SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SmartDOM
Kamilf1987,
- jeśli na umowie TV miałeś 39,90 zł, to zawierając kolejne umowy telefonicznie (z wyłączeniem DOK), to na jedną dostał byś upust 20 zł, a na drugą 10 zł. Oczywiście zakładając, że pozostałe parametry by się zgadzały (długość trwania umowy, abonamenty, nie zawarcie umowy w ofercie wykluczonej itp.).
Gdybyś miał 49,90 zł na TV, to mógłbyś dostać rabat 50% na jeden i na drugi numer upust 10 zł.
Gdybyś miał 39,90 zł na TV i zawarł w punkcie albo w DOK dwie umowy jednego dnia, to najprawdopodobniej dostałbyś Benefit 50% (w ramach duetu) na 1 z nich.
A jeśli to było w punkcie i różne dni, to co najwyżej 10 zł na drugi numer.
Także możliwości jest sporo, zatem dobrze by było, gdybyś napisał na bok@plus.pl i tam konsultant mógłby sprawdzić dokładnie w jakich ofertach były zawarte umowy i czy pozostałe warunki zostały spełnione.
- jeśli na umowie TV miałeś 39,90 zł, to zawierając kolejne umowy telefonicznie (z wyłączeniem DOK), to na jedną dostał byś upust 20 zł, a na drugą 10 zł. Oczywiście zakładając, że pozostałe parametry by się zgadzały (długość trwania umowy, abonamenty, nie zawarcie umowy w ofercie wykluczonej itp.).
Gdybyś miał 49,90 zł na TV, to mógłbyś dostać rabat 50% na jeden i na drugi numer upust 10 zł.
Gdybyś miał 39,90 zł na TV i zawarł w punkcie albo w DOK dwie umowy jednego dnia, to najprawdopodobniej dostałbyś Benefit 50% (w ramach duetu) na 1 z nich.
A jeśli to było w punkcie i różne dni, to co najwyżej 10 zł na drugi numer.
Także możliwości jest sporo, zatem dobrze by było, gdybyś napisał na bok@plus.pl i tam konsultant mógłby sprawdzić dokładnie w jakich ofertach były zawarte umowy i czy pozostałe warunki zostały spełnione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: SmartDOM
Napisałem mail.
Re: SmartDOM
grego pisze:Co "dalej" w tej sprawie?Magda_Plus pisze:
Twoje spostrzeżenia dotyczące formularza z baneru w moim podpisie przekazałam dalej.
Więc co "dalej" w tej sprawie? Mija drugi miesiąc już...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
grego ,
przepraszam za czas oczekiwania. Nadal czekamy na informacje.
przepraszam za czas oczekiwania. Nadal czekamy na informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Jakiś czaso-okres jest przewidziany?
Może trzeba ponownie zapytać?
A może ktoś inny (GIODO) ma zapytać?
Może trzeba ponownie zapytać?
A może ktoś inny (GIODO) ma zapytać?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
grego,
ponowiłam pytanie.
ponowiłam pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miałem mieć rabat a nie został on przyznany !!!
Witam,
Opisze dokładnie problem ( chodzi o 10 zł miesiecznie - 180 zł za całośc) ( wszystkie umowy zawierane przez internet )
W październiku 2016 roku przeniosłem abonament z Tmobile do plusa i zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor . Ponadto przeniosłem TV nc+ do polsatu w promocju smart dom i dostaęłm 50 % znizki na TV ..Konsultanci informowali mnie cały czas że jeśli zakupie nowy abonament lub przeniose kolejny abonament to dostane jeszcze rabat 10zł na drugi numer. Tak więc zrobiłem , miesiąc później przeniosłem drugi abonament ( tym razem z PLAY) i również zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor. W obu przypadkach pierwsze 6 miesięcy abo było 0 zł . Konsultanci informowali ze rabat 10 zł zostanie automatycznie naliczony do pierwszej pełnej faktury za pół roku. Dziś przyszła faktura bez rabatu , zamiast obiecanego 129.99 jest 139.99 . Dzwoniąc do konsultanta ten powiedział ze rabat mi sie nalezy i mam napisać pismo do dizału reklamacji .Napisałem a po 5 godzinach otrzymałem odpowiedz ze sprawa rozpatrzona negatywnie i jest zakończona , ze nie przysługuje mi już dalsza reklamacja . O CO CHODZI?????
Opisze dokładnie problem ( chodzi o 10 zł miesiecznie - 180 zł za całośc) ( wszystkie umowy zawierane przez internet )
W październiku 2016 roku przeniosłem abonament z Tmobile do plusa i zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor . Ponadto przeniosłem TV nc+ do polsatu w promocju smart dom i dostaęłm 50 % znizki na TV ..Konsultanci informowali mnie cały czas że jeśli zakupie nowy abonament lub przeniose kolejny abonament to dostane jeszcze rabat 10zł na drugi numer. Tak więc zrobiłem , miesiąc później przeniosłem drugi abonament ( tym razem z PLAY) i również zakupiłem abo 69.99 z telefonem honor. W obu przypadkach pierwsze 6 miesięcy abo było 0 zł . Konsultanci informowali ze rabat 10 zł zostanie automatycznie naliczony do pierwszej pełnej faktury za pół roku. Dziś przyszła faktura bez rabatu , zamiast obiecanego 129.99 jest 139.99 . Dzwoniąc do konsultanta ten powiedział ze rabat mi sie nalezy i mam napisać pismo do dizału reklamacji .Napisałem a po 5 godzinach otrzymałem odpowiedz ze sprawa rozpatrzona negatywnie i jest zakończona , ze nie przysługuje mi już dalsza reklamacja . O CO CHODZI?????
Ostatnio zmieniony 9 maja 2017, o 13:54 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: SmartDOM
Witaj monkey22,
- jaki powód podał Ci Departament Reklamacji w swojej odpowiedzi?
- jaki powód podał Ci Departament Reklamacji w swojej odpowiedzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam.czy jeżeli jako czwarty produkt wezmę telefon stacjonarny to zostanie mi przyznany rabat 10zł?
Re: SmartDOM
Szanowny PanieEwa_Plus pisze:Witaj monkey22,
- jaki powód podał Ci Departament Reklamacji w swojej odpowiedzi?
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 9.5.2017 r., dotyczące rabatów z Programu smartDOM 3 informuję, że zapoznałam się z opisaną kwestią.
Wyjaśniam, że zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 aby otrzymać Benefit w wysokości 10zł, Nowa Umowa w ofercie ze sprzętem powinna być zawarta w wybranej promocji tj. ”JA+ 2x więcej GB – Smartfon (SMARTDOM3)”, „JA+ 2x więcej GB – Smartfon (SMARTDOM3, KONWERSJA Z MIX W KONTRAKCIE 1-7)”, „JA+ 2x więcej GB – Smartfon (ELASTYCZNA, SMARTDOM3, SKLEP INTERNETOWY)”.
Przeprowadzona analiza wykazała, że umowa dla drugiego numeru ********** nie spełnia powyższego warunku, tym samym rabat 10 zł nie przysługuje.
Biorąc pod uwagę przedstawione uzasadnienie, reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Dziwi mnie tylko to ze przed podpisaniem umów 6 miesiecy temu wszyscy konsultanci ( chat i infolinia ) informowali ze taki rabat mi przyszługuje ( 10 zł na drugi numer) Umowy podpisywałem w tej kolejności
1. Przeniesienie numeru Z Tmobile ( 69.99zł) 0zł przez 6 miesięcy ( październik 2016)
2. Przeniesienie TV z NC+ do polsatu 50% zniżki ( abonament po rabacie 34zł chyba ) 0 zł przez 6 miesięcy( październik)
3. Przeniesienie numery z PLAY ( 69.99zł) 0 zł przez 6 miesięcy - ( listopad) przed przeniesieniem tego numeru konsultanci wiedzieli o wczesniejszyej umowie na telefon i tv i kilkakrotnie różni mówili ze dostane 10zł rabatu na ten drugi numer jeśli przeniose ten numer na te same dane osobowe co pierwszy i będe miał aktywną e-fakture.
Re: SmartDOM
- nie, na komórkę stacjonarną upust 10 zł nie przysługuje.keisyzrk pisze:Witam.czy jeżeli jako czwarty produkt wezmę telefon stacjonarny to zostanie mi przyznany rabat 10zł?
monkey22,
- możesz podać pełną nazwę promocji, w której podpisałeś swoją umowę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Ewa_Plus pisze:- nie, na komórkę stacjonarną upust 10 zł nie przysługuje.keisyzrk pisze:Witam.czy jeżeli jako czwarty produkt wezmę telefon stacjonarny to zostanie mi przyznany rabat 10zł?
monkey22,
- możesz podać pełną nazwę promocji, w której podpisałeś swoją umowę?
Plus Oba aonamenty JA+ 2x więcej GB - Smartfon (SKLEP INTERNETOWY
Polsat Warunki Oferty – „Telewizja Satelitarna dla Nowych Klientów”
Re: SmartDOM
monkey22,
- no to wszystko jasne - promocja, w której podpisałeś umowę nie była dedykowana do smartDOM'u. Oferty powinny mieć w nazwie dopisek "SMARTDOM3". Twoja promocja tego nie ma i dlatego upust nie został przyznany.
- no to wszystko jasne - promocja, w której podpisałeś umowę nie była dedykowana do smartDOM'u. Oferty powinny mieć w nazwie dopisek "SMARTDOM3". Twoja promocja tego nie ma i dlatego upust nie został przyznany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
No to szkoda ze wasi konsultanci sa albo tacy nie doszkoleni albo celowo kłamali zeby nałapać klientów. Następnym razem będe nagrywał wszystki erozmowy przed podpisaniem umów bo kilkakrotnie mi gwarantowali ze otrzymam rabat 10 zł na kazdy kolejny numer. Widac w kazdej sieci te same nieuczciwe chwyty .Ewa_Plus pisze:monkey22,
- ne to wszystko jasne - promocja, w której podpisałeś umowę nie była dedykowana do smartDOM'u. Oferty powinny mieć w nazwie dopisek "SMARTDOM3". Twoja promocja tego nie ma i dlatego upust nie został przyznany.
Re: SmartDOM
Jeśli pamiętasz kiedy odbyła się rozmowa w której konsultant gwarantował Ci ten rabat, złóż ponowną reklamację i zaznacz w niej że zostałeś wprowadzony w błąd przez konsultanta, podaj datę i godzinę takiej rozmowy.