SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
grego
PlusManiak
Posty: 52
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: SmartDOM

Post autor: grego »

grego pisze:Ech...
Jeszcze raz: czy operator Plus bierze odpowiedzialność za każde wypowiedziane (napisane ) przez konsultanta słowo?

To proste pytanie, więc odpowiedź brzmi tak czy nie ?

Nagrania rozmowy?
"Z przykrością zawiadamiamy, że z przyczyn technicznych nie jesteśmy w stanie udostępnić nagrania / odsłuchać nagrania / zweryfikować nagrania...
ktry
Szalony PlusManiak
Posty: 212
Rejestracja: 4 maja 2014, o 13:18
Lokalizacja: ZACH-POM

Re: SmartDOM

Post autor: ktry »

Muszę przyznać że nie słyszałem aby któryś operator udostępnił to nagranie ,jeśli konsultant popełnił błąd. Ale w odwrotnej sytuacji to owszem. Z drugiej strony skoro zadają sobie trud ,aby nagrywać to nie po to aby klient korzystał z tego nagrania. Podejrzewam że tylko sądownie to można wyciągnąć ,ale zawsze może być awaria dysku itp.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

grego,
- Departament Reklamacji odsłucha nagranie i na tej podstawie zweryfikuje, czy warunki przedstawione przez konsultanta są zgodne z tymi, które zostały uruchomione na Twoim numerze. Jeśli coś byłoby nie tak, to zostanie to trybem reklamacyjnym naprawione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: SmartDOM

Post autor: grego »

Tak czy nie?
terasabos
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 20 sty 2017, o 22:24

Re: SmartDOM

Post autor: terasabos »

A co z klientami, którzy teraz mają abonament powyżej 100 zł np. 150 rabatowany jako P2 i chcą przedłużyć? Takich abonementów już nie ma, największy jest jakoś 129 zł. Co muszą zrobić, rozwiązać umowę i zawrzeć od nowa?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

grego,

zgodnie z tym co pisała Ewa_Plus decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.

terasabos,
Magda_Plus pisze:terasabos, w przypadku obniżenia opłaty abonamentowej na I Nowej Umowie (P2) traci się zniżki w Programie SmartDOM (SD).
Jeśli chcesz zapoznać się z ofertą, prześlij proszę poprzez ten formularz numer, dla którego chcesz przedłużyć umowę.
Sprawę przekażę do konsultanta DUK, który oddzwoni do Ciebie i wyjaśni daną kwestię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukaszko
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 10 lut 2014, o 14:11

Re: SmartDOM

Post autor: lukaszko »

Magda_Plus pisze:grego, konsultant udziela Ci odpowiedzi na podstawie informacji jakimi dysponuje.
lukaszko pisze:Czy mam czekać na jakiś kontakt w mojej sprawie potwierdzający możliwość skorzystania z oferty?
Czy mam się zdać na konsultantkę która dzwoniła(teoretycznie dziś ma dzwonić)?


Pracownik, który do Ciebie oddzwoni, udzieli Ci wszelkich informacji w sprawie oferty i odpowie na pytania, które mu zadasz.
Dzisiaj dzwoniła ta sama konsultantka co ostatnio(z liberty) nie mogłem rozmawiać i poprosiłem o telefon innego dnia. Czy mam rozumieć że ona reprezentuje DUK? Czy z DUK ma zadzwonić ktoś inny w mojej sprawie?
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: SmartDOM

Post autor: SACZI »

Ewa_Plus pisze:patryk7588, lukaszko,
- poprosiłam DUK o wyjaśnienie tej sytuacji.
Z uzyskanych informacji wynika, że od 06.03.2017 r. zostały wprowadzone dodatkowe oferty specjalne, dzięki którym możliwe będzie obniżenie abonamentu do 39,90 zł na umowie uprawniającej bez rozbijania smartDOM'u.
Nie jest to jednak oferta standardowa, więc w nie wszystkich kanałach sprzedaży będzie dostępna.
Magda_Plus pisze:terasabos, w przypadku obniżenia opłaty abonamentowej na I Nowej Umowie (P2) traci się zniżki w Programie SmartDOM (SD).
grego pisze:-do jakiej kwoty mogę obniżyć abonament aby nie stracić zniżki na drugą usługę?
Zgodnie z regulaminem SmartDOM obniżka abonamentu na umowie uprawniającej powoduje usunięcie zniżek z pozostałych umów objętych Programem (chyba że oferta, jaką otrzymasz będzie dopuszczała taką możliwość w przypadku umowy uprawniającej).
...
No to ta oferta pierwszej umowy za 40 PLN utrzymuje SD, czy go rozwiązuje?
Sami podajecie sprzeczne informacje, które wypływają z zasad promocji.
Oby się nie okazało, że SD przestaje funkcjonować po podpisaniu aneksu.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Tutaj nie ma sprzeczności.
Umowa uprawniająca to P1 (płatne 100%), terasabos pytał o I umowę rabatowaną, czyli P2 (rabat 50%).
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: SmartDOM

Post autor: Magda_Plus »

lukaszko, ponowiłam prośbę o kontakt z Działu Utrzymania Klienta.

SACZI jest dokładnie tak jak napisał patryk7588.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: SmartDOM

Post autor: SACZI »

Czyli dla p1 moge wziasc oferte specjalna za 40pln jednoczesnie utrzymujac rabat 50% na p2.
Kolejna sprawa mi sie nasuwa, czy p2 moge byc umowa bezterminową? - Byloby dobrze nie przedluzac jej.
No i czy do sd z lipca 2015 umozliwia teraz dolaczebie trzeciej umowa z rabatem?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

SACZI pisze:Czyli dla p1 moge wziasc oferte specjalna za 40pln jednoczesnie utrzymujac rabat 50% na p2.
- tak, pod warunkiem, że taką ofertę Ci zaproponuje konsultant DUK.
SACZI pisze:Kolejna sprawa mi sie nasuwa, czy p2 moge byc umowa bezterminową? - Byloby dobrze nie przedluzac jej.
- nie musisz przedłużać umowy P2 aby utrzymać rabat.
SACZI pisze:No i czy do sd z lipca 2015 umozliwia teraz dolaczebie trzeciej umowa z rabatem?
- upustu kwotowego dla umowy P3 nie możesz teraz już uzyskać. Ewentualnie, w ramach smartDOM, byłaby możliwość stworzenia tzw. "Duetu" (dobrania kolejnej umowy z rabatem 50%), czyli takiej oferty, jaką dostał lukaszko kilka dni temu. Ta opcja jest możliwa tylko wtedy, gdy Twoja umowa P1 dotyczy telefonu i kolejna nowa umowa byłaby tego samego rodzaju. Przedłużenie umowy P1 i zawarcie nowej dodatkowej umowy musiałoby nastąpić równocześnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: SmartDOM

Post autor: grego »

A Wy dalej nie rozumiecie?
Wyjaśnię na przykładzie: dwie rozmowy z dwiema różnymi osobami ( konsultant i konsultantka ), rozmowa na temat przedłużenia umowy, dwa odmienne stanowiska w przedmiotowej sprawie.
Które stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem operatora ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

grego,
-każdy kanał obsługi dysponuje innymi ofertami. Zatem oferty przedstawione przez konsultantów mogły się od siebie różnić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: SmartDOM

Post autor: SACZI »

Ewa_Plus pisze:
SACZI pisze:Czyli dla p1 moge wziasc oferte specjalna za 40pln jednoczesnie utrzymujac rabat 50% na p2.
- tak, pod warunkiem, że taką ofertę Ci zaproponuje konsultant DUK.
SACZI pisze:Kolejna sprawa mi sie nasuwa, czy p2 moge byc umowa bezterminową? - Byloby dobrze nie przedluzac jej.
- nie musisz przedłużać umowy P2 aby utrzymać rabat.
SACZI pisze:No i czy do sd z lipca 2015 umozliwia teraz dolaczebie trzeciej umowa z rabatem?
- upustu kwotowego dla umowy P3 nie możesz teraz już uzyskać. Ewentualnie, w ramach smartDOM, byłaby możliwość stworzenia tzw. "Duetu" (dobrania kolejnej umowy z rabatem 50%), czyli takiej oferty, jaką dostał lukaszko kilka dni temu. Ta opcja jest możliwa tylko wtedy, gdy Twoja umowa P1 dotyczy telefonu i kolejna nowa umowa byłaby tego samego rodzaju. Przedłużenie umowy P1 i zawarcie nowej dodatkowej umowy musiałoby nastąpić równocześnie.
Taryfę 40PLN z utrzymaniem SD proponowano mi już na początku listopada ub.r.
Drugiej umowy telefonicznej nie będę w stanie podpisać.
Wobec powyższego, proszę o kontakt konsultanta DUK - patrz priv.
ODPOWIEDZ