Płatność mobilna Google Play

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przemo_diabeł
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 kwie 2017, o 14:09

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Przemo_diabeł »

Miałem to może to być przyczyną?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Ewa_Plus »

Przemo_diabeł,
- tak, to ma wpływ. Po uregulowaniu wszystkich należności (liczy się data zaksięgowania płatności na koncie Polkomtel) usługa może być ponownie udostępniona. Regulamin znajdziesz tutaj (warunki udostępnienia usługi są wymienione w §3).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
995mazi
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 gru 2017, o 20:13

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: 995mazi »

Dzień dobry.
Też mam problem z tymi płatnosciami w google tak jak niektorzy. Prosze o pomoc :)

A chodzi mi konkretniej o to: "Na Twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych. Skontaktuj się ze swoim operatorem. [OR-DVASA2-02]".
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Marta_Plus »

Witaj 995mazi,

aktualnie opcję płatności w sklepie Google Play mogą włączyć wyłącznie Klienci ofert abonamentowych. Czy w Twoim przypadku chodzi właśnie o numer abonamentowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
995mazi
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 gru 2017, o 20:13

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: 995mazi »

Niestety nie :/ Moja taryfa to PnK bez limitu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Marta_Plus »

995mazi,

:-( dla Twojej oferty nie jest dostępna ta opcja płatności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danielwawa
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 19:53

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Danielwawa »

Witam, odświeżam temat ponieważ mam ten sam problem, oferta abonament plush, faktury opłacone, przechodziłem na początku roku z karty play na abonament w plusie. Wchodzę w Google play, non stop jest opcja z plusem lecz podczas wysyłania SMS do sieci dostaje odpowiedz: na twoim koncie nie można włączyć opcji płatności mobilnych, mimo iż na plus online opcja Google play jest uruchomiona
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Danielwawa,

czy ten numer jest już w naszej sieci od co najmniej 3 miesięcy? Spróbuj odinstalować aplikację Google Play i zainstalować ją ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danielwawa
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 19:53

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Danielwawa »

Numer jest od lutego
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Basia_Plus »

Danielwawa,

zgodnie z regulaminem Usługi http://www.plus.pl/google-play/regulamin paragraf 3, punkt 1.
Do korzystania z Usługi uprawnieni są Abonenci Polkomtel, którzy co najmniej 3 miesiące przed skorzystaniem z Usługi zawarli z Polkomtel na piśmie umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus, oraz korzystają z Urządzenia Mobilnego i posiadają konto w usłudze Portfel Google.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danielwawa
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 19:53

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Danielwawa »

Czy 3 opłacone faktury odpowiadają 3 miesiąc a czy muszą to być równe 3 miesiące np od 12 lutego do 12 maja?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Ewa_Plus »

Danielwawa,
- chodzi o 3 miesiące kalendarzowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danielwawa
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 19:53

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Danielwawa »

3 miesiące już minęły, rachunki wszystkie opłacane na bieżąco, żadnych zaległych, telefon restartowany, pamięć itp Google play czyszczona i dalej nic
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Basia_Plus »

Danielwawa,

czy próbowałeś odinstalować aplikację Google Play i zainstalować ją ponownie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danielwawa
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 19:53

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Danielwawa »

Tak, próbowałem
ODPOWIEDZ