Płatność mobilna Google Play

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
MichałMM
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 sie 2016, o 16:53

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: MichałMM »

Magda_Plus pisze:MichałMM przekazałam sprawę do sprawdzenia. Czekam na informację zwrotne.
Dziękuję za zajęcie się sprawą.

Pozdrawiam,
Michał
MichałMM
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 sie 2016, o 16:53

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: MichałMM »

MichałMM pisze:
Magda_Plus pisze:MichałMM przekazałam sprawę do sprawdzenia. Czekam na informację zwrotne.
Dziękuję za zajęcie się sprawą.

Pozdrawiam,
Michał
Tzn dziękuję za zajęcię się sprawą, ale jaki jest ciąg dalszy? :-) Ciągle mam problem :-)

M
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Basia_Plus »

MichałMM,

przekazaliśmy sprawę do odpowiedniej komórki, trwa analiza zgłoszenia. Czekamy na informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MichałMM
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 sie 2016, o 16:53

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: MichałMM »

Dzień dobry.
Coś sie zmieniło i dziś rano płatnośc przez Plus pojawiła się jako opcja płatności w sklepie Google!
Dziękuję
Michał
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Basia_Plus »

MichałMM,

tak, otrzymaliśmy informację, że usługa powinna działać już prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartas225
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 14 sty 2014, o 20:03

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: bartas225 »

to jest jakaś żenada, który to już raz jak nie działa ta płatność? przecież to regularnie raz w miesiącu ma jakieś problemy z działaniem...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

bartas225 czy teraz masz kłopot z płatnością w Google Play? Jeśli tak, to jaki konkretnie jest to problem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bartas225
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 14 sty 2014, o 20:03

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: bartas225 »

taki sam jak zawsze, płatność mobilna jest niedostępna, teraz nawet już nie można usunąć płatności z ustawień bo google jej nie widzi, widzi tylko sklep play i pisze że jest niedostępna.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

Czy wyczyściłeś pamięć podręczną przeglądarki? Jeśli nie, to zrób to i jeszcze raz spróbuj dodać płatność w Google Play.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KoXeN
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 sie 2016, o 19:31

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: KoXeN »

Witam serdecznie. Ja od dwóch tygodni również mam problem z płatnością w google play. Od 2 tygodni walczę, pisząc do supportu google play, dwukrotnie dzwoniłem do działu obsługi klienta Plusa, i nikt mi nie potrafi pomóc. Do 02.08.2016 mam historię zakupu w google play i wszystko działało. Jakoś w tym czasie robiłem format telefonu, i cofnęło mnie do ustawień fabrycznych telefonu. Od nowa instalowałem wszystkie aplikacje, aktualizowałem. Ale kiedy uruchomię aplikację z google play, i chcę wykupić w niej jakiś pakiet, wyskakuje mi informacja, że "Twoja usługa płatności mobilnych jest niedostępna. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z operatorem". Nawet w google próbowałem usunąć i dodać od nowa formę płatności, to okazuje się że nie mam ustawionej żadnej. Gdy chcę dodać nową, jest tylko opcja wypisania nr karty płatniczej i moich danych, lub zrealizować kod. Ja chcę tylko i wyłącznie "dopisz do rachunku Plus"!!!. Waluta którą mam zapłacić już nie pojawia się w złotówkach tylko w dolarach (nie ma przelicznika). Ustawienia konta google mam ok, łącznie z krajem itp.... Podczas rozmowy z działem obsługi klienta zapewniano mnie dwukrotnie (dzwoniłem 2 tygodnie temu i wczoraj) że żadna blokada ze strony Plusa nie występuje. U Was w systemie jest wszystko ok. Pracownik google play również nie potrafiła mi pomóc, i wysłała tutaj na forum jako według niej ostatnia deska ratunku. Proszę więc o pomoc w tej sprawie.

Ps. Pamięć podręczną czyściłem, i nic....
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Basia_Plus »

Witaj KoXeN,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bartulo250
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2016, o 21:32

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Bartulo250 »

KoXeN pisze:Witam serdecznie. Ja od dwóch tygodni również mam problem z płatnością w google play. Od 2 tygodni walczę, pisząc do supportu google play, dwukrotnie dzwoniłem do działu obsługi klienta Plusa, i nikt mi nie potrafi pomóc. Do 02.08.2016 mam historię zakupu w google play i wszystko działało. Jakoś w tym czasie robiłem format telefonu, i cofnęło mnie do ustawień fabrycznych telefonu. Od nowa instalowałem wszystkie aplikacje, aktualizowałem. Ale kiedy uruchomię aplikację z google play, i chcę wykupić w niej jakiś pakiet, wyskakuje mi informacja, że "Twoja usługa płatności mobilnych jest niedostępna. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z operatorem". Nawet w google próbowałem usunąć i dodać od nowa formę płatności, to okazuje się że nie mam ustawionej żadnej. Gdy chcę dodać nową, jest tylko opcja wypisania nr karty płatniczej i moich danych, lub zrealizować kod. Ja chcę tylko i wyłącznie "dopisz do rachunku Plus"!!!. Waluta którą mam zapłacić już nie pojawia się w złotówkach tylko w dolarach (nie ma przelicznika). Ustawienia konta google mam ok, łącznie z krajem itp.... Podczas rozmowy z działem obsługi klienta zapewniano mnie dwukrotnie (dzwoniłem 2 tygodnie temu i wczoraj) że żadna blokada ze strony Plusa nie występuje. U Was w systemie jest wszystko ok. Pracownik google play również nie potrafiła mi pomóc, i wysłała tutaj na forum jako według niej ostatnia deska ratunku. Proszę więc o pomoc w tej sprawie.

Ps. Pamięć podręczną czyściłem, i nic....


Dokładnie tan sam problem i chyba przyczyna. Kopia zapasowa i wgrywanie softu od nowa i teraz brak możliwości płatności w Google.

Zgłoszone przez formularz podany wyżej.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Basia_Plus »

Bartulo250,
Bartulo250 pisze:Zgłoszone przez formularz podany wyżej.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawa przekazana do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
makielek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 sie 2016, o 16:59

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: makielek »

Witam,
od jakiegoś czasu korzystam z aplikacji endomondo, dodatkowo miałem!!!!!!!! wykupiony pakiet premium płatny 15-go kazdego miesiąca doliczany do rachunku 25,99 zł. W sierpniu płatność została anulowana????????? ktoś lub coś rozwiązało za mnie umowę? w dniu 23 sierpnia 2016 r. (tydzien tamu)zgłosiłem problem na infolinii plusa, podobno został nadany nawet jakiś numer sprawy, dwukrotnie dzwoniłem do działu obsługi klienta Plusa, i nikt mi nie potrafi pomóc. nikt nie umie mi powiedzieć jaka jest przyczyna oraz kiedy problem zostanie rozwiązany. mam historię zakupu w google play i wszystko działało do 15 sierpnia. kiedy uruchomię aplikację z google play, i chcę wykupić w niej pakiet, wyskakuje mi informacja, że "Twoja usługa płatności mobilnych jest niedostępna. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z operatorem". Nawet w google próbowałem usunąć i dodać od nowa formę płatności, to okazuje się że nie mam ustawionej żadnej. Gdy chcę dodać nową, jest tylko opcja wypisania nr karty płatniczej i moich danych, lub zrealizować kod. brak opcji "dopisz do rachunku Plus"!!!. Ustawienia konta google mam ok. Pracownik google play wsparcia technicznego poinformował mnie że u nich wszystko jest ok jeśli chodzi o moje konto, i wysłał tutaj na forum jako według niej ostatnia deska ratunku. Proszę więc o pomoc w tej sprawie. widząc na forum nie jestem jedyny. mój numer 600 xxx xxx mail xxxxxxx
Maciej chęciński
Ostatnio zmieniony 30 sie 2016, o 13:12 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wykasowano numer telefonu , oraz adres e-mail
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Basia_Plus »

Witaj makielek,

sprawdzamy. Na razie czekamy na informacje zwrotne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ