Teraz jest 21 lis 2017, o 20:30

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: SmartDOM

Post28 gru 2016, o 15:52

peterka,
- tak, jest taka oferta dostępna w APS i będzie wystarczająca do skorzystania ze smartDOM na kolejnej umowie. Należy jednak pamiętać, że tę drugą umowę musisz zawrzeć w ciągu 60 dni od podpisania tej pierwszej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bartek1985

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 8 lip 2016, o 17:36
  • Podziękował : 10 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post28 gru 2016, o 16:19

dobra a czy przez internet można skorzystać z tej promocji czy trzeba iść do punktu ? bo jak odpalam na stronie to nic tam niema że na tą usługę jest rabat 50% (tylko jak jest nowy numer)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: SmartDOM

Post28 gru 2016, o 17:45

bartek1985,
- to zależy, czy chcesz ofertę ze sprzętem, czy nie. Jeśli miałaby to być oferta tylko SIM, to możesz wybrać to:
http://www.plus.pl/abonament/przejdz-z- ... z-telefonu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bartek1985

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 8 lip 2016, o 17:36
  • Podziękował : 10 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post28 gru 2016, o 18:17

ma to być oferta bez sprzętu ale tam nie ma że teą ofertę można dac jako drugi produkt więc o połowe nizej z cena
Offline
Avatar użytkownika

peterka

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 25 gru 2016, o 18:27
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post28 gru 2016, o 21:19

Ewa_Plus napisał(a):peterka,
- tak, jest taka oferta dostępna w APS i będzie wystarczająca do skorzystania ze smartDOM na kolejnej umowie. Należy jednak pamiętać, że tę drugą umowę musisz zawrzeć w ciągu 60 dni od podpisania tej pierwszej.


Najchętniej to bym od razu wszystko w APS zawarł, ale...
1) Dobrze rozumiem, że w każdym APS jest przy pakietach LTE 10gb mniej niż na internecie?

Jeżeli tak, to mam pytanie: Czy mogę wziąć sobie ten abonament telefonu w APS i od razu po przyjściu do domu zamówić sobie internetowo 50 % tańszy internet LTE? Czy jakiś czas trzeba odczekać żebym w głównym systemie był już zaakceptowany jako abonent, któremu przysługuje SmartDOM?

e: I jaka będzie kolejność rabatowania? Jeżeli najpierw wezmę abonament na telefon, dzień później na LTE a 2 dni później na telewizję cyfrowego polsatu to będzie to tak? :

a) - abonament - 39,99zł (nic się nie zmienia)
b) - internet LTE 100GB - 45,00zł (50% taniej)
c) - pakiet familijny HD - 21,00zł (rabat 18,99)

Zgadza się?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: SmartDOM

Post29 gru 2016, o 10:13

bartek1985,

jeżeli posiadasz umowę uprawniającą, która spełnia kryterium abonamentu 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej) lub 59,90 zł z VAT w ofertach ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat) rabat zostanie naliczony automatycznie. Zniżka na abonament przyznawana jest najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.

peterka,
peterka napisał(a):e: I jaka będzie kolejność rabatowania? Jeżeli najpierw wezmę abonament na telefon, dzień później na LTE a 2 dni później na telewizję cyfrowego polsatu to będzie to tak? :

a) - abonament - 39,99zł (nic się nie zmienia)
b) - internet LTE 100GB - 45,00zł (50% taniej)
c) - pakiet familijny HD - 21,00zł (rabat 18,99)

Zgadza się?


Potwierdzam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
bartek1985(29 gru 2016, o 14:03)
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1495
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 46 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: SmartDOM

Post4 sty 2017, o 17:32

Czy chcąc przedłużyć umowę na telefon w smartdomie i chcąc zwiększyć abo o 10 zł cena sprzętu też maleje o dyszkę miesięcznie czy nie?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: SmartDOM

Post4 sty 2017, o 17:53

lodyga,

cena telefonu uzależniona będzie od ilości rat, które wybierasz przedłużając kontrakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kizar

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 4 sty 2017, o 19:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post4 sty 2017, o 19:28

Witam,

Mam internet w plusie za 49,90,
Abonament z telefonem za 35 zł po 50% obniżce w ramach smartDom i teraz chciałbym wziąć tv i nie wiem tylko na jakie obniżki mogę liczyć w Cyfrowym Polsacie w pakietach.
Czy mógłby mi ktoś przybliżyć jak to będzie wyglądać?

Pozdrawiam

Sent from my Sony Xperia Z5
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: SmartDOM

Post5 sty 2017, o 10:09

kizar kiedy przystąpiłeś do Programu SmartDom?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kizar

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 4 sty 2017, o 19:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post5 sty 2017, o 11:03

Tzn kiedy wziąłem telefon w smartDom? To była końcówka października, początek listopada mniej więcej.

Sent from my Sony Xperia Z5
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: SmartDOM

Post5 sty 2017, o 11:43

kizar na kolejną, już II nową umowę, objętą Programem SmartDom dostaniesz 18,99 zł upustu do abonamentu.
W kwestii oferty Cyfrowego Polsatu (CP) proszę Cię o kontakt z przedstawicielstwem lub infolinią CP.
Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/index.cp#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kineko

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 8 sty 2017, o 13:17
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

oszukana przy podpisanej umowie! POMOCY

Post8 sty 2017, o 13:53

Proszę o pomoc w moim problemie.
Witam wszystkich jestem nowa osobom tutaj. Bardzo proszę o pomoc.
Zostałam oszukana przez pracownika infolinii przy podpisaniu przedłużenia umowy internetu który zaproponował mi Internet za 38,99zl i powiedzial ze będę mogla sobie dobrać telefon na fajnych warunkach bo obowiązuje mnie maly smart dom, mowie okej odpowiada mi 40 giga za taka cenę tym bardziej ze mam LTE bez limitu. Wiec tak zrobiłam wzięłam telefon 30 grudnia 2016 roku w sklepie stacjonarnym bo chciałam go obejrzeć w abonamencie 35zl + oplata za sprzęt. Tylko w trakcie Rozmowy(po podpisaniu umowy od słowa do słowa z sprzedawca w plusie) okazało sie że jak mam taka mala płatność za Internet 38,99 nie obowiązuje mnie smart dom a czegos takiego jak maly smart dom nie ( nadmienię, ze pracownica plusa widziała moja stara umowę w plusie na 49,99 zl, a tamta za 38,99 jeszcze się nie zaktualizowała) ma robili oczy jakbym z księżyca spadła, nie dziwie sie bo sama nie mogłam dojac do siebie. Zostałam totalnie oszukana. Z 70zl co miesiąc zrobiło mi sie 150zl. W dniu podpisania umowy pracownik nie wydal mi umowy ani telefonu i złożyliśmy wniosek reklamacyjny. I kilka dni temu dzwonili ale nie odebrałam bo nie mogłam następnie wysłali sms ze przyjdzie pismo. Czego mogę się spodziewać? Jestem załamana, bo jak można aż tak oszukać kogoś i wpierać mu ze należy mu się taki abonament. Na jakie instytucje mogę się powołać aby wygrać to? Wątpię ze pójdą na moje warunki.. I kartę mam aktywna ciągle tzn abonament wlaczony mimo ze reklamacja została rozpatrzona.
Czy ktos mógłby mi pomoc wybrnąć z tego? Czy ktos miał podobna sytuacje?
Nigdy nie miałam złych doznań z ta siecią tym bardziej ze korzystam z tej sieci od kilku lat teraz zmieniłam zdanie..
Ostatnio edytowano 9 sty 2017, o 08:42 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Kesaldop

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 8 sty 2017, o 18:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Rodzina
  • Model telefonu: SG6

SMARTDOM - promocja na którą należy bardzo uważać

Post8 sty 2017, o 18:57

Witam,

Jestem klientem który został wprowadzony w błąd prze pracownika PLUS GSM.
Podczas podpisywania Umowy obiecał mi że przy podpisaniu Umowy Ja+Rodzina za 99 zł otrzymam rabat na Cyfrowy Polsat (Premium) w wysokości 50%.
Niestety po 2 okresach rozliczeniowych okazało się że Cyfrowy Polsat odmówił mi możliwości rabatowania ze względu na to że nie mam możliwości rabatowania tych 2 produktów razem. Po 6 telefonach do cyfrowego Polsatu i 5 telefonach do biura obsługi klienta Plusa okazało się że 4 konsultantów z plusa twierdzi że rabat mi przysługuje, zaś konsultanci z Cyfrowego Polskatu twierdzą że takiego rabatu nie mogę otrzymać. Wyglądało to mniej więcej tak że po uzyskaniu telefonicznie uzasadnienia z cyfrowego Polsatu jakiego powodu rabat mi nie przysługuje przekazywałem tę informację do Plusa i konsultant odpowiadał mi że tak nie jest bo jednak mi przysługuje i podawał dlaczego tak jest. Tą informacje przekazywałem z powrotem do cyfrowego Polsatu i gdzie kolejny raz otrzymywałem informację odmowna. Próbowałem również sam zaznajomić się z Regulaminami ale ponieważ raz konsultanci wskazywali na Smartdom a następnie na SmatFirma czy też Smart Moja Firma chyba musiałbym zatrudnić kancelarię prawna żeby dojść do tego o co w tych umowach chodzi. Proszę o pomoc jak wyplątać się z tej sytuacji. Gdybym wiedział że z uzyskaniem rabatu będzie tyle problemów i że pracownik Plusa wprowadzi mnie w błąd nigdy bym nie podpisał umowy w Plusie i nie zawarł równocześnie (w salonie Plusa) umowy w cyfrowym Polsacie. Na koniec dodam że jestem klientem Plusa i Cyfrowego Polsatu od kilkunastu lat i nigdy bym się nie spodziewał że po tylu latach rzetelnego płacenia rachunków spotka mnie ze strony Plusa coś takiego.
Ostatnio edytowano 9 sty 2017, o 08:34 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: SmartDOM

Post9 sty 2017, o 10:26

kineko,

kineko napisał(a):złożyliśmy wniosek reklamacyjny.

czy posiadasz numer złożonej reklamacji?

Witaj Kesaldop,
Kesaldop napisał(a):Niestety po 2 okresach rozliczeniowych okazało się że Cyfrowy Polsat odmówił mi możliwości rabatowania ze względu na to że nie mam możliwości rabatowania tych 2 produktów razem.

rozumiem, że obecnie nie korzystasz z Programu smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości