Płatność mobilna Google Play

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

-114,65 pisze:Oczywiście. Po co bym pisał na forum Plusa gdybym nie miał tego numeru w Plusie.

Chodziło mi, o to czy już nam ten numer podawałeś kiedyś przez formularz kontaktowy do jednego z nas? ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-114,65
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:54

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: -114,65 »

Nieaktualne. Przed chwilą otworzyłem Sklep Google Play i ku mojemu zaskoczeniu pojawiła się opcja 'Dopisz do rachunku Plus'. Dodałem i działa. Dokonałem jednego zakupu. To chyba była jakaś chwilowa awaria w Google. Przepraszam za zamieszanie i dziękuję za chęć wyjaśnienia problemu. Wracając do poprzedniego postu to zaszło małe nieporozumienie a tego numeru jeszcze nie podawałem przez formularz. Ale to i tak już nieaktualne.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

-114,65 bardzo mnie cieszy ta wiadomość.
Gdyby coś się działo to dwaj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pogo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 mar 2017, o 14:09

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Pogo »

Witam, mam dokładnie taki sam problem jaki był opisywany kilka dni temu:
-114,65 pisze:Witam, dzisiaj chciałem dokonać zakupu w aplikacji przez Google Play za pomocą metody 'Dopisz do rachunku Plus'. Kiedy wybrałem opcję 'Kup' pojawiło się okienko takie jak zawsze w tym momencie ale z ceną podaną w dolarach amerykańskich i napisem 'Nie spełnia wymogów'. Usunąłem tą metodę płatności a teraz nie mogę jej dodać ponieważ wcale jej nie ma. Teraz kiedy wybieram w aplikacji w której chcę dokonać zakupu opcję 'Kup' w okienku cena już jest w złotych ale nie ma opcji 'dopisz do rachunku Plus'. Proszę o pomoc.
Dokładnie taka sama sytuacja jest u mnie, usunąłem płatność i teraz nie ma jej wcale, nie mogę jej dodać. Poza tym dokonywałem już wcześniej zakupu tą metodą (2 razy w ciągu ostatnich ostatnich 2 tygodni) w tej samej grze, ale 3 raz już nie mogłem. Odinstalowanie aktualizacji google play nie pomogło, faktury płacone w terminie. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Ewa_Plus »

Pogo,
- spróbuj jeszcze w ustawieniach wyczyścić pamięć podręczną aplikacji i cache, a następnie przeloguj urządzanie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pogo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 mar 2017, o 14:09

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Pogo »

Niestety dalej to samo
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Ewa_Plus »

Pogo,
- podeślij przez ten formularz swój nr telefonu i zrzut ekranu, jaki masz przy próbie zakupu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pogo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 mar 2017, o 14:09

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Pogo »

Analogicznie do poprzedniej sytuacji dzisiaj płatność normalnie widnieje i mogę z niej korzystać także już nieaktualne dziękuje za pomoc :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Ewa_Plus »

Pogo,
- cieszymy się, że sytuacja wróciła do normy :-)
Gdyby coś się jeszcze działo, to oczywiście daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bąbelek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 19:08

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Bąbelek »

Witam, tak jak w temacie także mam problem by skorzystać z płatności przez operatora Plus. Jeszcze 14 lutego tego roku normalnie robiłem zakupy w aplikacjach, doliczając je do faktury. Gdy dziś chciałem dokonać zakupu niestety nie udało mi się. Próbowałem wszystkiego co zostało podane w temacie aż zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta. Podczas rozmowy dowiedziałem się że mój limit na zakupy wynosi 150 zł a zużycie limitu to 148.44 zł. Ostatni mój zakup tą metodą płatności miał miejsce 14 lutego więc nie wiem jak zużyłem limit. Konsultant zasugerował mi że może podnieść limit tak więc prosiłem by podniósł do 300 zł. Stwierdził że limit na zakupy zmieni się w ciągu godziny lecz niestety jak dzwoniłem o godzinie 17 tak do teraz limit nie uległ zmianie. Dodatkowo po usunięciu formy płatności z Plusa nie mogę dodać jej ponownie. Wyskakuje mi takie okienko ( wysyłam załącznik ) proszę pomóżcie bo nie wiem co mam robić. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Załączniki
Screenshot_2017-04-04-19-13-34[1].png
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

Bąbelek podaj mi przez ten formularz numer telefonu, którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bąbelek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 19:08

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Bąbelek »

Magda_Plus problem rozwiązał się w nocy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Ewa_Plus »

Bąbelek,
- to dobra wiadomość. Cieszymy się, że wszystko wróciło do normy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przemo_diabeł
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 kwie 2017, o 14:09

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Przemo_diabeł »

Witam mam ten san problem z płatnością mobilną z google play.
Na plus online mam zieloną kropkę ale jak chciałem zmienić limit na 70 pln to myślało tak długo aż w końcu był błąd.Ale kropka zielona wciąż jest.
W telefonie pokazuje mi : Dopisz do rachunku Plus (Wygasła) jak aktualizuje to jest napisane :
Na twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych.Skontaktuj się ze swoim operatorem.[OR-IMSA-35]
Resetowałem sklep play instalowałem od nowa resetowałem telefon i dalej nic !!!! Już nie raz robiłem takie zakupy a teraz nie działa !POMOCY
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Ewa_Plus »

Przemo_diabeł,
- nie miałeś ostatnio jakiś opóźnień w płatnościach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ