Płatność mobilna Google Play
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google Play
PWojciechowska,
wspominałaś wcześniej, że składałaś reklamację odnośnie usługi HBO GO. Rozumiem, że kwestionowana kwota (20 zł) nie została przez Ciebie opłacona? Jakie jest aktualnie saldo na Twoim koncie i czy powyższa reklamacja została już rozpatrzona?
wspominałaś wcześniej, że składałaś reklamację odnośnie usługi HBO GO. Rozumiem, że kwestionowana kwota (20 zł) nie została przez Ciebie opłacona? Jakie jest aktualnie saldo na Twoim koncie i czy powyższa reklamacja została już rozpatrzona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Płatność mobilna Google Play
Wczoraj dzwoniłam do Plusa w tej sprawie. Pomijam fakt, że łącznie połączenie trwało półtora godziny i nic nie załatwiłem to sprawa wygląda następująco: tak reklamacja została pozytywnie rozpatrzona. Wystawiono fakturę korygująca na te 20 zł. Pierwotny termin płatności faktury 20.02. Po korekcie 3.03.17. Faktura przed korektą: 147, po 127. Opłaciłam 21.02 fakturę zaokraglajac do 130 zł. Teraz mam nadal w Plus Online niedoplate na 17 zł z groszami. Dzwoniłam w tej sprawie 22.02, no i wczoraj. Wczoraj Pani z Bok przyłączyli mnie do działu windykacji należności, tam rozłożyli ręce i powiedzieli, że to bok wystawia i rozlicza fakturę i korektę. Że przy nowej fakturze wystawionej po 5.03 będzie to rozliczone. Wniosek taki - zapłacisz z opóźnieniem - naliczane są odsetki, zapłacisz za wcześnie : czekasz za rozliczeniem. Tak źle i tak niedobrze.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Płatność mobilna Google Play
PWojciechowska w takim razie powodem braku możliwości włączenia usługi jest ta niedopłata na kwotę 17 złotych. Proponuję zaczekać do zakończenia okresu rozliczeniowego i po zapłaceniu faktury (terminowo), spróbować jeszcze raz włączyć usługę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Płatność mobilna Google Play
Ale to nie jest niedoplata! Korekta faktury była na 20 zł. Oplacilam fakturę z suma pomniejszona, o te 20 zł zaokraglajac do pełnej kwoty, dlatego wyszło 17 złotych. Czyli de facto powinnam mieć 3 zł nadpłaty!Magda_Plus pisze:PWojciechowska w takim razie powodem braku możliwości włączenia usługi jest ta niedopłata na kwotę 17 groszy. Proponuję zaczekać do zakończenia okresu rozliczeniowego i po zapłaceniu faktury (terminowo), spróbować jeszcze raz włączyć usługę.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Płatność mobilna Google Play
PWojciechowska rozumiem, niemniej sama kwota korekty, czyli 20 zł musi zostać uwzględnione w kolejnej fakturze i dopiero wtedy będzie rozliczona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Płatność mobilna Google Play
Dla mnie to dziwne, zwłaszcza, że to już nie pierwsza korekta. Podobnie było miesiąc temu, tyle że wtedy termin płatności był też do 3.02, zapłaciłam chyba 8.02 (w sumie zapłaciłam dwie faktury w lutym)., jak zapłaciłam po terminie rozliczone było od razu poprawnie, a teraz za wcześnie i jest problem. Ok. Zobaczę do 5.03. Czy coś się zmieni. Inaczej pójdzie reklamacja.Magda_Plus pisze:PWojciechowska rozumiem, niemniej sama kwota korekty, czyli 20 zł musi zostać uwzględnione w kolejnej fakturze i dopiero wtedy będzie rozliczona.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Re: Płatność mobilna Google Play
Witam,
dosyć niedawno za pośrednictwem Google Play dokonywałem zakupu subskrypcji antywirusa. Niestety po przywróceniu ustawień fabrycznych usunąłem także konto google w telefonie. Miałem dosyć nietypowy adres e-mail i nie potrafię sobie go dokładnie przypomnieć. Nie mogę zalogować się zatem z powrotem na stare konto, a tym samym powrócić do szczegółów pobranych aplikacji. Subskrypcję zakupiłem tylko przy użyciu płatności operatora Plus. Odnawia się ona automatycznie co roku. Czy jeśli wyłączę usługę za pomocą sms na numer 2601 o treści: LIMITGP 0 to subskrypcja się nie odnowi z powodu braku możliwości pobrania płatności?
Z góry dzięki!
dosyć niedawno za pośrednictwem Google Play dokonywałem zakupu subskrypcji antywirusa. Niestety po przywróceniu ustawień fabrycznych usunąłem także konto google w telefonie. Miałem dosyć nietypowy adres e-mail i nie potrafię sobie go dokładnie przypomnieć. Nie mogę zalogować się zatem z powrotem na stare konto, a tym samym powrócić do szczegółów pobranych aplikacji. Subskrypcję zakupiłem tylko przy użyciu płatności operatora Plus. Odnawia się ona automatycznie co roku. Czy jeśli wyłączę usługę za pomocą sms na numer 2601 o treści: LIMITGP 0 to subskrypcja się nie odnowi z powodu braku możliwości pobrania płatności?
Z góry dzięki!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Płatność mobilna Google Play
Witaj piotreekk,
zgodnie z regulaminem usługi http://plusstore.plus.pl/google-play/regulamin "Płatności Google Play w Plus" paragraf 4, punkt 7 cyt:
Użytkownik Usługi ma możliwość całkowitego zablokowania Usługi w następujący sposób:
a. poprzez kontakt telefoniczny z Obsługą Klienta +48 601 102 601 (opłaty jak za zwykłe połączenie telefoniczne zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Abonent);
b. wysyłając sms na numer 2601 (połączenie płatne) o treści: LIMITGP 0 dla osób indywidualnych lub LIMITGP 0 haslo_abonenta dla firm
c. w serwisie Plus Online pod adresem ebok.pl
d. w punkcie sprzedaży sieci Plus
zgodnie z regulaminem usługi http://plusstore.plus.pl/google-play/regulamin "Płatności Google Play w Plus" paragraf 4, punkt 7 cyt:
Użytkownik Usługi ma możliwość całkowitego zablokowania Usługi w następujący sposób:
a. poprzez kontakt telefoniczny z Obsługą Klienta +48 601 102 601 (opłaty jak za zwykłe połączenie telefoniczne zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Abonent);
b. wysyłając sms na numer 2601 (połączenie płatne) o treści: LIMITGP 0 dla osób indywidualnych lub LIMITGP 0 haslo_abonenta dla firm
c. w serwisie Plus Online pod adresem ebok.pl
d. w punkcie sprzedaży sieci Plus
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Witam, dzisiaj chciałem dokonać zakupu w aplikacji przez Google Play za pomocą metody 'Dopisz do rachunku Plus'. Kiedy wybrałem opcję 'Kup' pojawiło się okienko takie jak zawsze w tym momencie ale z ceną podaną w dolarach amerykańskich i napisem 'Nie spełnia wymogów'. Usunąłem tą metodę płatności a teraz nie mogę jej dodać ponieważ wcale jej nie ma. Teraz kiedy wybieram w aplikacji w której chcę dokonać zakupu opcję 'Kup' w okienku cena już jest w złotych ale nie ma opcji 'dopisz do rachunku Plus'. Proszę o pomoc.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Płatność mobilna Google Play
-114,65, mam następującą prośbę - odinstaluj aktualizację aplikacji GOOGLE PLAY poprzez menedżer aplikacji. Następnie ponownie zainstaluj aktualizację. Daj znać czy sytuacja uległa poprawie i na powrót pojawiła się możliwość dodania płatności poprzez Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Odinstalowałem aktualizację, wyłączałem google Play, czyściłem pamięć aplikacji, włączałem i wyłączałem tablet i nic. W dalszym ciągu nie pojawia się opcja dopisania do rachunku Plus.
Re: Płatność mobilna Google Play
-114,65,
- czy nie miałeś może ostatnio jakiś opóźnień w opłatach za rachunki z Plusa?
- czy nie miałeś może ostatnio jakiś opóźnień w opłatach za rachunki z Plusa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Wszystkie faktury opłacam w terminie. Nie mam żadnych zaległości ani opóźnień.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Płatność mobilna Google Play
-114,65 czy sprawa dotyczy numeru, który jest w naszym posiadaniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Płatność mobilna Google Play
Oczywiście. Po co bym pisał na forum Plusa gdybym nie miał tego numeru w Plusie.