Strona 112 z 157

Re: SmartDOM

: 7 cze 2017, o 13:33
autor: pafcioo
Czy abonament 1 złotych za internet mobilny w SmartDom jest na cały okres umowy - 24 miesiące? Mam trzy usługi a internet 5 Gb miał być za 1 złotych. Po pół roku od podpisania umowy otrzymałem fakturę na 19,99 złotych za tą usługę. Sama karta bez urządzenia.

Re: SmartDOM

: 7 cze 2017, o 14:28
autor: Ewa_Plus
pafcioo,
- jakie dokładnie umowy posiadasz w ramach smartDOM i kiedy były one podpisywane?

Re: SmartDOM

: 7 cze 2017, o 19:37
autor: pafcioo
Umowy podpisane 25 stycznia 2017r - przeniesienie numeru z T-Mobile. Internet - Ja+Internet LTE 5 Gb (1ML01) tylko SIM, telefon - JA + 59,99 (15F3T), Cyfrowy Polsat abonament 90 złotych. Telefon jako druga usługa - abonament za połowę, internet 5 Gb jako trzecia usługa za 1 zł.

Re: SmartDOM

: 8 cze 2017, o 12:03
autor: Basia_Plus
pafcioo,

złóż proszę reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.

Przedłużenie umowy na trzy usługi-problemy z Plusem i CP

: 8 cze 2017, o 19:11
autor: Tomek1
Chciałbym poprosić o pomoc
Mam zarejestrowane w plusie dwa numery abonamentowe -numer głosowy i numer internetowy.
Korzystam też programu Smart Dom
Numer głosowy jako podstawowy, internet zniżka - 50 % oraz usług tv w CP ze zniżką 48,90 zł
W maju przedłużałem umowę przez DUK na numery Plus-a. Dostałem zapewnienie,że przedłużając umowę na warunkach wskazanych przez konsultanta zachowuję wszystkie uprawnienia programu smartdom. Potem podpisałem aneks do umowy z CP mając pewność,że warunki działania programu Smartdom zostały zachowane. Dziś na pytanie o potwierdzenie programu smartdom w CP dostałem poniższą wypowiedź.


Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że warunkiem uczestnictwa i korzystania z przywilejów, jakie niesie za sobą Program „smartDOM - Telewizja, Internet, Telefon” jest spełnienie wszystkich postanowień Regulaminu, w szczególności posiadanie Umowy uprawniającej do udziału w promocji na warunkach, określonych w Regulaminie.

Weryfikacja uprawnień do korzystania z przywilejów oraz przyznawanie profitów dokonywane jest odrębnie dla każdego okresu rozliczeniowego i dla każdej z posiadanych umów, do których zastosowanie ma niniejszy Regulamin.

W związku ze zmianą Umowy objętej promocją, powodującą obniżenie miesięcznego zobowiązania na usłudze telefonicznej w sieci Plus, poniżej określonego w Regulaminie poziomu nastąpiła utrata możliwość korzystania z przywilejów Programu „smartDOM - Telewizja, Internet, Telefon”.




W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.

Z poważaniem,
______________________________________
Mxxxx Xxxxx
Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa
tel.: 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77
kontakt@cyfrowypolsat.pl
http://www.cyfrowypolsat.pl

Czuję się jako kilkunastoletni klient PLUS-a oraz 3- letni CP poważnie wprowadzony w błąd.
Przepraszam,ze zamieszczam tę informację na forum ale szukam skutecznej pomocy a może dla innych stałych klientów plusa będzie to też istotne,że takie rzeczy bywają.

Re: Przedłużenie umowy na trzy usługi-problemy z Plusem i CP

: 8 cze 2017, o 19:31
autor: habish
Do jakiej kwoty obniżyłeś abonament w Plusie?

Jeśli dokonałeś tego przez DUK, czyli za pomocą połączenia telefonicznego, i jesteś pewny że konsultant DUK zapewniał Cię że mimo obniżenia abonamentu utrzymasz rabaty w programie SmartDom, to składają reklamację a w jej podstawie odwołaj się do rozmowy przeprowadzonej z konsultantem DUK, podaj datę oraz chociaż orientacyjnie godzinę tej rozmowy.

Gdy już będziesz miał numer reklamacji podaj go tutaj, jutro Specjalista mam nadzieję że przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Były już takie przypadki na forum więc głowa do góry. :-)


Jak złożyć reklamację: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344

Re: SmartDOM

: 8 cze 2017, o 22:44
autor: pafcioo
Zgłosiłem reklamację. Nie dostałem numeru zgłoszenia. Napisałem z Plus online ze swojego konta - konto i formalności - zgłoszenie reklamacji. Nie wiem czy będzie przyjęte bo nie dostałem potwierdzenia. W którym miejscu na stronie Plusa jeszcze można napisać reklamację?

Re: SmartDOM

: 9 cze 2017, o 10:22
autor: Basia_Plus
Tomek1,

do jakiej kwoty obniżyłeś abonament przedłużając umowę?
Czy zgodnie z sugestią Patryka7588, złożyłeś ponownie reklamację w tej sprawie?


pafcioo,
pafcioo pisze:Zgłosiłem reklamację
podaj proszę numer telefonu, którego zgłoszenie dotyczy poprzez ten formularz.

Re: SmartDOM

: 9 cze 2017, o 10:32
autor: pafcioo
Próbuję wysłać numer na pw ale nie mogę, jakaś blokada. Nie chcę podawać na forum.

Re: SmartDOM

: 9 cze 2017, o 10:40
autor: Basia_Plus
pafcioo,
pafcioo pisze:Próbuję wysłać numer na pw ale nie mogę, jakaś blokada.
wybierz proszę wyślij wiadomość e-mail do Basia_Plus, nie prywatną wiadomość.

Re: SmartDOM

: 9 cze 2017, o 11:04
autor: pafcioo
Wysłałem numer na maila. Składałem dwie reklamacje. Jedna dotyczy internetu za 1 złotych, za który dostałem fakturę na 19,99 zł. Druga to naliczenie 0,32 złote za połączenia chociaż rozmowy na komórkowe i stacjonarne mam darmowe.

Re: SmartDOM

: 9 cze 2017, o 12:03
autor: Basia_Plus
pafcioo,

sprawdź pocztę.

Re: SmartDOM

: 9 cze 2017, o 12:24
autor: pafcioo
Dziękuję za pomoc.

Re: SmartDOM

: 14 cze 2017, o 10:59
autor: Angest
Witam
Jako pierwszą usługę mam zarejestrowany numer do rozmów w abonamencie 69zł umowa do 16.08.2017, druga usługa to numer internetowy z 50% zniżką do 22.12.2018, a trzecia usługa to pakiet polsatu - umowa już na czas nieokreślony.
Czy jeśli przedłużę umowę na pierwszą usługę w niższym abonamencie niż 69zł to stracę zniżkę na drugą i trzecią usługę???

Mam też numer firmowy i tu pierwsza usługa to telefon z opłatą 97 brutto a druga usługa to internet z 50% zniżką. I takie samo pytanie - czy mogę przedłużyć pierwszą umowę na niższy abonament bez utraty zniżki na drugą usługę???

Re: SmartDOM

: 14 cze 2017, o 11:27
autor: Ewa_Plus
Angest,
- istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką zaproponował i zaznaczył, że nie stracisz rabatów, to tak będzie.