Strona 128 z 157
Re: SmartDOM
: 13 gru 2017, o 12:51
autor: Marta_Plus
zif,
jeśli chodzi o pierwszą edycję Programu smartDOM, to było tu kilka odsłon regulaminu, który określał warunki utraty rabatów. Konsultant mający wgląd w konto, mógłby zweryfikować, jak dana kwestia wygląda w Twoim przypadku. Prześlij proszę w tej sprawie maila pod adres
bok@plus.pl. Podaj mi później numer referencyjny zgłoszenia - przyśpieszę odpowiedź.
Re: SmartDOM
: 13 gru 2017, o 13:30
autor: zif
Dziękuję, zgłoszenie poszło. [Zagadnienie: 171213-000949]
edit: już dostałem odpowiedź - mogę spokojnie rozwiązać umowę nieobjętą SmartDomem, i rabaty pozostaną. No, to teraz tylko czekam na kolejny telefon od konsultanta :)
Re: SmartDOM
: 13 gru 2017, o 15:46
autor: Marta_Plus
zif,
dziękuję za informację.
zif pisze:No, to teraz tylko czekam na kolejny telefon od konsultanta :)
Może zaproponuje coś w zamian...
poszerzenie smartdom o internet
: 14 gru 2017, o 23:33
autor: Rudder
Posiadam U Panśtwa oferte smartdom (abonament i CP). Obecnie myślę nad poszerzeniem oferty smartdom o 3 usługę-internet. Co mogłibyście mi Państwo doradzić w tej kwestii ? Jaką miałbym jakość i ilość łącza jesli usługa byłaby aktywowana w Sierosław/ Gmina Tarnowo Podgórne ?
Re: SmartDOM
: 15 gru 2017, o 13:18
autor: Marta_Plus
Rudder,
kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?
Rudder pisze: Jaką miałbym jakość i ilość łącza jesli usługa byłaby aktywowana w Sierosław/ Gmina Tarnowo Podgórne ?
Orientacyjny zasięg sieci w podanej lokalizacji możesz sprawdzić na stronie:
http://www.plus.pl/mapa-zasiegu. Oczywiście moc sygnału może być zmienna - w specyficznych wypadkach uzależniona jest na przykład od topografii terenu i zabudowy. Jakość usług określa §5
Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Abonament. Przez okres 2 miesięcy możesz przetestować nasz Internet, więcej informacji na ten temat znajdziesz
tutaj.
Re: SmartDOM
: 15 gru 2017, o 20:48
autor: Rudder
Do programu smartdom przystąpiłem w Sierpniu 2014 roku.
Re: SmartDOM
: 18 gru 2017, o 11:39
autor: Basia_Plus
Rudder,
zgodnie z regulaminem programu smartDOM
http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1. punkt 7 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu promocyjnego w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu smartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust promocyjny/Benefit na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
Cesja umowy na firmę
: 22 gru 2017, o 13:46
autor: pawelprzet
Dzień dobry.
Obecnie posiadam 3 umowy w programie smartDOM (nr główny, internet z 50% zniżki i drugi nr ze zniżką 10zł).
Chciałbym wykonać cesję wszystkich trzech umów na swoją firmę. Czy istnieje możliwość dokonania tego w taki sposób, abym nie stracił posiadanych zniżek?
Re: SmartDOM
: 22 gru 2017, o 14:03
autor: Marta_Plus
Witaj pawelprzet,
czy masz na myśli przepisanie numerów na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
Re: SmartDOM
: 22 gru 2017, o 15:05
autor: pawelprzet
Dokładnie tak.
Re: SmartDOM
: 22 gru 2017, o 15:29
autor: Marta_Plus
pawelprzet,
w takim wypadku, ta zmiana (nie jest to cesja, czyli przepisanie telefonu z osoby indywidualnej na inną osobę lub spółkę cywilną) nie będzie mieć wpływu na utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM.
Re: SmartDOM
: 22 gru 2017, o 15:52
autor: pawelprzet
Dziękuję.
A czy można to zrobić bez wychodzenia z domu?
Re: SmartDOM
: 22 gru 2017, o 16:25
autor: Marta_Plus
pawelprzet,
pawelprzet pisze:A czy można to zrobić bez wychodzenia z domu?
oczywiście. Informacje na temat sposobu dokonania takiej zmiany znajdziesz
tutaj.
Re: SmartDOM
: 27 gru 2017, o 22:17
autor: Szymon6555
Dzień dobry,
Obecnie posiadam telefon w abonamencie 49.99 i internet ze zniżką 50% - smartdom. Brałem je w Maju 2017. Chciałbym do tego dobrać jeszcze tv z pakietem max - czy mogę załapać się na jakieś zniżki?
Wcześniej było coś takiego, że 3 produkt był za 1zł. W maksymalnym pakiecie była zniżka 19.99.
A teraz jak jest?
Pozdrawiam.
Re: SmartDOM
: 28 gru 2017, o 11:38
autor: Joanna_Plus
Witaj
Szymon6555,
w aktualnej odsłonie programu smartDom na trzeci produkt udzielany jest rabat w wysokości 18,99 zł (z VAT). Nowa umowa musi zostać zawarta na okres minimum 24 miesięcy. Szczegóły w regulaminie:
http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf .