Płatność mobilna Google Play
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 lip 2018, o 07:36
Re: Płatność mobilna Google Play
witam, mam podobny problem z płatnościami google - w tym roku 2 aplikacje kupiłem, a teraz już niestety coś się zablokowało.
Re: Płatność mobilna Google Play
Witaj mefkm,
- prośba o wypróbowanie wskazówek Marty_Plus
- prośba o wypróbowanie wskazówek Marty_Plus
Marta_Plus pisze: spróbujcie proszę usunąć istniejącą formę płatności Plus i jeszcze raz ją dodać.
W tym celu należy wybrać przykładowe zakładki w Waszej wersji Androida:
Sklep Google Play -> Menu -> Konto -> Formy płatności -> Usuń płatności Plus.
Następnie ponownie trzeba wybrać: Formy płatności -> Dodaj formę płatności -> Plus.
Dajcie znać, czy powyższe rozwiązanie pomogło rozwiązać problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
witam
niestety już próbowałem, w ustawieniach płatności udało mi się tylko skasować płatności PLUS, a teraz mam mozliwośc dodania tylko płatności kartą lub my pasafecard lub moge wykorzystać kod. Jest jeszcze jedna opcja wiecej ustawien płatności, gdzie przenosi mnie na strone internetowa centrum płatnosci - gdzie niestety mogę zdefiniowac tylko nowa karte płatnicza.
niestety już próbowałem, w ustawieniach płatności udało mi się tylko skasować płatności PLUS, a teraz mam mozliwośc dodania tylko płatności kartą lub my pasafecard lub moge wykorzystać kod. Jest jeszcze jedna opcja wiecej ustawien płatności, gdzie przenosi mnie na strone internetowa centrum płatnosci - gdzie niestety mogę zdefiniowac tylko nowa karte płatnicza.
Re: Płatność mobilna Google Play
Witaj mefkm,
- spróbuj jeszcze wyłączyć usługę Google Play poprzez Plus online i ponownie ją włączyć.
- spróbuj jeszcze wyłączyć usługę Google Play poprzez Plus online i ponownie ją włączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Też mam taki problem...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google Play
ikki,
numer jest w sieci od co najmniej 3 miesięcy? Czy próbowałeś odinstalować aplikację Google Play i zainstalować ją ponownie?
numer jest w sieci od co najmniej 3 miesięcy? Czy próbowałeś odinstalować aplikację Google Play i zainstalować ją ponownie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Tak abonament mam ponad 3 miesiace płatności działały i nagle nic się nie da kupić przy próbie ponownego połączenia wyskakuje komunikat z błędem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Płatność mobilna Google Play
ikki,
wyczyść jeszcze pamięć cash aplikacji. Nie zalegasz z płatnościami na swoim numerze?
wyczyść jeszcze pamięć cash aplikacji. Nie zalegasz z płatnościami na swoim numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Witam, mam ten sam problem z brakiem możliwości dokonania płatności w sklepie Google Play. Mam numer na kartę.
Próbowałam już odinstalować aktualizacje, wyczyścić pamięć itd., wyłączyć, wymusić zatrzymanie, za każdym razem uruchamiając ponownie telefon. Próbowałam również usunąć płatność Plus z form płatności, ale nie mam tam żadnej dodanej... I próbując dodać, też wyskakuje taki sam komunikat. Aha, jeszcze logowałam się przez Plus Online i próbowałam wyłączyć i wyłączyć Windows Store, ale było napisane: "Próbowano wykonać niedozwoloną operację !!". Proszę o pomoc :)
Próbowałam już odinstalować aktualizacje, wyczyścić pamięć itd., wyłączyć, wymusić zatrzymanie, za każdym razem uruchamiając ponownie telefon. Próbowałam również usunąć płatność Plus z form płatności, ale nie mam tam żadnej dodanej... I próbując dodać, też wyskakuje taki sam komunikat. Aha, jeszcze logowałam się przez Plus Online i próbowałam wyłączyć i wyłączyć Windows Store, ale było napisane: "Próbowano wykonać niedozwoloną operację !!". Proszę o pomoc :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google Play
Witaj egao,
opcję płatności w sklepie Google Play mogą włączyć tylko Klienci ofert abonamentowych.egao pisze:mam ten sam problem z brakiem możliwości dokonania płatności w sklepie Google Play. Mam numer na kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Dlaczego trzymam osłony z mojego telefonu meizu-mx4-pro. Właśnie kupiłem aplikację przez Google Play ....
Re: Płatność mobilna Google Play
Witaj Obbeyboy,
- w czym możemy Ci pomóc?
- w czym możemy Ci pomóc?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam dla czego nie mogę zapłacić w sklepie Google Play za ebooka wybierając opcji płatność przez operatora czy jakoś tak , skoro dwa dni temu wszystko działało prawidłowo.
Dziękuję i pozdrawiam
Dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 lut 2020, o 13:12 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Płatność mobilna Google Play
Witaj Patrykbqu,
- pojawia się jakiś komunikat?
- pojawia się jakiś komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Niedostępne tylko pisze .
Ewa_Plus pisze:Witaj Patrykbqu,
- pojawia się jakiś komunikat?