Teraz jest 18 lip 2018, o 19:26

Zostaw Kontakt





SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

1pietrek1

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 17:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post10 lip 2018, o 10:58

Dziękuję za odpowiedz, nawet mimo, iż mam do tej pory abonament z telefonem bez rat?
Pytam dla upewnienia się aby nie stracić rabatów.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: SmartDOM

Post10 lip 2018, o 11:36

1pietrek1,

zgadza się, wówczas nie obowiązywał system sprzedaży ratalnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Bubi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 27 cze 2015, o 19:27
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja Duet
  • Model telefonu: Sony Xperia

Re: SmartDOM

Post10 lip 2018, o 12:20

Witam
Obecnie mam Smart Dom 3 a w nim:
Ja + Duet 69,99
Polsat Cyfrowy rabatowany jako drugi w cenie 49,98
Numer drugi telefonu w Ja + Duet
I teraz najważniejsze, chcę mieć dostęp do Ligi Mistrzów i z tego co się orientowałem muszę przejść do Smart Dom 4, czy w związku z tym stracę benefity, które mam dotychczas?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: SmartDOM

Post10 lip 2018, o 13:06

Witaj Bubi,

rozumiem, że chcesz przedłużyć umowę na TV?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Bubi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 27 cze 2015, o 19:27
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja Duet
  • Model telefonu: Sony Xperia

Re: SmartDOM

Post10 lip 2018, o 13:24

Przepraszam, że nie napisałem, ale tak bo zależy mi na meczach Ligi Mistrzów.
Obecnie mam umowę która została podpisana w styczniu 2018r.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: SmartDOM

Post10 lip 2018, o 13:48

Bubi,

Bubi napisał(a):Obecnie mam umowę która została podpisana w styczniu 2018r.

na jaki okres umowa została zawarta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Bubi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 27 cze 2015, o 19:27
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja Duet
  • Model telefonu: Sony Xperia

Re: SmartDOM

Post10 lip 2018, o 15:51

Na okres 24 miesięcy, tak więc pozostało jeszcze 18 miesięcy.
Od konsultanta z CP dostałem tak odpowiedź:
Jeśli korzystasz z programu smartDOM 3 i posiadasz rabat na usługę telewizji 50%, to po przedłużeniu tej umowy przejdziesz automatycznie do smartDOM 4 i otrzymasz 25 zł zniżki.

Czyli licząc że teraz ta opcja w CP którą ja mam Premium Max kosztuje 120 PLN, minus 25 zeta będę płacił 95 PLN, a obecnie płacę 50 PLN więc jak to się ma do tego że kupując dostęp Ligi Mistrzów na IPLA zapłacę 360 PLN za dostęp 2018/19 czyli około 300 spotkań piłkarskich.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: SmartDOM

Post10 lip 2018, o 16:26

Bubi ,

Bubi napisał(a):Jeśli korzystasz z programu smartDOM 3 i posiadasz rabat na usługę telewizji 50%, to po przedłużeniu tej umowy przejdziesz automatycznie do smartDOM 4 i otrzymasz 25 zł zniżki.

potwierdzam, jeśli w ramach poprzedniej odsłony Programu smartDOM posiadasz telewizję z rabatem 50%, to po migracji do smartDOM 4, rabat 50% zostanie zamieniony na rabat 25 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Bubi

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 27 cze 2015, o 19:27
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja Duet
  • Model telefonu: Sony Xperia

Re: SmartDOM

Post10 lip 2018, o 17:34

Dzięki za potwierdzenie tego, ale licząc sobie 25 PLN mniej od nowej oferty CP Premium Max która jest w cenie 120 PLN to jest to tylko około 21% mniej, a do teraz mam 50% , jak zamawiałem tą usługę w styczniu to koszt był 100 PLN za za najwyższy pakiet, czyli reasumując - ceny dla tych co chcą skorzystać z tej oferty muszą niestety wydać więcej kasy.
Offline
Avatar użytkownika

1pietrek1

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 17:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post12 lip 2018, o 12:50

Zamówienie na przedłużenie umowy złożone przez stronę www, abonament 40 zł - usługa uprawniajaca . Zobaczymy czy zachowam rabaty smart dom 1 tak jak zapewniano mnie.
Offline
Avatar użytkownika

mexy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 9 lut 2014, o 22:20
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung S7 edge

Re: SmartDOM

Post18 lip 2018, o 10:05

Witam, mam dwa pytania:
1) co trzeba zrobić przy przedłużaniu umów, które ma się w starych smartdomach (2014 i 2016), zeby nie tracic rabatów 50% na 2 produkt i 1zł za trzeci?
2) czy najważniejsza jest umowa P1, a drugi i trzeci produkt mogę zmieniać abonamenty, żeby nie wyskoczyć z rabatów?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4769
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: SmartDOM

Post18 lip 2018, o 13:05

Witaj mexy ,
- przedłużając umowy P2 i P3 zmigrujesz od razu do SmartDOM4. Spowoduje to utratę obecnych rabatów.
Jeśli spełnione byłyby warunki określone w regulaminie SmartDOM4, to byłaby możliwość uzyskania upustu 10 zł lub 25 zł (to drugie tylko w przypadku P2, jeśli była to TV z CP).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mexy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 9 lut 2014, o 22:20
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung S7 edge

Re: SmartDOM

Post18 lip 2018, o 13:43

Ewa_Plus napisał(a):Witaj mexy ,
- przedłużając umowy P2 i P3 zmigrujesz od razu do SmartDOM4. Spowoduje to utratę obecnych rabatów.
Jeśli spełnione byłyby warunki określone w regulaminie SmartDOM4, to byłaby możliwość uzyskania upustu 10 zł lub 25 zł (to drugie tylko w przypadku P2, jeśli była to TV z CP).


Czyli mogę zmienić abonament na P1, chodzi mi o wziecie nowego telefonu, a w przypadku P2 i P3 ciagnać na czas nieokreslony, badz zrezygnować, jeśli nie jest to dla mnie opłacalne.
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: derfe, fl3ex, Google Adsense [Bot] i 41 gości