SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 212
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 13:18
- Lokalizacja: ZACH-POM
Re: SmartDOM
Skalpel Może w drodze reklamacji i wzajemnego kompromisu dało by się podnieść opłatę za pierwszą usługę o 10 zł i wtedy byś się łapał na SD.
Pamiętaj o jednej rzeczy w Plusie nie można się kierować zdrowym rozsądkiem. Tu jest prawie zawsze odwrotnie jak podpowiada zdrowy rozsądek i do tego trzeba się przyzwyczaić chcąc być w tej sieci. To taka dziwna sieć. Sam nie mogłem się z tym pogodzić po przejściu z Pleya .
Pamiętaj o jednej rzeczy w Plusie nie można się kierować zdrowym rozsądkiem. Tu jest prawie zawsze odwrotnie jak podpowiada zdrowy rozsądek i do tego trzeba się przyzwyczaić chcąc być w tej sieci. To taka dziwna sieć. Sam nie mogłem się z tym pogodzić po przejściu z Pleya .
Re: SmartDOM
@ktry, możesz rozwinąć swą wypowiedź?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
skalpel123 chodzi mi o numer zamówienia, który widniał na potwierdzeniu jakie dostałeś, bezpośrednio ze sklepu internetowego (e-mail).
mateusz9110 jeśli odpowiedź miała zostać w formie wiadomości e-mail, to tak zapewne było.
Zdarza się, że wiadomości e-mail trafiają do folderów KOSZ lub SPAM, mogłeś ją również przeoczyć. W związku z tym, w celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji proponuję Ci przesłanie zapytania na adres bok@plus.pl.
Jeśli okaże się, że odpowiedź reklamacyjna została wysłana do Ciebie, a Ty jej nie otrzymałeś, wówczas będziesz mógł zażyczyć sobie duplikatu.
mateusz9110 jeśli odpowiedź miała zostać w formie wiadomości e-mail, to tak zapewne było.
Zdarza się, że wiadomości e-mail trafiają do folderów KOSZ lub SPAM, mogłeś ją również przeoczyć. W związku z tym, w celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji proponuję Ci przesłanie zapytania na adres bok@plus.pl.
Jeśli okaże się, że odpowiedź reklamacyjna została wysłana do Ciebie, a Ty jej nie otrzymałeś, wówczas będziesz mógł zażyczyć sobie duplikatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 lut 2017, o 15:07
Podpisana Umowa Na abonament MNP smarfon Raty 24/36 Ja+B(RES
Witam dziś przyszła umowa i mam kila pytań do admiratorów bo na BOK długo się czeka na odpowiedzi.
Umowa Dane się zgadzają ale przy Oświadczeniu I Pełnomocnictwie i Przy wniosku o przeniesienie nr Jest Literówka Przy nr Dowodu. Czy można to gdzieś zmienić czy trzeba odesłać umowę.
Druga sprawa miałem dostać rabat 50% na abonament i płacić 25 zł +18 zł za telefon niestety nie widzę informacji o tym. A jak Podpisywałem kiedyś umowę było potwierdzone ze mam abonament tańszy a tu nic niestety wiec proszę o Weryfikacje czy mam ten rabat 50% czy tez nie.
Z góry dziękuje za pomoc
Umowa Dane się zgadzają ale przy Oświadczeniu I Pełnomocnictwie i Przy wniosku o przeniesienie nr Jest Literówka Przy nr Dowodu. Czy można to gdzieś zmienić czy trzeba odesłać umowę.
Druga sprawa miałem dostać rabat 50% na abonament i płacić 25 zł +18 zł za telefon niestety nie widzę informacji o tym. A jak Podpisywałem kiedyś umowę było potwierdzone ze mam abonament tańszy a tu nic niestety wiec proszę o Weryfikacje czy mam ten rabat 50% czy tez nie.
Z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 27 lut 2017, o 15:31 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Sroczka241,
w jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta (telefonicznie czy poprzez internet)?
Czy posiadasz umowę uprawniającą?
w jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta (telefonicznie czy poprzez internet)?
Czy posiadasz umowę uprawniającą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 18:59
Re: SmartDOM
Magda_Plus pisze: mateusz9110 jeśli odpowiedź miała zostać w formie wiadomości e-mail, to tak zapewne było.
Zdarza się, że wiadomości e-mail trafiają do folderów KOSZ lub SPAM, mogłeś ją również przeoczyć. W związku z tym, w celu zweryfikowania zaistniałej sytuacji proponuję Ci przesłanie zapytania na adres bok@plus.pl.
Jeśli okaże się, że odpowiedź reklamacyjna została wysłana do Ciebie, a Ty jej nie otrzymałeś, wówczas będziesz mógł zażyczyć sobie duplikatu.
dobrze nawet jeśli ją przeoczyłem co wydaje mi się mało możliwe bo dokładnie wszystko sprawdzałem i już kilka razy, to dlaczego kiedy kontaktowałem się z konsultantem po upływie 30 dni powiedział że reklamacja rzeczywiście jest nierozpatrzona? i że mam podstawy prawne do tego aby uważać że reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie? konsultant kłamał??
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
mateusz9110 trudno mi się odnieść do rozmowy jaką przeprowadziłeś z konsultantem, nie było mnie przy tym. Dlatego zaproponowałam Ci kontakt z Internetową Obsługą Klienta w celu zweryfikowania tej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 18:59
Re: SmartDOM
dobrze rozumiem. a czy konsultant mógł to widzieć że reklamacja jest nierozpatrzona ma dostęp do takich danych? pytam ponieważ chce wiedzieć czy nie wprowadził mnie w błąd.Magda_Plus pisze:mateusz9110 trudno mi się odnieść do rozmowy jaką przeprowadziłeś z konsultantem, nie było mnie przy tym. Dlatego zaproponowałam Ci kontakt z Internetową Obsługą Klienta w celu zweryfikowania tej sytuacji.
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
- Kontakt:
Re: SmartDOM
Domniemanie uznania w zakresie tego o co wnosiłeś :)mateusz9110 pisze:jakiego duplikatu? skoro nic nie otrzymałem przez 30 dni to chyba zgodnie z prawem reklamacja jest uznana za rozpatrzona pozytywnie??Basia_Plus pisze:
mateusz9110,wyślij maila na bok@plus.pl z prośbą o przesłanie duplikatu odpowiedzi mailowo.mateusz9110 pisze:odpowiedz miała być droga elektroniczną
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego! :)
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: SmartDOM
mateusz9110 konsultant mógł przeoczyć informacje o rozpatrzeniu reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 18:59
Re: SmartDOM
[/quote]michal8937 pisze:Domniemanie uznania w zakresie tego o co wnosiłeś :)mateusz9110 pisze:
jakiego duplikatu? skoro nic nie otrzymałem przez 30 dni to chyba zgodnie z prawem reklamacja jest uznana za rozpatrzona pozytywnie??
hmm więc poradź mi co mógł bym dalej zrobić? skoro załóżmy, że z uwagi na brak odpowiedzi na reklamację jest ona rozpatrzona jak wezwać do jej akceptacji i np o zwrot zapłaconych faktur prze mnie?
nie chciał bym pisać o duplikat gdyż sam nie znalazłem odpowiedzi i już niech będzie mogłem ją przeoczyć ale zadzwoniłem do konsultanta i on też ją przeoczył no to już jest coś dziwnego.
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
- Kontakt:
Re: SmartDOM
Jeżeli reklamacja została złożona, a w terminie 30 dni nie została rozpatrzona, to masz domniemanie uznania reklamacji (w tym zakresie o co wnosiłeś). Wzywasz do wykonania tego o co wniosiłeś w reklamacji :)
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego! :)
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 18:59
Re: SmartDOM
a w jaki sposób mogę o to wezwać? bo sami nic sobie z tego robią. list polecony wysłać na jaki adres?michal8937 pisze:Wzywasz do wykonania tego o co wniosiłeś w reklamacji :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
mateusz9110,
w związku z brakiem możliwości zweryfikowania zaistniałej sytuacji wyślij proszę maila na bok@plus.pl z opisem tej sprawy.
w związku z brakiem możliwości zweryfikowania zaistniałej sytuacji wyślij proszę maila na bok@plus.pl z opisem tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
- Kontakt:
Re: SmartDOM
List polecony bądź mail :)mateusz9110 pisze:a w jaki sposób mogę o to wezwać? bo sami nic sobie z tego robią. list polecony wysłać na jaki adres?michal8937 pisze:Wzywasz do wykonania tego o co wniosiłeś w reklamacji :)
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego! :)
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/