Piotr Długopis pisze:nie ma nigdzie mozliwosci dodac załacznikow ( zdjecia) a głównie w zdjeciach umów i rozmów widze szanse na pozytywne rozpatrzenie .
wyślij zatem reklamację drogą elektroniczną: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... er/ask.php aby zamieścić pliki, o których wyżej pisałeś.
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie. Decyzję w tym zakresie podejmuje Departament Reklamacji.[/quote]
Poszło pismo + 5 załączników
Numer referencyjny pytania: 170627-002495.
Na maila przyszła mi kopia wysłanej wiadomosci ale nie widze tam zadnych załączników pomimo ze je dodałem ( czy to normalne ??) mogłaby pani sprawdzic czy załaczniki dotarły??
Witam.
Mam pytanie:
W ubiegłym tygodniu przedłużyłem umowę z CP na kolejne 24 m-ce. Cena za abonament 59,99 zł pozostała bez zmian. Aktualnie jest to umowa uprawniająca (drugim produktem jest abonament telef. w Plusie 69,99 zł, rabatowany 50%).
I teraz tak, jeśli hipotetycznie zakładając, przedłuże umowę na drugi produkt, powiedzmy na kwotę abonamentu 49,99 lub niższą czy będzie to nadal produkt w ramach sD, rabatowany 50%? Czy ewentualne przedłużenie umowy z Plusem, na kolejne X m-cy, muszę zgłaszać do CP czy też te podmioty załatwiają tą sprawę między sobą?
I jeszcze gdybym, oczywiście też hipotetycznie zakładając, dobrał trzeci produkt (w tym samym dniu) np. internet lte, ta jaki będzie w tym przypadku rabat (procentowy czy kwotowy)?
istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką ofertę zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
Andrzej62 pisze:Czy ewentualne przedłużenie umowy z Plusem, na kolejne X m-cy, muszę zgłaszać do CP czy też te podmioty załatwiają tą sprawę między sobą?
Przekazują między sobą.
Andrzej62 pisze:I jeszcze gdybym, oczywiście też hipotetycznie zakładając, dobrał trzeci produkt (w tym samym dniu) np. internet lte, ta jaki będzie w tym przypadku rabat (procentowy czy kwotowy)?
Kiedy zostały zawarte umowy objęte Programem smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką ofertę zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
Andrzej62 pisze:Czy ewentualne przedłużenie umowy z Plusem, na kolejne X m-cy, muszę zgłaszać do CP czy też te podmioty załatwiają tą sprawę między sobą?
Przekazują między sobą.
Andrzej62 pisze:I jeszcze gdybym, oczywiście też hipotetycznie zakładając, dobrał trzeci produkt (w tym samym dniu) np. internet lte, ta jaki będzie w tym przypadku rabat (procentowy czy kwotowy)?
Kiedy zostały zawarte umowy objęte Programem smartDOM?
Ad. 1 Basia_Plus, nie zrozumieliśmy się. Cena za abonament tv w CP,pomimo ubiegłotygodniowego przedłużenia, nie zmieniła się od poprzedniego aneksowania w maju 2016 i pozostała na tym samym poziomie czyli 59,99 i to jest umowa uprawniająca
Ad. 2
Ok, tu sprawa jasna
Ad. 3
Początek mojego sD to listopad 2015 (wtedy przedłużyłem umowę z Plusem i dzięki umowie z CP, abonament w Plusie został rabatowany jako drugi produkt 50%)
btw. taka informacja poza konkursem: przedłużenie umowy z CP anulowało pozostałe 3 m-ce aktualnej umowy i nowa umowa rozpoczyna się od nowego okresu rozliczeniowego żeby jeszcze Plus chciał pójść tą drogą i zaczął w końcu unowocześniać swoje aneksy !!!
Andrzej62 pisze:drugim produktem jest abonament telef. w Plusie 69,99 zł, rabatowany 50%).
I teraz tak, jeśli hipotetycznie zakładając, przedłuże umowę na drugi produkt, powiedzmy na kwotę abonamentu 49,99 lub niższą czy będzie to nadal produkt w ramach sD, rabatowany 50%?
Basia_Plus pisze:istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką ofertę zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
Jeśli zdecydujesz się dokupić internet wówczas na Nowej Umowie II otrzymasz rabat w kwocie 18,99 PLN.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mam pytanie gdyż dzwoniono do mnie z DUK w sprawie przedłużenia umowy na telefon który jest 1 usługą i internet który jest 3 usługą.
Proponują mi abonament za 30 zł plus rata 30 zł na 24 miesiące i internet LTE za 1 zł miesięcznie, wcześniej płaciłem 21 zł w ramach SmartDOM wraz z Routerem D-Link 960 za 3 zł na własność, 2 umowa czyli TV byłaby w tej samej kwocie co teraz płacę.
Pamiętam że w SmartDOM tym 1 nie wolno było zmniejszać abonamentu poniżej 49,90 zł, jak to teraz wygląda w DUK przy przedłużaniu umów telefonicznie.
Ostatnio zmieniony 3 lip 2017, o 16:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesiono do właściwego działu.
Andrzej62 pisze:Witam.
Mam pytanie:/.../.
I teraz tak, jeśli hipotetycznie zakładając, przedłuże umowę na drugi produkt, powiedzmy na kwotę abonamentu 49,99 lub niższą czy będzie to nadal produkt w ramach sD, rabatowany 50%?../
Andrzej62, pills,
- jak wspominała wyżej Basia_Plus:
"istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką ofertę zaproponuje, to rabat powinien być zachowany."
Oznacza to, że na własną rękę (czyli np, wybierając niższą taryfę w ofertach na stronie internetowej) nie można obniżyć abonamentu podczas przedłużania bez rozbijania SmartDOM-u. Nie mniej jednak konsultanci DUK oraz z telemarketingu posiadają dostęp do dodatkowych, specjalnych ofert, w których możliwe jest obniżenie abonamentu na umowach objętych programem SmartDOM bez utraty rabatów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa_Plus pisze:Andrzej62, pills,.../ Nie mniej jednak konsultanci DUK oraz z telemarketingu posiadają dostęp do dodatkowych, specjalnych ofert, w których możliwe jest obniżenie abonamentu na umowach objętych programem SmartDOM bez utraty rabatów.
Rozumiem, czyli jak konsultant DUK w ramach oferty specjalnej dla umów objętych programem smartDOM, zaproponuje obniżenie abonamentu do.... no właśnie? Do jakiej kwoty można negocjować obniżenie abonamentu, oczywiście jeśli to nie jest tajemnica? 49,99, 39,99?
Czy ktoś z szanownych forumowiczów, orientuje się jak to wygląda obecnie?
Mam dwa telefony w Plusie. I do maja 2018 z abonamentem 79,99 zł, II 59,99 zł do lutego 2019 r. (ceny po rabacie za e-fakturę). Zastanawiam się nad CP w programie SD. I mam pytania:
1. Czy mógłbym przystąpić do programu mając dwie umowy w trakcie trwania okresu minimalnego czy muszę czekać do aneksu?
2. Jeśli mógłbym to która umowa na telefon będzie uprawniającą? Czy mogę sam wybrać, która to będzie?
3. Jeśli umową uprawniającą będzie musiała być ta za 79,99 zł to czy po jej zakończeniu (taki jest plan) mogę uruchomić SD na numerze za 59,99 zł (czyli zmienić umowę uprawniającą i zachować rabat na tv)?
torre24 pisze:1. Czy mógłbym przystąpić do programu mając dwie umowy w trakcie trwania okresu minimalnego czy muszę czekać do aneksu?
już teraz możesz przystąpić do Programu smartDOM .
torre24 pisze:2. Jeśli mógłbym to która umowa na telefon będzie uprawniającą? Czy mogę sam wybrać, która to będzie?
zgodnie z zapisem w regulaminie Programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 3, punkt 5:
Jeżeli Abonent posiada więcej niż jedną umowę spełniającą warunki określone w § 1 ust. 3 za Umowę uprawniającą zostanie uznana umowa innego rodzaju, w rozumieniu ust. 10 poniżej, niż Nowa Umowa I i Nowa Umowa II. Jeśli Abonent posiada więcej niż jedną taką umowę wybrana zostanie ta z wyższym miesięcznym zobowiązaniem. Jeżeli zobowiązanie jest równe wybrana zostanie umowa, której data zawarcia jest bliższa dacie zawarcia Nowej Umowy I.
torre24 pisze:3. Jeśli umową uprawniającą będzie musiała być ta za 79,99 zł to czy po jej zakończeniu (taki jest plan) mogę uruchomić SD na numerze za 59,99 zł (czyli zmienić umowę uprawniającą i zachować rabat na tv)?
Obniżka abonamentu na umowie uprawniającej lub jej rozwiązanie powoduje usunięcie zniżek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam, na początku sierpnia kończy mi sie umowa na telefon - jest to pierwsza usluga w smartdomie, 49,99zl, nielimitowane rozmowy kom i stacjonarne, smsy i mmsy, 5.5gb internetu, 120 jednostek za granice. Rowniez konczy mi sie umowa na tv - pakiet Premium (44,99zl rabat ze smartdomu). Mam w zwiazku z tym kilka pytan, gdyz nigdzie nie moge uzyskać odpowiedzi, bo każdy mówi co innego (czy to w punkcie czy na infolinii)
Otoż czy
- mogę obniżyć abonament za tel do 39,99zl z lepszymi warunkami (niektórzy otrzymywali lepsze niz w abonamecnie za 49,99zl przy przedluzeniu) badz pozostając przy tych samych warunkach (nielimitowane rozmowy, smsy,mmsy interet 5,5gb i te 120 jednostek ) jednocześnie nie tracąc zniżek na smartdom? (to chyba była 2 edycja smartdom)
- chce przejść na pakiet Premium max(50zl przy rabacie), wymienić dekoder na evobox. Czy wiadomo ile miesiecy gratis mogę uzyskać i jaki jest koszt wymiany dekodera?
Czy to prawda ze biorąc gratisowe miesiące przy przedłużeniu umowy tv nie ma tych rabatów w smartdomie? (pracownik punktu takie rzeczy opowiadal)
Proszę o odpowiedzi bo każdy mowi co innego. Czy żeby uzyskać lepsze warunki trzeba złożyć wypowiedzenie tez na telefon? (złożone tylko na tv)
Pozdrawiam :)