Płatność mobilna Google Play

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

Magda_Plus pisze:PWojciechowska, rozumiem, że wyczyściłaś cash aplikacji?
Tak. Nadal bez zmian.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

PWojciechowska wysłałam zapytanie. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

Dobrze. Dziękuję za chęć pomocy.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

PWojciechowska proszę, prześlij mi poprzez formularz przybliżoną datę oraz godzinę próby zakupu jakiejkolwiek aplikacji, a tutaj umieść zrzut ekranu komunikatu który Ci się pojawia. To bardzo istotna informacja, potrzebna do analizy opisanej przez Ciebie sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

W sumie za każdym razem kiedy próbuję cokolwiek kupić pojawia się ten komunikat. Ostatnio wczoraj około 12 - 12:30 próbowałam coś kupić. Obrazek

EDIT:
Zapomniałam dodać, że dzieje się tak zarówno przez WiFi, jak i dane komórkowe.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 14 lut 2017, o 18:39 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Ewa_Plus »

PWojciechowska,
- dziękuję za dodatkowe informacje oraz zrzut ekranu.
Przekazałam do dalszej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

Ewa_Plus pisze:PWojciechowska,
- dziękuję za dodatkowe informacje oraz zrzut ekranu.
Przekazałam do dalszej weryfikacji.
Witam. Czy już coś wiadomo w sprawie ?

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

PWojciechowska w dalszym ciągu czekamy na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DamianXIX
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: DamianXIX »

Magda_Plus pisze:DamianXIX powodów, które uniemożliwiają Ci skorzystanie z płatności w Google Play jest kilka. Między innymi może być to brak terminowych płatności, brak dodanej usługi na koncie. W celu zweryfikowania przyczyn braku możliwości skorzystania z tej opcji proszę Cię o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

PWojciechowska czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podałaś?
Zasmuce Cie, wplaty mam terminowe, usluga jest aktywna, numer na abonament jak juz wspomnialem okolo 5/6 lat nawet wiecej ;)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

DamianXIX, bynajmniej nie zasmuciłeś mnie. :-> Czy kontaktowałeś się z Działem Obsługi Klienta zgodnie z moją prośbą?

Edycja:

PWojciechowska dostałam prośbę, o "świeże" zrzuty ekranu z próby dokonania transakcji. Chodzi o to, żeby były one z bieżącego dnia. Chodzi o dalsze diagnozowanie zaistniałej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

Oto zrzut sprzed chwili Obrazek

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

PWojciechowska bardzo dziękuję za zrzut. Przekazałam go dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

Magda_Plus pisze:PWojciechowska bardzo dziękuję za zrzut. Przekazałam go dalej.
Witam. Czy coś wiadomo w sprawie? Zapłaciłam kolejny rachunek, jeszcze grubo przed terminem (3.03.17), i nadal nie można nic kupić choćby za 50 gr. Chciałam sobie dopisać do rachunku usługę SHOWMAX za 19,99 i tym bardziej nie było tej opcji. Jak za darmowe HBO GO liczyliśmy do faktury 3 razy po 20 zł to było ok, i musiałam składać reklamację, a jak ja zapłacę dzień później rachunek to już jest problem. Wstyd.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Magda_Plus »

PWojciechowska przepraszam, :oops: w dalszym ciągu czekam na informacje zwrotne. Przesłałam interwencję.

Edycja

PWojciechowska w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji proszę Cię o ponowne dodanie opcji Płatności z Plusem w sklepie Google Play
Możesz to osiągnąć przez poniższe czynności.
1)Wchodzimy do menu aplikacji Sklep Play > „Moje konto”> Formy płatności /Metody płatności.

2) Tam wybieramy Więcej ustawień płatności. Po tym fakcie będzie należało zalogować się na konto Google (może nastąpić też automatyczne przekierowanie – tak było w moim wypadku :-) ) i ponownie, wówczas może pojawić się zakładka Formy płatności (w Google Centrum Płatności).

3) Tam będą widoczne wszystkie formy płatności jakie zostały włączone dla danego konta. Spośród nich należy usunąć Plus (ikona telefonu) przez przycisk USUŃ i wracamy do poprzedniego ekranu.

4) Następnie wchodzimy do Ustawień telefonu -> Aplikacje -> Sklep Play -> Wyczyść Dane oraz Wymuś zatrzymanie.

5) Wracamy do aplikacji Sklep Play i wchodzimy do procesu zakupowego. Klikamy na cenę i dostajemy możliwość dodania nowej formy płatności. Kilkamy w „Skorzystaj z płatności przez operatora Plus”.

Daj znać czy się udało.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2017, o 18:35 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: otrzynie odpowiedzi dot. zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: PWojciechowska »

Magda_Plus pisze:PWojciechowska przepraszam, :oops: w dalszym ciągu czekam na informacje zwrotne. Przesłałam interwencję.

Edycja

PWojciechowska w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji proszę Cię o ponowne dodanie opcji Płatności z Plusem w sklepie Google Play
Możesz to osiągnąć przez poniższe czynności.
1)Wchodzimy do menu aplikacji Sklep Play > „Moje konto”> Formy płatności /Metody płatności.

2) Tam wybieramy Więcej ustawień płatności. Po tym fakcie będzie należało zalogować się na konto Google (może nastąpić też automatyczne przekierowanie – tak było w moim wypadku :-) ) i ponownie, wówczas może pojawić się zakładka Formy płatności (w Google Centrum Płatności).

3) Tam będą widoczne wszystkie formy płatności jakie zostały włączone dla danego konta. Spośród nich należy usunąć Plus (ikona telefonu) przez przycisk USUŃ i wracamy do poprzedniego ekranu.

4) Następnie wchodzimy do Ustawień telefonu -> Aplikacje -> Sklep Play -> Wyczyść Dane oraz Wymuś zatrzymanie.

5) Wracamy do aplikacji Sklep Play i wchodzimy do procesu zakupowego. Klikamy na cenę i dostajemy możliwość dodania nowej formy płatności. Kilkamy w „Skorzystaj z płatności przez operatora Plus”.

Daj znać czy się udało.
Przepraszam, że wcześniej nie odpowiedziałam, ale dopiero teraz zauważyłam że otrzymałam odpowiedź[SMILING FACE WITH SMILING EYES]. Niestety zrobiłam wszystko po kolei i nic to nie dało. Niestety nie mogę zrobić zrzutu ekranu. Ale po usunięciu płatności Plusa otrzymuje komunikat, że dla tego numeru nie można uruchomić tej usługi, skontaktuj się z operatorem. To jak to jest? Wcześniej mogłam robić zakupy w Google Play i w Windows Store, a teraz nie? Nie robię tych zakupów codziennie, ale w Plus online jest aktywne, na obu numerach a jednak nie działa....

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ