SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Dzeju82 z której wersji programu SmartDOM korzystasz?
Jeśli nie wiesz to podaj mi daty, w jakich zawarłaś umowy. Przydatne, też będą wysokości abonamentów, jakie Cię obowiązują (bez zniżek).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzeju82
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 15 maja 2015, o 10:17

Re: SmartDOM

Post autor: Dzeju82 »

Unowa została przedłużona w dniu 29.12.2016 r. Abonament na pierwszy nr 59,99 drugi nr. 69,99 abonament za internet 69.99 zł. Tv bodajże 40 zł.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Dzeju82 chodziło mi o daty wcześniejszych umów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzeju82
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 15 maja 2015, o 10:17

Re: SmartDOM

Post autor: Dzeju82 »

Smartdom została podpisana w okolicach grudnia 2015 r.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

Zgodnie z regulaminem programu SmartDOM, który obowiązywał Cię w momencie przystępowania do niego, zakup kolejnej umowy daje Ci zniżkę 10 zł do abonamentu (punkt 2a §2 DODATKOWE BENEFITY W RAMACH PROGRAMU SMARTDOM 3) cyt.: "W przypadku Nowej Umowy/Aneksu do Umowy Plus Abonament/Plus Mix5, zawartego zgodnie z ust. 1 powyżej, Klient otrzymuje benefit („Benefit”):
W usłudze Plus Abonament - w postaci 10 zł (z VAT) upustu na abonament -na czas obowiązywania Umowy (jeżeli po czasie oznaczonym Umowy Abonent zawrze dla Nowej Umowy Plus Abonament aneks przedłużający czas oznaczony lub nie rozwiąże jej po czasie oznaczonym, a nadal będzie spełniał warunki opisane w Regulaminie, będzie nadal otrzymywał Benefit);[...]".


Jeśli nie zgadzasz się z tą sytuacją możesz złożyć reklamację. Jak już to zrobisz podaj, tutaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzeju82
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 15 maja 2015, o 10:17

Re: SmartDOM

Post autor: Dzeju82 »

OCyqiscie, ze sie nie zgadzam gdyż konsultant zawarł że mną umowę na całkowicie innych warunkach. To o znaczą że albo jest nie kompetentny albo celowo wprowadził mnie w błąd. Reklamacje mogę złożyć za pośrednictwem infolini?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Dzeju82,

tak, możesz złożyć reklamację poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta. Istnieją też inne formy złożenia reklamacji. Szczegóły tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzeju82
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 15 maja 2015, o 10:17

Re: SmartDOM

Post autor: Dzeju82 »

Basia_Plus
Dzięki za podpowiedź. Dziś złożyłem reklamację za pośrednictwem działu obsługi klienta nr. reklamacji 14401274
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Dzeju82,

dziękuje za numer reklamacji. Poprosiłam Departament Reklamacji o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzeju82
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 15 maja 2015, o 10:17

Re: SmartDOM

Post autor: Dzeju82 »

Ok, dziękuję za zainteresowanie.
Dzeju82
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 15 maja 2015, o 10:17

Re: SmartDOM

Post autor: Dzeju82 »

Reklamacja została rozpatrzone pozytywnie. Konsultant poinformował mnie ,iż rabat w wysokości 50% na przenoszony nr zostanie naliczony a kwota na fv zostanie skorygowana. Dziękuję za ekspresowe rozpatrzenie sprawy. Pozdrawiam :)
mateusz9110
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 22 lut 2017, o 18:59

Re: SmartDOM

Post autor: mateusz9110 »

Dzień dobry,
Mam pytanie i bardzo prosił bym o odpowiedź. Mianowicie skorzystałem z oferty smartdom, niestety jak sie okazało nie naliczył się rabat, konsultant z biura obsługi nie był w stanie mi powiedzieć dlaczego, złożyłem więc reklamacje, minął miesiąc i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Po raz kolejny zadzwoniłem do biura obsługi dowiedziałem się że rzeczywiście reklamacja nie została rozpatrzona a minęło już ponad 30 dni konsulat powiedział, że w takim przypadku zgodnie z prawem reklamacja uznana jest za rozpatrzoną pozytywnie i kolejna faktura powinna być faktura korygująca. Poczekałem no i niestety nie jest stąd moje pytanie co mam dalej robić i w jaki sposób zwrócić się do sieci Plus o zwrot niesłusznie zapłaconych faktur bez naliczonego rabatu? i żeby kolejne przychodziły już z rabatem?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

To była pierwsza faktura po przystąpieniu do SmartDom?
mateusz9110
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 22 lut 2017, o 18:59

Re: SmartDOM

Post autor: mateusz9110 »

ta przyszła druga, pierwsza była miesiąc temu którą zapłaciłem i złożyłem reklamację, wcześniej jeszcze zapłaciłem dwie za cyfrowy Polsat który miał być za 1 zł a nie są.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mateusz9110,
mateusz9110 pisze:złożyłem reklamację
czy posiadasz numer złożonej reklamacji? Jeśli tak, to podaj go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ