jeśli spełniasz warunki Programu smartDOM i podpiszesz umowę na internet, wówczas otrzymasz rabat w kwocie 18,99 zł na abonament. Szczegóły w regulaminie http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf.kogus78 pisze:Jak dołączyć trzecią usługę - Internet mobilny, bez urządzenia ?
SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
kogus78,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 7 lut 2015, o 09:13
Re: SmartDOM
Witam
Obecnie mam abonament : Ja+ do wszystkich bez konca IV - tylko sim dla stałych klientów - oferta specjana 39,00 - upust za e-fakture = 29,00 zl ( zawarta 13.03.2017)
Czy jest mozliwość zwiekszenia abonamentu(jesli tak jaka minimalna kwota z uwzglednieniem rabatu za e-fakture) zeby miec rabat 50% na pakiet telewizji premium max + 3x multiroom
Pozdrawiam
Obecnie mam abonament : Ja+ do wszystkich bez konca IV - tylko sim dla stałych klientów - oferta specjana 39,00 - upust za e-fakture = 29,00 zl ( zawarta 13.03.2017)
Czy jest mozliwość zwiekszenia abonamentu(jesli tak jaka minimalna kwota z uwzglednieniem rabatu za e-fakture) zeby miec rabat 50% na pakiet telewizji premium max + 3x multiroom
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj malymephisto,
przykro mi, ale nie ma możliwości migracji na wyższy plan taryfowy, ponieważ nie jest on dostępny w Twojej promocji.
przykro mi, ale nie ma możliwości migracji na wyższy plan taryfowy, ponieważ nie jest on dostępny w Twojej promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 7 lut 2015, o 09:13
Re: SmartDOM
A gdybym mial drugi numer (na ten sam PESEL) w Plusie tez za 29,00 to czy mozna sumowac wartosci dwoch abonamentow do SD?Marta_Plus pisze:Witaj malymephisto,
przykro mi, ale nie ma możliwości migracji na wyższy plan taryfowy, ponieważ nie jest on dostępny w Twojej promocji.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
malymephisto,
wysokość abonamentu liczona jest na jedną kartę SIM. Dopiero przy przedłużaniu umowy będzie można zmienić abonament.
wysokość abonamentu liczona jest na jedną kartę SIM. Dopiero przy przedłużaniu umowy będzie można zmienić abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Basiu lub Joanno czy możecie mi udzielić informacji do którego z moich dwóch numerów przypisany jest SMART dom?
Chciałabym z jednym przejść na kartę a nie rezygnować ze zniżki TV.
Chciałabym z jednym przejść na kartę a nie rezygnować ze zniżki TV.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
lodyga,
z poziomu forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Wyślij proszę zgłoszenie w tej sprawie na bok@plus.pl, a nam podaj tutaj numer zgłoszenia.
z poziomu forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Wyślij proszę zgłoszenie w tej sprawie na bok@plus.pl, a nam podaj tutaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
lodyga,
poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
Mam u Państwa internet oraz TV w programie smardom2. Chciałbym przenieść z innej sieci telefon w abonamencie. Czy mogę skorzystać z programu SmartDom? W której odsłonie? Na jakich zasadach?
Rozumiem, że żeby skorzystać ze Smartdom3 musiałbym rozwiązać umowę na TV. Czy jest jakiś okres karencji, w którym nie mogę podpisać nowej umowy na TV?
Pozdrawiam
Mam u Państwa internet oraz TV w programie smardom2. Chciałbym przenieść z innej sieci telefon w abonamencie. Czy mogę skorzystać z programu SmartDom? W której odsłonie? Na jakich zasadach?
Rozumiem, że żeby skorzystać ze Smartdom3 musiałbym rozwiązać umowę na TV. Czy jest jakiś okres karencji, w którym nie mogę podpisać nowej umowy na TV?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj killer___ ,
kiedy zostały zawarte umowy objęte Programem smartDOM?
kiedy zostały zawarte umowy objęte Programem smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Umowa na TV:
Data wejścia w życie umowy / zmiany: 24.06.2015
Informacje dodatkowe: Kontrakt połączony w ramach Superoferta 2 w SmartDOM2 - produkt rabatowany jako drugi
Umowa na Internet, który jest usługą podstawową była przedłużana później, wydaje mi się, że w okolicach 11.2016.
EDYCJA:
Umowa na TV skończyła się w grudniu 2017, teraz jest na czas nieokreslony.
Data wejścia w życie umowy / zmiany: 24.06.2015
Informacje dodatkowe: Kontrakt połączony w ramach Superoferta 2 w SmartDOM2 - produkt rabatowany jako drugi
Umowa na Internet, który jest usługą podstawową była przedłużana później, wydaje mi się, że w okolicach 11.2016.
EDYCJA:
Umowa na TV skończyła się w grudniu 2017, teraz jest na czas nieokreslony.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, o 11:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Powód: połączono posty- post pod postem
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
killer___,
zgodnie z regulaminem programu smartDOM: http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1. punkt 7 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu promocyjnego w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu smartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust promocyjny/Benefit na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
zgodnie z regulaminem programu smartDOM: http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1. punkt 7 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu promocyjnego w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu smartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust promocyjny/Benefit na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Czyli musiałbym wypowiedzieć umowe na TV? Czy jest jakiś okres karencji na podpisanie nowej umowy?
Czy na nowy nr mogę uzyskać rabat w ofercie smartdom2? Czy mogę na nowy nr dostać jakiś inny rabat?
Czy na nowy nr mogę uzyskać rabat w ofercie smartdom2? Czy mogę na nowy nr dostać jakiś inny rabat?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
killer___,
przenosząc numer z innej sieci, możesz otrzymać upust w kwocie 10 zł. Rabat zostanie naliczony jeśli spełniona zostanie wysokość abonamentu i żadna inna usługa nie jest rabatowana tym benefitem.killer___ pisze:Chciałbym przenieść z innej sieci telefon w abonamencie
Jeśli zdecydujesz się na rozwiązanie obecnej umowy na TV i ponownie przystąpisz do Programu smartDOM3, wówczas na Nową Umowę I, otrzymasz 50% rabatu na abonament. Na Nową Umowę II naliczony zostanie Upust promocyjny w kwocie 18,99 zł.killer___ pisze:Czyli musiałbym wypowiedzieć umowe na TV? Czy jest jakiś okres karencji na podpisanie nowej umowy?
Możesz podpisać ją dopiero po rozwiązaniu obecnej umowy.killer___ pisze:Czy jest jakiś okres karencji na podpisanie nowej umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ