w sprawie oferty dotyczącej TV w Cyfrowym Polsacie, prośba o kontakt z CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp.angela1990 pisze: a tv która jest umową uprawniającą kończy się za 5mies. czy jeżeli ją teraz przedłużę to będzie się sumowac 24 + 5 mies. czy jak to wygląda? i jaka jest oferta jakaś sensowna ;>
SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
angela1990,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam
Proszę o wyrozumiałość dla debiutanta jeżeli zły wątek wybrałem .Posiadam pakiet TV w Cyfrowym Polsacie za który płacę abonament w wysokości 69.99 zł. Noszę się z zamiarem przeniesienia numeru telefonu który mam na ; kartę ; do Plusa i tak do końca nie wiem jak to zgrabnie, szybko można załatwić . Jako że nie jestem już młodzieniaszkiem.. zastanawiam się czy taką ; operacje; lepiej jest przeprowadzić w Salonie Plus-Cyfrowy Polsat , czy poprzez stronę internetową , lub telefonicznie co radzicie?. Ile czasu trwa taka procedura i czy muszę najpierw przenieś numer telefonu następnie przystąpić do programu SmartDom czy za jednym ; zamachem ; można dokonać przeniesienia i uzyskania rabatu . Dodam że umowę na TV aneksowałem 04.09.2016 na 15 m-cy i chciałbym abonament z telefonem za 35 zł. oczywiście z rabatem .Jest taka opcja do wykonania?
Proszę o wyrozumiałość dla debiutanta jeżeli zły wątek wybrałem .Posiadam pakiet TV w Cyfrowym Polsacie za który płacę abonament w wysokości 69.99 zł. Noszę się z zamiarem przeniesienia numeru telefonu który mam na ; kartę ; do Plusa i tak do końca nie wiem jak to zgrabnie, szybko można załatwić . Jako że nie jestem już młodzieniaszkiem.. zastanawiam się czy taką ; operacje; lepiej jest przeprowadzić w Salonie Plus-Cyfrowy Polsat , czy poprzez stronę internetową , lub telefonicznie co radzicie?. Ile czasu trwa taka procedura i czy muszę najpierw przenieś numer telefonu następnie przystąpić do programu SmartDom czy za jednym ; zamachem ; można dokonać przeniesienia i uzyskania rabatu . Dodam że umowę na TV aneksowałem 04.09.2016 na 15 m-cy i chciałbym abonament z telefonem za 35 zł. oczywiście z rabatem .Jest taka opcja do wykonania?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Karol 14,
- w dowolnym terminie n - dni roboczych (od 2 do maksimum 30 dni do przodu). Numer u obecnego operatora powinien być zarejestrowany.
Przenosząc numer wybierasz odpowiednią promocję. Rabat z Programu smartDOM, zostanie naliczony najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.
Karol 14 pisze: Noszę się z zamiarem przeniesienia numeru telefonu który mam na ; kartę ;
przeniesienie numeru możesz zrealizować udając się do najbliższego punktu Plusa http://www.plus.pl/znajdz-salon, poprzez stronę internetową http://www.plus.pl/abonament/przenies-numer#z-telefonem lub kontakt z infolinią handlową 601100601. Decyzja w tej sprawie należy do Ciebie.Karol 14 pisze: zastanawiam się czy taką ; operacje; lepiej jest przeprowadzić w Salonie Plus-Cyfrowy Polsat , czy poprzez stronę internetową , lub telefonicznie co radzicie?.
Przeniesienie numeru na kartę można zrealizować:Karol 14 pisze: Ile czasu trwa taka procedura i czy muszę najpierw przenieś numer telefonu następnie przystąpić do programu SmartDom czy za jednym ; zamachem ; można dokonać przeniesienia i uzyskania rabatu .
- w dowolnym terminie n - dni roboczych (od 2 do maksimum 30 dni do przodu). Numer u obecnego operatora powinien być zarejestrowany.
Przenosząc numer wybierasz odpowiednią promocję. Rabat z Programu smartDOM, zostanie naliczony najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.
Rozumiem, że umowa w CP będzie umową uprawniającą i została przedłużona, zatem może być zawarta na okres krótszy niż 24 mc.Karol 14 pisze:Dodam że umowę na TV aneksowałem 04.09.2016 na 15 m-cy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Plusie, proszę o rozwianie poniższych wątpliwości.Basia_Plus pisze:Witaj angela1990,
jeżeli przedłużając umowę zachowasz dotychczasową wysokość abonamentu zniżki zostaną naliczone.
1. Możecie się oficjalnie ustosunkować do zadawanych pytań na tym forum odnośnie przedłużania umów SD przez stronę www z telefonem? Takie przypadki są i będą, nikt nie chce pomóc a jedynie na co odpowiadacie to to, że musi być zachowana odpowiednia wysokość abonamentu myśląc, że pytamy o "Tylko SIM" a potem wprowadzając w błąd i nie udzielając konkretnej odpowiedzi.'
2. Czy umowy na produkty nr 2 i 3 trzeba przedłużać, aby zniżki na nie były po zakończeniu okresu umowy? Mówię tutaj o 1. edycji SD z września 2014.
Dzięki.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Takie ustosunkowanie się miało już miejsce w tym poście.bquote pisze:1. Możecie się oficjalnie ustosunkować do zadawanych pytań na tym forum odnośnie przedłużania umów SD przez stronę www z telefonem?
Zgodnie z tym, co napisała wcześniej Basia_Plus, jeśli taki przypadek się zdarzy, to przy zachowaniu wysokości abonamentu, zniżki zostaną utrzymane. Staramy się takie przypadku na bieżąco zgłaszać.bquote pisze:Takie przypadki są i będą, nikt nie chce pomóc a jedynie na co odpowiadacie to to, że musi być zachowana odpowiednia wysokość abonamentu myśląc, że pytamy o "Tylko SIM" a potem wprowadzając w błąd i nie udzielając konkretnej odpowiedzi.'
Zachowasz zniżki, jeśli nie przedłużysz kontraktów dla I i II nowej umowy, i będą one dalej biegły, a wysokość ich abonamentów nie ulegnie obniżeniu.bquote pisze:2. Czy umowy na produkty nr 2 i 3 trzeba przedłużać, aby zniżki na nie były po zakończeniu okresu umowy? Mówię tutaj o 1. edycji SD z września 2014.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Basia_Plus napisała
;Przeniesienie numeru na kartę można zrealizować:
- w dowolnym terminie n - dni roboczych (od 2 do maksimum 30 dni do przodu). Numer u obecnego operatora powinien być zarejestrowany.
Przenosząc numer wybierasz odpowiednią promocję. Rabat z Programu smartDOM, zostanie naliczony najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego ;.
Ja chcę przenieś numer który mam na kartę u innego operatora do Plusa na abonament , oczywiście numer zarejestrowany. Okres przenoszenia 2-30 dni od czegoś zależy bo wydaje się mi zbyt długi dla takiej operacji i troche mnie taka ; biurokracja ; odstrasza. Umowa na usługi TV została po raz kolejny przedłużona , czy mając ; darmowe 5 miesięcy ; dostanę rabat na usługę telefoniczną?
;Przeniesienie numeru na kartę można zrealizować:
- w dowolnym terminie n - dni roboczych (od 2 do maksimum 30 dni do przodu). Numer u obecnego operatora powinien być zarejestrowany.
Przenosząc numer wybierasz odpowiednią promocję. Rabat z Programu smartDOM, zostanie naliczony najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego ;.
Ja chcę przenieś numer który mam na kartę u innego operatora do Plusa na abonament , oczywiście numer zarejestrowany. Okres przenoszenia 2-30 dni od czegoś zależy bo wydaje się mi zbyt długi dla takiej operacji i troche mnie taka ; biurokracja ; odstrasza. Umowa na usługi TV została po raz kolejny przedłużona , czy mając ; darmowe 5 miesięcy ; dostanę rabat na usługę telefoniczną?
Re: SmartDOM
Czyli jeśli mam taką możliwość przedłużenia umowy z telefonem to zniżki będą dalej uwzględniając zasadę wysokości abonamentu? Konsultanci na sklepie plusa pisałem wyżej co odpowiadają na takie pytanie, stąd prośba o coś oficjalnego.Magda_Plus pisze: Zachowasz zniżki, jeśli nie przedłużysz kontraktów dla I i II nowej umowy, i będą one dalej biegły, a wysokość ich abonamentów nie ulegnie obniżeniu.
Jeszcze jedno, teraz przedłużając umowę na 3. Produkt będzie zniżka jak dotychczas ok. 48 zł czy już ta niższa?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Karol 14,
c. umowa o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów telewizyjnych w sieci Cyfrowy Polsat (w tym Multioferty) („Umowa TV”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 59,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
bquote,
numer może zostać przeniesiony w dowolnym dniu (w okresie od 2-30 dni).Karol 14 pisze: Okres przenoszenia 2-30 dni
Karol 14 pisze:Posiadam pakiet TV w Cyfrowym Polsacie za który płacę abonament w wysokości 69.99 zł.
Zgodnie z regulaminem Programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/137bef1 ... 052016.pdf paragraf 1, punkt 3Karol 14 pisze: Umowa na usługi TV została po raz kolejny przedłużona , czy mając ; darmowe 5 miesięcy ; dostanę rabat na usługę telefoniczną?
c. umowa o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów telewizyjnych w sieci Cyfrowy Polsat (w tym Multioferty) („Umowa TV”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 59,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
bquote,
bquote pisze:Czyli jeśli mam taką możliwość przedłużenia umowy z telefonem to zniżki będą dalej uwzględniając zasadę wysokości abonamentu?
Magda_Plus pisze: jeśli taki przypadek się zdarzy, to przy zachowaniu wysokości abonamentu, zniżki zostaną utrzymane. Staramy się takie przypadku na bieżąco zgłaszać.
Zachowana zostanie dotychczasowa zniżka, jeśli przedłużając umowę nie obniżysz abonamentu.bquote pisze:Jeszcze jedno, teraz przedłużając umowę na 3. Produkt będzie zniżka jak dotychczas ok. 48 zł czy już ta niższa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Jeszcze jedno mnie zastanawia mianowicie po przeniesieniu numeru chcę podpisać umowę na abonament w kwocie 69.99 zł . Na stronie internetowej widzę możliwość zakupu telefonu Honor 8 za 842 zł. przystępując do Smart Dom uzyskam 50% zniżki czyli będzie 35 zł miesięcznej opłaty za abonament , a za telefon Jednorazowo zapłacę 842 zł. czy są ukryte (na stronie) jakieś dodatkowe opłaty? Pytam ponieważ chciałem dokonać całej operacji w salonie ale uzyskałem odpowiedz że oczywiście przeniesienie numeru bez problemów ale żeby uzyskać telefon muszę przystać na opcję 24 m-ce po 114 zł. z groszami miesięcznie. Taka forma mi jednak nie pasuje czy jest to jedyna opcja ?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
Karol 14 tak możesz skorzystać z oferty sklepu internetowego, wówczas będzie to opłata jednorazowa za telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam, czy istnieje możliwość, przedłużenia umowy na telefon ale korzystając z oferty internetowej (telefon za 1zł a nie raty), posiadając SMART DOM (akceptując utratę rabatów na kolejne posiadane usługi)?
Re: SmartDOM
Proszę o odpowiedz na moje pytanie które dotyczy płatności w SmartDom . Okres rozliczeniowy za TV w C.Polsacie mam 04 każdego miesiąca , a czy dobierając usługę GSM np. 26.09.2016 r. będę uiszczał opłaty w dwóch różnych terminach , czy może to być termin ; przypisany ; do usługi TV ? Jak jest naliczana pierwsza faktura dobranej usługi GSM e SDom już z przyznanym upustem , czy pełna kwota w danym abonamencie , a w póżniejszym terminie są korekty należności? Dziękuję za odpowiedz.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
zibifree
Magda_Plus pisze:Zgodnie z cytatem zamieszczonym powyżej, osoby próbujące wybrać ofertę przedłużenia umowy podając swój numer telefonu (a mające smartDOM) są informowane o zaistniałej sytuacji.Magda_Plus pisze:shinzin, od 16 maja (od dziś), taki komunikat pojawi się dla osób chcących przedłużyć umowę ze sprzętem w Programie smartDOM. W sklepie internetowym jest dostępna oferta "Tylko SIM" przy przedłużenie umowy w opcji smartDOM.shinzin pisze:Obecnie nie posiadamy w sklepie internetowym oferty ze sprzętem dla podanego przez Ciebie numeru telefonu.
Zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy w celu przygotowania indywidualnie dopasowanej oferty dla Ciebie, lub do zakupu oferty bez telefonu.
Tak, będziesz uiszczać opłaty w dwóch różnych okres, gdyż będziesz dostawać oddzielne faktury, za każdą z usług.Karol 14 pisze: Okres rozliczeniowy za TV w C.Polsacie mam 04 każdego miesiąca , a czy dobierając usługę GSM np. 26.09.2016 r. będę uiszczał opłaty w dwóch różnych terminach , czy może to być termin ; przypisany ; do usługi TV?
Naliczenie zniżek zgodnie z regulaminem Programu smartDOM następuje najpóźniej od drugiej faktury. Pierwsza będzie zawierać naliczenie pełnego abonamentu oraz rozliczenie procentowe od momentu rozpoczęcia świadczenia usług do końca pierwszego okresu rozliczeniowego.Karol 14 pisze: Jak jest naliczana pierwsza faktura dobranej usługi GSM e SDom już z przyznanym upustem , czy pełna kwota w danym abonamencie , a w póżniejszym terminie są korekty należności?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Hej,
Jakiś czas temu podpisałam przedłużenie umowy w Smart Dom z 50% abonamentem na drugi numer telefonu i abonament za pierwszy miesiąc miał być standardowy, a reszta już 50% taniej.
Miał być pakiet 109zł obniżony o 50%. Pani z którą ustalałam umowę przekazała, że na umowie będzie standardowa cena ale w drugim i kolejnych miesiacach będzie już obniżona.
Przychodzi trzeci rachunek za abonament i wciąż bez obniżenia abonamentu.
Dzwoniłam do BOKu i Pani stwierdziła, że nigdy nie mieli takiej oferty. To jakieś jawne oszustwo.
Co teraz mogę zrobić?
Jakiś czas temu podpisałam przedłużenie umowy w Smart Dom z 50% abonamentem na drugi numer telefonu i abonament za pierwszy miesiąc miał być standardowy, a reszta już 50% taniej.
Miał być pakiet 109zł obniżony o 50%. Pani z którą ustalałam umowę przekazała, że na umowie będzie standardowa cena ale w drugim i kolejnych miesiacach będzie już obniżona.
Przychodzi trzeci rachunek za abonament i wciąż bez obniżenia abonamentu.
Dzwoniłam do BOKu i Pani stwierdziła, że nigdy nie mieli takiej oferty. To jakieś jawne oszustwo.
Co teraz mogę zrobić?
Internet LTE jako 2 produkt
Witam,
Chciałbym przejść z karty na abonament, a następnie skorzystać ze smart dom i wziąć dodatkowo internet LTE z tabletem. Na stronie internetowej nie mogę tego zaznaczyć.
Czy jest taka możliwość?
Chciałbym przejść z karty na abonament, a następnie skorzystać ze smart dom i wziąć dodatkowo internet LTE z tabletem. Na stronie internetowej nie mogę tego zaznaczyć.
Czy jest taka możliwość?
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2016, o 09:17 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego już wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego już wątku.