeśli podeślesz mi swój numer przez ten formularz, to zlecę kontakt pracownika DUK, z którym będziesz mógł negocjować warunki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: SmartDOM

Post autor: grego »

Magda_Plus pisze:
Twoje spostrzeżenia dotyczące formularza z baneru w moim podpisie przekazałam dalej.
Co "dalej" w tej sprawie?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

grego czekamy na informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ