Strona 111 z 157

Re: SmartDOM

: 15 maja 2017, o 17:25
autor: Basia_Plus
monkey22,

cieszę się, że udało się pozytywnie zakończyć całą sprawę.

Re: SmartDOM

: 18 maja 2017, o 04:01
autor: Slaw3km
To ja opiszę swój problem.
Złożyłem rezygnację i przeniesienie moich numerów telefonu do Play, ale na krótko przed końcem okresu wypowiedzenia dział DUK przekonał mnie, żeby zostać w Plusie. Niestety okazało się, że ktoś popełnił jakiś błąd i następnego dnia jeden z moich numerów telefonu został przeniesiony do Play (pomimo tego, że telefonicznie przedłużyłem obecną umowę i wycofałem wniosek o rezygnację! Pytałem też o to, czy muszę zrobić coś więcej, ale konsultant twierdził, że wszystko załatwi za mnie).

Z tego powodu utraciłem zniżkę SmartDOM (miałem 38,99zł zniżki na 3 usługę), a ten numer po tygodniu nadal jest w Play i nikt nie wie jak tę sprawę odkręcić. Plus nie tylko nie zagwarantował mi, że odkręcą całą sprawę i przywrócą mój rabat, a jeszcze ostrzega, że będą mogli obciążyć mnie karą za zerwanie umowy!
Jak to jest możliwe skoro cała ta sytuacja jest wynikiem niekompetencji pracownika (wycofanie rezygnacji zostało zarejestrowane w systemie dzień po faktycznej rozmowie, w której przedłużyłem umowy).
Jakieś pomysły co można z tym zrobić? Co rozmowa z BOK to inna odpowiedź. Zarejestrowane mam już 2 zgłoszenia reklamacyjne i zero odpowiedzi. Inny konsultant z DUK obierał zająć się sprawą, ale nie widać żadnego postępu od poniedziałku ;/
Jeżeli Plus nie jest w stanie tego odkręcić do poniedziałku to będę zmuszony wypowiedzieć pozostałe moje usługi ze SmartDOM bo się nie będą opłacały

Re: SmartDOM

: 18 maja 2017, o 11:01
autor: Ewa_Plus
Witaj Slaw3km,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Pisałeś, że złożyłeś już dwie reklamacje w tej sprawie. Masz może numery tych zgłoszeń?

Re: SmartDOM

: 19 maja 2017, o 00:21
autor: Slaw3km
Dostałem numer ostatniego z nich: 14783465

Re: SmartDOM

: 19 maja 2017, o 11:07
autor: Ewa_Plus
Slaw3km,
- dziękuję za numer. Poprosiłam już Departament Reklamacji o jak najszybsze zajęcie się Twoją sprawą.

Re: SmartDOM

: 29 maja 2017, o 22:03
autor: Piotr Długopis
Witam.

Opisze swój problem. W listopadzie 2016r przeniosłem dwa numery abonamentowe z innej sieci do PLUSA na abonament . Obie umowy na te same dane ( oferty 69.99 z telefonami + 10 gb internetu) aktywna e faktura .
Konsultancie telefonicznie i na czacie zapewniali ze jeśli wezmę oba abonamenty na te same dane to na drugi przenoszony numer dostane rabat 10 zł po skończonym okresie promocyjnym 0zł przez pierwsze 6 miesięcy i po tym okresie miałem do końca umowy płacić 129.98 a przyszła mi faktura na 139.99 . Umowy zawierane ONLINE w sklepie plusa , po otrzymaniu faktury bez rabatu udałem się do salonu PLUS w moim mieście , tam pani też powiedziała że rabat mi przysługuje i wysłała reklamację oraz stwierdziła że napewno sprawa się wyjaśni i trzeba poczekać na odpowiedz mailem .

Dziś otrzymałem odpowiedz że reklamacja nie została uznana i rabat mi nie przysługuję .

Bardzo proszę o interwencję w mojej sprawie bo na poprzedniej stronie ktoś opisuje podobny problem i doczytałem że w tamtym przypadku udało się załatwić sprawę .

Zamieszczam screena z jednej rozmowy z konsultantem gdzie czarno na białym pisze mi konsultant ze w takim przypadku dostanę rabat 10zł

Re: SmartDOM

: 30 maja 2017, o 12:35
autor: Basia_Plus
Witaj Piotr Długopis,

złóż ponownie reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Do reklamacji dołącz posiadane screeny rozmów.
Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.

Re: SmartDOM

: 30 maja 2017, o 16:01
autor: Piotr Długopis
Link jaki pani podała nie dziala

Re: SmartDOM

: 30 maja 2017, o 16:18
autor: Basia_Plus
Piotr Długopis,

przepraszam za pomyłkę. Tutaj znajdziesz informacje jak złożyć reklamację: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: SmartDOM

: 30 maja 2017, o 20:40
autor: Piotr Długopis
Basia_Plus pisze:Piotr Długopis,

przepraszam za pomyłkę. Tutaj znajdziesz informacje jak złożyć reklamację: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Wysłałem reklamacje poprzez PLUS online niestety nie było tam żadnej opcji aby dodac załącznik :( ponadto po wykonaniu zlecenia nie dostałem żadnego numeru , tylko pojawiło mi się takie info

30.05.2017 602 *** *** 602 *** *** Wysłanie reklamacji Zrealizowane

Mam screna wysłąnego pisma reklamacyjnego gdzie opisłaem ze posiadam zdjecia rozmowy z konsultantem ale nie mam jak dodac załącznika.

Re: SmartDOM

: 31 maja 2017, o 12:36
autor: Basia_Plus
Piotr Długopis,

podaj proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.

Re: SmartDOM

: 31 maja 2017, o 13:56
autor: Piotr Długopis
Basia_Plus pisze:Piotr Długopis,

podaj proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Wysłałem. Tutaj też nie mogłem dodać załącznika. Gdyby mogła Pani to zrobić to byłbym wdzięczny. Dziękuję

Re: SmartDOM

: 31 maja 2017, o 14:29
autor: Basia_Plus
Piotr Długopis,

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji. Dołączyłam też załącznik, który nam tutaj przesłałeś.

Re: SmartDOM

: 5 cze 2017, o 11:16
autor: grego
grego pisze:
grego pisze:
Magda_Plus pisze:
Twoje spostrzeżenia dotyczące formularza z baneru w moim podpisie przekazałam dalej.
Co "dalej" w tej sprawie?

Więc co "dalej" w tej sprawie? Mija drugi miesiąc już...
Za chwilę minie trzeci miesiąc, co "dalej" ?

Re: SmartDOM

: 5 cze 2017, o 13:13
autor: Basia_Plus
grego,

przepraszam za czas oczekiwania.
Na tę chwilę formularz został ujednolicony i używamy tego, który znajduje się na stronie Plusa. Dla ułatwienia zamieściliśmy go już w naszym podpisie.