Teraz jest 18 lip 2018, o 18:46

Zostaw Kontakt





SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5349
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 353 razy
    Otrzymał podziękowań: 463 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: SmartDOM

Post21 cze 2018, o 08:03

Plush nie uczestniczy w SmartDom.
Offline
Avatar użytkownika

boras2000

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 28 paź 2016, o 09:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Internet LTE 50GB

Re: SmartDOM

Post21 cze 2018, o 16:29

Witam.
Obecnie mam umowy:
1. Umowa abonament JA+ 59,99 z e-fakt (pozostało 4 miesiące)
2. Umowa TV 50zł + 10zł multiroom (przedłużona w czerwcu 2018 z 6 miesięcy gratis)
3. Umowa PLUS.30+ z e-fakturą

Nie mam zamiaru przedłużać 1. Czy w taki razie po zakończeniu tej umowy, umową uprawniająca zostanie 2, i dalej otrzymam rabat 10zł na 3?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: SmartDOM

Post21 cze 2018, o 17:05

Witaj boras2000,

chcesz rozwiązać umowę uprawniającą po zakończonym okresie promocyjnym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

boras2000

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 28 paź 2016, o 09:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Internet LTE 50GB

Re: SmartDOM

Post22 cze 2018, o 09:34

Tak, na koniec okresu umownego.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4769
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: SmartDOM

Post22 cze 2018, o 10:44

boras2000,
- po rozwiązaniu umowy uprawniającej stracisz cały smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kate_W

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 26 cze 2018, o 13:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post26 cze 2018, o 13:39

Dzień dobry,
W ramach programu smartDOM I/II posiadam abonament telefoniczny 79,90 zł - umowa uprawniająca, jako drugi produkt z 50% rabatem - TV, jako trzeci rabatowany produkt: Internet . Mam następujące pytania:
1. Czy po przejściu umowy dotyczącej Internetu na czas nieoznaczony - rabat w ramach programu SmartDomI/II zostanie utrzymany? Czy promocja dotyczyła tylko 24 miesięcy, czyli czasu oznaczonego?
2. Czy przedłużając umowę abonamentową na telefon i tym samym "wskakując" do programu SmartDom4 mogę obniżyć abonament np. na 50 zł (promocyjny plan cenowy PLUS.50) czy muszę pozostawić najwyższy abonament tj. 60 zł.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: SmartDOM

Post26 cze 2018, o 14:37

Witaj kate_W,

kate_W napisał(a):1. Czy po przejściu umowy dotyczącej Internetu na czas nieoznaczony - rabat w ramach programu SmartDomI/II zostanie utrzymany?
Tak.
kate_W napisał(a):2. Czy przedłużając umowę abonamentową na telefon i tym samym "wskakując" do programu SmartDom4 mogę obniżyć abonament np. na 50 zł (promocyjny plan cenowy PLUS.50) czy muszę pozostawić najwyższy abonament tj. 60 zł.
Aby zachować rabaty z poprzedniej odsłony programu smartDOM, po przejściu do smartDOM 4 konieczne jest zachowanie progu cenowego na umowie uprawniającej P1: Plus Abonament 49,90 PLN lub 39,90 PLN bez sprzętu/raty z e-fakturą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dred81

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 lip 2018, o 08:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+149,99
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S8+

Przedłużenie umowy, Smartdom

Post9 lip 2018, o 08:18

Witam
Chcialbym dowiedzieć się jak wyglądałaby w moim przypadku nowa umowa przy zachowaniu obecnych zniżek w Smartdom.
Mam abonament w Plusie Ja+ 149,99zl ze zniżką 50% dla osob z dysfunkcją narządu wzroku, za który płacę 70zl. Do tego mam Cyfrowy Polsat pakiet Familijny Max HD za 105zl ze zniżką 50% na drugi produkt w Smartdom, za który płacę 55zl. Do tego mam drugi abonament w Plusie Plus 60, za który płacę chyba 30 zl (albo 40zl). Umowa na główny abonament w Plusie kończy się 16.12.2018r. Chciałbym ją przedłużyć na nowych warunkach o ile nie stracę pozostałych zniżek, przede wszystkim tej w Cyfrowym Polsacie. Na jaką ofertę mogę liczyć?
Ostatnio edytowano 9 lip 2018, o 11:55 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: SmartDOM

Post9 lip 2018, o 12:11

Witaj dred81,

dred81 napisał(a):Chciałbym ją przedłużyć na nowych warunkach o ile nie stracę pozostałych zniżek, przede wszystkim tej w Cyfrowym Polsacie. Na jaką ofertę mogę liczyć?

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

1pietrek1

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 17:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post9 lip 2018, o 13:09

Marta_Plus napisał(a):Witaj kate_W,

Aby zachować rabaty z poprzedniej odsłony programu smartDOM, po przejściu do smartDOM 4 konieczne jest zachowanie progu cenowego na umowie uprawniającej P1: Plus Abonament 49,90 PLN lub 39,90 PLN bez sprzętu/raty z e-fakturą.


Podane progi w Smart dom dotyczą stanu przystąpienia do programu czy chwili przedłużenia? Jak mam obecnie abonament z telefonem bez rat to przy przedłużeniu umowy tylko sim jaki próg mnie obowiązuje?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: SmartDOM

Post9 lip 2018, o 13:34

1pietrek1,

1pietrek1 napisał(a):Podane progi w Smart dom dotyczą stanu przystąpienia do programu czy chwili przedłużenia?

wskazane progi dotyczą kwoty abonamentu w momencie przystąpienia do Programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

1pietrek1

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 17:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post9 lip 2018, o 14:52

Czyli płacąc obecnie 69.99 z telefonem bez rat mogę przedłużyć za 40 zł tylko sim?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: SmartDOM

Post9 lip 2018, o 16:56

1pietrek1,

kiedy przystąpiłeś do Programu SmartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

1pietrek1

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 17:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post9 lip 2018, o 17:15

W maju 2014 Smart dom 1 superoferta.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: SmartDOM

Post10 lip 2018, o 09:21

1pietrek1,

zawarcie aneksu z kwotą 40 zł po uwzględnieniu rabatu za e-fakturę, nie będzie skutkowało utratą przyznanych rabatów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości