Będziemy pomagać w wyjaśnieniu zaistnienia ewentualnych nieprawidłowości w naliczeniu rabatów.Yamaha pisze:Gdyby mi jednak odebrali zniżki, to będę reklamować do skutku ;)
SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Yamaha,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Sprzęt AGD w programie SmartDOM:
http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1347
Edycja.
Salon Plusa w Poznaniu.
http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1347
Edycja.
Salon Plusa w Poznaniu.
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2016, o 13:03 przez habish, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: SmartDOM
Basia_PlusBasia_Plus pisze:Witaj sebekss,
upust przyznawany jest obecnym klientom z kwotą abonamentu na umowie Uprawniającej poniżej 49,90 zł. Umowa musi być zawarta w sprzedaży na odległość np. przez telemarketing lub DUK (nie dotyczy umów zawartych poprzez sklep internetowy) w jednej z dedykowanych promocji.sebekss pisze:Jakie są warunki otrzymania tego upustu 20zł? Umowa na kolejną usługę musi być zawarta przez telefon/internet tak?Kwota abonamentu przy zawarciu umów ze sprzętem to 59,90 zł, i 39,90 zł dla umów ratalnych oraz "tylko SIM" zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf.sebekss pisze:Kwota zobowiązania tych nowych umów nie ma znaczenia?
Witam
Chciałem skorzystać z opisanej wyżej oferty "upust specjalny" SmartDom - kupic Internet LTE
Zadzwonilem do konsultanta. Niestety konsultant Jakub nic nie wiedział o "upuście specjalnym", twierdził ze raba 20zl mi sie nie należy. Ręce opadają, bo zgodnie z regulaminem par. 1 ust. 8 należy sie. Proszę zorganizować kontakt z kompetentnym konsultantem, który będzie wiedział o co chodzi i będzie znal ofertę i bede mogl zawrzeć umowę Internet LTE, w przedstawionej ofercie za min 39zl.
Pozdrawiam
sebekss
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Basia_Plus
wysłałem
wysłałem
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Basia_Plus
wysłałem ponownie, dotarło?
wysłałem ponownie, dotarło?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
sebekss,
wiadomość dotarła - dziękuję.
Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła - dziękuję.
Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 wrz 2016, o 21:02
Re: SmartDOM
dzień dobry,
czy dobrze rozumiem, że jeżeli system na plus.pl przepuszcza mnie i mogę kupić abonament z telefonem mając smartdom to rabaty zostaną zachowane jeżeli zgodnie z regulaminem zachowam wysokość abonamentu (planu/taryfy) ??
dodam że umowy mam z września 2014 roku ...
czy dobrze rozumiem, że jeżeli system na plus.pl przepuszcza mnie i mogę kupić abonament z telefonem mając smartdom to rabaty zostaną zachowane jeżeli zgodnie z regulaminem zachowam wysokość abonamentu (planu/taryfy) ??
dodam że umowy mam z września 2014 roku ...
Re: SmartDOM
Witam.
Mam problem z rabatem z tytułu udziału w programie SmartDOM (pierwsza edycja).
Jako umowa uprawniająca widnieje Telewizja w Polsacie, jako rabatowana 50% jest umowa na internet w Polsacie, a jako rabatowana 48,99 zł jest telefon w Plusie. Dzisiaj otrzymałem fakturę z Plusa na której rabat nie został uwzględniony. Na infolinii Plusa otrzymałem informację, że podczas aneksowania w sierpniu umowy na TV konsultant Polsatu nie odczytał mi jakiejś zgody na udział SmartDOM i ta zgoda została automatycznie wycofana.
Podczas rozmowy telefonicznej przy aneksowaniu umowy TV pracownik DUK Polsatu zapewniał mnie, że wszystkie rabaty SmartDOM będę miał zachowane - rozmowa była zapewne nagrywana.
Dzisiaj dzwoniłem na Infolinię Polsatu i otrzymałem informację, że takie zgody bierze się tylko przy podpisywaniu nowych umów, a nie aneksów i rabat powinien być naliczony bo nie wypowiedziałem żadnej umowy, nie obniżyłem abonamentu w żadnej umowie oraz nie złożyłem dyspozycji odnośnie wycofania zgody na udział w programie SmartDOM.
Plus i Polsat zwalają winę na drugą stronę. Złożyłem w obu firmach reklamację (poprzez formularz na koncie abonenta), ale muszę czekać do 30 dni, a zaraz będę miał wystawioną kolejną fakturę (na Internet) i zapewne też bez rabatu.
Da się to jakoś przyspieszyć? Są jakieś "magiczne" numery telefonów lub e-mail w Polsacie lub Plusie gdzie mogą szybko pomóc?
Mam problem z rabatem z tytułu udziału w programie SmartDOM (pierwsza edycja).
Jako umowa uprawniająca widnieje Telewizja w Polsacie, jako rabatowana 50% jest umowa na internet w Polsacie, a jako rabatowana 48,99 zł jest telefon w Plusie. Dzisiaj otrzymałem fakturę z Plusa na której rabat nie został uwzględniony. Na infolinii Plusa otrzymałem informację, że podczas aneksowania w sierpniu umowy na TV konsultant Polsatu nie odczytał mi jakiejś zgody na udział SmartDOM i ta zgoda została automatycznie wycofana.
Podczas rozmowy telefonicznej przy aneksowaniu umowy TV pracownik DUK Polsatu zapewniał mnie, że wszystkie rabaty SmartDOM będę miał zachowane - rozmowa była zapewne nagrywana.
Dzisiaj dzwoniłem na Infolinię Polsatu i otrzymałem informację, że takie zgody bierze się tylko przy podpisywaniu nowych umów, a nie aneksów i rabat powinien być naliczony bo nie wypowiedziałem żadnej umowy, nie obniżyłem abonamentu w żadnej umowie oraz nie złożyłem dyspozycji odnośnie wycofania zgody na udział w programie SmartDOM.
Plus i Polsat zwalają winę na drugą stronę. Złożyłem w obu firmach reklamację (poprzez formularz na koncie abonenta), ale muszę czekać do 30 dni, a zaraz będę miał wystawioną kolejną fakturę (na Internet) i zapewne też bez rabatu.
Da się to jakoś przyspieszyć? Są jakieś "magiczne" numery telefonów lub e-mail w Polsacie lub Plusie gdzie mogą szybko pomóc?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj angela1990,
jeżeli przedłużając umowę zachowasz dotychczasową wysokość abonamentu zniżki zostaną naliczone.
Witaj kpw,
jeżeli przedłużając umowę zachowasz dotychczasową wysokość abonamentu zniżki zostaną naliczone.
Witaj kpw,
czy posiadasz numer reklamacji? Jeśli tak, to podaj go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.kpw pisze:Złożyłem w obu firmach reklamację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuję za zainteresowanie się sprawą, numer telefonu właśnie wysłałem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
kpw,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.kpw pisze:numer telefonu właśnie wysłałem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 wrz 2016, o 21:02
Re: SmartDOM
została mi w takim razie do przedłużenia jeszcze umowa z internetu bo zaraz się kończy, a tv która jest umową uprawniającą kończy się za 5mies. czy jeżeli ją teraz przedłużę to będzie się sumowac 24 + 5 mies. czy jak to wygląda? i jaka jest oferta jakaś sensowna ;>