Strona 129 z 157

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 11:25
autor: gopher
witam
proszę o odpowiedź na 2 pytania.
Mam pakiet smartdom z pierwszej edycji:
-umowa uprawniająca abo telefoniczne za 69,99
-umowa 50% internet LTE za 99,99 -po rabacie 49zł
-3 umowa za 1 zł abo tel za 59,99

na umowie uprawniającej kończy sie za 4 miesiące umowa i tu moje pierwsze pytanie.
1.czy mogę przedłużyć te umowę ale z obniżką abonamentu do 49,99 z telefonem ale tak aby nie stracić zniżek na umowy 2i3?

oraz 2 pytanie czy ewentualne wypowiedzenie umowy nr 2 (internet lte rabatowanej 50%) spowoduję ze umową rabatowaną 50% stanie sie umowa nr 3 (aktualnie rabatowana do 1zł)

dziękuje za odpowiedź

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 13:38
autor: Zbyf
Mam SmartDom 3 (kolejno: telefon, telewizja, internet). Za abonament z telefonem w Plusie płacę 69,99 zł (Ja+79,99 do lipca 2018). Zaproponowano mi przedłużenie umowy w Plusie na abonament bez telefonu za 49,99 zł na 31 miesięcy w tym pierwsze 3 miesiące za 0 zł. Czy stracę zniżki za telewizję i internet w Smartdom ?

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 13:58
autor: Basia_Plus
Witaj gopher,
gopher pisze:1.czy mogę przedłużyć te umowę ale z obniżką abonamentu do 49,99 z telefonem ale tak aby nie stracić zniżek na umowy 2i3?
istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do kwoty 39,90 zł bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant taką ofertę Ci zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
gopher pisze:oraz 2 pytanie czy ewentualne wypowiedzenie umowy nr 2 (internet lte rabatowanej 50%) spowoduję ze umową rabatowaną 50% stanie sie umowa nr 3 (aktualnie rabatowana do 1zł)
Nie. Umowa, która jest obecnie trzecia w Programie smartDOM, nie będzie po rozwiazaniu umowy na internet umową rabatowaną 50%.

Zbyf,

zgodnie z tym co pisałam wyżej, istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do kwoty 39,90 zł bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant taką ofertę Ci zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 14:12
autor: Zbyf
Zaproponowano mi przedłużenie umowy w Plusie na abonament bez telefonu za 49,99 zł po obniżce za zielona fakturę, czyli abonament za 59,99 zł , tak zrozumiałem.

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 14:43
autor: Basia_Plus
Zbyf,

w ramach wybranych ofert, które są proponowane przez konsultanta, możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką zaproponował i zaznaczył, że nie stracisz rabatów, to tak będzie.

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 16:48
autor: maciek77
Witam, przedłużyłem umowę w Plusie i nie nalicza mi rabatu. Wcześniej przedłużałem umowę w CP, ale abonament jest wyższy niż wcześniej (3 miesiące za darmo). Pisałem reklamację przez ich stronę ale bez odzewu, a już druga faktura przyszła bez rabatu. Miał ktoś podobny problem?

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 17:05
autor: Basia_Plus
Witaj maciek77,
maciek77 pisze:Pisałem reklamację przez ich stronę ale bez odzewu,
jeśli reklamacja była składana do CP, proszę o kontakt z CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp.

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 17:10
autor: maciek77
W Plusie.

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 17:14
autor: Basia_Plus
maciek77,

czy posiadasz numer zgłoszenia reklamacyjnego?

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 17:32
autor: maciek77
Basia_Plus pisze:maciek77,

czy posiadasz numer zgłoszenia reklamacyjnego?
Niestety nie.

Re: SmartDOM

: 29 gru 2017, o 17:54
autor: Basia_Plus
maciek77,

podaj proszę numer telefonu, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz.

Re: SmartDOM

: 30 gru 2017, o 20:25
autor: ritkam
Witam.

Jestem już mega zła. Wiecznie mam problemy z punktem plusa. Jakiś czas temu brałam internet. Co innego mi zaproponowała Pani tam pracująca co innego wyszło. Sprawę rozwiązałam na własną rękę dzięki pomocy FORUM.
Teraz znowu problem. Mam abonament, drugi produkt internet i miesiąc temu dobrałam Cyfrowy Polsat jako 3 produkt. Wybrałam opcję 19,99 po rabacie za 1 zł za miesiąc. No i teraz przyszło , że mam nie zapłaconą fakturę na uwaga 59,98 za miesiąc !!!! Oczywiście zadzwoniłam do Polsatu. Sprawa jest w toku. Ale uważam że błąd po raz kolejny popełniły osoby pracujące w punkcie PLUSA. To już jest męczące. Jakąkolwiek nie wezmę usługę w plusie zawsze jest coś nie tak. To też zajmuje mój czas, moje nerwy i pieniądze. Zastanawiam się nad wniesieniem skargi bo ile razy można popełniać te same błędy ?

Re: SmartDOM

: 31 gru 2017, o 17:44
autor: kogus78
Witam.

Mam już telefon w Plusie, jako drugą usługę SmartDom mam telewizję.
Jak dołączyć trzecią usługę - Internet mobilny, bez urządzenia ?

Re: SmartDOM

: 2 sty 2018, o 11:16
autor: Ewa_Plus
Witaj ritkam,
- kiedy podpisywane były umowy pierwsze dwie umowy (kiedy przystąpiłaś do programu SmartDOM)? Jaka dokładnie jest wartość abonamentu na umowie za telewizję po odliczeniu opłat dodatkowych (np. multiroom).

Witaj kogus78,
- kiedy przystąpiłeś do programu SmartDOM? Czyli kiedy podpisana była druga umowa, na którą masz rabat 50%.

Re: SmartDOM

: 2 sty 2018, o 17:55
autor: kogus78
Druga umowa na telewizję, została podpisana w listopadzie 2017 roku.