Tak. Nadal bez zmian.Magda_Plus pisze:PWojciechowska, rozumiem, że wyczyściłaś cash aplikacji?
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Tak. Nadal bez zmian.Magda_Plus pisze:PWojciechowska, rozumiem, że wyczyściłaś cash aplikacji?
Witam. Czy już coś wiadomo w sprawie ?Ewa_Plus pisze:PWojciechowska,
- dziękuję za dodatkowe informacje oraz zrzut ekranu.
Przekazałam do dalszej weryfikacji.
Zasmuce Cie, wplaty mam terminowe, usluga jest aktywna, numer na abonament jak juz wspomnialem okolo 5/6 lat nawet wiecej ;)Magda_Plus pisze:DamianXIX powodów, które uniemożliwiają Ci skorzystanie z płatności w Google Play jest kilka. Między innymi może być to brak terminowych płatności, brak dodanej usługi na koncie. W celu zweryfikowania przyczyn braku możliwości skorzystania z tej opcji proszę Cię o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
PWojciechowska czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podałaś?
Witam. Czy coś wiadomo w sprawie? Zapłaciłam kolejny rachunek, jeszcze grubo przed terminem (3.03.17), i nadal nie można nic kupić choćby za 50 gr. Chciałam sobie dopisać do rachunku usługę SHOWMAX za 19,99 i tym bardziej nie było tej opcji. Jak za darmowe HBO GO liczyliśmy do faktury 3 razy po 20 zł to było ok, i musiałam składać reklamację, a jak ja zapłacę dzień później rachunek to już jest problem. Wstyd.Magda_Plus pisze:PWojciechowska bardzo dziękuję za zrzut. Przekazałam go dalej.
Przepraszam, że wcześniej nie odpowiedziałam, ale dopiero teraz zauważyłam że otrzymałam odpowiedź[SMILING FACE WITH SMILING EYES]. Niestety zrobiłam wszystko po kolei i nic to nie dało. Niestety nie mogę zrobić zrzutu ekranu. Ale po usunięciu płatności Plusa otrzymuje komunikat, że dla tego numeru nie można uruchomić tej usługi, skontaktuj się z operatorem. To jak to jest? Wcześniej mogłam robić zakupy w Google Play i w Windows Store, a teraz nie? Nie robię tych zakupów codziennie, ale w Plus online jest aktywne, na obu numerach a jednak nie działa....Magda_Plus pisze:PWojciechowska przepraszam, w dalszym ciągu czekam na informacje zwrotne. Przesłałam interwencję.
Edycja
PWojciechowska w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji proszę Cię o ponowne dodanie opcji Płatności z Plusem w sklepie Google Play
Możesz to osiągnąć przez poniższe czynności.
1)Wchodzimy do menu aplikacji Sklep Play > „Moje konto”> Formy płatności /Metody płatności.
2) Tam wybieramy Więcej ustawień płatności. Po tym fakcie będzie należało zalogować się na konto Google (może nastąpić też automatyczne przekierowanie – tak było w moim wypadku ) i ponownie, wówczas może pojawić się zakładka Formy płatności (w Google Centrum Płatności).
3) Tam będą widoczne wszystkie formy płatności jakie zostały włączone dla danego konta. Spośród nich należy usunąć Plus (ikona telefonu) przez przycisk USUŃ i wracamy do poprzedniego ekranu.
4) Następnie wchodzimy do Ustawień telefonu -> Aplikacje -> Sklep Play -> Wyczyść Dane oraz Wymuś zatrzymanie.
5) Wracamy do aplikacji Sklep Play i wchodzimy do procesu zakupowego. Klikamy na cenę i dostajemy możliwość dodania nowej formy płatności. Kilkamy w „Skorzystaj z płatności przez operatora Plus”.
Daj znać czy się udało.