Teraz jest 24 cze 2017, o 23:37

Zostaw Kontakt




FAQ Plus Abonament - sprawdź zanim napiszesz

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17619
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1638 razy

FAQ Plus Abonament - sprawdź zanim napiszesz

Post31 paź 2014, o 17:48

etuij52016

1. Przed założeniem nowego wątku, należy użyć opcji SZUKAJ:
Obrazek
Otrzymujemy w ten sposób gotową odpowiedź. Jeżeli nie wszystkie wątpliwości zostały rozwiane, dopisujemy pytanie kontynuując dany wątek.

2. Temat nowego wątku, powinien jasno określać poruszaną w nim tematykę/problem.

3. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ:

Obrazek

4. Jeżeli pytanie dotyczy zasięgu/problemów z dostępem do sieci, w wątku należy podać dokładną lokalizację (województwo, powiat, miejscowość; w przypadku dużych miast, również ulicę), rodzaj technologi w której występuje problem (2G/3G/LTE).

5. Technologia LTE dostępna automatycznie w taryfach:
- OMG
- OMG dla Firm.
- taryfa LTE/LTE dla Firm.

Możliwa do aktywacji w taryfach:
- Bez Limitu,
- Bez limitu dla Firm,
- Rozmowna,
- Rozmowne dla Firm

Aktywacja LTE poprzez Plus Online (zakładka usługi) lub kontakt z BOK.

5. Warunki korzystania z LTE

a)Przebywać w zasięgu LTE.

Sprawdź zasięg sieci LTE na orientacyjnej mapie zasięgu: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu.

b) Posiadać sprzętu wspierającego tę technologię.

:!: Upewnij się koniecznie czy w trybie sieciowym urządzenia wybrane jest LTE (może być 2G lub 3G, wtedy LTE nie zadziała).

c) Posiadać odpowiednią kartę USIM LTE.

Usługa LTE działa na kartach USIM LTE, w których pierwsze dwie cyfry to 93, 94, 95, 96, 97, 98 lub 13, 14, 15, 16, 17, 18. W przypadku braku odpowiedniej kart usługa nie zostanie aktywowana. Wymiany karty można dokonać w dowolnym punkcie.

6. Jeśli pytanie dotyczy przeniesienia numeru w wątku należy podać informację odnośnie wybranego trybu przeniesienia oraz kanału realizacji (np. punkt sprzedaży, sklep internetowy, infolinia handlowa, autoryzowani partnerzy telemarketingowi).

Dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).

7.W przypadku pytań związanych z aktywacją nowego numeru (nowej umowy) proszę o uwzględnienie w wątku informacji odnośnie kanału realizacji umowy oraz oświadczenia woli.

Kanał realizacji to:
- sklep internetowy,
- formularz kontaktowy na stronie WWW,
- infolinia handlowa,
- autoryzowani partnerzy telemarketingowi.

Oświadczenie woli: czy została wyrażona zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem okresu 14 dni od momentu doręczenie przesyłki.
Jeśli TAK to numer zostanie uaktywniony po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów, zazwyczaj po 4 dniach roboczych.
Jeśli NIE to włączenie usług będzie miało miejsce po 14 dniach.
Ostatnio edytowano 22 lip 2015, o 09:50 przez Magda_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawienie informacji związanych z przenisieniem numeru
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości