Teraz jest 25 lip 2017, o 13:29

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kineko

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 8 sty 2017, o 13:17
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Z abonamentu 29,99zl na 79,99 :-) zapraszam do wypowiedz

Post11 sty 2017, o 20:01

Andrzej62 napisał(a):
kineko napisał(a):Witam wszystkich.
Jestem nowa osobą, której ktos ostatnio usunął temat
Moze dla moderatorów był on prawdziwy i nie zbyt wygodny../

Oj tam, oj tam ;-)
Twój wpis znajduje się tutaj: viewtopic.php?f=98&t=16460&p=211216#p211216 . Nikt go nie usunął i nawet Basia_Plus zadała tam pytanie, skierowane do Ciebie.
Wystarczy poszukać



Juz znalazłam i nawet odpisalam na pw do tej pani dzieki wielkie, po prostu jestem w szoku postawa plusa.

EDIT:
patrol69 napisał(a):Witam
Prosze was o pomoc bo rece opadaja podczas rozmowy z pracownikami salonu oraz BOK-u.
Kazdy przekazuje inne informacje.

Zostalem wprowadzony w blad poniewaz telemarketerka w zwiazku ze posiadam mixa 50 zaproponowala mi drugi produkt za 50% natomiast trzeci za 1zl. Do tego 3 miesiace mialy byc za darmo. Generalnie po 3 miesiacach abonament za wszystko mial wynosic 29,99zl.
Drugim produktem jest internet LTE 20GB bez limitu zas trzecim simka na abonament z bezlimitowymi smsami oraz rozmowami do wszystkich.
Wszystkie aktywacje mialy byc za 1 zloty.

Przychodzi kurier z umowami a tu na poczatek :
-oplata aktywacyjna za karte SIM 29zl INTERNET
-oplata aktywacyjna za karte SIM 49zl ABONAMENT

Napisalem reklamacje 7 dni temu, do dzisiaj brak odpowiedzi.

Dzisiaj otrzymalem haslo dzwoniac do BOK-u wchodze i kolejny szok
-koszty do zaplaty 29zl INTERNET
-koszty do zaplaty 76zl ABONAMENT
Skad te wszystkie kosmiczne kwoty ? Gdzie sa te 3 miesiace darmowe ?
Zaluje ze nie zwrocilem tego wszystkiego w ciagu 10 dni, mialbym "swiety spokoj" ...

Zauwazylem ze na forum SMARTdom cieszy sie ogromna "popularnoscia" i nie tylko ja zostalem oszukany, wprowadzony w blad.

Jezeli na forum nie znajde odpowiedzi, ostatnia deska ratunku pozostaje UOKiK.


Ja miałam taka sama sytuacje jak ty.
Przedłużyłam umowę internetową na 38,99zl i poszłam wziac telefon do salonu z opłat abonamentowych z 29,99zl + sprzęt zrobiło mi sie 79,99zl + sprzęt. Jak drukowala umowę noc nie mowila dopiero po podpisaniu wyszlo ze mi sie nie należy.
Wniosek wczoraj pisałam do UKE
Ostatnio edytowano 12 sty 2017, o 07:49 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2081
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 174 razy

Re: SmartDOM

Post12 sty 2017, o 10:01

kineko,

kineko napisał(a):Juz znalazłam i nawet odpisalam na pw

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mariola_92

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 sty 2017, o 06:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post12 sty 2017, o 14:48

Dzień dobry. 16 grudnia 2016 podpisałam umowę na internet w salonie Cyfrowego Polsatu. Umowa na sam SIM bez sprzętu, 49,99 miesięcznie, Internet LTE bez limitu i 40GB w pakiecie. Dodatkowo 3 miesiące gratis bo miałam potwierdzenie wpłaty rachunku za internet od innego operatora. No i tylko opłata aktywacyjna 49 zł. Wszystko działa i z tą umową nie było żadnego problemu.
2 stycznia 2017 podpisałam zamówioną przez internet umowę na telefon z abonamentem. Brałam również do tego telefon za 99zł (opłata jednoraazowa). Abonament miał wynosić 50 zł ponieważ była to oferta za 99,99zł (rozmowy i smsy darmowe, 10GB internetu) i miała uwzględniać ofertę SMARTDOM - druga rzecz za pół ceny. Tak mnie zapewnił konsultant online a także konsultant w salonie przy podpisywaniu pierwszej umowy (na internet). W ramach tej umowy przenosiłam także numer na kartę do sieci Plus. Zamówienie było złożone prawidłowo, sprawdzał je nawet konsultant online. Dostałam potwierdzenie złożenia zamówienia i w tym potwierdzeniu wszystko się zgadzało. Natomiast, na koncie plus online dostałam fakture na 116,11 zł! Oferta SMARTDOM w ogóle nie została uwzględniona. Naliczono mi 99,99 za abonament oraz resztę za część okresu rozliczeniowego kiedy miałam numer tymczasowy od Plusa (gdy mój numer był przenoszony). Gdy chciałam wyjaśnić tą sprawę w salonie Plusa to nic się nie dowiedziałam bo konsultant miał "awarię systemu". Na infolinię też za nic nie da się dodzwonić. Więc pytam tutaj, o co chodzi i dlaczego nie została mi uznana oferta SMARTDOM? Gdzie mam to wyjaśnić i co zrobić żeby została uznana tak jak było w zamówieniu? Pozdrawiam

PS. Oczywiście w obu umowach mam -10zł za E-fakturę.
Ostatnio edytowano 12 sty 2017, o 14:56 przez Mariola_92, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: SmartDOM

Post12 sty 2017, o 14:54

Mariola_92 rabat z Programu smartDOM jest naliczany z reguły na drugiej fakturze. Pierwsza faktura została wystawiona prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mariola_92

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 sty 2017, o 06:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post12 sty 2017, o 15:01

Magda_Plus napisał(a):Mariola_92 rabat z Programu smartDOM jest naliczany z reguły na drugiej fakturze. Pierwsza faktura została wystawiona prawidłowo.


A czy można gdzieś sprawdzić czy rabat z Programu smartDOM jest uznany czy nie? Bo na umowach nie widzę, żeby gdzieś to było wspomniane, tak samo jak nie ma tego uwzględnionego na kontach online Plusa i CP. Rozumiem, że jak opłacę tą fakturę to następna zostanie wystawiona z korektą do tej? Czy ten pierwszy miesiąc z reguły nie wlicza się w rabat?
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: SmartDOM

Post12 sty 2017, o 15:39

Mariola_92 napisał(a):A czy można gdzieś sprawdzić czy rabat z Programu smartDOM jest uznany czy nie?

Nie. Z opisanej sytuacji wynika, że spełniasz warunki dotyczące naliczenia rabatu.

Mariola_92 napisał(a):Rozumiem, że jak opłacę tą fakturę to następna zostanie wystawiona z korektą do tej? Czy ten pierwszy miesiąc z reguły nie wlicza się w rabat?

Zgodnie z tym co napisałam, pierwsza faktura jest prawidłowo wystawiona i żadna korekta nie będzie do niej wystawiona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

joadom

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 13 sty 2017, o 10:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX PLUS
  • Model telefonu: HTC Desire 500

Re: SmartDOM

Post13 sty 2017, o 10:27

Witam,

kończy mi się umowa na podstawowy numer w SMART DOMIE ( numer w Mixie doładowanie za 50 zł). Nie upieram się przy pozostaniu w Mixie, ale jestem skłonna również przejść na abonament i tu moje pytanie ile kosztowałby najniższy abonament aby utrzymać rabat na drugim numerze?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2081
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 174 razy

Re: SmartDOM

Post13 sty 2017, o 11:40

Witaj joadom,

zgodnie z regulaminem Programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 4, punkt 6.
W przypadku, jeśli Umową Uprawniającą jest Umowa Plus Mix, dokonanie konwersji tej umowy z Plus Mix do Plus Abonament nie powoduje utraty Rabatu/Upustu specjalnego na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II, o ile po dokonaniu konwersji umowa Plus Abonament spełnia warunki określone w §1 ust. 3 Regulaminu i minimalna kwota miesięcznego zobowiązania nie jest niższa niż minimalna kwota doładowania Plus Mix. W takiej sytuacji umowa konwertowana pozostaje Umową Uprawniającą, co jednocześnie oznacza, że Abonent nie może na niej otrzymać Rabatu/Upustu specjalnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

joadom

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 13 sty 2017, o 10:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX PLUS
  • Model telefonu: HTC Desire 500

Re: SmartDOM

Post13 sty 2017, o 21:17

Tzn. że mogę przejść na abonament utrzymując minimalny abonament w kwocie doładowania tj. 50 zł?

EDIT:
Czy abonament w wysokości 49,90 zł będzie akceptowalny do utrzymania uprawnień (kilku konsultantów twierdzi, że tak inni, że minimalny abonament to 69,99 zł)?
Ostatnio edytowano 14 sty 2017, o 05:29 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie postów.
Offline
Avatar użytkownika

ktry

Szalony PlusManiak

  • Posty: 202
  • Dołączył(a): 4 maja 2014, o 12:18
  • Lokalizacja: ZACH-POM
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Ostrzeżenia: 2
  • Moja taryfa: Progres
  • Model telefonu: HONOR 7

Re: SmartDOM

Post13 sty 2017, o 22:13

Na pewno nie .Brakuje 10 gr. Musi być 50 i więcej.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4648
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 197 razy
    Otrzymał podziękowań: 378 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: SGS7 edge

Re: SmartDOM

Post13 sty 2017, o 22:18

joadom napisał(a):Czy abonament w wysokości 49,90 zł będzie akceptowalny do utrzymania uprawnień (kilku konsultantów twierdzi, że tak inni, że minimalny abonament to 69,99 zł)?


Warunki dotyczące umowy uprawniającej do skorzystania z Programu („Umowa uprawniająca”)
na zasadach określonych w Regulaminie, w zależności od rodzaju usługi, z zastrzeżeniem § 1
ust. 8, przedstawiają się następująco:
a. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament
z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowa o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Komórka Stacjonarna („Umowa Komórka
Stacjonarna”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w
ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub Umowa o świadczenie usługi
telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) o
minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów:
- w przypadku Nowych Klientów: 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze
sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie) lub 59,90 zł z VAT w ofertach
ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat)
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT4
.
Wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za
nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy
Internetu CP wysokość miesięcznego zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu
telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz opłaty za udostępnienie sprzętu.
b. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Mix5
,
(„Umowa Plus Mix”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 60 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 40/80 zł z
VAT w ofertach elastycznych;
- w przypadku Obecnych Klientów: 50 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 30/60 zł z
VAT w ofercie elastycznej.
c. umowa o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych w sieci Cyfrowy Polsat (w tym Multioferty) („Umowa TV”) o minimalnej
wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 59,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie
sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za
udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);

Link do regulaminu: https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdf

Jesteś już w SmartDom czy masz zamiar dopiero dołączyć?
Offline
Avatar użytkownika

joadom

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 13 sty 2017, o 10:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX PLUS
  • Model telefonu: HTC Desire 500

Re: SmartDOM

Post14 sty 2017, o 19:46

patryk7588 napisał(a):
joadom napisał(a):Czy abonament w wysokości 49,90 zł będzie akceptowalny do utrzymania uprawnień (kilku konsultantów twierdzi, że tak inni, że minimalny abonament to 69,99 zł)?


Warunki dotyczące umowy uprawniającej do skorzystania z Programu („Umowa uprawniająca”)
na zasadach określonych w Regulaminie, w zależności od rodzaju usługi, z zastrzeżeniem § 1
ust. 8, przedstawiają się następująco:
a. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Abonament
z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”) lub umowa o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Komórka Stacjonarna („Umowa Komórka
Stacjonarna”) lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w
ofercie Plus Internet („Umowa Plus Internet”) lub Umowa o świadczenie usługi
telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”) o
minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów:
- w przypadku Nowych Klientów: 39,90 zł z VAT w ofertach bez sprzętu (ewentualnie ze
sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie) lub 59,90 zł z VAT w ofertach
ze sprzętem na własność (co najmniej jeden sprzęt bez rat)
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT4
.
Wysokość miesięcznego zobowiązania obejmuje abonament i nie obejmuje raty za
nabycie sprzętu telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych. W przypadku Umowy
Internetu CP wysokość miesięcznego zobowiązania nie obejmuje raty za nabycie sprzętu
telekomunikacyjnego w ofertach ratalnych oraz opłaty za udostępnienie sprzętu.
b. umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus Mix5
,
(„Umowa Plus Mix”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 60 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 40/80 zł z
VAT w ofertach elastycznych;
- w przypadku Obecnych Klientów: 50 zł z VAT w ofercie standardowej oraz 30/60 zł z
VAT w ofercie elastycznej.
c. umowa o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych w sieci Cyfrowy Polsat (w tym Multioferty) („Umowa TV”) o minimalnej
wartości miesięcznego zobowiązania:
- w przypadku Nowych Klientów: 59,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie
sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);
- w przypadku Obecnych Klientów: 49,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za
udostępnienie sprzętu, opłat za Multiroom oraz ON THE GO);

Link do regulaminu: https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 012016.pdf

Jesteś już w SmartDom czy masz zamiar dopiero dołączyć?


Jestem już w SmartDom. Kończy mi się pierwsza umowa (ta uprawniająca do zniżki).
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4648
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 197 razy
    Otrzymał podziękowań: 378 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: SGS7 edge

Re: SmartDOM

Post14 sty 2017, o 19:50

I ile wynosi opłata za tą umowę?
Offline
Avatar użytkownika

joadom

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 13 sty 2017, o 10:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX PLUS
  • Model telefonu: HTC Desire 500

Re: SmartDOM

Post14 sty 2017, o 20:10

patryk7588 napisał(a):I ile wynosi opłata za tą umowę?


50 zł.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4648
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 197 razy
    Otrzymał podziękowań: 378 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: SGS7 edge

Re: SmartDOM

Post14 sty 2017, o 20:30

Więc musisz ją utrzymać co najmniej na tym poziomie.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: dorotagrobela, Google Adsense [Bot] i 31 gości