Płatność mobilna Google Play

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Bartulo250
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 sie 2016, o 21:32

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Bartulo250 »

Basia_Plus pisze:Bartulo250,
Bartulo250 pisze:Zgłoszone przez formularz podany wyżej.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawa przekazana do weryfikacji.
Witam.

Minął ponad tydzień żadnej odpowiedzi a w platformie bok.plusgsm.pl jest napisane że sprawa rozwiązana. Jakieś informacje ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Basia_Plus »

Bartulo250,

przepraszam Cię za czas oczekiwania.
Otrzymaliśmy informację, że na chwilę obecną usługa płatności powinna działać prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bartulo250
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2016, o 21:32

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Bartulo250 »

Niestety u mnie nic się nie zmieniło... Więc co dalej?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Basia_Plus »

Bartulo250,
Magda_Plus pisze:Czy wyczyściłeś pamięć podręczną przeglądarki? Jeśli nie, to zrób to i jeszcze raz spróbuj dodać płatność w Google Play.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Waldemaro
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 gru 2016, o 17:17

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Waldemaro »

Mam podobny problem jak państwo tutaj. Nie mogę dokonać zakupów w aplikacji przez " dołączenie do rachunku". Wcześniej była możliwość wykonania takowej transakcji i działała pozytywnie, ale od ostatniego czasu pojawia się komunikat "na twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych. skontaktuj się ze swoim operatorem". Usuwałem pamięc cache, odinstalowywałem aktualizacje i nic nie pomaga.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

Waldemaro rozumiem, że dalej korzystasz z oferty abonamentowej? Jeśli tak, to podeślij mi zrzut ekranu danego komunikatu, oraz numer Twojego telefonu na ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DamianXIX
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: DamianXIX »

No to przyszla i na mnie pora.Problem taki jak zawsze i u kazdego z tego tematu, nie mozna skorzystac z uslugi,czyscilem pamiec,odinstalowalem aktualizacje sklepu,zmienilem konto i wszystko co sie dalo zrobilem, spelniam warunki bycia abonentem od conajmniej 5 lat w ofercie na abonament wiec nie ogarniam czemu to nie dziala ? Dajcie znac czy mam podeslac numer do was przez formularz czy co mam zrobic zeby to dzialalo,wczesniej nie musialem korzystac z tej opcji a teraz nie mam weryfikacji tylko odrazu odmowa,kupowalem kiedys w google play placac karta a teraz chcialem telefonem i lipa ;)
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

Ja też mam problem aby cokolwiek kupić w sklepie Play. Abonament od 9 miesięcy. Kupowałam już w listopadzie i była możliwość dopisania do rachunku. Teraz nie ma, nawet nie mogę skorzystać z promocji i kupić aplikacji za 50 groszy. Dzwoniłam na infolinię. Konsultant powiedział, że to wina parodniowych opóźnień w płatnościach faktur.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

DamianXIX powodów, które uniemożliwiają Ci skorzystanie z płatności w Google Play jest kilka. Między innymi może być to brak terminowych płatności, brak dodanej usługi na koncie. W celu zweryfikowania przyczyn braku możliwości skorzystania z tej opcji proszę Cię o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

PWojciechowska czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podałaś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

Magda_Plus pisze:DamianXIX powodów, które uniemożliwiają Ci skorzystanie z płatności w Google Play jest kilka. Między innymi może być to brak terminowych płatności, brak dodanej usługi na koncie. W celu zweryfikowania przyczyn braku możliwości skorzystania z tej opcji proszę Cię o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

PWojciechowska czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podałaś?
Pewnie tak, początek nr 885 xxx xxx.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

PWojciechowska prześlij mi zrzut lub zrzuty ekranu komunikatów, które Ci się pojawiają, kiedy próbujesz dokonać płatności. Skorzystaj z tego formularza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

Dobrze, tylko w formularzu nie ma opcji dodania załącznika. Ps. mam komunikat "nie spełnia wymogów".
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

PWojciechowska faktycznie masz rację. W takim razie proszę podaj mi poprzez formularz model aparatu, z którego korzystasz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

Korzystam z LG K10 z Plusa
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

PWojciechowska, rozumiem, że wyczyściłaś cash aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ