taki sam jak zawsze, płatność mobilna jest niedostępna, teraz nawet już nie można usunąć płatności z ustawień bo google jej nie widzi, widzi tylko sklep play i pisze że jest niedostępna.
Witam serdecznie. Ja od dwóch tygodni również mam problem z płatnością w google play. Od 2 tygodni walczę, pisząc do supportu google play, dwukrotnie dzwoniłem do działu obsługi klienta Plusa, i nikt mi nie potrafi pomóc. Do 02.08.2016 mam historię zakupu w google play i wszystko działało. Jakoś w tym czasie robiłem format telefonu, i cofnęło mnie do ustawień fabrycznych telefonu. Od nowa instalowałem wszystkie aplikacje, aktualizowałem. Ale kiedy uruchomię aplikację z google play, i chcę wykupić w niej jakiś pakiet, wyskakuje mi informacja, że "Twoja usługa płatności mobilnych jest niedostępna. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z operatorem". Nawet w google próbowałem usunąć i dodać od nowa formę płatności, to okazuje się że nie mam ustawionej żadnej. Gdy chcę dodać nową, jest tylko opcja wypisania nr karty płatniczej i moich danych, lub zrealizować kod. Ja chcę tylko i wyłącznie "dopisz do rachunku Plus"!!!. Waluta którą mam zapłacić już nie pojawia się w złotówkach tylko w dolarach (nie ma przelicznika). Ustawienia konta google mam ok, łącznie z krajem itp.... Podczas rozmowy z działem obsługi klienta zapewniano mnie dwukrotnie (dzwoniłem 2 tygodnie temu i wczoraj) że żadna blokada ze strony Plusa nie występuje. U Was w systemie jest wszystko ok. Pracownik google play również nie potrafiła mi pomóc, i wysłała tutaj na forum jako według niej ostatnia deska ratunku. Proszę więc o pomoc w tej sprawie.
KoXeN pisze:Witam serdecznie. Ja od dwóch tygodni również mam problem z płatnością w google play. Od 2 tygodni walczę, pisząc do supportu google play, dwukrotnie dzwoniłem do działu obsługi klienta Plusa, i nikt mi nie potrafi pomóc. Do 02.08.2016 mam historię zakupu w google play i wszystko działało. Jakoś w tym czasie robiłem format telefonu, i cofnęło mnie do ustawień fabrycznych telefonu. Od nowa instalowałem wszystkie aplikacje, aktualizowałem. Ale kiedy uruchomię aplikację z google play, i chcę wykupić w niej jakiś pakiet, wyskakuje mi informacja, że "Twoja usługa płatności mobilnych jest niedostępna. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z operatorem". Nawet w google próbowałem usunąć i dodać od nowa formę płatności, to okazuje się że nie mam ustawionej żadnej. Gdy chcę dodać nową, jest tylko opcja wypisania nr karty płatniczej i moich danych, lub zrealizować kod. Ja chcę tylko i wyłącznie "dopisz do rachunku Plus"!!!. Waluta którą mam zapłacić już nie pojawia się w złotówkach tylko w dolarach (nie ma przelicznika). Ustawienia konta google mam ok, łącznie z krajem itp.... Podczas rozmowy z działem obsługi klienta zapewniano mnie dwukrotnie (dzwoniłem 2 tygodnie temu i wczoraj) że żadna blokada ze strony Plusa nie występuje. U Was w systemie jest wszystko ok. Pracownik google play również nie potrafiła mi pomóc, i wysłała tutaj na forum jako według niej ostatnia deska ratunku. Proszę więc o pomoc w tej sprawie.
Ps. Pamięć podręczną czyściłem, i nic....
Dokładnie tan sam problem i chyba przyczyna. Kopia zapasowa i wgrywanie softu od nowa i teraz brak możliwości płatności w Google.
Witam,
od jakiegoś czasu korzystam z aplikacji endomondo, dodatkowo miałem!!!!!!!! wykupiony pakiet premium płatny 15-go kazdego miesiąca doliczany do rachunku 25,99 zł. W sierpniu płatność została anulowana????????? ktoś lub coś rozwiązało za mnie umowę? w dniu 23 sierpnia 2016 r. (tydzien tamu)zgłosiłem problem na infolinii plusa, podobno został nadany nawet jakiś numer sprawy, dwukrotnie dzwoniłem do działu obsługi klienta Plusa, i nikt mi nie potrafi pomóc. nikt nie umie mi powiedzieć jaka jest przyczyna oraz kiedy problem zostanie rozwiązany. mam historię zakupu w google play i wszystko działało do 15 sierpnia. kiedy uruchomię aplikację z google play, i chcę wykupić w niej pakiet, wyskakuje mi informacja, że "Twoja usługa płatności mobilnych jest niedostępna. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z operatorem". Nawet w google próbowałem usunąć i dodać od nowa formę płatności, to okazuje się że nie mam ustawionej żadnej. Gdy chcę dodać nową, jest tylko opcja wypisania nr karty płatniczej i moich danych, lub zrealizować kod. brak opcji "dopisz do rachunku Plus"!!!. Ustawienia konta google mam ok. Pracownik google play wsparcia technicznego poinformował mnie że u nich wszystko jest ok jeśli chodzi o moje konto, i wysłał tutaj na forum jako według niej ostatnia deska ratunku. Proszę więc o pomoc w tej sprawie. widząc na forum nie jestem jedyny. mój numer 600 xxx xxx mail xxxxxxx
Maciej chęciński
Ostatnio zmieniony 30 sie 2016, o 13:12 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:wykasowano numer telefonu , oraz adres e-mail