SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

kogus78,
kogus78 pisze:Jak dołączyć trzecią usługę - Internet mobilny, bez urządzenia ?
jeśli spełniasz warunki Programu smartDOM i podpiszesz umowę na internet, wówczas otrzymasz rabat w kwocie 18,99 zł na abonament. Szczegóły w regulaminie http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
malymephisto
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 7 lut 2015, o 09:13

Re: SmartDOM

Post autor: malymephisto »

Witam

Obecnie mam abonament : Ja+ do wszystkich bez konca IV - tylko sim dla stałych klientów - oferta specjana 39,00 - upust za e-fakture = 29,00 zl ( zawarta 13.03.2017)
Czy jest mozliwość zwiekszenia abonamentu(jesli tak jaka minimalna kwota z uwzglednieniem rabatu za e-fakture) zeby miec rabat 50% na pakiet telewizji premium max + 3x multiroom

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj malymephisto,

przykro mi, ale nie ma możliwości migracji na wyższy plan taryfowy, ponieważ nie jest on dostępny w Twojej promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
malymephisto
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 7 lut 2015, o 09:13

Re: SmartDOM

Post autor: malymephisto »

Marta_Plus pisze:Witaj malymephisto,

przykro mi, ale nie ma możliwości migracji na wyższy plan taryfowy, ponieważ nie jest on dostępny w Twojej promocji.
A gdybym mial drugi numer (na ten sam PESEL) w Plusie tez za 29,00 to czy mozna sumowac wartosci dwoch abonamentow do SD?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

malymephisto,

wysokość abonamentu liczona jest na jedną kartę SIM. Dopiero przy przedłużaniu umowy będzie można zmienić abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: SmartDOM

Post autor: lodyga »

Basiu lub Joanno czy możecie mi udzielić informacji do którego z moich dwóch numerów przypisany jest SMART dom?
Chciałabym z jednym przejść na kartę a nie rezygnować ze zniżki TV.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

lodyga,

z poziomu forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Wyślij proszę zgłoszenie w tej sprawie na bok@plus.pl, a nam podaj tutaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: SmartDOM

Post autor: lodyga »

Zagadnienie : 180115-001210 :)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

lodyga,

poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
killer___
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 sty 2018, o 11:22

Re: SmartDOM

Post autor: killer___ »

Witam,
Mam u Państwa internet oraz TV w programie smardom2. Chciałbym przenieść z innej sieci telefon w abonamencie. Czy mogę skorzystać z programu SmartDom? W której odsłonie? Na jakich zasadach?
Rozumiem, że żeby skorzystać ze Smartdom3 musiałbym rozwiązać umowę na TV. Czy jest jakiś okres karencji, w którym nie mogę podpisać nowej umowy na TV?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj killer___ ,

kiedy zostały zawarte umowy objęte Programem smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
killer___
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 sty 2018, o 11:22

Re: SmartDOM

Post autor: killer___ »

Umowa na TV:
Data wejścia w życie umowy / zmiany: 24.06.2015
Informacje dodatkowe: Kontrakt połączony w ramach Superoferta 2 w SmartDOM2 - produkt rabatowany jako drugi

Umowa na Internet, który jest usługą podstawową była przedłużana później, wydaje mi się, że w okolicach 11.2016.

EDYCJA:

Umowa na TV skończyła się w grudniu 2017, teraz jest na czas nieokreslony.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, o 11:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

killer___,

zgodnie z regulaminem programu smartDOM: http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1. punkt 7 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu promocyjnego w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu smartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust promocyjny/Benefit na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
killer___
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 sty 2018, o 11:22

Re: SmartDOM

Post autor: killer___ »

Czyli musiałbym wypowiedzieć umowe na TV? Czy jest jakiś okres karencji na podpisanie nowej umowy?
Czy na nowy nr mogę uzyskać rabat w ofercie smartdom2? Czy mogę na nowy nr dostać jakiś inny rabat?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

killer___,
killer___ pisze:Chciałbym przenieść z innej sieci telefon w abonamencie
przenosząc numer z innej sieci, możesz otrzymać upust w kwocie 10 zł. Rabat zostanie naliczony jeśli spełniona zostanie wysokość abonamentu i żadna inna usługa nie jest rabatowana tym benefitem.
killer___ pisze:Czyli musiałbym wypowiedzieć umowe na TV? Czy jest jakiś okres karencji na podpisanie nowej umowy?
Jeśli zdecydujesz się na rozwiązanie obecnej umowy na TV i ponownie przystąpisz do Programu smartDOM3, wówczas na Nową Umowę I, otrzymasz 50% rabatu na abonament. Na Nową Umowę II naliczony zostanie Upust promocyjny w kwocie 18,99 zł.
killer___ pisze:Czy jest jakiś okres karencji na podpisanie nowej umowy?
Możesz podpisać ją dopiero po rozwiązaniu obecnej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ