Strona 130 z 157

Re: SmartDOM

: 2 sty 2018, o 18:55
autor: Basia_Plus
kogus78,
kogus78 pisze:Jak dołączyć trzecią usługę - Internet mobilny, bez urządzenia ?
jeśli spełniasz warunki Programu smartDOM i podpiszesz umowę na internet, wówczas otrzymasz rabat w kwocie 18,99 zł na abonament. Szczegóły w regulaminie http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf.

Re: SmartDOM

: 2 sty 2018, o 21:02
autor: malymephisto
Witam

Obecnie mam abonament : Ja+ do wszystkich bez konca IV - tylko sim dla stałych klientów - oferta specjana 39,00 - upust za e-fakture = 29,00 zl ( zawarta 13.03.2017)
Czy jest mozliwość zwiekszenia abonamentu(jesli tak jaka minimalna kwota z uwzglednieniem rabatu za e-fakture) zeby miec rabat 50% na pakiet telewizji premium max + 3x multiroom

Pozdrawiam

Re: SmartDOM

: 3 sty 2018, o 13:57
autor: Marta_Plus
Witaj malymephisto,

przykro mi, ale nie ma możliwości migracji na wyższy plan taryfowy, ponieważ nie jest on dostępny w Twojej promocji.

Re: SmartDOM

: 3 sty 2018, o 18:11
autor: malymephisto
Marta_Plus pisze:Witaj malymephisto,

przykro mi, ale nie ma możliwości migracji na wyższy plan taryfowy, ponieważ nie jest on dostępny w Twojej promocji.
A gdybym mial drugi numer (na ten sam PESEL) w Plusie tez za 29,00 to czy mozna sumowac wartosci dwoch abonamentow do SD?

Re: SmartDOM

: 3 sty 2018, o 18:35
autor: Basia_Plus
malymephisto,

wysokość abonamentu liczona jest na jedną kartę SIM. Dopiero przy przedłużaniu umowy będzie można zmienić abonament.

Re: SmartDOM

: 15 sty 2018, o 14:44
autor: lodyga
Basiu lub Joanno czy możecie mi udzielić informacji do którego z moich dwóch numerów przypisany jest SMART dom?
Chciałabym z jednym przejść na kartę a nie rezygnować ze zniżki TV.

Re: SmartDOM

: 15 sty 2018, o 14:57
autor: Basia_Plus
lodyga,

z poziomu forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Wyślij proszę zgłoszenie w tej sprawie na bok@plus.pl, a nam podaj tutaj numer zgłoszenia.

Re: SmartDOM

: 15 sty 2018, o 15:21
autor: lodyga
Zagadnienie : 180115-001210 :)

Re: SmartDOM

: 15 sty 2018, o 15:31
autor: Basia_Plus
lodyga,

poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Re: SmartDOM

: 23 sty 2018, o 11:25
autor: killer___
Witam,
Mam u Państwa internet oraz TV w programie smardom2. Chciałbym przenieść z innej sieci telefon w abonamencie. Czy mogę skorzystać z programu SmartDom? W której odsłonie? Na jakich zasadach?
Rozumiem, że żeby skorzystać ze Smartdom3 musiałbym rozwiązać umowę na TV. Czy jest jakiś okres karencji, w którym nie mogę podpisać nowej umowy na TV?
Pozdrawiam

Re: SmartDOM

: 23 sty 2018, o 11:42
autor: Basia_Plus
Witaj killer___ ,

kiedy zostały zawarte umowy objęte Programem smartDOM?

Re: SmartDOM

: 23 sty 2018, o 11:47
autor: killer___
Umowa na TV:
Data wejścia w życie umowy / zmiany: 24.06.2015
Informacje dodatkowe: Kontrakt połączony w ramach Superoferta 2 w SmartDOM2 - produkt rabatowany jako drugi

Umowa na Internet, który jest usługą podstawową była przedłużana później, wydaje mi się, że w okolicach 11.2016.

EDYCJA:

Umowa na TV skończyła się w grudniu 2017, teraz jest na czas nieokreslony.

Re: SmartDOM

: 23 sty 2018, o 12:17
autor: Basia_Plus
killer___,

zgodnie z regulaminem programu smartDOM: http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1. punkt 7 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu promocyjnego w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu smartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust promocyjny/Benefit na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.

Re: SmartDOM

: 23 sty 2018, o 12:23
autor: killer___
Czyli musiałbym wypowiedzieć umowe na TV? Czy jest jakiś okres karencji na podpisanie nowej umowy?
Czy na nowy nr mogę uzyskać rabat w ofercie smartdom2? Czy mogę na nowy nr dostać jakiś inny rabat?

Re: SmartDOM

: 23 sty 2018, o 13:37
autor: Basia_Plus
killer___,
killer___ pisze:Chciałbym przenieść z innej sieci telefon w abonamencie
przenosząc numer z innej sieci, możesz otrzymać upust w kwocie 10 zł. Rabat zostanie naliczony jeśli spełniona zostanie wysokość abonamentu i żadna inna usługa nie jest rabatowana tym benefitem.
killer___ pisze:Czyli musiałbym wypowiedzieć umowe na TV? Czy jest jakiś okres karencji na podpisanie nowej umowy?
Jeśli zdecydujesz się na rozwiązanie obecnej umowy na TV i ponownie przystąpisz do Programu smartDOM3, wówczas na Nową Umowę I, otrzymasz 50% rabatu na abonament. Na Nową Umowę II naliczony zostanie Upust promocyjny w kwocie 18,99 zł.
killer___ pisze:Czy jest jakiś okres karencji na podpisanie nowej umowy?
Możesz podpisać ją dopiero po rozwiązaniu obecnej umowy.