Opłata za usługę multimedialną
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 15:50
Re: Opłata za usługę multimedialną
Oczywiście reklamacja odrzucona....
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3761
czy ktoś z "ekspertów" mógł by mi powiedzieć czemu na stronie BOKU jest że przy APN plus również nie powinno naliczac opłat? sami pisaliście że trzeba mieć APN internet ???
Brak przepływu informacji??
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3761
czy ktoś z "ekspertów" mógł by mi powiedzieć czemu na stronie BOKU jest że przy APN plus również nie powinno naliczac opłat? sami pisaliście że trzeba mieć APN internet ???
Brak przepływu informacji??
Re: Opłata za usługę multimedialną
MikiLauda,
- na stronie, do której link podałeś jest napisane:
- na stronie, do której link podałeś jest napisane:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Opłata za usługę multimedialną
Tyle sam mogłem przeczytać....
Chciał bym wiedzieć czemu mi plus źle naliczył i dodatkowo nie uznał reklamacji...
Faktycznie na was działa tylko UKE
Chciał bym wiedzieć czemu mi plus źle naliczył i dodatkowo nie uznał reklamacji...
Faktycznie na was działa tylko UKE
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Opłata za usługę multimedialną
MikiLauda czy możesz podać numer reklamacji przez ten formularz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Opłata za usługę multimedialną
Widzę, że moje posty są ostatnio coraz częściej kasowane więc napisze jeszcze raz do wszystkich, którzy zostali naciągnięci przez szanowną sieć plus: reklamujcie ile się da a równolegle zgłaszajcie sprawy do UKE. Oni zajmują się każdą zgłoszoną sprawą i nikogo nie zostawiają bez odpowiedzi. Każde zgłoszenie ma swój bieg a operator musi się później przed UKE wytłumaczyć ze swojego postępowania. UKE wie, że plus stosuje takie praktyki i coraz bardziej się im przygląda. Im więcej będzie zgłoszeń do UKE, tym szybciej zrobią z tym porządek. Zapewniam.MikiLauda pisze:Tyle sam mogłem przeczytać....
Chciał bym wiedzieć czemu mi plus źle naliczył i dodatkowo nie uznał reklamacji...
Faktycznie na was działa tylko UKE
Pozdrawiam wszystkich,
Świr
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 13 wrz 2013, o 09:09
Re: Opłata za usługę multimedialną
Również u mnie pojawiła się ostatnio opłata za usługę multimedialną. Chodzi pewnie o iplę. Korzystam z niej na smartfonie od dawna i to praktycznie codziennie, ale opłata pojawiła się tylko w jednym przypadku. Jaka może być tego przyczyna? Ustawień telefonu nigdy nie zmieniałem, telefon nie ma LTE. Nawet wczoraj testowo oglądałem iplę i widzę, że żadne koszty się nie pojawiły. Ktoś może to wyjaśnić?
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 1 paź 2015, o 22:15
Re: Opłata za usługę multimedialną
Dzięki Bogu, że znalazłem to forum. Już miałem zlecać przeniesienie numeru do Plusa. Nawet nie chce myśleć jak by się to skończyło. Jednym słowem skandal i tyle w temacie. Posiadam Nokię więc prawdopodobnie za każdą transmisję bym płacił oddzielnie. Przykre, że polska firma robi takie jaja. Paranoja
Re: Opłata za usługę multimedialną
Było już kilka razy w wątku, ustawiasz w taryfach głosowych dostęp do internetu przez APN:internet i nie ma żadnych opłat dodatkowych. Dla pewności usuń APN video.rozpedek pisze:czy w Nokiach E52 jest taki sam cyrk?
Re: Opłata za usługę multimedialną
Witam
I kolejny jeleń który uwierzył w szybki i darmowy internet w ramach pakietu.
Ale od początku jak to było.
Dałem się zwieść pięknym reklamom, gładkim słówkom itd, i jak większość z Was nie zagłębiałem się dostatecznie w regulamin który podpisywałem. Niestety regulamin Plusa jest bardzo zawiły, niejasny i trudny do strawienia, nie inaczej jest z cennikiem.
W chwili kiedy ustała umowa z Orange i numer przeszedł do Plusa okazało się że nie można się do mnie dodzwonić, mój numer przestał istnieć z dnia na dzień, i ile ja ze zmiennym szczęściem mogłem się dodzwonić, do mnie już nie można było. O SMS`ach i MMS`ach należy zapomnieć, nie przechodziły w obie strony. Oczywiście zgłosiłem usterkę, i ...
I nic, kończył się miesiąc a ja dowiadywałem się od kolejnych osób, że skasowałem numer....
Dzwonię na BOK i nic, proszę czekać wszystko co mają do powiedzenia, ile czekać już nie wiedzą.
Salon Plusa, jeszcze gorzej, u nich słyszę proszę dzwonić do BOK.
Aż w końcu trafiłem tu, i po problemie, ale to pierwszy z wielu, okazuje się że można to było rozwiązać w kilka chwil, a nie czekać kolejne tygodnie. Oczywiście faktura przyszła na pełną stawkę, bo dlaczego nie skasować kasy za coś co nie działało ?
Pierwsza faktura, naliczono opłatę za czasoumilacz, skąd ta nazwa, bo po z doświadczeniach w Plusie, czasoproblem się to zwać powinno. O dziwo dezaktywowany na początku października, ale do rachunku jego doliczenie nie stanowiło większego problemu, a nóż klient nie zauważy i zapłaci. Widząc pozycję na rachunku, szybko wysyłam SMSa aby dezaktywować usługę, która na początku października wyłączyłem, dostaje zwrotnie SMS, że "dezaktywacja nie powiodła się, nie masz aktywnej usługi". Udaję się do salonu, składam reklamację. Po kilku dniach dostaje pismo o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, myślę i po kłopocie. Ale figa, kolejny miesiąc, i nadal mam doliczone jakieś grosze za tą usługę, za kilka dni pomiędzy 25 a 29 października. Uparli się aby mnie oskubać choćby na kilka groszy.
Przyglądam się bardziej i widzę kolejną płatność, płatność za usługę multimedialną, w abonamencie który miał być przez pół roku darmowy. Jaka usługa, co to ma być ???
Telefon do BOK i nie dowiaduje się niczego poza tym że; pewnie dokonałem jakiejś płatności na internecie, play lub jakimś programie, czy też wchodziłem na płatną stronę, dlatego naliczono mnie ta opłatę. Aktywują mnie jednak rachunek szczegółowy. Kolejnego dnia przyglądam się i widzę na tym rachunku dzień i godzinę tej dziwnej płatnej usługi multimedialnej. Nakierowany wcześniejszą rozmową z BOK, szukam w pamięci, w końcu tylko kilka dni wstecz i nie odnajduję przyczyny. Kolejny dzień i kolejny telefon do BOK, efekt zero nowych informacji, nadal wmawiają mnie, że wchodziłem na płatne strony lub płatne usługi zamawiałem. Kogo tam zatrudniają, albo za kogo mają klientów ?
Dziś kolejny telefon do BOK, jednak samemu zrobiłem małe dochodzenie i już wiem skąd ta opłata, pozwoliłem sobie posłuchać radia internetowego na moje nieszczęście, radia którego słucham z Tunel Radio, i poprzednie miesiące nie była naliczana z tego powodu opłata, jedynie umniejszano mnie pakiet danych.
Początek rozmowy, zgrywam głupa i proszę o wyjaśnienie co to jest ta usługa multimedialna. Słyszę tą samą śpiewkę, co w dwa poprzednie dni, czyżby się jej na pamięć wyuczyli ? W końcu zadaje pytanie czy słuchanie radia w internecie jest u nich płatne. W odpowiedzi słyszę że tak gdyż jest to videostreaming. Coś nowego dla mnie, to już nie transmisja danych, które jak w każdej normalnej sieci są odliczane z pakietu, tylko naliczana jest dodatkowa opłata. Proszę o wskazanie stosownego punktu w regulaminie, zostałem poproszony o poczekanie chwili. Chwila znacząco się przedłuża, po około 30 minutach w końcu ktoś znalazł stosowny punkt regulaminu, zresztą dość mętny i trudny w zrozumieniu. Kolejne pytanie, to prośba o podanie punktu w cenniku, który wskazuje ile zapłacę za ta usługę. Znowu czekam, czekam, czekam ... dość powiedzieć że rozmowa trwała ponad godzinę. Od tygodnia dzwonię do nich codziennie z jakimś problemem i wątpliwościami.
W końcu dowiaduję się, że opłata wynosi 12 groszy za każde rozpoczęte 100kB . Niestety nie zgadza się to z tym co widzę na fakturze. Mówię iż opłata jest naliczana za każdą rozpoczętą minutę i wynosi 40 groszy netto. W odpowiedzi słyszę kolejną bzdurę, iż zsumowało mnie się kilka pakietów po 100kB dlatego większa jest ta opłata. Nie wiem jakie szkoły kończył konsultant, może w maturze pomagał jemu Giertych, ale 40 groszy jest niepodzielne przez 12 bez reszty i cała teoria konsultanta bierze w łeb. Nie widzę sensu tłumaczenia podstaw matematyki i tego jakie bzdury opowiada i kończę rozmowę.
Na forum znalazłem poradę, że należy przejść na APN internet i po problemie,
Zrobiłem jak piszecie, po przełączeniu na APN internet i wyłączeniu/włączeniu telefonu, zrobiłem mały test, odpaliłem na chwilę Tunel Radio. Po pewnym czasie widzę że myk z APN internet w moim przypadku nie działa. Jedyne co zadziałało to transfer spadł ledwo do 5 Mb/s z wcześniejszych 45 Mb/s. Straciłem LTE, ale nic w zamian nie zyskałem.
Efekt, będę reklamował ponownie naliczenie opłaty za dezaktywowany czasoumilacz, oczywiście reklamacja rachunku za telefon który przez miesiąc nie działał prawidłowo z winy operatora, plus kolejna reklamacja na opłatę za usługi multimedialne, ta jak czytam na forum, z góry skazana na porażkę. Ale wpadnie kolejny kamyczek do koszyczka Plusa w UKE, może w końcu będzie dostatecznie dużo tych kamyczków, aby ktoś się nimi zajął i ukrócił ich pazerność i nieuczciwe, a wręcz zbójeckie praktyki, których jedynym celem jest skok na kasę klientów.
Jeszcze w piątek wieczorem, sądziłem że po złych początkach z Plusem wszystko idzie ku dobremu. Dziś tej nadziei nie mam, niestety muszę odliczać kolejne miesiące do końca podpisanej umowy.
I kolejny jeleń który uwierzył w szybki i darmowy internet w ramach pakietu.
Ale od początku jak to było.
Dałem się zwieść pięknym reklamom, gładkim słówkom itd, i jak większość z Was nie zagłębiałem się dostatecznie w regulamin który podpisywałem. Niestety regulamin Plusa jest bardzo zawiły, niejasny i trudny do strawienia, nie inaczej jest z cennikiem.
W chwili kiedy ustała umowa z Orange i numer przeszedł do Plusa okazało się że nie można się do mnie dodzwonić, mój numer przestał istnieć z dnia na dzień, i ile ja ze zmiennym szczęściem mogłem się dodzwonić, do mnie już nie można było. O SMS`ach i MMS`ach należy zapomnieć, nie przechodziły w obie strony. Oczywiście zgłosiłem usterkę, i ...
I nic, kończył się miesiąc a ja dowiadywałem się od kolejnych osób, że skasowałem numer....
Dzwonię na BOK i nic, proszę czekać wszystko co mają do powiedzenia, ile czekać już nie wiedzą.
Salon Plusa, jeszcze gorzej, u nich słyszę proszę dzwonić do BOK.
Aż w końcu trafiłem tu, i po problemie, ale to pierwszy z wielu, okazuje się że można to było rozwiązać w kilka chwil, a nie czekać kolejne tygodnie. Oczywiście faktura przyszła na pełną stawkę, bo dlaczego nie skasować kasy za coś co nie działało ?
Pierwsza faktura, naliczono opłatę za czasoumilacz, skąd ta nazwa, bo po z doświadczeniach w Plusie, czasoproblem się to zwać powinno. O dziwo dezaktywowany na początku października, ale do rachunku jego doliczenie nie stanowiło większego problemu, a nóż klient nie zauważy i zapłaci. Widząc pozycję na rachunku, szybko wysyłam SMSa aby dezaktywować usługę, która na początku października wyłączyłem, dostaje zwrotnie SMS, że "dezaktywacja nie powiodła się, nie masz aktywnej usługi". Udaję się do salonu, składam reklamację. Po kilku dniach dostaje pismo o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, myślę i po kłopocie. Ale figa, kolejny miesiąc, i nadal mam doliczone jakieś grosze za tą usługę, za kilka dni pomiędzy 25 a 29 października. Uparli się aby mnie oskubać choćby na kilka groszy.
Przyglądam się bardziej i widzę kolejną płatność, płatność za usługę multimedialną, w abonamencie który miał być przez pół roku darmowy. Jaka usługa, co to ma być ???
Telefon do BOK i nie dowiaduje się niczego poza tym że; pewnie dokonałem jakiejś płatności na internecie, play lub jakimś programie, czy też wchodziłem na płatną stronę, dlatego naliczono mnie ta opłatę. Aktywują mnie jednak rachunek szczegółowy. Kolejnego dnia przyglądam się i widzę na tym rachunku dzień i godzinę tej dziwnej płatnej usługi multimedialnej. Nakierowany wcześniejszą rozmową z BOK, szukam w pamięci, w końcu tylko kilka dni wstecz i nie odnajduję przyczyny. Kolejny dzień i kolejny telefon do BOK, efekt zero nowych informacji, nadal wmawiają mnie, że wchodziłem na płatne strony lub płatne usługi zamawiałem. Kogo tam zatrudniają, albo za kogo mają klientów ?
Dziś kolejny telefon do BOK, jednak samemu zrobiłem małe dochodzenie i już wiem skąd ta opłata, pozwoliłem sobie posłuchać radia internetowego na moje nieszczęście, radia którego słucham z Tunel Radio, i poprzednie miesiące nie była naliczana z tego powodu opłata, jedynie umniejszano mnie pakiet danych.
Początek rozmowy, zgrywam głupa i proszę o wyjaśnienie co to jest ta usługa multimedialna. Słyszę tą samą śpiewkę, co w dwa poprzednie dni, czyżby się jej na pamięć wyuczyli ? W końcu zadaje pytanie czy słuchanie radia w internecie jest u nich płatne. W odpowiedzi słyszę że tak gdyż jest to videostreaming. Coś nowego dla mnie, to już nie transmisja danych, które jak w każdej normalnej sieci są odliczane z pakietu, tylko naliczana jest dodatkowa opłata. Proszę o wskazanie stosownego punktu w regulaminie, zostałem poproszony o poczekanie chwili. Chwila znacząco się przedłuża, po około 30 minutach w końcu ktoś znalazł stosowny punkt regulaminu, zresztą dość mętny i trudny w zrozumieniu. Kolejne pytanie, to prośba o podanie punktu w cenniku, który wskazuje ile zapłacę za ta usługę. Znowu czekam, czekam, czekam ... dość powiedzieć że rozmowa trwała ponad godzinę. Od tygodnia dzwonię do nich codziennie z jakimś problemem i wątpliwościami.
W końcu dowiaduję się, że opłata wynosi 12 groszy za każde rozpoczęte 100kB . Niestety nie zgadza się to z tym co widzę na fakturze. Mówię iż opłata jest naliczana za każdą rozpoczętą minutę i wynosi 40 groszy netto. W odpowiedzi słyszę kolejną bzdurę, iż zsumowało mnie się kilka pakietów po 100kB dlatego większa jest ta opłata. Nie wiem jakie szkoły kończył konsultant, może w maturze pomagał jemu Giertych, ale 40 groszy jest niepodzielne przez 12 bez reszty i cała teoria konsultanta bierze w łeb. Nie widzę sensu tłumaczenia podstaw matematyki i tego jakie bzdury opowiada i kończę rozmowę.
Na forum znalazłem poradę, że należy przejść na APN internet i po problemie,
Zrobiłem jak piszecie, po przełączeniu na APN internet i wyłączeniu/włączeniu telefonu, zrobiłem mały test, odpaliłem na chwilę Tunel Radio. Po pewnym czasie widzę że myk z APN internet w moim przypadku nie działa. Jedyne co zadziałało to transfer spadł ledwo do 5 Mb/s z wcześniejszych 45 Mb/s. Straciłem LTE, ale nic w zamian nie zyskałem.
Efekt, będę reklamował ponownie naliczenie opłaty za dezaktywowany czasoumilacz, oczywiście reklamacja rachunku za telefon który przez miesiąc nie działał prawidłowo z winy operatora, plus kolejna reklamacja na opłatę za usługi multimedialne, ta jak czytam na forum, z góry skazana na porażkę. Ale wpadnie kolejny kamyczek do koszyczka Plusa w UKE, może w końcu będzie dostatecznie dużo tych kamyczków, aby ktoś się nimi zajął i ukrócił ich pazerność i nieuczciwe, a wręcz zbójeckie praktyki, których jedynym celem jest skok na kasę klientów.
Jeszcze w piątek wieczorem, sądziłem że po złych początkach z Plusem wszystko idzie ku dobremu. Dziś tej nadziei nie mam, niestety muszę odliczać kolejne miesiące do końca podpisanej umowy.
Re: Opłata za usługę multimedialną
Życzę dalszego uporu i walki o swoje. Wczoraj doświadczyłem też pewnej praktyki. Wątek w którym zadałem pytanie w sprawie nieprawdziwej informacji na temat HD voice, został zamknięty http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=12700&start=60 . Niby banalna sprawa, ale najprościej obstawać przy swoim, mimo braku jakichkolwiek przekonywujących argumentów i bronić czegoś, czego obronić się nie da. A przecież czytać ze zrozumieniem uczyłem się w klasach 1-3.
Przepraszam że nie w temat wchodzę, ale tam mnie zamknęli.
Przepraszam że nie w temat wchodzę, ale tam mnie zamknęli.
Re: Opłata za usługę multimedialną
To nie aplikacja TuneIn Radio.
Także jej używam (co prawda w wersji PRO) do słuchania radia i transfer jest pobierany normalnie z pakietu.
Także jej używam (co prawda w wersji PRO) do słuchania radia i transfer jest pobierany normalnie z pakietu.
Re: Opłata za usługę multimedialną
Niestety to jednak aplikacja TunelRadio, a właściwie chory system nie wliczania tych danych do pakietu.
Moment kiedy jej użyłem i czas jej działania idealnie się wpasowują w to co jest na wykazie połączeń.
Moment kiedy jej użyłem i czas jej działania idealnie się wpasowują w to co jest na wykazie połączeń.
Re: Opłata za usługę multimedialną
To jest niesamowite, wręcz nieprawdopodobne, że przez tak długi okres czasu, Plus nie chce, nie może, rozwiązać tego problemu.
Czy to nie jest przypadkiem brak dobrej woli?
Czy to nie jest przypadkiem brak dobrej woli?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Opłata za usługę multimedialną
Informacje znajdziesz między innymi w regulaminie swojej promocji:toadi69 pisze:Przyglądam się bardziej i widzę kolejną płatność, płatność za usługę multimedialną, w abonamencie który miał być przez pół roku darmowy. Jaka usługa, co to ma być ???
4. Pakiet Internetowy Non Stop nie obejmuje transmisji danych:
a. w ramach usług: MMS” oraz „Video streaming”, które rozliczane są odpowiednio zgodnie z Cennikiem właściwym dla Promocyjnego Planu Cenowego, z którego korzysta Abonent bądź regulaminem promocyjnej usługi „Videorozmowa – spróbuj i zobacz” oraz „Transmisja Video Streaming”.
Szczegóły w regulaminie: https://www.plus.pl/documents/16/66caa5 ... 13f482cea4toadi69 pisze:Kolejne pytanie, to prośba o podanie punktu w cenniku, który wskazuje ile zapłacę za ta usługę. Znowu czekam, czekam, czekam ... dość powiedzieć że rozmowa trwała ponad godzinę. Od tygodnia dzwonię do nich codziennie z jakimś problemem i wątpliwościami.
4.Opłata za korzystanie z Usługi:
a.w kraju wynosi: 0,49zł brutto(0,40zł netto) za każdą rozpoczętą minutę połączenia z APN plus, video.plusgsm.pl lub APN video,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Opłata za usługę multimedialną
Przepraszam, jestem od niedawna w Plus na kartę - przeczytałem jednak wątek, a właściwie większą część :)
Czy to wszystko oznacza, że nie ma możliwość skorzystania z usługi LTE w Plusie i słuchania np radia (videostreaming) bez dodatkowych opłat ?
Czy jest wyjście z sytuacji ?
Czy to wszystko oznacza, że nie ma możliwość skorzystania z usługi LTE w Plusie i słuchania np radia (videostreaming) bez dodatkowych opłat ?
Czy jest wyjście z sytuacji ?