Strona 123 z 157

Re: SmartDOM

: 25 paź 2017, o 10:42
autor: cocodrillo1
Dzień dobry,

proszę o informację, czy w trakcie trwania umowy można zmienić nr telefonu do którego został przypisany rabat na Cyfrowy Polsat z programu Smartdom?
Mam dwa abonamenty w Plusie ( Ja+ 79.99 oraz Ja+69.99). Do pierwszego został dopisany rabat (nie miałem na to wpływu). Ta pierwsza umowa kończy się wcześniej niż umowa z CP, druga później. Tego pierwszego telefonu będzie niebawem używać moja córka, która nie potrzebuje tak dużego abonamentu. Chciałbym go początkiem przyszłego roku, kiedy pojawi się taka możliwość ze strony Plusa, zmienić (obniżyć) a rabat przypisać do tego drugiego abonamentu. Da się to zrobić?
dziękuję i pozdrawiam

Re: SmartDOM

: 25 paź 2017, o 10:53
autor: Ewa_Plus
Witaj cocodrillo1,
- obniżając abonament stracisz rabat smartDOM, nie można go przenieść na inny numer.
Jeśli na tym drugim numerze będziesz przedłużał umowę, to możesz na nowo zostać objęty programem smartDOM i otrzymać rabat (o ile będą spełnione warunki co do umowy uprawniającej).

Re: SmartDOM

: 25 paź 2017, o 11:00
autor: cocodrillo1
Dziękuję Ewa_Plus. Czy gdybym obniżył ten pierwszy abonament (teraz płace 69.99 z zieloną fakturą) do 49.90 też stracę rabat?

Re: SmartDOM

: 25 paź 2017, o 11:15
autor: Ewa_Plus
cocodrillo1,
- jeśli będziesz przedłużał umowę przez nasz Dział Utrzymania Klienta (DUK), to jest szansa, że będzie można obniżyć abonament do 49,90 zł i zachować rabat. Musi to być jednak specjalna, dedykowana oferta. Konsultant DUK sprawdzi, czy jest dostępna dla Twojego numeru.
Skoro miałeś zamiar przedłużyć umowę z początkiem roku, to zapewne do końca kontraktu zostało Ci mniej niż 6 m-cy. Jeśli podesłałbyś mi ten numer przez formularz wraz z numerem kontaktowym (jeśli jest inny), to mogę zlecić kontakt naszego pracownika, który sprawdzi dostępne dla Ciebie oferty.

Re: SmartDOM

: 25 paź 2017, o 11:32
autor: cocodrillo1
Początkiem roku zaczyna się ten 6-cio miesięczny okres do końca kontraktu. Wtedy się zgłoszę do Was z prośbą o pomoc.
Jeszcze jedna kwestia. Co dzieje się z umową abonamentową po zakończeniu kontraktu? Rozumiem, że przechodzi na czas nieokreślony. Czy wysokość abonamentu się zmienia? Jaki jest okres wypowiedzenia?

Dziękuję za wyjaśnienia, pozdrawiam serdecznie.

Re: SmartDOM

: 25 paź 2017, o 11:58
autor: Ewa_Plus
cocodrillo1,
- zgadza się, po zakończeniu kontraktu umowa przechodzi na czas nieokreślony. Wysokość abonamentu Ci się nie zmieni.
Okres wypowiedzenia to 30 dni, które liczone są od pierwszego dnia Twojego cyklu.

Re: SmartDOM

: 25 paź 2017, o 16:52
autor: slaveq
Szanowna Pani.
Jestem użytkownikiem SD, jego pierwszej edycji. Umowa uprawniająca to CP, druga umowa to internet (50%) i trzecia telefon z taką zniżką, że za abo płacę 1 zł. Czy można do mojej oferty dołożyć jeszcze jeden numer? Jakie wtedy dostanę zniżki?
Z poważaniem. SK.

Re: SmartDOM

: 25 paź 2017, o 18:00
autor: Marta_Plus
slaveq,

jaka dokładnie usługa interesuje Cię? Chodzi o dodatkową ofertę w Plus Abonament?

Re: SmartDOM

: 26 paź 2017, o 12:05
autor: slaveq
Tak. Chciałbym dołożyć do SM jeszcze jeden abonament telefoniczny.

Re: SmartDOM

: 26 paź 2017, o 13:02
autor: Basia_Plus
slaveq,
slaveq pisze:jeszcze jeden abonament telefoniczny.
możesz uzyskać dodatkowy benefit w postaci 10 zł upustu na abonament, zgodnie z paragrafem 2 Regulaminu Programu smartDOM https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf.
Rabat zostanie naliczony jeśli spełniona zostanie wysokość abonamentu i żadna inna usługa nie jest rabatowana tym benefitem.

Na wniosek CP zmiany w rabatowaniu SmartDom

: 27 paź 2017, o 20:03
autor: largo
Ze względu na propozycję Cyfrowego Polsatu o zmianę rabatowego 2-go produktu z CP zmieniono na abonament w Plusie... Zgodziłem się z miesięcznym zawieszenie rabatu bo na abonament miałem 100% rabatu ale od kolejnego miesiąca miało być 50% rabatu. Ale Plus jak to Plus ma w dupie ustalenia miedzy "firmami" naliczył mi 100% abonamentu. Po rozmowie z BOK CP stwierdzili że rabat powinien być za to BOK Plusa umył ręce napisz Pan reklamacje "może" się uda a może nie ale polecono mi zapłacić CAŁĄ FAKTURĘ, zapłaciłem po czym Plus uznał reklamację i obniżył abonament za telefon o 50% (30zł) faktura opoiewa na -30,00zł płatna do 2.10 (we wniosku wnioskowałem o zrobienie nadpłaty) - Faktura korygująca wystawiona 18.10 a dziś jest 27.10 i nadpłaty nie widać ani nie słychać...

PLUS MOŻE PRZETRZYMYWAĆ PIENIĄDZE SWOICH KLIENTÓW - ALE JAK KLIENT NIE ZAPŁACI W TERMINIE TO GROŻĄ KOMORNIKIEM itp.

A jak bym chciał zwrotu na konto prywatne to musiał bym sie PROSIĆ by łaskawie oddali pieniądze które wyłudzają "błędem systemu" musiał bym ile czekać czy może składać "REKLAMACJE" REKLAMACJI?


Naprawdę WSTYD dla PLUSA tak działając nie swoimi pieniędzmi !!!

Re: SmartDOM

: 30 paź 2017, o 11:17
autor: Marta_Plus
largo,

przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli powstała nadpłata na koncie z tytułu rozpatrzonej reklamacji, to zostanie ona uwidoczniona na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy i przeznaczona na poczet przyszłych zobowiązań.
largo pisze:A jak bym chciał zwrotu na konto prywatne to musiał bym sie PROSIĆ by łaskawie oddali pieniądze które wyłudzają "błędem systemu" musiał bym ile czekać czy może składać "REKLAMACJE" REKLAMACJI?
W tej sprawie skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta lub wyślij pytanie na adres: bok@plus.pl.

Re: SmartDOM

: 30 paź 2017, o 20:41
autor: largo
Skoro została wystawiona faktura "korygująca" kwota powinna być widoczna na koncie abonenta jako nadpłata... To PLUS zawalił jak zawsze z rozliczeniem a teraz ma problem ze zwrotem... Jak to piszą w możliwie najkrótszym czasie zostanie zrobiona nadpłata dziś mija kolejny dzień...

Co do zwrotu nadpłaty :
Żeby Plus zrobił zwrot na PRYWATNE KONTO musi powstać NADPŁATA na koncie abonenta - do czasu kiedy nie ma nadpłaty na koncie abonenta nie ma możliwości ZWROTU pieniędzy na konto bankowe klienta...

TERAZ rozumiem politykę PLUS-a wykorzystuje NIE SWOJE PIENIĄDZE jak najdłużej się da dla własnych celów i korzyści a klient może "czekać" ale jak klient ZALEGA kilka dni to już "straszymy" komornikiem.

Re: SmartDOM

: 31 paź 2017, o 07:02
autor: ssiwiec
Witam, już niedługo kończą mi się umowy na telefon i telewizję w ramach SD. Proszę o kontakt pracownika DUK w sprawie przedstawienia oferty na przedłużenie.

Pozdrawiam

Re: SmartDOM

: 31 paź 2017, o 11:36
autor: Marta_Plus
Witaj ssiwiec,

wysłałam Ci wiadomość w sprawie zlecenia prośby o kontakt naszego pracownika DUK – sprawdź proszę pocztę. :->