Strona 90 z 157

Re: SmartDOM

: 9 sty 2017, o 22:23
autor: Gabriel12
Niestety ale wyszła tu niewiedza i nieznajomość regulaminów przez pracowników plusa regulamin Smartdomu 3 jednoznacznie nowi że rabat nie jest przyznawany taryfie ja+rodzina w tej sytuacji istnieje możliwość reklamacji ale prawdopodobnie zostanie ona negatywnie rozpatrzona gdyż gdy podpisujecie umowę to oznacza zapoznanie się z nią i akceptowanie jej warunków. Należy jedynie współczuć ale mogło być gorzej ;-) mnie kiedyś t-mobile urzekło :lol: ratami przez 4lata których miało nie być i co łatwo do przewidzenia dla tego jestem w plusie.
Paragraf 3
http://www.plus.pl/documents/16/6006667 ... 012016.pdf

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 11:17
autor: Basia_Plus
Witaj Kesaldop,
Kesaldop pisze:Tak składałem reklamacje
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania podanych numerów zgłoszeń.

Gabriel12,

wykluczenia, o których mowa w Regulaminie Programu smartDOM 3 nie odnoszą się do Umowy uprawniającej.

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 13:50
autor: zur555
Witam;
Jestem posiadaczem cyfrowego Polsatu (70zł) i internetu z plusa 50zł( w smartdomie 25zł). Teraz chciałbym wziąć abonament z telefonem. Byłem pewien ze będę mógł skorzystać z smartdom3, jednak czatując z konsultantką napisała mi ze jest to niemożliwe. I ze przysługuje mi rabat 18zł na 3 produkt.

Ja to jest naprawdę ?

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 14:21
autor: Magda_Plus
zur555 kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 15:37
autor: zur555
Magda_Plus pisze:zur555 kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?
Abonamentem cyfrowego Polsatu jestem od 2007 roku w tym ze w 2015 roku podpisałem nową umowę. Umowe na internet w ramach smartDomu podpisałem w Lipcu 2016 roku

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 15:59
autor: Magda_Plus
zur555 dziękuję za odpowiedź. Zgodnie z informacją jaką otrzymałeś, zawierając II nową umowę objętą Programem smartDOM zniżka na abonament to 18,99 zł.

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 16:22
autor: Marzon
Witam, mam problem z Smartdom, posiadam telefon w plusie o nominale 39,99+ raty (elastyczna), jako druga usługa kupilem internet 90GB, pani w salonie zapewniala, ze bedzie -50% na druga usluge, a tu zdziwienie dostalem druga fakture bez rabatu, co jest nie tak?

Pozdrawiam

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 16:29
autor: Magda_Plus
Marzon kiedy dokładnie podpisałeś umowę, na którą miała być zniżka w smartDOM i jak nazywała się ta promocja?

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 16:34
autor: Marzon
03.11.2016 Ja+Internet LTE 90

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 16:47
autor: Magda_Plus
Marzon w cely wyjaśnienia braku naliczonego rabatu, proponuję Ci przesłanie zapytania do Internetowej Obsługi Klienta. Dzięki temu, będzie można zweryfikować zaistniałą sytuację. Jak tylko wyślesz wiadomość, to podaj nam jej numer tutaj.

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 18:01
autor: Marzon
Numer wysłałem Pani na PW

Re: SmartDOM

: 10 sty 2017, o 18:12
autor: Magda_Plus
Marzon sprawdź pocztę, proszę.

Z abonamentu 29,99zl na 79,99 :-) zapraszam do wypowiedzi

: 11 sty 2017, o 20:41
autor: kineko
Witam wszystkich.

Zatem tak zostałam nabita w butelkę przez plusa.
Wzięłam Internet za 38,99zl z "oferta smart dom"
Tzn przedłużyłam na taki abonament bo wczesniej miałam 49,99zl
Ale pani w salonie tego nie widziała i wydala mi telefon w ofercie smart dom mimo ze mi nie przysługuje( dowiedzialam sie o tym po podpisaniu umowy :D)Na dodatek plus odrzucił moja reklamacje.
Niech ktos kompetentny mi odpowie, dlaczego mam płacić z abonamentu 29,99zl + rata za sprzęt
Na 79,99zl + rata za sprzęt? Przecież plus widzi umowy zobowiązania w komputerach i dlaczego ktos ma w tym wypadku ja mam płacić po tyle forsy. Nadmienię ze musiałam podwyższyć Internet.
Plus nie reaguje na reklamacje, sprawę zgłosiłam do UKE.
Czy ktos miał taka sytuacje?

EDYCJA:
Basia_Plus pisze:kineko,
kineko pisze:złożyliśmy wniosek reklamacyjny.
czy posiadasz numer złożonej reklamacji?

Witaj Kesaldop,
Kesaldop pisze:Niestety po 2 okresach rozliczeniowych okazało się że Cyfrowy Polsat odmówił mi możliwości rabatowania ze względu na to że nie mam możliwości rabatowania tych 2 produktów razem.
rozumiem, że obecnie nie korzystasz z Programu smartDOM?
Tak posiadam, wniosek reklamacyjny jest odmowny.
Złożyłam do UKE cala sprawę, pani ktora podpisywala ze mną umowę powinna miec moja aktualna umowę Internetu, a nie ze od słowa do słowa dochodzi do tego, ze umowy anulować sie nie da a ja jestem zwiazana na tyle czasu i na tyle pieniedzy

Re: Z abonamentu 29,99zl na 79,99 :-) zapraszam do wypowiedz

: 11 sty 2017, o 20:56
autor: Andrzej62
kineko pisze:Witam wszystkich.
Jestem nowa osobą, której ktos ostatnio usunął temat
Moze dla moderatorów był on prawdziwy i nie zbyt wygodny../
Oj tam, oj tam ;-)
Twój wpis znajduje się tutaj: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 16#p211216 . Nikt go nie usunął i nawet Basia_Plus zadała tam pytanie, skierowane do Ciebie.
Wystarczy poszukać

Re: Z abonamentu 29,99zl na 79,99 :-) zapraszam do wypowiedz

: 11 sty 2017, o 21:01
autor: kineko
Andrzej62 pisze:
kineko pisze:Witam wszystkich.
Jestem nowa osobą, której ktos ostatnio usunął temat
Moze dla moderatorów był on prawdziwy i nie zbyt wygodny../
Oj tam, oj tam ;-)
Twój wpis znajduje się tutaj: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... 16#p211216 . Nikt go nie usunął i nawet Basia_Plus zadała tam pytanie, skierowane do Ciebie.
Wystarczy poszukać

Juz znalazłam i nawet odpisalam na pw do tej pani dzieki wielkie, po prostu jestem w szoku postawa plusa.

EDIT:
patrol69 pisze:Witam
Prosze was o pomoc bo rece opadaja podczas rozmowy z pracownikami salonu oraz BOK-u.
Kazdy przekazuje inne informacje.

Zostalem wprowadzony w blad poniewaz telemarketerka w zwiazku ze posiadam mixa 50 zaproponowala mi drugi produkt za 50% natomiast trzeci za 1zl. Do tego 3 miesiace mialy byc za darmo. Generalnie po 3 miesiacach abonament za wszystko mial wynosic 29,99zl.
Drugim produktem jest internet LTE 20GB bez limitu zas trzecim simka na abonament z bezlimitowymi smsami oraz rozmowami do wszystkich.
Wszystkie aktywacje mialy byc za 1 zloty.

Przychodzi kurier z umowami a tu na poczatek :
-oplata aktywacyjna za karte SIM 29zl INTERNET
-oplata aktywacyjna za karte SIM 49zl ABONAMENT

Napisalem reklamacje 7 dni temu, do dzisiaj brak odpowiedzi.

Dzisiaj otrzymalem haslo dzwoniac do BOK-u wchodze i kolejny szok
-koszty do zaplaty 29zl INTERNET
-koszty do zaplaty 76zl ABONAMENT
Skad te wszystkie kosmiczne kwoty ? Gdzie sa te 3 miesiace darmowe ?
Zaluje ze nie zwrocilem tego wszystkiego w ciagu 10 dni, mialbym "swiety spokoj" ...

Zauwazylem ze na forum SMARTdom cieszy sie ogromna "popularnoscia" i nie tylko ja zostalem oszukany, wprowadzony w blad.

Jezeli na forum nie znajde odpowiedzi, ostatnia deska ratunku pozostaje UOKiK.
Ja miałam taka sama sytuacje jak ty.
Przedłużyłam umowę internetową na 38,99zl i poszłam wziac telefon do salonu z opłat abonamentowych z 29,99zl + sprzęt zrobiło mi sie 79,99zl + sprzęt. Jak drukowala umowę noc nie mowila dopiero po podpisaniu wyszlo ze mi sie nie należy.
Wniosek wczoraj pisałam do UKE