Teraz jest 29 maja 2017, o 16:10

Zostaw Kontakt




SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kesaldop

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 8 sty 2017, o 18:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Rodzina
  • Model telefonu: SG6

Re: SmartDOM

Post9 sty 2017, o 20:01

j52016

Witam,
1. Tak składałem reklamacje - jej numer to: 4444525 i 4445060.
2. Obecnie według mnie i Państwa konsultantów (5-ciu w przeciągu 2 miesięcy) przysługuje mi Program SmartDOM. Według konsultantów Cyfrowego Polsatu nie przysługuje mi Program SmartDOM (nie wszystkich bo jeden twierdził dzisiaj że mi przysługuje).
Grzegorz Podlasek
Offline
Avatar użytkownika

Gabriel12

PlusManiak

  • Posty: 59
  • Dołączył(a): 20 lis 2015, o 22:15
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: LG G4

Re: SmartDOM

Post9 sty 2017, o 21:23

Niestety ale wyszła tu niewiedza i nieznajomość regulaminów przez pracowników plusa regulamin Smartdomu 3 jednoznacznie nowi że rabat nie jest przyznawany taryfie ja+rodzina w tej sytuacji istnieje możliwość reklamacji ale prawdopodobnie zostanie ona negatywnie rozpatrzona gdyż gdy podpisujecie umowę to oznacza zapoznanie się z nią i akceptowanie jej warunków. Należy jedynie współczuć ale mogło być gorzej ;-) mnie kiedyś t-mobile urzekło :lol: ratami przez 4lata których miało nie być i co łatwo do przewidzenia dla tego jestem w plusie.
Paragraf 3
http://www.plus.pl/documents/16/6006667 ... 012016.pdf
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1872
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 153 razy

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 10:17

Witaj Kesaldop,

Kesaldop napisał(a):Tak składałem reklamacje

poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania podanych numerów zgłoszeń.

Gabriel12,

wykluczenia, o których mowa w Regulaminie Programu smartDOM 3 nie odnoszą się do Umowy uprawniającej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zur555

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 15 paź 2015, o 10:42
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 12:50

Witam;
Jestem posiadaczem cyfrowego Polsatu (70zł) i internetu z plusa 50zł( w smartdomie 25zł). Teraz chciałbym wziąć abonament z telefonem. Byłem pewien ze będę mógł skorzystać z smartdom3, jednak czatując z konsultantką napisała mi ze jest to niemożliwe. I ze przysługuje mi rabat 18zł na 3 produkt.

Ja to jest naprawdę ?
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 13:21

zur555 kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zur555

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 15 paź 2015, o 10:42
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 14:37

Magda_Plus napisał(a):zur555 kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?


Abonamentem cyfrowego Polsatu jestem od 2007 roku w tym ze w 2015 roku podpisałem nową umowę. Umowe na internet w ramach smartDomu podpisałem w Lipcu 2016 roku
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 14:59

zur555 dziękuję za odpowiedź. Zgodnie z informacją jaką otrzymałeś, zawierając II nową umowę objętą Programem smartDOM zniżka na abonament to 18,99 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Magda_Plus otrzymał podziękowanie od
zur555(10 sty 2017, o 15:11)
Offline
Avatar użytkownika

Marzon

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 10 sty 2017, o 15:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 15:22

Witam, mam problem z Smartdom, posiadam telefon w plusie o nominale 39,99+ raty (elastyczna), jako druga usługa kupilem internet 90GB, pani w salonie zapewniala, ze bedzie -50% na druga usluge, a tu zdziwienie dostalem druga fakture bez rabatu, co jest nie tak?

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 15:29

Marzon kiedy dokładnie podpisałeś umowę, na którą miała być zniżka w smartDOM i jak nazywała się ta promocja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Marzon

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 10 sty 2017, o 15:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 15:34

03.11.2016 Ja+Internet LTE 90
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 15:47

Marzon w cely wyjaśnienia braku naliczonego rabatu, proponuję Ci przesłanie zapytania do Internetowej Obsługi Klienta. Dzięki temu, będzie można zweryfikować zaistniałą sytuację. Jak tylko wyślesz wiadomość, to podaj nam jej numer tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Marzon

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 10 sty 2017, o 15:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 17:01

Numer wysłałem Pani na PW
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: SmartDOM

Post10 sty 2017, o 17:12

Marzon sprawdź pocztę, proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kineko

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 8 sty 2017, o 13:17
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Z abonamentu 29,99zl na 79,99 :-) zapraszam do wypowiedzi

Post11 sty 2017, o 19:41

Witam wszystkich.

Zatem tak zostałam nabita w butelkę przez plusa.
Wzięłam Internet za 38,99zl z "oferta smart dom"
Tzn przedłużyłam na taki abonament bo wczesniej miałam 49,99zl
Ale pani w salonie tego nie widziała i wydala mi telefon w ofercie smart dom mimo ze mi nie przysługuje( dowiedzialam sie o tym po podpisaniu umowy :D)Na dodatek plus odrzucił moja reklamacje.
Niech ktos kompetentny mi odpowie, dlaczego mam płacić z abonamentu 29,99zl + rata za sprzęt
Na 79,99zl + rata za sprzęt? Przecież plus widzi umowy zobowiązania w komputerach i dlaczego ktos ma w tym wypadku ja mam płacić po tyle forsy. Nadmienię ze musiałam podwyższyć Internet.
Plus nie reaguje na reklamacje, sprawę zgłosiłam do UKE.
Czy ktos miał taka sytuacje?

EDYCJA:

Basia_Plus napisał(a):kineko,

kineko napisał(a):złożyliśmy wniosek reklamacyjny.

czy posiadasz numer złożonej reklamacji?

Witaj Kesaldop,
Kesaldop napisał(a):Niestety po 2 okresach rozliczeniowych okazało się że Cyfrowy Polsat odmówił mi możliwości rabatowania ze względu na to że nie mam możliwości rabatowania tych 2 produktów razem.

rozumiem, że obecnie nie korzystasz z Programu smartDOM?


Tak posiadam, wniosek reklamacyjny jest odmowny.
Złożyłam do UKE cala sprawę, pani ktora podpisywala ze mną umowę powinna miec moja aktualna umowę Internetu, a nie ze od słowa do słowa dochodzi do tego, ze umowy anulować sie nie da a ja jestem zwiazana na tyle czasu i na tyle pieniedzy
Ostatnio edytowano 12 sty 2017, o 08:05 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 3 razy
Powód: połączono posty
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

PlusManiak

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 69,99 -> 34,99 sD
  • Model telefonu: szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Z abonamentu 29,99zl na 79,99 :-) zapraszam do wypowiedz

Post11 sty 2017, o 19:56

kineko napisał(a):Witam wszystkich.
Jestem nowa osobą, której ktos ostatnio usunął temat
Moze dla moderatorów był on prawdziwy i nie zbyt wygodny../

Oj tam, oj tam ;-)
Twój wpis znajduje się tutaj: viewtopic.php?f=98&t=16460&p=211216#p211216 . Nikt go nie usunął i nawet Basia_Plus zadała tam pytanie, skierowane do Ciebie.
Wystarczy poszukać
qui rogat, non errat
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 20 gości